Ha ja diequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Daar dacht ik nu dus ook aan jaquote:
Zie post nr. 6quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vroeger ook een leuk zomernummer, summerwine of misschien summertime. Kort (2 min) krachtig en vrolijk liedje door een zangeres. Nooit meer terug gevonden.
Het is een andere die ik bedoel.quote:
Uit welk jaar ongeveer?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vroeger ook een leuk zomernummer, summerwine of misschien summertime. Kort (2 min) krachtig en vrolijk liedje door een zangeres. Nooit meer terug gevonden.
Zeg dan even welke, dan zoeken wij die je bedoeltquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een andere die ik bedoel.
Jaren 60 schat ik, de tekst ging ook best snel. And the girls were so pritty was een stukje uit de songtekst maar als ik daar op ga zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren 60 schat ik, de tekst ging ook best snel. And the girls were so pritty was een stukje uit de songtekst maar als ik daar op ga zoeken.
Zoveel pritty girls zijn er nou ook weer nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren 60 schat ik, de tekst ging ook best snel. And the girls were so pritty was een stukje uit de songtekst maar als ik daar op ga zoeken.
Nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoveel pritty girls zijn er nou ook weer niet
Jij bent er in ieder geval niet één van.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoveel pritty girls zijn er nou ook weer niet
Het was een zangeres en ook een heel kort nummer van 2 min.quote:
Ze zijn zo plakkerig..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb thuis best wel wat te doen maar ik heb echt nergens zin in.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet.quote:
Heb nog best wat gedaan, maar durf nog niet allesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis best wel wat te doen maar ik heb echt nergens zin in.
quote:
Niveau graag.quote:
Nee, modem moest even een dreun voor zijn hasses hebben.quote:
Kon vast de goede muziek niet aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, modem moest even een dreun voor zijn hasses hebben.
Jullie zijn nog steeds één goed zomernummer vergeten.quote:
Helaas spreken wij nog niet zo goed eends als we soms zouden willenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds één goed zomernummer vergeten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds één goed zomernummer vergeten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas spreken wij nog niet zo goed eends als we soms zouden willen
Verwacht je dat die halve schaar genoeg is?quote:
Die moest ik even van mijn parkiet vasthouden. Ze kan wel zonder zei ze.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht je dat die halve schaar genoeg is?
Jij slaapt vaak met je ogen open he?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die moest ik even van mijn parkiet vasthouden. Ze kan wel zonder zei ze.
Gewoon alle gevaarlijke dingen achter slot en grendel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij slaapt vaak met je ogen open he?
Kan je niet beter jezelf opsluiten in een kooi als je gaat slapen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon alle gevaarlijke dingen achter slot en grendel.
Tegen mij is ze wel lief, laatst zat ze in mijn nek te slapen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter jezelf opsluiten in een kooi als je gaat slapen?
Dan ben je ook afgesloten van alle gevaarlijke dingen.
Alleen wel zorgen dat ze die niet van buiten op slot kunnen doen
Rustig dat complot voor te bereidenquote:Op zondag 21 juli 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen mij is ze wel lief, laatst zat ze in mijn nek te slapen.
quote:Op zondag 21 juli 2024 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jullie niets meer van mijn vernemen...
[ afbeelding ]
De vlag gaat halfstok. Alcohol drinken moet niet te lekker zijn. Dan wordt het te makkelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Bij hoeveel van jullie gaat nu de vlag uit?
NWS / Breezer is terug en het is enorm populair
Dat laatste mag volgens mij ook al niet meer. Alcohol, leer je kinderen er mee om te gaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De vlag gaat halfstok. Alcohol drinken moet niet te lekker zijn. Dan wordt het te makkelijk.
Roken met aardbeiensmaak als in een vape vind ik daarom ook geen goed idee.
In Nederland mag het niet meer nee. Met alcohol moet je inderdaad opgevoed worden, want functioneel kan het echt wel zijn in de sociale omgang. Mensen hebben elkaar nodig en alcohol is een sociaal glijmiddel.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste mag volgens mij ook al niet meer. Alcohol, leer je kinderen er mee om te gaan.
waar wordt het meeste op verdiend in de horeca ?quote:Op zondag 21 juli 2024 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In Nederland mag het niet meer nee. Met alcohol moet je inderdaad opgevoed worden, want functioneel kan het echt wel zijn in de sociale omgang. Mensen hebben elkaar nodig en alcohol is een sociaal glijmiddel.
Je stelt de verkeerde vraag denk ik. De brouwerijen en Coca Cola verdienen het meest in de horeca. Daarna de huurbazen.quote:Op zondag 21 juli 2024 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
waar wordt het meeste op verdiend in de horeca ?
Het was een maar een vraag en je geeft antwoord..quote:Op zondag 21 juli 2024 01:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag denk ik. De brouwerijen en Coca Cola verdienen het meest in de horeca. Daarna de huurbazen.
Maar op drank verdien je als uitbater veel meer dan op de frietjes met biefstuk.
Ik geef graag een volledig antwoordquote:Op zondag 21 juli 2024 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een maar een vraag en je geeft antwoord..
Deze is nieuw, ik luister!quote:Op zondag 21 juli 2024 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je nog een muziekje gedaan van je favo
Hier begint het langzaam maar zeker te betrekken. Er vielen net een paar druppeltjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
Ik wil ook regen en onweer![]()
Het is hier al weer warm 28 graden
Net op buienradar gekeken, komt hier ook zo regen aan..quote:Op zondag 21 juli 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier begint het langzaam maar zeker te betrekken. Er vielen net een paar druppeltjes.
Klagen is leukquote:Op zondag 21 juli 2024 12:10 schreef Deisyy het volgende:
2-3 dagen warm weer en er wordt alweer volop geklaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |