Ha ja diequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Daar dacht ik nu dus ook aan jaquote:
Zie post nr. 6quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vroeger ook een leuk zomernummer, summerwine of misschien summertime. Kort (2 min) krachtig en vrolijk liedje door een zangeres. Nooit meer terug gevonden.
Het is een andere die ik bedoel.quote:
Uit welk jaar ongeveer?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vroeger ook een leuk zomernummer, summerwine of misschien summertime. Kort (2 min) krachtig en vrolijk liedje door een zangeres. Nooit meer terug gevonden.
Zeg dan even welke, dan zoeken wij die je bedoeltquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een andere die ik bedoel.
Jaren 60 schat ik, de tekst ging ook best snel. And the girls were so pritty was een stukje uit de songtekst maar als ik daar op ga zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren 60 schat ik, de tekst ging ook best snel. And the girls were so pritty was een stukje uit de songtekst maar als ik daar op ga zoeken.
Zoveel pritty girls zijn er nou ook weer nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren 60 schat ik, de tekst ging ook best snel. And the girls were so pritty was een stukje uit de songtekst maar als ik daar op ga zoeken.
Nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoveel pritty girls zijn er nou ook weer niet
Jij bent er in ieder geval niet n van.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoveel pritty girls zijn er nou ook weer niet
Het was een zangeres en ook een heel kort nummer van 2 min.quote:
Ze zijn zo plakkerig..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb thuis best wel wat te doen maar ik heb echt nergens zin in.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet.quote:
Heb nog best wat gedaan, maar durf nog niet allesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis best wel wat te doen maar ik heb echt nergens zin in.
quote:
Niveau graag.quote:
Nee, modem moest even een dreun voor zijn hasses hebben.quote:
Kon vast de goede muziek niet aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, modem moest even een dreun voor zijn hasses hebben.
Jullie zijn nog steeds n goed zomernummer vergeten.quote:
Helaas spreken wij nog niet zo goed eends als we soms zouden willenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds n goed zomernummer vergeten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds n goed zomernummer vergeten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas spreken wij nog niet zo goed eends als we soms zouden willen
Verwacht je dat die halve schaar genoeg is?quote:
Die moest ik even van mijn parkiet vasthouden. Ze kan wel zonder zei ze.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht je dat die halve schaar genoeg is?
Jij slaapt vaak met je ogen open he?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die moest ik even van mijn parkiet vasthouden. Ze kan wel zonder zei ze.
Gewoon alle gevaarlijke dingen achter slot en grendel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij slaapt vaak met je ogen open he?
Kan je niet beter jezelf opsluiten in een kooi als je gaat slapen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon alle gevaarlijke dingen achter slot en grendel.
Tegen mij is ze wel lief, laatst zat ze in mijn nek te slapen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter jezelf opsluiten in een kooi als je gaat slapen?
Dan ben je ook afgesloten van alle gevaarlijke dingen.
Alleen wel zorgen dat ze die niet van buiten op slot kunnen doen
Rustig dat complot voor te bereidenquote:Op zondag 21 juli 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen mij is ze wel lief, laatst zat ze in mijn nek te slapen.
quote:Op zondag 21 juli 2024 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jullie niets meer van mijn vernemen...
[ afbeelding ]
De vlag gaat halfstok. Alcohol drinken moet niet te lekker zijn. Dan wordt het te makkelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Bij hoeveel van jullie gaat nu de vlag uit?
NWS / Breezer is terug en het is enorm populair
Dat laatste mag volgens mij ook al niet meer. Alcohol, leer je kinderen er mee om te gaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De vlag gaat halfstok. Alcohol drinken moet niet te lekker zijn. Dan wordt het te makkelijk.
Roken met aardbeiensmaak als in een vape vind ik daarom ook geen goed idee.
In Nederland mag het niet meer nee. Met alcohol moet je inderdaad opgevoed worden, want functioneel kan het echt wel zijn in de sociale omgang. Mensen hebben elkaar nodig en alcohol is een sociaal glijmiddel.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste mag volgens mij ook al niet meer. Alcohol, leer je kinderen er mee om te gaan.
waar wordt het meeste op verdiend in de horeca ?quote:Op zondag 21 juli 2024 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In Nederland mag het niet meer nee. Met alcohol moet je inderdaad opgevoed worden, want functioneel kan het echt wel zijn in de sociale omgang. Mensen hebben elkaar nodig en alcohol is een sociaal glijmiddel.
Je stelt de verkeerde vraag denk ik. De brouwerijen en Coca Cola verdienen het meest in de horeca. Daarna de huurbazen.quote:Op zondag 21 juli 2024 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
waar wordt het meeste op verdiend in de horeca ?
Het was een maar een vraag en je geeft antwoord..quote:Op zondag 21 juli 2024 01:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag denk ik. De brouwerijen en Coca Cola verdienen het meest in de horeca. Daarna de huurbazen.
Maar op drank verdien je als uitbater veel meer dan op de frietjes met biefstuk.
Ik geef graag een volledig antwoordquote:Op zondag 21 juli 2024 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een maar een vraag en je geeft antwoord..
Deze is nieuw, ik luister!quote:Op zondag 21 juli 2024 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je nog een muziekje gedaan van je favo
Hier begint het langzaam maar zeker te betrekken. Er vielen net een paar druppeltjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
Ik wil ook regen en onweer![]()
Het is hier al weer warm 28 graden
Net op buienradar gekeken, komt hier ook zo regen aan..quote:Op zondag 21 juli 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier begint het langzaam maar zeker te betrekken. Er vielen net een paar druppeltjes.
Klagen is leukquote:Op zondag 21 juli 2024 12:10 schreef Deisyy het volgende:
2-3 dagen warm weer en er wordt alweer volop geklaagd
Het is ook nooit goedquote:Op zondag 21 juli 2024 12:10 schreef Deisyy het volgende:
2-3 dagen warm weer en er wordt alweer volop geklaagd
Ja dus moeten we ons er ook maar naar gedragen tochquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mensen houden blijkbaar van klagen
Ventileren is altijd verstandig.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had het er gister nog over met mijn Dochter... je hebt klagen en ventileren
En wat zei je dochter daarop?quote:Op zondag 21 juli 2024 12:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klagen is klote en ventileren is fijn
ff pissenquote:Op zondag 21 juli 2024 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]Altijd diezelfde zeikers weer! Het is ook nooit goed, godverdegodver.....
Die was het er mee eensquote:
Klagen om het klagen denk ikquote:Op zondag 21 juli 2024 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mensen houden blijkbaar van klagen
Wat een kutzooi... ik leef niet elke dagquote:Op zondag 21 juli 2024 12:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd...
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag net een filmpje van de camping op Dominator
Erg he, alles onder watter, incl de tentenquote:Op zondag 21 juli 2024 12:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt wel een jachthaven
Ik lijk er niet eensquote:Op zondag 21 juli 2024 12:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lukt maar 1 xDaarna moet ik kijken hoe jij vlees braad
Zolang de hunebedden het hier maar overleven, vind ik het best.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien ook niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me aan Day after tomorrow denken, met die Japanner die een mega klomp ijs op z'n knar kreeg!quote:
Heb die film volgens mij wel gekeken, maar kan mij dat stukje niet herinnerenquote:Op zondag 21 juli 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan Day after tomorrow denken, met die Japanner die een mega klomp ijs op z'n knar kreeg!
Die sukkel kon gewoon niet koppenquote:Op zondag 21 juli 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan Day after tomorrow denken, met die Japanner die een mega klomp ijs op z'n knar kreeg!
Was helemaal aan het begin ergens.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb die film volgens mij wel gekeken, maar kan mij dat stukje niet herinneren
Niet?quote:Op zondag 21 juli 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te hard rijden tijdens het FOK!ken he!
Moest je daar per kwartier voor betalen dat je dat aan het eten was?quote:Op zondag 21 juli 2024 13:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gisteren hoeren pasta gegeten.. en ik ruik het nog steeds.. lekker luchie
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest je daar per kwartier voor betalen dat je dat aan het eten was?
Nee, dat bedoelde ik nietquote:
Oh gelukkig maar danquote:Op zondag 21 juli 2024 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet
Maar schijnbaar is het jou niet bevallen
quote:Spaghetti alla puttanesca
Spaghetti alla puttanesca is een pasta met een ietwat opvallende naam. ‘Puttana’ betekent in het Italiaans namelijk prostituee. Er zijn talloos veel verhalen over de oorsprong van dit gerecht, maar tot op heden is het eigenlijk niet duidelijk waar -ie precies vandaan komt. Het enige wat vrijwel zeker is, is dat de pasta is ontstaan in de rosse buurt van Rome. Maakten de dames van lichte zeden dit gerecht voor zichzelf, of voor iemand anders? Of waren de ingredinten een verwijzing naar de vrouwen: vurig, pittig en intens?
De pasta is hoe dan ook spicy, hoog op smaak en, ja: lekker intens. Dit Italiaanse maaltje is briljant in zijn eenvoud: met blokjes tomaat, goede olijfolie, ansjovisfilets, smaakvolle olijven, kappertjes, chilivlokken en lekker veel knoflook.
Smaakt ook hrlijk!quote:
Awww wat goed van jou!!!quote:Op zondag 21 juli 2024 13:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt ook hrlijk!
Deze rauwe koeien verslindende Man heeft sinds kort een vega Dochter in huis... en heb voorgesteld dat ik 2 x per week mee eet met het vega. Dit was een aangename verrassing.
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Leuk en tof dat je je dochter daar in ondersteund GOA
Voor zo'n rauwe koeienvlees verslindende man moet dat een hele opgave zijnquote:
Eet zij dan ook twee dagen vlees met jou 🤣quote:Op zondag 21 juli 2024 13:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt ook hrlijk!
Deze rauwe koeien verslindende Man heeft sinds kort een vega Dochter in huis... en heb voorgesteld dat ik 2 x per week mee eet met het vega. Dit was een aangename verrassing.
Lief van je. Misschien dat je uiteindelijk zelfs nog vaker dan 2x per week mee gaat doen. Maar elkaar respecteren daarin is heel fijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt ook hrlijk!
Zo werkt het natuurlijk nietquote:Op zondag 21 juli 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet zij dan ook twee dagen vlees met jou 🤣
tnX. Heb niets tegen vega, laat iedereen in zijn/haar waarde. Zolang iemand niet hysterisch overdrijftquote:Op zondag 21 juli 2024 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor zo'n rauwe koeienvlees verslindende man moet dat een hele opgave zijn![]()
![]()
Nee maar serieus : ik vind dat mooi
Nee, helaas. Al denk ik dat het gezond kan zijn om een beetje vlees te eten. ( Uiteraard van een vrije uitloop knuffel kjoe )quote:Op zondag 21 juli 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet zij dan ook twee dagen vlees met jou 🤣
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Lief van je. Misschien dat je uiteindelijk zelfs nog vaker dan 2x per week mee gaat doen. Maar elkaar respecteren daarin is heel fijn.
Ja denk ook niet dat het gezond is helemaal geen vlees te eten.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, helaas. Al denk ik dat het gezond kan zijn om een beetje vlees te eten. ( Uiteraard van een vrije uitloop knuffel kjoe )
Ook met vega krijg je genoeg voeding binnen gekkiequote:Op zondag 21 juli 2024 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnX. Heb niets tegen vega, laat iedereen in zijn/haar waarde. Zolang iemand niet hysterisch overdrijft![]()
Kan het nog beter maken.. ik heb eigenlijk gezegd: minimaal 2 dagen per week. Ligt er een beetje aan wat er op het menu staat. Gaat er mij om dat het smaakt en dat ik genoeg voeding binnen krijg.
Vleesneppers als een hipburger ofzo vind ik qua idee ff wennen.. en ik wil weten wat er in zit. Niet dat ik n of ander chemisch, genetisch gemanipuleerd goedje zit te eten omdat het op vlees moet lijken en smaken.
Die Sojabonen cultuur vertrouw ik niet zo
Ik eet ook weinig vlees , ik denk liever aan de dieren die allemaal een vreselijke dood tegemoet gaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik eet heel weinig vlees, heb liever een rodebietenburger a la Pinnenmutske.
Ik kijk altijd naar het dierenrijk... wat word je met groen en wat word je met vleesch?quote:Op zondag 21 juli 2024 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook met vega krijg je genoeg voeding binnen gekkie![]()
Goeiequote:Op zondag 21 juli 2024 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar het dierenrijk... wat word je met groen en wat word je met vleesch?
Dus wil je een Mooie glanzende vacht,Tijgerin zijn of een Koe?
![]()
Staat dit er nou goed? Nee toch?quote:Op zondag 21 juli 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik eet ook weinig vlees , ik denk liever aan de dieren die allemaal een vreselijke dood tegemoet gaan.
Je snapt wat ik bedoel , daar gaat het omquote:Op zondag 21 juli 2024 13:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Staat dit er nou goed? Nee toch?
Gister nog vis gehadquote:Op zondag 21 juli 2024 14:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eten jullie dan wel vis? Of met mate?
Scampiquote:Op zondag 21 juli 2024 14:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeeuh...quote:
Had niet goed gelezen.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh...
Bicky Burger
Wikipedia
https://nl.wikipedia.org › wiki › Bi...
Translate this page
De Bicky Burger is een schijf gemaakt van geperst en gekruid separatorkippenvlees en paardenvlees. Met een broodje of tortilla wordt hij als frituursnack ...
Een paar jaar geleden mee gestopt, maar ik denk er regelmatig aan om het af en toe weer eens te doen. Zeker vette vis is ook wel heel gezond.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Snap je wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden mee gestopt, maar ik denk er regelmatig aan om het af en toe weer eens te doen. Zeker vette vis is ook wel heel gezond.
De enige reden dat ik er toen mee stopte is ook omdat ik het wat hypocriet van mezelf vond dat ik andere dieren niet at, maar vis dan wel.
Alleen toen ik zwanger was gedaan. Vooral voor de zekerheid voor dat kleine mensje in ontwikkeling dat ik daarin in ieder geval niet tekortschoot. Het is anders of je die keuze alleen voor jezelf maakt of ook voor een ander. Dus daarom. En daarna is zij ook opgevoed met vlees, vis en vegetarisch eten totdat ze zelf ging kiezen.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weloverwogen, realistisch, verstandig. SuperMom!quote:Op zondag 21 juli 2024 14:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Alleen toen ik zwanger was gedaan. Vooral voor de zekerheid voor dat kleine mensje in ontwikkeling dat ik daarin in ieder geval niet tekortschoot. Het is anders of je die keuze alleen voor jezelf maakt of ook voor een ander. Dus daarom. En daarna is zij ook opgevoed met vlees, vis en vegetarisch eten totdat ze zelf ging kiezen.
En ik heb later ook nog bloedgegeven trouwens en daaruit bleek dat mijn ijzer in ieder geval gewoon prima was ten tijde van compleet vegetarir zijn.
Ja de eerste twee zeker, maar verstandig en superMom zeker niet altijd hoor.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weloverwogen, realistisch, verstandig. SuperMom!
Vette vis is heel goed voor jequote:Op zondag 21 juli 2024 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden mee gestopt, maar ik denk er regelmatig aan om het af en toe weer eens te doen. Zeker vette vis is ook wel heel gezond.
De enige reden dat ik er toen mee stopte is ook omdat ik het wat hypocriet van mezelf vond dat ik andere dieren niet at, maar vis dan wel.
+7quote:Op zondag 21 juli 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vette vis is heel goed voor je![]()
Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe vaak /hoeveel vlees/vis mensen eten ? Hun gedachte daarover?
Ik eet weinig vlees ,omdat ik toch ook stilsta bij het leed in de vlees industrie, dat zal voor vis niet heel anders werken, dus ook weinig vis. Maar je hebt mensen die vinden dat zij iedere dag recht hebben op vlees/ vis en je hebt mensen die keuzes maken. Het gaat om bewust eten (in mijn beleving)
Ik vind het lastig, ik denk niet zozeer in vervanging maar gewoon koken zonder vlees haha. Maar wat ik wel regelmatig gebruik is kaas, noten, bonen, linzen, ei, tahou en tempeh. Maar die laatste twee moet je wel een beetje iets meedoen om het lekker te maken.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:14 schreef aloa het volgende:
Wat is een goede vervanger voor vlees? Ik heb me er nooit echt in verdiept eerlijk gezegd?
Een mooi streven is het zeker. Iedereen moet het ook lekker helemaal zelf weten vind ik. Het zegt alleen wel wat, vind ik, dat je als veganist essentile voedingsstoffen uit supplementen moet halen. Het is niet helemaal natuurlijk om als mens zo te eten.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je wel.Vind het echter niet hypocriet. Of je moet een pure veganist zijn. Maarja.. dat vind ik op zich een nobel streven, maar niet realistisch.
Dat heb je mooi opgelost zoquote:Op zondag 21 juli 2024 14:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Alleen toen ik zwanger was gedaan. Vooral voor de zekerheid voor dat kleine mensje in ontwikkeling dat ik daarin in ieder geval niet tekortschoot. Het is anders of je die keuze alleen voor jezelf maakt of ook voor een ander. Dus daarom. En daarna is zij ook opgevoed met vlees, vis en vegetarisch eten totdat ze zelf ging kiezen.
En ik heb later ook nog bloedgegeven trouwens en daaruit bleek dat mijn ijzer in ieder geval gewoon prima was ten tijde van compleet vegetarir zijn.
Recht hebben op vlees is wel zo'n vreemde redenatie.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe vaak /hoeveel vlees/vis mensen eten ? Hun gedachte daarover?
Ik eet weinig vlees ,omdat ik toch ook stilsta bij het leed in de vlees industrie, dat zal voor vis niet heel anders werken, dus ook weinig vis. Maar je hebt mensen die vinden dat zij iedere dag recht hebben op vlees/ vis en je hebt mensen die keuzes maken. Het gaat om bewust eten (in mijn beleving)
Als ik broccoli ofzo eet, dan neem ik er geen vlees bij. Wat ik dan ook niet mis ofzo.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het lastig, ik denk niet zozeer in vervanging maar gewoon koken zonder vlees haha. Maar wat ik wel regelmatig gebruik is kaas, noten, bonen, linzen, ei, tahou en tempeh. Maar die laatste twee moet je wel een beetje iets meedoen om het lekker te maken.
Als ik pasta eet dan vaak wel met veel tomatensaus en/of groente en geraspte kaas.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Recht hebben op vlees is wel zo'n vreemde redenatie.
Ik heb altijd begrepen dat een mens vlees nodig heeft, omdat het een alleseter is. Maar niet elke dag.
[..]
Als ik broccoli ofzo eet, dan neem ik er geen vlees bij. Wat ik dan ook niet mis ofzo.
Maar b.v. pasta enzo, daar doe ik wel vlees door.
Vette vis is inderdaad heel erg gezond. En juist die vette vond ik altijd lekkerquote:Op zondag 21 juli 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zo denken , wat op zich dan ook genoeg over die mensen zegt , daar niet van, maar helaas zijn dat er nog veelquote:Op zondag 21 juli 2024 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Recht hebben op vlees is wel zo'n vreemde redenatie.
Ik heb altijd begrepen dat een mens vlees nodig heeft, omdat het een alleseter is. Maar niet elke dag.
[..]
Als ik broccoli ofzo eet, dan neem ik er geen vlees bij. Wat ik dan ook niet mis ofzo.
Maar b.v. pasta enzo, daar doe ik wel vlees door.
Linzen ipv gehakt vind ik ook erg lekkerquote:Op zondag 21 juli 2024 14:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik pasta eet dan vaak wel met veel tomatensaus en/of groente en geraspte kaas.
Ik vind dieren een dierwaardig bestaan moeten hebbenquote:Op zondag 21 juli 2024 14:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zo denken , wat op zich dan ook genoeg over die mensen zegt , daar niet van, maar helaas zijn dat er nog veel
Ja inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Linzen ipv gehakt vind ik ook erg lekker
Als jij een visje aan je hengel krijgt en opeet vind ik toch wat anders dan die massale visserij ,praktijken , waar heel slecht met vissen wordt omgegaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind dieren een dierwaardig bestaan moeten hebben
Een stal/hok is om te schuilen of slapen, niet om in te wonen.
Als je er over na denkt.. is Jacht en Vissen met een Hengel in het wild de meest diervriendelijke manier van dieren eten.
Helemaal eensquote:Op zondag 21 juli 2024 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij een visje aan je hengel krijgt en opeet vind ik toch wat anders dan die massale visserij ,praktijken , waar heel slecht met vissen wordt omgegaan.
Daar valt over te twisten.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:31 schreef Puzzie het volgende:
En waarom hebben mensen meer rechten dan dieren?
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb veel minder moeite met dieren die in het wild worden gevangen.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind dieren een dierwaardig bestaan moeten hebben
Een stal/hok is om te schuilen of slapen, niet om in te wonen.
Als je er over na denkt.. is Jacht en Vissen met een Hengel in het wild de meest diervriendelijke manier van dieren eten.
Het is al een stuk beter dan vroeger, maar nog lang niet goed genoeg.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij een visje aan je hengel krijgt en opeet vind ik toch wat anders dan die massale visserij ,praktijken , waar heel slecht met vissen wordt omgegaan.
Omdat een mens slimmer is. Die neemt zijn recht gewoon, niet omdat hij er recht op heeft.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:31 schreef Puzzie het volgende:
En waarom hebben mensen meer rechten dan dieren?
En dat wordt veel erger, aangezien Nederland NL'se boeren wil laten stoppen.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is al een stuk beter dan vroeger, maar nog lang niet goed genoeg.
Bizar ook wat ik laatst las over die flats met varkens in China.
Precies, dat speelt nu al met Canada (via CETA) en de Oekrane.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat wordt veel erger, aangezien Nederland NL'se boeren wil laten stoppen.
De vraag blijft, alleen gaat die vraag nu ingevuld worden door landen waar geen enkele controle op is, tegenover NL waar iedere boer tot in den treure gecontroleerd wordt.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat wordt veel erger, aangezien Nederland NL'se boeren wil laten stoppen.
De vraag blijft, alleen gaat die vraag nu ingevuld worden door landen waar geen enkele controle op is, tegenover NL waar iedere boer tot in den treure gecontroleerd wordt.
Dus netto neemt het dierenleed toe, alleen zien we het dan niet meer.
Ik ben het daar niet helemaal mee eens ,. wij zijn onze eigen valkuil en dat is bepaald niet intelligentquote:Op zondag 21 juli 2024 14:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat een mens slimmer is. Die neemt zijn recht gewoon, niet omdat hij er recht op heeft.
De mens is het meest ontwikkelde dier van deze aarde, met al zijn voor en nadelen
Waar? Hier een lekkere koele lucht door mijn huis.quote:
Buitenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar? Hier een lekkere koele lucht door mijn huis.
Ja he? Heet, maar dan heel vochtige hitte. Dan heb ik liever droge woestijnhitte, als het dan toch heet moet zijnquote:
Het is heerlijk hier, al de hele dag... en bij jullie ook als ik het zo zie:quote:Op zondag 21 juli 2024 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Heet, maar dan heel vochtige hitte. Dan heb ik liever droge woestijnhitte, als het dan toch heet moet zijn
Jaquote:Op zondag 21 juli 2024 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Heet, maar dan heel vochtige hitte. Dan heb ik liever droge woestijnhitte, als het dan toch heet moet zijn
Oh jeequote:
Prima temperatuur, maar doordat het ook zo vochtig is, voelt de warmte niet fijn aanquote:Op zondag 21 juli 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is heerlijk hier, al de hele dag... en bij jullie ook als ik het zo zie:
[ afbeelding ]
Dat zal het zijn, dat maakt of breekt vaak het gevoelquote:Op zondag 21 juli 2024 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prima temperatuur, maar doordat het ook zo vochtig is, voelt de warmte niet fijn aanVind ik
Dat is eigenlijk wat ik bedoel. De mens gaat ten onder aan zijn eigen hebzucht.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet helemaal mee eens ,. wij zijn onze eigen valkuil en dat is bepaald niet intelligent
Vond het net iig maar erg vies en benauwdquote:Op zondag 21 juli 2024 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Vanmorgen die regen was heerlijk , en toen ik vanmiddag naar mijn zoon fietste om samen een stuk te lopen was er niets meer aan
Dan ga je dat doenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb zin om even lekker uit te waaien aan het strand of op een Waddeneiland ofzo
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet helemaal mee eens ,. wij zijn onze eigen valkuil en dat is bepaald niet intelligent
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik bedoel. De mens gaat ten onder aan zijn eigen hebzucht.
Al zie je het bij bepaalde diersoorten ook terug, maar daar heeft de mens dan weer de overhand op.
Wind kan je zelf genereren natuurlijkquote:
Doe je best en help een handje..quote:Op zondag 21 juli 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wind kan je zelf genereren natuurlijk
Kracht 5 boven open water is nog redelijk hard. Dan kan je wel uitwaaien.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier moet ze heen
Windkracht 5 is het hoogste nu in NL
[ afbeelding ]
Ik ga om 20:00 Super 8 kijken.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog een goede avonturen film tip voor zometeen? Oud of nieuw, maakt niet uit.
Highroad to China.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog een goede avonturen film tip voor zometeen? Oud of nieuw, maakt niet uit.
Klinkt niet slecht, ik houd het in gedachtenquote:Op zondag 21 juli 2024 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga om 20:00 Super 8 kijken.
Super 8 (2011) - Reference View - IMDb
RTL 7 of NET 5, beginnen beide om 20h00.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het welquote:Op zondag 21 juli 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Highroad to China.Maar die staat hier in de kast en niet op TV.
Ook niet slecht.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RTL 7 of NET 5, beginnen beide om 20h00.
Goede film met Tom Selleck (Magnum) Doordat Raiders of the lost ark gelijktijdig uitkwam is de film in de vergetelheid geraakt.quote:
Heb hem al gevonden .. en denk dat die het word.. wel het genre waar ik zin in hebquote:Op zondag 21 juli 2024 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede film met Tom Selleck (Magnum) Doordat Raiders of the lost ark gelijktijdig uitkwam is de film in de vergetelheid geraakt.
Aanrader, ik zal er niets over zeggen verder.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb hem al gevonden .. en denk dat die het word.. wel het genre waar ik zin in heb![]()
Zie de laatste tijd heel veel Tom Selleck voorbij komenquote:Op zondag 21 juli 2024 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede film met Tom Selleck (Magnum) Doordat Raiders of the lost ark gelijktijdig uitkwam is de film in de vergetelheid geraakt.
Maar ze hebben ook 10 vingers en gelijkende anatomie: same breed thus same mess over therequote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
De films van schrijver Michael Crichton zijn ook aanraders.
En vd weinige schrijvers wiens boeken goed verfilmt zijn.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het net iig maar erg vies en benauwd
Hoe vaak ga jij wandelen? Dagelijks?
Goed bezig danquote:Op zondag 21 juli 2024 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]Behalve als het echt hard regent en bij onweer
Ken er nog wel een paarquote:Op zondag 21 juli 2024 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En vd weinige schrijvers wiens boeken goed verfilmt zijn.
En ze spreken Engels, zoals de meeste aliens.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook 10 vingers en gelijkende anatomie: same breed thus same mess over there
Good Moaningquote:Op zondag 21 juli 2024 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En ze spreken Engels, zoals de meeste aliens.
I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty.quote:
Was wel een briljante serie.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty.
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ladies and Gentlemen,
the message you all have been waiting for is there,
Biden will NOT go on.
Nu kijken waar ze mee komen.quote:
Heb een veel betere voorbij zien komen, maar denk niet dat ze dat doen helaas.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb zelfs de naam Hillary al vaak voorbij zien komen dit weekend
Dit gaat een puinhoop worden.quote:
Die nemen geen risico en wachten 4 jaar.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb een veel betere voorbij zien komen, maar denk niet dat ze dat doen helaas.
Michelle kwam ook voorbij.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb zelfs de naam Hillary al vaak voorbij zien komen dit weekend
Big Mikequote:Op zondag 21 juli 2024 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Michelle kwam ook voorbij.
Geen van beiden gaat t worden.
Smakelijk!quote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Lekker Grieks 3-gangenmenu gegeten, vooraf dolmades, gyros en sourtzouki als hoogfdgerecht en Griekse yoghurt als dessert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Lecker.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Lekker Grieks 3-gangenmenu gegeten, vooraf dolmades, gyros en sourtzouki als hoogfdgerecht en Griekse yoghurt als dessert
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smakelijk!![]()
En is dan de Griekse avond voorbij?
Ik heb pas nieuw servies, dus ik laat het hierbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Grieksquote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Hij is top ! Helemaal uitgekeken en me prima vermeackt !quote:Op zondag 21 juli 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Highroad to China.Maar die staat hier in de kast en niet op TV.
Nu Trump nog.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ladies and Gentlemen,
the message you all have been waiting for is there,
Biden will NOT go on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |