Nee, dat valt allemaal hier.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
Het lijkt wel nacht hier. Maar er valt echt werkelijk niets.
quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gefinisht na 21 uur lopen. Maar wel volbracht. petje af
Ik wordt dus net wakker door onweerquote:Op zondag 21 juli 2024 05:25 schreef Houtenbeen het volgende:
En wakker worden door het onweer, nu weer slapen
Inmiddels wél. Hier (een paar km verderop) i.i.g..quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
Het lijkt wel nacht hier. Maar er valt echt werkelijk niets.
Hier ook maar de lucht wordt in rap tempo donker. Zal zo wel het een en ander gaan vallenquote:Op zondag 21 juli 2024 09:40 schreef Remco het volgende:
Het is hier in het oosten nu gewoon al 25 graden plus, ik dacht dat het zou afkoelen.
Niet zo zeuren, ben blij met de zomerse temperaturen. Straks stoot je nog iemandctegen het hoofd hier.quote:
Nog warmer dan gisteren om dezelfde tijd daarquote:Op zondag 21 juli 2024 09:40 schreef Remco het volgende:
Het is hier in het oosten nu gewoon al 25 graden plus, ik dacht dat het zou afkoelen.
20 =/= zomersquote:Op zondag 21 juli 2024 10:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ben blij met de zomerse temperaturen. Straks stoot je nog iemandctegen het hoofd hier.
Het is je gegundquote:Op zondag 21 juli 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
94% bij 21 graden is ook wel echt achterlijk
Stuur hulp
Omdat je mij ook kutweer gundequote:Op zondag 21 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb ik dit zeikweer aan te danken?
Ik gun jou prachtig zomerweerquote:Op zondag 21 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat je mij ook kutweer gunde
En, wat zei Onze Vader?quote:Op zondag 21 juli 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
De hele fucking hemel komt in een paar minuten naar beneden, tering zeg. Zo veel beter dan gisteren wel.
"Alsjeblieft", denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |