Hejj Engine... ja lekker hé.. het is hier nu nacht d'r komen een paar buien/onweersbuien aan ⛈️⛈️⛈️quote:
Ik volg het idd ook, maar niet alles in detailquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand interesse voor Ouwe Jo Biden? De President van Amerika stopt met nóg een keer President worden![]()
En ½gare KakelTrut Harris gaat het overnemen![]()
Gaat leuk worden
Moet het nog maar zien, Trump heeft zieltjes gewonnen door die aanslag op hemquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand interesse voor Ouwe Jo Biden? De President van Amerika stopt met nóg een keer President worden![]()
Gaat leuk worden
Dat is idd nog maar weer afwachten wat dat gaat worden.. maar ik heb er nog altijd meer vertrouwen in als wanneer die crimineel het weer voor het zeggen krijgt.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat leuk worden
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodigquote:Op maandag 22 juli 2024 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is idd nog maar weer afwachten wat dat gaat worden.. maar ik heb er nog altijd meer vertrouwen in als wanneer die crimineel het weer voor het zeggen krijgt.
Opnieuw een bestorming mocht hij verliezen?quote:Op maandag 22 juli 2024 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodig
Geen tweede keer lijkt me, trouwens Kakelema Harris maakt geen enkele kans.. het risico dat een vrouw President kan gaan worden zou al genoeg moeten zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opnieuw een bestorming mocht hij verliezen?
Ze zal een hoop stemmen binnenhalen van de vrouwen, meegeteld de mannen die op de democraten stemmen, maakt haar niet kansloos.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen tweede keer lijkt me, trouwens Kakelema Harris maakt geen enkele kans.. het risico dat een vrouw President kan gaan worden zou al genoeg moeten zijn
Jazeker! Veel te veel gegeten weer natuurlijk, maar we hebben de hele dag kunnen uitbuiken gisteren.quote:Op zondag 21 juli 2024 05:13 schreef Frummelie het volgende:
En @:KinKiJan genoten van de paella en meloen was het hdp hi......
Voor mij is het een gevaarlijke criminele gek met grootheidswaanzin.. ego enzoquote:Op maandag 22 juli 2024 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodig
Ik denk dat ze met haar iig een stuk beter zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zal een hoop stemmen binnenhalen van de vrouwen, meegeteld de mannen die op de democraten stemmen, maakt haar niet kansloos.
Oooh heerlijk... lekker bollebuiken... en was het krokantje gelukt?...quote:Op maandag 22 juli 2024 14:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jazeker! Veel te veel gegeten weer natuurlijk, maar we hebben de hele dag kunnen uitbuiken gisteren.
Hoi Frummeliequote:
Voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Nee nog niet. Hierna nog drie weken werken. Begin er wel naar uit te kijken al
Haha yup! Das ook geen kunst, als je de boel te hoog laat staan en stopt met roeren moet je nog oppassen dat je geen dikke rijstewafel krijgtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh heerlijk... lekker bollebuiken... en was het krokantje gelukt?...
Schampschot en daarna zijn oor in het gips en een mitellaquote:Op maandag 22 juli 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien, Trump heeft zieltjes gewonnen door die aanslag op hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |