Ik ook maar het ziet er naar uit dat het hier droog blijftquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
Volgens de berichten van gisteren zou het vanavond ook in het noorden gaan onweren... dat weerbericht doet ook nooit wat het beloofd...![]()
Ik wil ut, ik wil ut...
Ja... ik zat me gisteren helemaal te verheugen over het weerbericht.. nah..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook maar het ziet er naar uit dat het hier droog blijft
Ik kijk ook elke dag met smart wanneer de temperatuur weer naar beneden gaat en er regen komtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja... ik zat me gisteren helemaal te verheugen over het weerbericht.. nah..
Ja dat is sneu hi maar toch wil ik onweer en regen... zoals beloofd..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa dat het gaat stormen!
Alleen sneu... er is een muziekfestival hier tot 22.00... sneu voor die mensen dan
Het moet wel gaan regenen Kusje...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag![]()
Edit: het is nog ochtend zie ik nu
![]()
![]()
aircogenot hiero![]()
blijft hier droog zie ik op de app
tikken net de 30 graden aan op dit moment buiten.
Misschien valt het mee en gaat het straks in het noorden niet regenen.
NEEN ik wil geen regenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het moet wel gaan regenen Kusje...
Ja ik ook hoor... ben er klaar mee, laat de herfst maar komen... sorry voor de zonaanbidders...🤗quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk ook elke dag met smart wanneer de temperatuur weer naar beneden gaat en er regen komt![]()
Schrik dan ook elke keer weer als er wordt aangegeven dat die weer hoger wordt
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor... ben er klaar mee, laat de herfst maar komen... sorry voor de zonaanbidders...🤗
Nope niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Maar gelukkig is de computerstoring weer opgelostiemand hier problemen gehad?
Haha ja vreselijk hé... iedereen happy de peppyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaag
Nou hé wat een toestand...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Ik ook niet maar ik heb verder ook niets belangrijks tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou hé wat een toestand...
Neej ik heb er verder niks van meegekregen, jij wel?
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Gisteren met de NMBS.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Chromebook, dus ik nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
het maakt mij ook wel blij vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaag
Ja dat is niet best..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.
Hopelijk heeft het geen grote problemen voor je gehad. Hopen maar dat dit soort storingen niet meer gebeuren maar ik vrees er voor.quote:
Nou dat zou nog wel problemen kunnen geven met het door elkaar halen van cliënten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chromebook, dus ik niet
Mijn psych zat wel zonder dossier
Lekker van genieten Childquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het maakt mij ook wel blij vandaag
maar ik houd wel van het meeste weer
Ach het was een chaos met onze treinen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het geen grote problemen voor je gehad. Hopen maar dat dit soort storingen niet meer gebeuren maar ik vrees er voor.
Vreselijk, ik kan windows van mijn nieuw gebouwde PC nog steeds ( Niet) activeren.. heel erg allemaalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |