met ketchupquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:09 schreef Perox het volgende:
Als Checo Spa wint eet ik allebei mijn schoenen op.
q1 jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kwam er laat in wegens vakantie, wat is er nu weer met perez gebeurd eigenlijk? Weer in q3 eruit?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kwam er laat in wegens vakantie, wat is er nu weer met perez gebeurd eigenlijk? Weer in q3 eruit?
Een exit clausule is standaard en geldt voor beide partijen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd ja?
Past ook wel bij de uitspraak van Perez dat alles nog mogelijk is. Is Perez met die contractverlenging genaaid, dat er een presteert-onvoldoende-clausule is toegevoegd?
Alleen RBR heeft Perez vorige maand een nieuw contract gegeven. Nu al praten over het verscheuren is naar mijn idee opmerkelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een exit clausule is standaard en geldt voor beide partijen.
Max kan bijv eisen dat hij een podiumwinnende wagen krijgt, zo niet mag hij weg.
Albon, Gasly en de Vries hebben deze softe behandeling niet gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen RBR heeft Perez vorige maand een nieuw contract gegeven. Nu al praten over het verscheuren is naar mijn idee opmerkelijk
Edit: sinds die verlenging wordt in de media gesproken over diverse clausules die RBR kan gebruiken om Perez te wieberen
Ik dacht dat dat vooral was om Perez rust te geven, zodat hij beter zou presteren. Heeft alleen niet geholpen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen RBR heeft Perez vorige maand een nieuw contract gegeven. Nu al praten over het verscheuren is naar mijn idee opmerkelijk
Edit: sinds die verlenging wordt in de media gesproken over diverse clausules die RBR kan gebruiken om Perez te wieberen
Dit zegt ook al wat.quote:
Ja leuk. Maar dat is niet toegestaanquote:
betekent nog niet dat RB er gebruik van maaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Perez kan altijd nog ingezet worden bij Torro Rosso, of hoe dat team nu weer heet (quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verhaal dat er ligt is dat het contract een 1+1 is geweest met meerdere clausules ook al voor dit seizoen. Soort van proof it contract, als je presteert blijf je, presteer je niet dan heb je een probleem.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lekker wel die no-nonsense attitudequote:
Zo smal is de Hungaroring nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als McLaren morgen slim is doen ze het volgende: (ik heb het nog nooit gezien maar laat het een eerste keer zijn in F1): sector 1 gewoon naast elkaar blijven rijden net zodat Max geen kans heeft om er langs te gaan. Eerste ronde is altijd de ronde met het meeste kans op positiewisselingen, als je dat nou voor wil zijn dan moet je strategisch denkend die eerste ronde in.
We weten allemaal dat dit niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als McLaren morgen slim is doen ze het volgende: (ik heb het nog nooit gezien maar laat het een eerste keer zijn in F1): sector 1 gewoon naast elkaar blijven rijden net zodat Max geen kans heeft om er langs te gaan. Eerste ronde is altijd de ronde met het meeste kans op positiewisselingen, als je dat nou voor wil zijn dan moet je strategisch denkend die eerste ronde in.
Dat hoop ik niet. Maar het zet dan wel de boel op scherp bij McLaren,quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
naast de baan waarschijnlijk, eraf geramd door Norris.
Dunning–Kruger effectquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben er niet gerust op dat Verstappen dit jaar wereldkampioen wordt
Kijk nu al uit naar de racequote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
Helaas niet live kunnen kijken, na het werk terug gekeken.
Perez is een domme tacovreter. Bij de eerste motorrijles leer je al om niet over de witte strepen van het zebrapad te rijden, volgens mij heeft hij er gewoon geen zin meer in. Heerlijk dat hij er wederom uit is. Dat maakt het jammer dat ook Russell er uit ligt gezien de stand. Ricciardo solliciteert nar het zitje van Perez, dat is duidelijk.
Q2 begint Max maar met 3x paars, ik verwacht Max, Oscar, Carlos, Fernando, Lando, Lewis, Alex, Nico, Daniel en Kevin in Q3, Charles verzaakt met nog 2 minuten te gaan..
Q3 met Charles, zonder Alez. Met Lance, zonder Kevin. En volgens mij mis ik er nog een maar de wijn smaakt goed en het is warm.. Oja Yuki is er bij. Rain in 5 minutes.. dit gaat nogwat worden met nog 10 minuten en 34 op de stream.. hold my red Bull!
Zo dan.. Lando knalt m even 3 tienden onder Verstappen, held. Met nog 1 minuut voor de regen. Wat een kwali is dit!
Oscar vs max vs ... en dan wat een klap voor Yuki.. dit kan Max pole kosten, maar ik heb Oscar en Lando in de manager. Yuki is stuk.. (zijn auto dan), te veel commitment..
Toch denk ik dat er nog wijzigingen gaan komen in de startopstelling zoals nu. Het toetje van de kwali..
Toch niet, het toetje bleek bedorven maar genoten van deze kwali!
Echt wel! Daar ben ik dan wel weer live bij.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar de race
geblocked by team verstappenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:03 schreef -XOR- het volgende:
Ik neem aan dat RB volgend jaar gewoon Sainz neemt. In eigen gelederen is er niemand.
Lawson is er voor de langere termijn. Voor nu zou ik voor Ricciardo of Tsunoda gaan. Ik neig naar Tsunoda: Ricciardo heeft er al in gereden en zou met zijn ervaring een goede leermeester zijn voor Lawson in de VCARB.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:03 schreef -XOR- het volgende:
Ik neem aan dat RB volgend jaar gewoon Sainz neemt. In eigen gelederen is er niemand.
Je kunt moeilijk met Beitske Visser komen aanzetten omdat verder iedereen door Team Verstappen is geblockt.quote:
Lawson zien ze het niet in, anders hadden Tsunoda en Ricciardo nu niet in de VCARBs gezeten. Tsunoda en RIC zijn beiden onderkant midfield, daar kun je ook niet mee komen aanzetten als je in de buurt van de top wilt blijven. Dat is niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lawson is er voor de langere termijn. Voor nu zou ik voor Ricciardo of Tsunoda gaan. Ik neig naar Tsunoda: Ricciardo heeft er al in gereden en zou met zijn ervaring een goede leermeester zijn voor Lawson in de VCARB.
Lawson kan best in VCARB, moet er iemand anders reserve rijder worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson zien ze het niet in, anders hadden Tsunoda en Ricciardo nu niet in de VCARBs gezeten. Tsunoda en RIC zijn beiden onderkant midfield, daar kun je ook niet mee komen aanzetten als je in de buurt van de top wilt blijven. Dat is niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |