SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha toppie 👍
[..]
Ja wordt zeker hot... ik zal aan je denken... nou lekker dat je er zin in hebt..🥳
Ooh wow dat is heftig Child... en hoeveel uurtjes?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Het is boven in een glazen gebouw, zonder airco.. Wish me luck
Twee maarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wow dat is heftig Child... en hoeveel uurtjes?
Ja precies, veel water drinken...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee maar
Gewoon geen koffie of thee nemen, maar een glas water
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens @:Dotteke is een stoofplaatje niks voor je (zo'n rond zwart schijfje die je op je gasfornuis legt en die de hitte minder heet maakt voor stoven)? Die kunnen niet affikken. Ik gebruikt ze voor stoofpeertjes
Misschien dom hoor, maar ik denk het al een paar dagen ivm je brand en vallen. Heb je daar nog veel last van trouwens?
Dat weet ik niet. Zelf kook ik op gasquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?
Volgens mij heb je niks aan deze tipquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zelf kook ik op gas
Ik ga even voor je googlelen
Geeft niet even goed heel lief dat je er aan denktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks aan deze tip
Sorry
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet even goed heel lief dat je er aan denkt
Zeker! Altijd fijn op voorhand al ideeën te hebben voor het etenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vis eter maar gaat ongetwijfeld heerlijk worden met het welbekende korstje wat paella moet hebben zoals Lojanda al zei...
We hebben je op lekkere ideeën gebracht Kinki....
Jaaaa dat het gaat stormen!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
Volgens de berichten van gisteren zou het vanavond ook in het noorden gaan onweren... dat weerbericht doet ook nooit wat het beloofd...![]()
Ik wil ut, ik wil ut...
Ik ook maar het ziet er naar uit dat het hier droog blijftquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
Volgens de berichten van gisteren zou het vanavond ook in het noorden gaan onweren... dat weerbericht doet ook nooit wat het beloofd...![]()
Ik wil ut, ik wil ut...
Ja... ik zat me gisteren helemaal te verheugen over het weerbericht.. nah..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook maar het ziet er naar uit dat het hier droog blijft
Ik kijk ook elke dag met smart wanneer de temperatuur weer naar beneden gaat en er regen komtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja... ik zat me gisteren helemaal te verheugen over het weerbericht.. nah..
Ja dat is sneu hi maar toch wil ik onweer en regen... zoals beloofd..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa dat het gaat stormen!
Alleen sneu... er is een muziekfestival hier tot 22.00... sneu voor die mensen dan
Het moet wel gaan regenen Kusje...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag![]()
Edit: het is nog ochtend zie ik nu
![]()
![]()
aircogenot hiero![]()
blijft hier droog zie ik op de app
tikken net de 30 graden aan op dit moment buiten.
Misschien valt het mee en gaat het straks in het noorden niet regenen.
NEEN ik wil geen regenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het moet wel gaan regenen Kusje...
Ja ik ook hoor... ben er klaar mee, laat de herfst maar komen... sorry voor de zonaanbidders...🤗quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk ook elke dag met smart wanneer de temperatuur weer naar beneden gaat en er regen komt![]()
Schrik dan ook elke keer weer als er wordt aangegeven dat die weer hoger wordt
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor... ben er klaar mee, laat de herfst maar komen... sorry voor de zonaanbidders...🤗
Nope niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Maar gelukkig is de computerstoring weer opgelostiemand hier problemen gehad?
Haha ja vreselijk hé... iedereen happy de peppyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaag
Nou hé wat een toestand...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Ik ook niet maar ik heb verder ook niets belangrijks tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou hé wat een toestand...
Neej ik heb er verder niks van meegekregen, jij wel?
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Gisteren met de NMBS.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Chromebook, dus ik nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
het maakt mij ook wel blij vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaag
Ja dat is niet best..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.
Hopelijk heeft het geen grote problemen voor je gehad. Hopen maar dat dit soort storingen niet meer gebeuren maar ik vrees er voor.quote:
Nou dat zou nog wel problemen kunnen geven met het door elkaar halen van cliënten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chromebook, dus ik niet
Mijn psych zat wel zonder dossier
Lekker van genieten Childquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het maakt mij ook wel blij vandaag
maar ik houd wel van het meeste weer
Ach het was een chaos met onze treinen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het geen grote problemen voor je gehad. Hopen maar dat dit soort storingen niet meer gebeuren maar ik vrees er voor.
Vreselijk, ik kan windows van mijn nieuw gebouwde PC nog steeds ( Niet) activeren.. heel erg allemaalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.
Morguh Frum, lekker is dat he, hier ook alles wijd open en dan de ventilatoren aan het plafond aan kan het lekker even spoelenquote:Op zondag 21 juli 2024 04:43 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Hier staat alles tegenover elkaar open.... heerlijk...
Was een klamme nacht..pfff
Voorlopig blijft het bewolkt en komen er als het goed is een paar buitjes ter verfrissing...
Mogge Dotje... ja heerlijk, ooh dat is helemaal lekker met die plafond ventilatorenquote:Op zondag 21 juli 2024 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum, lekker is dat he, hier ook alles wijd open en dan de ventilatoren aan het plafond aan kan het lekker even spoelen
Ja het was ook klam, maar ik heb een ventilator naast het bed staan dan voel je het gelukkig niet zo ergquote:Op zondag 21 juli 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje... ja heerlijk, ooh dat is helemaal lekker met die plafond ventilatoren![]()
Ik vond het zo klam vannacht bah... morgen lekker de bedden verschonen alles weer fris en fruitig...
Ja dat is lekker, dat scheelt wel, ik heb zo'n aircooler op m'n nachtkastje staan, die gericht staat op m'n lijf haha dat scheelt ook wel...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was ook klam, maar ik heb een ventilator naast het bed staan dan voel je het gelukkig niet zo erg
Ik dacht even ik zet hem uit, maar had hem snel weer aan je voelt dan gelijk een alsof er een natte warme denken over je heen zit
Daar moet je water in doen of niet?quote:Op zondag 21 juli 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, dat scheelt wel, ik heb zo'n airkoeler op m'n nachtkastje staan, die gericht staat op m'n lijf haha dat scheelt ook wel...
Ja maar maakt het ook vochtiger in huis, ik had er ook een maar snel weggedaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat ding geeft echt wel koele lucht hoor...
Ja dat is waar.... maar was er gisteren wel effe blij mee...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar maakt het ook vochtiger in huis, ik had er ook een maar snel weggedaan.
Dat snap ik. Moet eerlijk zeggen dat ik weinig last van de warmte heb gehadquote:Op zondag 21 juli 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar.... maar was er gisteren wel effe blij mee...
Ik vond het gisteren echt hot in huis... niet fijn...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Moet eerlijk zeggen dat ik weinig last van de warmte heb gehad
Binnenblijven alles dicht en rustig blijven helpt goed
De huizen zijn nog niet zo verwarmd dat scheelt wel
O hier viel het reuze mee, maar ik heb twe eplafondsventilators aan en een staande op mij gericht en dan niet zo een met die waaiers maar een hele goedequote:Op zondag 21 juli 2024 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren echt hot in huis... niet fijn...
Ja dat maakt wel een enorm verschil natuurlijk, heerlijk hoor! Ja toppie voor elkaar...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier viel het reuze mee, maar ik heb twe eplafondsventilators aan en een staande op mij gericht en dan niet zo een met die waaiers maar een hele goede
Dat scheelt echt hoor
Ja moet wel met die longen van mijquote:Op zondag 21 juli 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat maakt wel een enorm verschil natuurlijk, heerlijk hoor! Ja toppie voor elkaar...
Ja dat snap ik Dotje...quote:Op zondag 21 juli 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet wel met die longen van mij
Maar goed morgen wordt het weer minder. Wat erge hitte betreft hebben we tot nu toe wel geluk gehad. Niet zo heel veel gelukkig.
Je klaagt maar een eind weg 🤣🤣🤣quote:Op zondag 21 juli 2024 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Dotje...![]()
Agh we mogen idd niet klagen het is maar 1 of 2 dagen warm achter elkaar dus prima zo...
Dat kijk ik eigenlijk nooit. Ik zit code red te kijkenquote:Op zondag 21 juli 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit naar overtreders te kijken op de SBS app (kijk tv)
Sommige moeten zich toch helemaal rot schamen als ze zichzelf terug zien... wat een figuren..
Dat ken ik ook niet... waar kijk je dat?quote:Op zondag 21 juli 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit. Ik zit code red te kijken
RTL 5 dacht ik ik neem het op en kijk het dan de volgende dag, kan je lekker al die reclames doorspoelen "Dquote:Op zondag 21 juli 2024 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat ken ik ook niet... waar kijk je dat?
Oké, dat zoeken we even op... ja dat kijkt lekker relaxed..quote:Op zondag 21 juli 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
RTL 5 dacht ik ik neem het op en kijk het dan de volgende dag, kan je lekker al die reclames doorspoelen "D
Hejj Engine... ja lekker hé.. het is hier nu nacht d'r komen een paar buien/onweersbuien aan ⛈️⛈️⛈️quote:
Ik volg het idd ook, maar niet alles in detailquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand interesse voor Ouwe Jo Biden? De President van Amerika stopt met nóg een keer President worden![]()
En ½gare KakelTrut Harris gaat het overnemen![]()
Gaat leuk worden
Moet het nog maar zien, Trump heeft zieltjes gewonnen door die aanslag op hemquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand interesse voor Ouwe Jo Biden? De President van Amerika stopt met nóg een keer President worden![]()
Gaat leuk worden
Dat is idd nog maar weer afwachten wat dat gaat worden.. maar ik heb er nog altijd meer vertrouwen in als wanneer die crimineel het weer voor het zeggen krijgt.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat leuk worden
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodigquote:Op maandag 22 juli 2024 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is idd nog maar weer afwachten wat dat gaat worden.. maar ik heb er nog altijd meer vertrouwen in als wanneer die crimineel het weer voor het zeggen krijgt.
Opnieuw een bestorming mocht hij verliezen?quote:Op maandag 22 juli 2024 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodig
Geen tweede keer lijkt me, trouwens Kakelema Harris maakt geen enkele kans.. het risico dat een vrouw President kan gaan worden zou al genoeg moeten zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opnieuw een bestorming mocht hij verliezen?
Ze zal een hoop stemmen binnenhalen van de vrouwen, meegeteld de mannen die op de democraten stemmen, maakt haar niet kansloos.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen tweede keer lijkt me, trouwens Kakelema Harris maakt geen enkele kans.. het risico dat een vrouw President kan gaan worden zou al genoeg moeten zijn
Jazeker! Veel te veel gegeten weer natuurlijk, maar we hebben de hele dag kunnen uitbuiken gisteren.quote:Op zondag 21 juli 2024 05:13 schreef Frummelie het volgende:
En @:KinKiJan genoten van de paella en meloen was het hdp hi......
Voor mij is het een gevaarlijke criminele gek met grootheidswaanzin.. ego enzoquote:Op maandag 22 juli 2024 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodig
Ik denk dat ze met haar iig een stuk beter zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zal een hoop stemmen binnenhalen van de vrouwen, meegeteld de mannen die op de democraten stemmen, maakt haar niet kansloos.
Oooh heerlijk... lekker bollebuiken... en was het krokantje gelukt?...quote:Op maandag 22 juli 2024 14:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jazeker! Veel te veel gegeten weer natuurlijk, maar we hebben de hele dag kunnen uitbuiken gisteren.
Hoi Frummeliequote:
Voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Nee nog niet. Hierna nog drie weken werken. Begin er wel naar uit te kijken al
Haha yup! Das ook geen kunst, als je de boel te hoog laat staan en stopt met roeren moet je nog oppassen dat je geen dikke rijstewafel krijgtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh heerlijk... lekker bollebuiken... en was het krokantje gelukt?...
Schampschot en daarna zijn oor in het gips en een mitellaquote:Op maandag 22 juli 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien, Trump heeft zieltjes gewonnen door die aanslag op hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |