Grmbl.quote:
Gras is groenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef FvanS het volgende:
Schakel net in, Perez weer goed bezig zie ik?
Op naar de Lecerc actquote:
Wat denk je van Nyck de Vries?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Albon en Gasly zijn voor minder gedegradeerd.
Goede motivatiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef Mano_ het volgende: [..] Ergens hoop ik dat het de Honeybadger wordt. Whiskers helemaal over de zeik
![]()
Even RIC helpen zodat ie ook Q2 haalt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef FvanS het volgende:
Schakel net in, Perez weer goed bezig zie ik?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Helmut met het contract van Perez...
[ afbeelding ]
Water is natquote:
Die staat achter het stuur net als Wesley Sneijderquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zie je sowieso niet zitten.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Even RIC helpen zodat ie ook Q2 haalt.
Zeker wel. Vorig jaar in de AlphaTauri. En bij de test vorige week. En als Yuki gaat mag Lawson in de VCARB plaatsnemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef 3rr0r het volgende: [..] Die heeft nog niet genoeg bewezen toch
Kom jij ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb hier toch geen tijd voor
Heb zo een barbecue.
wordt de steak wat meer doorbakkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Heb zo een barbecue.
Damn, deze man heeft een sociaal leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Heb zo een barbecue.
DaniRic in de RBR en Lawson in VRBquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goede motivatie![]()
Maar ik wil Lawson helemaal niet in de RBR
Perez is meer een Ragunathan.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Helmut met het contract van Perez...
[ afbeelding ]
BBQ kan wachtenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Heb zo een barbecue.
Dan wachten ze maarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Heb zo een barbecue.
Hij doet alsofquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Damn, deze man heeft een sociaal leven.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zijn we niet van hem gewendquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gewoon spullen geven en zwaaienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:19 schreef RAVW het volgende:
Zo word het nu niet eens tijd om die Perez even op zijn plek te zetten , nog 1 keer en je mag je spullen pakken.
Alleen het probleem is hij bezorgt Redbull (drankje) niet de F1 team nog een hoop inkomsten.
RIC ligt eruit. En gaat zo te zien zijn tijd ook niet verbeteren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Even RIC helpen zodat ie ook Q2 haalt.
Zou erg lullig zijn voor Yuki en onverdiend voor RIC. Maar zolang Lawson in de VCARB komt kan ik er mee levenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
DaniRic in de RBR en Lawson in VRB
Hij zal wel zijn cooking willen levelen in world of warcraft.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Perez had wel updates. Alleen niet alle updates die Max had.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef SiGNe het volgende:
Perez gaat vast weer klagen over dat hij geen updates op z'n auto had en Max wel
Als er iemand absoluut geen regenrijder is, dan is het Perez wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Xylos het volgende:
Ik begin onderhand te denken dat perez bewust de boel saboteert. Dit mag toch gewoon niet gebeuren dit soort amateuristische fouten. Als ik het voor het zeggen had zou ik hem per de volgende gp vervangen.
Waarom zou hijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Xylos het volgende:
Ik begin onderhand te denken dat perez bewust de boel saboteert. Dit mag toch gewoon niet gebeuren dit soort amateuristische fouten. Als ik het voor het zeggen had zou ik hem per de volgende gp vervangen.
Ik denk dat hij gewoon niet kan omgaan met die auto, die is echt niet zo goed als iedereen denkt. Max doet er dingen mee wat anderen niet kunnen en perez is gewoon zwaar mentaal geknakt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Xylos het volgende:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Xylos het volgende:
Voor de zomerstop verandert er nietsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Xylos het volgende:
Vooral na Miami 2023quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon niet kan omgaan met die auto, die is echt niet zo goed als iedereen denkt. Max doet er dingen mee wat anderen niet kunnen en perez is gewoon zwaar mentaal geknakt.
Uhhh, iedere f1 coureur hoort in de regen te kunnen rijden. En al helemaal weten dat je dan niet op de witte lijnen kan insturen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er iemand absoluut geen regenrijder is, dan is het Perez wel.
Denk het ook. Zo slecht kan je niet zijn!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Xylos het volgende:
Delfts blauwquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Die helm kan zo bij Lando's oma in de vitrinekast nadien
Na de zomerstop wordt het spannenderquote:
Genoeg om over te klagen dusquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez had wel updates. Alleen niet alle updates die Max had.
Dat doet niets af aan wat ik zeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:23 schreef Xylos het volgende:
[..]
Uhhh, iedere f1 coureur hoort in de regen te kunnen rijden. En al helemaal weten dat je dan niet op de witte lijnen kan insturen.
Echte bbq'ers roken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Heb zo een barbecue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Wie waar zit?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Na de zomerstop wordt het spannender
Dat is wel het breek moment achteraf gezien ja.quote:
Het zal vast niet nee ( ik was ook niet heel serieus hoor) maar hij is de laatste tijd nog slechter dan sargeantquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:23 schreef FvanS het volgende:
[..]
Waarom zou hij
Jezelf voor lul zetten voor de hele wereld? Voor wat?
Is ook logisch, in Mexico regent het niet heel veel, de regenrijders komen allemaal uit landen met kutweerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er iemand absoluut geen regenrijder is, dan is het Perez wel.
Dus UK en Nederlandquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is ook logisch, in Mexico regent het niet heel veel, de regenrijders komen allemaal uit landen met kutweer
<factcheck result="true">quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:25 schreef Xylos het volgende:
[..]
Het zal vast niet nee ( ik was ook niet heel serieus hoor) maar hij is de laatste tijd nog slechter dan sargeant
Als ie eens keer niet window licking level zitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Canada.. Stroll is ook vaak best goed in de regen.
Perez is een kakkerlak. Kom je moeilijk van af.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:27 schreef plesner het volgende:
Officieel, Perez zien we niet meer terug bij RB na de zomerstop
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Perez is een kakkerlak. Kom je moeilijk van af.
ik denk ook dat het dit isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon niet kan omgaan met die auto, die is echt niet zo goed als iedereen denkt. Max doet er dingen mee wat anderen niet kunnen en perez is gewoon zwaar mentaal geknakt.
Wist niet dat hij voor Feyenoord is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo jammer ditquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alweerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen en +0,000 achter een Mercedes
Per -> outquote:
Zo?quote:
Oh jammer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
RIC ligt eruit. En gaat zo te zien zijn tijd ook niet verbeteren.
Van de regen in de drup dus
Geheel volgens verwachtingquote:
quote:
quote:
Die rijdt ook vaak wel met een alles of niets mentaliteit in de regen.quote:
quote:
quote:
Ondanks alles vind ik dat wel tof aan hemquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die rijdt ook vaak wel met een alles of niets mentaliteit in de regen.
Vond het wel leukquote:
Wtf 🤨quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten switchen naar Lando.
Je betaalt meer en krijgt reclame dan f1tv. Je kiest er zelf voorquote:
F1 is alleen maar leuk als er water bij komtquote:
Laten we het leuk houden hierquote:
Nee nu wil ik even niet in beeld sorry!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
Die fan met dat 'Russell biggest fan' doek weer in beeld aub regie
F1 TV zendt geen darten uitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je betaalt meer en krijgt reclame dan f1tv. Je kiest er zelf voor
Je krijgt ook meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wielrennenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef Sabata het volgende:
Ik zap even over van Radio Tour, is Perez er alweer uit! Potstausend mik dat contract aub in de shredder en geef die plek aan Yuki of Lawson ofzo, dit slaat nergens op
Even? Dat is inmiddels al 25 minuten geleden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef Sabata het volgende:
Ik zap even over van Radio Tour, is Perez er alweer uit! Potstausend mik dat contract aub in de shredder en geef die plek aan Yuki of Lawson ofzo, dit slaat nergens op
Mensen die darten kijken verdienen het ook gewoon om afgeperst te worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
F1 TV zendt geen darten uit
* wdn F1 TV kijker
Nee dus, ik heb geen viaplay, ik kijk F1TV.quote:
Fietsen is geen sport.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef Sabata het volgende:
Nog een reden om F1TV te nemen ipv Viaplayquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
* wdn F1 TV kijker
Darten doe je maar in de kroegquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die darten kijken verdienen het ook gewoon om afgeperst te worden.
Eerst maar even de race afwachtenquote:
Daarvoor heb je SBS9quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
* wdn F1 TV kijker
Allemaal op fatbikes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doping is toegestaan deze tour, ze gaan sneller dan ooit, wel geinig.
Het is net bevestigd dat Verstappen in 2025 nog bij RBR zit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef plesner het volgende:
Perez in Zandvoort niet meer in een RB en Verstappen per 2025 naar Mercedes
Pogi had toch gewoon een superieure trainer ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat SBS9 überhaupt bestondquote:
Neh, een hele goeie pillendokterquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Pogi had toch gewoon een superieure trainer ofzo?
Je kunt beter een jong iemand dit jaar vol laten maken. Heb je volgend jaar veel meer aan.quote:
Kijk dat is nou een expert. Die weet dingen!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Giedo: je moet in Q1 zorgen dat je in de top 15 staat
Akkoord.
Die blijft bij RBR in 2025quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef plesner het volgende:
Heeft nu andere naam, maar ik weiger die te noemenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat SBS9 überhaupt bestond
Maar zegt vervolgens "it's on me boys, sorry"quote:
"This is on me."quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Te weinig benzine in de auto van George.
Sabotage!
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sabotage!
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zegt vervolgens "it's on me boys, sorry"
Talpa? (quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft nu andere naam, maar ik weiger die te noemen
als Marco blijft blijft Max ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef plesner het volgende:
Zeker nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft nu andere naam, maar ik weiger die te noemen
Viaplay TVquote:
*slaat kruis*quote:
eh oh. ehm. was die niet verdwenen? Ik meen dat die een tijd terug ineens weg wasquote:
Die clausule is eruit gehaaldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:37 schreef wdn het volgende:
[..]
als Marco blijft blijft Max ook.
Max is 100% trouw aan hem...
Hij had net als Lewis de kans om in het begin een goede tijd te klokken en dat deed hij niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zegt vervolgens "it's on me boys, sorry"
Ik heb een Viaplay abbo, maar wist ook niet dit bestondquote:
Viaplay financierenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een Viaplay abbo, maar wist ook niet dit bestond
Eens, maar ik heb geen creditcard, dus ik had geen keusquote:
En dan rij hij nog wel met Petronas reclamequote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sabotage!
Ja ze letten nu heeel goed op hun voeding....quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk TSU MAG BOT SAT exitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:39 schreef Perox het volgende:
Wel lekker veel "zwakkies" in deze Q2 dus moet niet moeilijk zijn.
VADE RETRO, SATANAS!quote:
Ik ook niet. Niet toen ik F1TV kocht dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb geen creditcard, dus ik had geen keus
ik denk eerder dat ze iets gevonden hebben dat nog niet gedetecteerd wordt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mompelt iets met google/ apple payquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb geen creditcard, dus ik had geen keus
Ik heb F1TV , ik luister allen wel de Nederlandse stream en die wordt geregeld door viaplay.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zwakke excuses passen wel bij de gemiddelde Viaplay betalerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met google/ apple pay
Werkte ook niet bij mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met google/ apple pay
Ik vind het commentaar van F1TV zelf goed te hachelen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb F1TV , ik luister allen wel de Nederlandse stream en die wordt geregeld door viaplay.
En die zetten gewoon de audioschuif open om op de F1TV stream reclame van hun eigen zender te laten horen.
Zijn wel vaker irritant, door boordradio's heenlulllen of een Coronel door een interview heen te laten lullen.
Het is dat ik het engelse commentaar zelf zo irritant vind, dat vind ik weer te schreeuwerig en Hamilton (en de anderen Engelsen) zijn daar God.
Olav Mol kan ook nog maar dan moet ik met een app kutten en geluid via m'n telefoon doen.
Teveel moeite.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ze letten nu heeel goed op hun voeding....
[ afbeelding ]
Je weet van het verschil tussen SKY en F1TV commentaar hoop ik? F1TV commentaar is goed te pruimen hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb F1TV , ik luister allen wel de Nederlandse stream en die wordt geregeld door viaplay.
En die zetten gewoon de audioschuif open om op de F1TV stream reclame van hun eigen zender te laten horen.
Zijn wel vaker irritant, door boordradio's heenlulllen of een Coronel door een interview heen te laten lullen.
Het is dat ik het engelse commentaar zelf zo irritant vind, dat vind ik weer te schreeuwerig en Hamilton (en de anderen Engelsen) zijn daar God.
Olav Mol kan ook nog maar dan moet ik met een app kutten en geluid via m'n telefoon doen.
Teveel moeite.
Een debet creditcardquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkte ook niet bij mij.
Uit paniek heb ik mij bij Viaplay aangemeld
Nee sorry, geen smoesjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkte ook niet bij mij.
Uit paniek heb ik mij bij Viaplay aangemeld
quote:
1x voor elk wiel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Sky meldt het ongeveer 4x deze ronde.
Terecht was een bizarre lap, compleet BEASTING!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson komt compleet klaar. Man man man.
VERSTAMPEN.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Terecht was een bizarre lap, compleet BEASTING!
Zie alle voorgaande posts over Viaplayquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson komt compleet klaar. Man man man.
Komt er niet aan te pas terwijl hij een veel snellere auto heeft.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson: Max is de koning van het half half weer!!
Piastri op 15 duizendsten dan de prins?
(lol)
In een superieure auto. Hofnar wellichtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson: Max is de koning van het half half weer!!
Piastri op 15 duizendsten dan de prins?
(lol)
Wat is deze haat op Nelson?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson roept ook niet even dat Max nieuwe band had
Je kan niet rechtstreeks naar Mexico, 1 x overstappen.quote:
ze laten iig niet horen dat ze een voorkeur hebben zoals bij Skyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar van F1TV zelf goed te hachelen hoor
Rijden meestal maar 1 rondje als ze Q2 of Q3 halen (VCARB)quote:
Toto gemaild.quote:
Geen Amazon-graphic? Gemiste kans..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc maximaliseert zelfs bij het wegrijden
Alle analisten uit de UK zijn gekleurd dus niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:48 schreef wdn het volgende:
[..]
ze laten iig niet horen dat ze een voorkeur hebben zoals bij Sky
Dat scheelde maar weinig inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alle analisten uit de UK zijn gekleurd dus niet serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |