SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
The Everly Brothers - Wake up little Susie
Dan buiten lekker een muziekje luisteren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Het werd te donker buiten om te tuinieren of te lezen. Binnen is het een stuk minder aangenaam dan buiten
Zo te zien komt er nog wel wat aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:06 schreef DJ11 het volgende:
Bizar, die Buienradar. Eerst zou Zwollywood volop onweersbuien krijgen, daarna niks meer, daarna weer wel en nu lijkt het alsnog op niks uit te draaien.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:08 schreef DJ11 het volgende:
The Beach Boys - God Only Knows
meesterwerk
In de top van mijn Top 250-allertijden binnengekomen. Nog steeds gênant dat -ie eerder niet in de lijst stond.quote:
Ik vind dit een vrolijk nummer.quote:
Relatief modern lettertype op het hoesje.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrolijk nummer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
Niemand slaat zijn eigen kind alleen - Willy Alberti.
Bright Eyes - Art Garfunkelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:14 schreef Melting het volgende:
@:DJ11, kun jij Homijn even de kamer uit zetten?
Komt Flappy eraan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:14 schreef Melting het volgende:
quote:
Beide niet.......quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Komt Flappy eraan?
Die neef waar het niet zo goed mee is afgelopen
@Homijn, je moet je even omdraaien.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:16 schreef Homijn het volgende:
Geen vunzigheden, ik waarschuw maar één keer. Ik weet waar je huis woont.
Dat is ongeveer net zo lastig als Joe Biden ervan overtuigen dat -ie te oud is om opnieuw kandidaat te zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:14 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:16 schreef Homijn het volgende:
Geen vunzigheden, ik waarschuw maar één keer. Ik weet waar je huis woont.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo lastig als Joe Biden ervan overtuigen dat -ie te oud is om opnieuw kandidaat te zijn.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo lastig als Joe Biden ervan overtuigen dat -ie te oud is om opnieuw kandidaat te zijn.
Oké, maar ik houd je in de gaten mannetje. Bolk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Homijn, je moet je even omdraaien.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit dan maar....
Ik ga nu aan dit bier:
[ afbeelding ]
Dus stemmen ze massaal op een staatsgevaarlijke bosmongool.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt smakelijk ziet dat er niet uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit dan maar....
Ik ga nu aan dit bier:
[ afbeelding ]
WHAAAAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit dan maar....
Ik ga nu aan dit bier:
[ afbeelding ]
Ja.... niets dan liefde natuurlijk voor Homijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WHAAAAHAHAHA![]()
En dan Only love van Nana draaien
Het is een fruited sour.quote:
Dat is gewoon een levend konijn waar iemand wat bloed achter heeft gefotoshopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit dan maar....
Ik ga nu aan dit bier:
[ afbeelding ]
Ik wou het net zeggen. Dat drink je toch niet voor je lol.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WHAAAAHAHAHA![]()
En dan Only love van Nana draaien
Misschien komen de Democraten nog op tijd bij zinnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus stemmen ze massaal op een staatsgevaarlijke bosmongool.
Nou fijn is dat
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... niets dan liefde natuurlijk voor Homijn.
Ik word echt misselijk van de beelden van de Republikeinse conventie.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien komen de Democraten nog op tijd bij zinnen.
Als het dan niet bij mij komt, gun ik het jou.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk ga ik de komende maand de Staatsloterij winnen. Facebook schotelt mij namelijk steeds reclames voor van BMW's die dik 2 ton kosten.
Ik ben de vorige keer in Zweden langs dat ‘museum’ gereden. Eerste keer alleen heb bordje zien staan. De volgende keer ga ik naar binnen.quote:
En ik dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het dan niet bij mij komt, gun ik het jou.
Steeds een stapje dichterbijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben de vorige keer in Zweden langs dat ‘museum’ gereden. Eerste keer alleen heb bordje zien staan. De volgende keer ga ik naar binnen.
Die heb ik hier in de tuin wel staan, 2 ton(nen).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk ga ik de komende maand de Staatsloterij winnen. Facebook schotelt mij namelijk steeds reclames voor van BMW's die dik 2 ton kosten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die heb ik hier in de tuin wel staan, 2 ton(nen).
Hier in de garage ook 3, wordt hoog tijd om ze eens aan te sluiten buitenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
#metoo, allebei al overvol sinds vorige zomer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je moet ze af en toe ook wel mee legen hè?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
#metoo, allebei al overvol sinds vorige zomer.
Ja, dat was de bedoeling. Maar mijn tuin heeft het nog niet nodig gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet ze af en toe ook wel mee legen hè?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Kom uit de bedstee mijn liefste - Rob Out
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kruip juist de bedstee in, die warmte sloopt me echt
Welterusten DDMquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Slaapsequote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:36 schreef livelink het volgende:
Don't cry for me Argentina - Elaine Page
Mee eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft voor mij wel de mooiste versie
Morgen ga ik richting een fjord en een natuurgebied. Bij Eckenförde en Dampquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:43 schreef livelink het volgende:
Wat heb je voor morgen op de planning staan, @:Symphonic
Daar leerde Lotje Liesje lopen langs een hele zooi Lindenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het nummer:
In Den Haag is een laan.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
Nee, ik ben in de war. Het gaat natuurlijk gewoon over haar ouderlijk huis.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Is dat op nummer 10?
Langs hele lange Lindenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar leerde Lotje Liesje lopen langs een hele zooi Linden
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
Was wel een mooi nummer trouwens van Conny
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
Nancy Sinatra - These boots are made for walkin'
Ik ben nog tot 13.623 stappen gekomen.quote:
Dan heb je het goed gedaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog tot 13.623 stappen gekomen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik wel ruim voorbij
Ralph mcTell Streets of London
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik herinner me een gedichtje van Ingmar Heytze
Cliff
Hij ging slapen in zijn kleren
En werd wakker in de Here
Frida Boccar Cent mille chansons
Ja, dat gedichtje ken ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik herinner me een gedichtje van Ingmar Heytze
Cliff
Hij ging slapen in zijn kleren
En werd wakker in de Here
Frida Boccar Cent mille chansons
Ik heb hem een keer ontmoet, dat was echt heel erg leukquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat gedichtje ken ik ook![]()
Ingmar heeft sowieso leuke gedichten.
Slaap lekker en veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Mijn biertje is op.
Tijd om te gaan slapen.
Morgen vroeg weer op pad. Voordat het echt te warm wordt
Welterusten en veel plezier alvast voor morgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Mijn biertje is op.
Tijd om te gaan slapen.
Morgen vroeg weer op pad. Voordat het echt te warm wordt
Ziet er makkelijker uit dan het is (zoals ongeveer elke dans)quote:
Dat inderdaad...... gaat wel beter als je flink gedronken hebt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ziet er makkelijker uit dan het is (zoals ongeveer elke dans)
Beter lijkt me nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat inderdaad...... gaat wel beter als je flink gedronken hebt.
(Of het interesseert je dan minder dat het niet gaat zoals het moet, dat kan ook.)
Ik kom er net vandaan…quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:32 schreef Melting het volgende:
Ze wil terug naar de kust....... vanwege het weer zeker?
Tja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:32 schreef Melting het volgende:
Ze wil terug naar de kust....... vanwege het weer zeker?
En hoe was het er?quote:
Dat geloof ik direct.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is daar nu een stuk koeler dan in huis…
Het is hier inmiddels redelijk afgekoeld, maar ik merk nu wel dat ik vannacht slecht heb geslapen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Door de hitte word ik er niet actiever op. Ik ga nog maar een (Duits) biertje pakken.
8 uur haal ik zelden tot nooit. Als ik 7 uur slaap haal is het al veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik ook maar net 8 uurtjes. Op zich net lang genoeg, maar de nachten daarvoor had ik slecht geslapen. Dus echt ingehaald heb ik het niet.
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen handige plek voor een tv.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor dit te weten. Ehh...
Dollar, geloof ik? (Zo ja: Trevor Horn-productie)
Oh ja, dat wist ik eigenlijk wel. Mooi nummer.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
We zijn in the eighties aanbeland. Johnny hates Jazz?
Ik heb het wel eens gehoord, maar meer ook niet.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 00:09 schreef DJ11 het volgende:
I've Been Losing You bedoelde ik. Stop de tijd.
quote:Op zondag 21 juli 2024 00:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit wel vaag, maar kan het zo niet plaatsen.
Heb je mee gedaan aan de 4-daagse?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Au au au, ik heb m’n voeten weer eens stukgelopen, blaren onder m’n voetzolen en links zijn er zelfs 2 blaren open.
Nee dat laat ik aan mijn zusje over, die heeft jaren geleden meegedaan.quote:
Wellicht kan een podotherapeut ook helpen om te kijken waar de blaren vandaan komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee dat laat ik aan mijn zusje over, die heeft jaren geleden meegedaan.
Ik krijg de laatste jaren echt heel snel blaren onder mijn voeten, gek word ik ervan. Op m’n hielen al m’n hele leven direct blaren, daarom ben ik ook zo blij met mijn Birkenstocks, maar daarin krijg ik ze nu dus ook onder m’n voeten. Het geneest wel snel hoor, maar morgen en overmorgen ga ik maar niet lopen. Ben alleen maar via de tandarts naar de winkels gelopen, 2 keer een kwartier en toen nog half uur terug.
quote:
Lange dag dan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef livelink het volgende:
Was pas om 19.00 thuis van werk en moest toen natuurlijk ook nog eten, dus wat later.
Net op tijd dus. Ja, lange dag inderdaad. Maar heb op mijn werk nog een biertje gedronken, dus het was niet allemaal werk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, livelink.
Wilde er net een eind aan breien, vanwege geen luisteraars.
Maar ik draai nog even door nu.
Ah.... hoop dat die gesmaakt heeft.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Net op tijd dus. Ja, lange dag inderdaad. Maar heb op mijn werk nog een biertje gedronken, dus het was niet allemaal werk.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
John Denver - You fill up my senses.
Kan ook Neil Diamond zijn. Die twee haal ik altijd door elkaar.
Kan natuurlijk ook heel iemand anders zijn...
Tja, de titel had ik echt niet geweten. Ik ben al blij met John Denver als eerste keuze.quote:
Dat was in ieder geval goed.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, de titel had ik echt niet geweten. Ik ben al blij met John Denver als eerste keuze.
Je dacht aan een andere uitvoering?quote:
Ja, je hebt ons al vaker beetgehad met die Peruanenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je dacht aan een andere uitvoering?
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je hebt ons al vaker beetgehad met die Peruanen
Wat een stem hè?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:40 schreef livelink het volgende:
Louis Armstrong - What a wonderful world
Zekerquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik had eerst Fats Domino getypt. Gelukkig net op tijd tot inkeer gekomen. Hoewel Fast ook een mooie stem heeft.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:42 schreef livelink het volgende:
He ain't heavy, he is my brother
Ik kom niet op de band
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik was vergeten dat het vandaag donderdag is
Dat hoesje had tegenwoordig niet meer gekund. Ik weet wel dat het de wijsvinger is, maar toch...quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hoesje had tegenwoordig niet meer gekund. Ik weet wel dat het de wijsvinger is, maar toch...
Red je het een beetje in je eentje? Of komen de buren je al eten brengen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik was vergeten dat het vandaag donderdag is
Ik red me wel, genoeg eten in huis. Heb alleen sinds vannacht echt veel last van mijn kapotte voeten na gisteren blootsvoets tuinieren. Heb de blaren nu afgeplakt en dan red ik me in en om het huis wel de komende dagenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Red je het een beetje in je eentje? Of komen de buren je al eten brengen?
Ah, dat is heel irritant ja. Compeed werkt bij mij meestal wel goed (als ze niet open zijn)quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik red me wel, genoeg eten in huis. Heb alleen sinds vannacht echt veel last van mijn kapotte voeten na gisteren blootsvoets tuinieren. Heb de blaren nu afgeplakt en dan red ik me in en om het huis wel de komende dagen
En anders kun je altijd nog boodschappen laten bezorgen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik red me wel, genoeg eten in huis. Heb alleen sinds vannacht echt veel last van mijn kapotte voeten na gisteren blootsvoets tuinieren. Heb de blaren nu afgeplakt en dan red ik me in en om het huis wel de komende dagen
Vermaakt hij zich een beetje en wanneer komt hij terug?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
De boel ligt aardig open, dus ik heb onder de ene voet 2 active gel pleisters geplakt en onder de andere een iets grotere 3in1 pleister van Compeed die ik ooit eens gratis kreeg. Symph krijgt van mij nog een lijstje om de voorraad bij de Duitse drogisten aan te vullen
Hij komt tijd tekort daar, over een week komt hij terugquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Vermaakt hij zich een beetje en wanneer komt hij terug?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Everly Brothers On the wings of a nightingale
Als hij tijd te kort komt, plakt hij er misschien nog wel een paar dagen aan vast.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij komt tijd tekort daar, over een week komt hij terug
Klinkt goed. Fijn dat hij het naar zijn zin heeft.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij komt tijd tekort daar, over een week komt hij terug
Ik vind het wel fijne muziek.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit begrepen heb waarom Johnny Cash zo populair is.
Ik ben er net naar aan het kijken of ze in de buurt komen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht voor The Dubliners Experience
https://www.theater.nl/th(...)ubliners-experience/
Dat wordt vast een feestje. Als je in Dublin langs van die onooglijke donkere pubs vol vergane glorie loopt dan klinkt die muziek meestalquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht voor The Dubliners Experience
https://www.theater.nl/th(...)ubliners-experience/
Is Roosendaal niet enigszins bij jou in de buurt? Daar komen ze 21 januari. De neppers dan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:22 schreef Melting het volgende:
Zag net dat The Dubliners ook nog optreden in diverse plaatsen in Nederland.
Maar beide groepen komen niet in de buurt.
Nog een klein uur rijden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Is Roosendaal niet enigszins bij jou in de buurt? Daar komen ze 21 januari. De neppers dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |