SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha toppie 👍
[..]
Ja wordt zeker hot... ik zal aan je denken... nou lekker dat je er zin in hebt..🥳
Ooh wow dat is heftig Child... en hoeveel uurtjes?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Het is boven in een glazen gebouw, zonder airco.. Wish me luck
Twee maarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wow dat is heftig Child... en hoeveel uurtjes?
Ja precies, veel water drinken...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee maar
Gewoon geen koffie of thee nemen, maar een glas water
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens @:Dotteke is een stoofplaatje niks voor je (zo'n rond zwart schijfje die je op je gasfornuis legt en die de hitte minder heet maakt voor stoven)? Die kunnen niet affikken. Ik gebruikt ze voor stoofpeertjes
Misschien dom hoor, maar ik denk het al een paar dagen ivm je brand en vallen. Heb je daar nog veel last van trouwens?
Dat weet ik niet. Zelf kook ik op gasquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?
Volgens mij heb je niks aan deze tipquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zelf kook ik op gas
Ik ga even voor je googlelen
Geeft niet even goed heel lief dat je er aan denktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks aan deze tip
Sorry
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet even goed heel lief dat je er aan denkt
Zeker! Altijd fijn op voorhand al ideeën te hebben voor het etenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vis eter maar gaat ongetwijfeld heerlijk worden met het welbekende korstje wat paella moet hebben zoals Lojanda al zei...
We hebben je op lekkere ideeën gebracht Kinki....
Jaaaa dat het gaat stormen!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
Volgens de berichten van gisteren zou het vanavond ook in het noorden gaan onweren... dat weerbericht doet ook nooit wat het beloofd...![]()
Ik wil ut, ik wil ut...
Ik ook maar het ziet er naar uit dat het hier droog blijftquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
Volgens de berichten van gisteren zou het vanavond ook in het noorden gaan onweren... dat weerbericht doet ook nooit wat het beloofd...![]()
Ik wil ut, ik wil ut...
Ja... ik zat me gisteren helemaal te verheugen over het weerbericht.. nah..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook maar het ziet er naar uit dat het hier droog blijft
Ik kijk ook elke dag met smart wanneer de temperatuur weer naar beneden gaat en er regen komtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja... ik zat me gisteren helemaal te verheugen over het weerbericht.. nah..
Ja dat is sneu hi maar toch wil ik onweer en regen... zoals beloofd..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa dat het gaat stormen!
Alleen sneu... er is een muziekfestival hier tot 22.00... sneu voor die mensen dan
Het moet wel gaan regenen Kusje...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag![]()
Edit: het is nog ochtend zie ik nu
![]()
![]()
aircogenot hiero![]()
blijft hier droog zie ik op de app
tikken net de 30 graden aan op dit moment buiten.
Misschien valt het mee en gaat het straks in het noorden niet regenen.
NEEN ik wil geen regenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het moet wel gaan regenen Kusje...
Ja ik ook hoor... ben er klaar mee, laat de herfst maar komen... sorry voor de zonaanbidders...🤗quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk ook elke dag met smart wanneer de temperatuur weer naar beneden gaat en er regen komt![]()
Schrik dan ook elke keer weer als er wordt aangegeven dat die weer hoger wordt
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor... ben er klaar mee, laat de herfst maar komen... sorry voor de zonaanbidders...🤗
Nope niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Maar gelukkig is de computerstoring weer opgelostiemand hier problemen gehad?
Haha ja vreselijk hé... iedereen happy de peppyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaag
Nou hé wat een toestand...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Ik ook niet maar ik heb verder ook niets belangrijks tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou hé wat een toestand...
Neej ik heb er verder niks van meegekregen, jij wel?
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Gisteren met de NMBS.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Chromebook, dus ik nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
het maakt mij ook wel blij vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me ook altijd zo irriteren aan die weermannen bij het nieuws en HVNL.. heerlijke zomerse temperaturen en en het kwik haalt de heerlijke 30 graden vandaag
Ja dat is niet best..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.
Hopelijk heeft het geen grote problemen voor je gehad. Hopen maar dat dit soort storingen niet meer gebeuren maar ik vrees er voor.quote:
Nou dat zou nog wel problemen kunnen geven met het door elkaar halen van cliënten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chromebook, dus ik niet
Mijn psych zat wel zonder dossier
Lekker van genieten Childquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het maakt mij ook wel blij vandaag
maar ik houd wel van het meeste weer
Ach het was een chaos met onze treinen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het geen grote problemen voor je gehad. Hopen maar dat dit soort storingen niet meer gebeuren maar ik vrees er voor.
Vreselijk, ik kan windows van mijn nieuw gebouwde PC nog steeds ( Niet) activeren.. heel erg allemaalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is behoorlijk beangstigend dat door de storing van één platform een deel van de wereld stopt met functioneren.
Morguh Frum, lekker is dat he, hier ook alles wijd open en dan de ventilatoren aan het plafond aan kan het lekker even spoelenquote:Op zondag 21 juli 2024 04:43 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Hier staat alles tegenover elkaar open.... heerlijk...
Was een klamme nacht..pfff
Voorlopig blijft het bewolkt en komen er als het goed is een paar buitjes ter verfrissing...
Mogge Dotje... ja heerlijk, ooh dat is helemaal lekker met die plafond ventilatorenquote:Op zondag 21 juli 2024 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum, lekker is dat he, hier ook alles wijd open en dan de ventilatoren aan het plafond aan kan het lekker even spoelen
Ja het was ook klam, maar ik heb een ventilator naast het bed staan dan voel je het gelukkig niet zo ergquote:Op zondag 21 juli 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje... ja heerlijk, ooh dat is helemaal lekker met die plafond ventilatoren![]()
Ik vond het zo klam vannacht bah... morgen lekker de bedden verschonen alles weer fris en fruitig...
Ja dat is lekker, dat scheelt wel, ik heb zo'n aircooler op m'n nachtkastje staan, die gericht staat op m'n lijf haha dat scheelt ook wel...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was ook klam, maar ik heb een ventilator naast het bed staan dan voel je het gelukkig niet zo erg
Ik dacht even ik zet hem uit, maar had hem snel weer aan je voelt dan gelijk een alsof er een natte warme denken over je heen zit
Daar moet je water in doen of niet?quote:Op zondag 21 juli 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, dat scheelt wel, ik heb zo'n airkoeler op m'n nachtkastje staan, die gericht staat op m'n lijf haha dat scheelt ook wel...
Ja maar maakt het ook vochtiger in huis, ik had er ook een maar snel weggedaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat ding geeft echt wel koele lucht hoor...
Ja dat is waar.... maar was er gisteren wel effe blij mee...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar maakt het ook vochtiger in huis, ik had er ook een maar snel weggedaan.
Dat snap ik. Moet eerlijk zeggen dat ik weinig last van de warmte heb gehadquote:Op zondag 21 juli 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar.... maar was er gisteren wel effe blij mee...
Ik vond het gisteren echt hot in huis... niet fijn...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Moet eerlijk zeggen dat ik weinig last van de warmte heb gehad
Binnenblijven alles dicht en rustig blijven helpt goed
De huizen zijn nog niet zo verwarmd dat scheelt wel
O hier viel het reuze mee, maar ik heb twe eplafondsventilators aan en een staande op mij gericht en dan niet zo een met die waaiers maar een hele goedequote:Op zondag 21 juli 2024 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren echt hot in huis... niet fijn...
Ja dat maakt wel een enorm verschil natuurlijk, heerlijk hoor! Ja toppie voor elkaar...quote:Op zondag 21 juli 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier viel het reuze mee, maar ik heb twe eplafondsventilators aan en een staande op mij gericht en dan niet zo een met die waaiers maar een hele goede
Dat scheelt echt hoor
Ja moet wel met die longen van mijquote:Op zondag 21 juli 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat maakt wel een enorm verschil natuurlijk, heerlijk hoor! Ja toppie voor elkaar...
Ja dat snap ik Dotje...quote:Op zondag 21 juli 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet wel met die longen van mij
Maar goed morgen wordt het weer minder. Wat erge hitte betreft hebben we tot nu toe wel geluk gehad. Niet zo heel veel gelukkig.
Je klaagt maar een eind weg 🤣🤣🤣quote:Op zondag 21 juli 2024 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Dotje...![]()
Agh we mogen idd niet klagen het is maar 1 of 2 dagen warm achter elkaar dus prima zo...
Dat kijk ik eigenlijk nooit. Ik zit code red te kijkenquote:Op zondag 21 juli 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit naar overtreders te kijken op de SBS app (kijk tv)
Sommige moeten zich toch helemaal rot schamen als ze zichzelf terug zien... wat een figuren..
Dat ken ik ook niet... waar kijk je dat?quote:Op zondag 21 juli 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit. Ik zit code red te kijken
RTL 5 dacht ik ik neem het op en kijk het dan de volgende dag, kan je lekker al die reclames doorspoelen "Dquote:Op zondag 21 juli 2024 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat ken ik ook niet... waar kijk je dat?
Oké, dat zoeken we even op... ja dat kijkt lekker relaxed..quote:Op zondag 21 juli 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
RTL 5 dacht ik ik neem het op en kijk het dan de volgende dag, kan je lekker al die reclames doorspoelen "D
Hejj Engine... ja lekker hé.. het is hier nu nacht d'r komen een paar buien/onweersbuien aan ⛈️⛈️⛈️quote:
Ik volg het idd ook, maar niet alles in detailquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand interesse voor Ouwe Jo Biden? De President van Amerika stopt met nóg een keer President worden![]()
En ½gare KakelTrut Harris gaat het overnemen![]()
Gaat leuk worden
Moet het nog maar zien, Trump heeft zieltjes gewonnen door die aanslag op hemquote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand interesse voor Ouwe Jo Biden? De President van Amerika stopt met nóg een keer President worden![]()
Gaat leuk worden
Dat is idd nog maar weer afwachten wat dat gaat worden.. maar ik heb er nog altijd meer vertrouwen in als wanneer die crimineel het weer voor het zeggen krijgt.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat leuk worden
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodigquote:Op maandag 22 juli 2024 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is idd nog maar weer afwachten wat dat gaat worden.. maar ik heb er nog altijd meer vertrouwen in als wanneer die crimineel het weer voor het zeggen krijgt.
Opnieuw een bestorming mocht hij verliezen?quote:Op maandag 22 juli 2024 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodig
Geen tweede keer lijkt me, trouwens Kakelema Harris maakt geen enkele kans.. het risico dat een vrouw President kan gaan worden zou al genoeg moeten zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opnieuw een bestorming mocht hij verliezen?
Ze zal een hoop stemmen binnenhalen van de vrouwen, meegeteld de mannen die op de democraten stemmen, maakt haar niet kansloos.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen tweede keer lijkt me, trouwens Kakelema Harris maakt geen enkele kans.. het risico dat een vrouw President kan gaan worden zou al genoeg moeten zijn
Jazeker! Veel te veel gegeten weer natuurlijk, maar we hebben de hele dag kunnen uitbuiken gisteren.quote:Op zondag 21 juli 2024 05:13 schreef Frummelie het volgende:
En @:KinKiJan genoten van de paella en meloen was het hdp hi......
Voor mij is het een gevaarlijke criminele gek met grootheidswaanzin.. ego enzoquote:Op maandag 22 juli 2024 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaan wel harde klappen vallen onder Trump, misschien wel een keer nodig
Ik denk dat ze met haar iig een stuk beter zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zal een hoop stemmen binnenhalen van de vrouwen, meegeteld de mannen die op de democraten stemmen, maakt haar niet kansloos.
Oooh heerlijk... lekker bollebuiken... en was het krokantje gelukt?...quote:Op maandag 22 juli 2024 14:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jazeker! Veel te veel gegeten weer natuurlijk, maar we hebben de hele dag kunnen uitbuiken gisteren.
Hoi Frummeliequote:
Voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Nee nog niet. Hierna nog drie weken werken. Begin er wel naar uit te kijken al
Haha yup! Das ook geen kunst, als je de boel te hoog laat staan en stopt met roeren moet je nog oppassen dat je geen dikke rijstewafel krijgtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh heerlijk... lekker bollebuiken... en was het krokantje gelukt?...
Schampschot en daarna zijn oor in het gips en een mitellaquote:Op maandag 22 juli 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien, Trump heeft zieltjes gewonnen door die aanslag op hem
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schampschot en daarna zijn oor in het gips en een mitella
Ze hadden hem beter gefolterdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha yup! Das ook geen kunst, als je de boel te hoog laat staan en stopt met roeren moet je nog oppassen dat je geen dikke rijstewafel krijgt
Oké... ja dat snap ik, gelukkig gaat de tijd retesnel 3 weken zijn zo voorbij...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Nee nog niet. Hierna nog drie weken werken. Begin er wel naar uit te kijken al
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was de dader nou maar vooraf naar Specsavers gegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was de dader nou maar vooraf naar Specsavers gegaan.
Ik ken dat helemaal niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ben begonnen aan seizoen 3 van 'The Bear'. Eerste aflevering is wat sloom, maar ze laten dat eten allemaal wel weer mooi zien zeg![]()
Zit ik hier om 2 uur 's nachts kwijlend voor m'n TV
Je hoort om 2 uur s'nachts ook lekker nurkey te doen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ben begonnen aan seizoen 3 van 'The Bear'. Eerste aflevering is wat sloom, maar ze laten dat eten allemaal wel weer mooi zien zeg![]()
Tikkie is onderwegquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Dotteke wil jij m'n guote repareren?..
Oooh ja d'r moeten weer centjes binnen komen hé.... te lang geen inkomsten gehad haha, is goed hoor skeetie..quote:
Waar kijk jij dat Kinki?quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:10 schreef KinKiJan het volgende:
Komt niets meer binnenquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja d'r moeten weer centjes binnen komen hé.... te lang geen inkomsten gehad haha, is goed hoor skeetie..
Welke uitzendingen? De Bondgenoten bedoel je?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt niets meer binnen![]()
Het is ook heel rustig hier zolang er geen livestreams zijn.
Ik had verwacht dat men tijdens uitzendingen hier wel zou kletsen, maar dat doen ze in het topic zelf. Wat ook goed is natuurlijk
Ja en B&B en LLDL er meer van dat soort programma'squote:Op donderdag 25 juli 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Welke uitzendingen? De Bondgenoten bedoel je?
Ja het is zeker rustigjes, ik ben zelf ook een tijdje afwezig geweest... maar probeer zo af en toe wel weer aanwezig te zijn omdat ik het wel gezellie vind....
Vlak na BB waren wij hier best veel maar op een gegeven moment werd het zo stil en had ik even andere dingen te doen..
Ja toch d'r eigen stekje weer opzoeken, daar zit waarschijnlijk de harde kern, ik snap dat wel...quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en B&B en LLDL er meer van dat soort programma's
Ja dat is vaak zo, nog even napraten. En dan gaan ze weer naar hun eigen stukje forum waar men altijd zit
Er is zoveel op Fok! en heel veel SC als je die allemaal afmoet dan heb je nog wel wat te doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja toch d'r eigen stekje weer opzoeken, daar zit waarschijnlijk de harde kern, ik snap dat wel...![]()
Ik kom alleen maar hier op Fok haha.. ik moet eens op ontdekkingstocht...
Neej jeahhh, je denkt toch niet dat ik alles in 1 keer af ga... ik weet hoeveel er te lezen en bekijken is... misschien van de winter eens een blik werpen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is zoveel op Fok! en heel veel SC als je die allemaal afmoet dan heb je nog wel wat te doen
Vaak zijn het allemaal vaste groepjes en kom je er moeilijk tussen, dat is wel jammerquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej jeahhh, je denkt toch niet dat ik alles in 1 keer af ga... ik weet hoeveel er te lezen en bekijken is... misschien van de winter eens een blik werpen...
Hejj wat klooie... je ging zo lekker... niet leuk voor je.. kusje erop..quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey
Oké genoeg![]()
Zit niet helemaal lekker in mijn vel, komt wel weer
En met jou dan?
Dan zitten we samen niet lekker in het velquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey
Oké genoeg![]()
Zit niet helemaal lekker in mijn vel, komt wel weer
En met jou dan?
Ja, ach... hoort erbij he. Misschien is vandaag weer een betere dagquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj wat klooie... je ging zo lekker... niet leuk voor je.. kusje erop..![]()
Ja hier lekker z'n gangetje, zit te wachten op iemand die mijn afgebroken sleutel uit m'n slot komt frotten...
Hahah idd!quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zitten we samen niet lekker in het velzgeven we elkaar een schop onder de kont
Trek jij wel op tijd aan de bel?
Ja maar Dot, ik hoef er niet tussen te komen.. ik ben geen type die elke dag uren op een forum zit.. behalve als er een real live soap is... maar dan ook geen 24/7... of het moet zo gaaf en spannend zijn...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak zijn het allemaal vaste groepjes en kom je er moeilijk tussen, dat is wel jammer
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak zijn het allemaal vaste groepjes en kom je er moeilijk tussen, dat is wel jammer
Nou ook niet leuk... hoop dat het snel weer oké gaat met jullie... kop op meisjes..quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zitten we samen niet lekker in het velzgeven we elkaar een schop onder de kont
Trek jij wel op tijd aan de bel?
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar Dot, ik hoef er niet tussen te komen.. ik ben geen type die elke dag uren op een forum zit.. behalve als er een real live soap is... maar dan ook geen 24/7... of het moet zo gaaf en spannend zijn...
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ook niet leuk... hoop dat het snel weer oké gaat met jullie... kop op meisjes......
Ik hoop het skeetie...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ach... hoort erbij he. Misschien is vandaag weer een betere dag![]()
Oooh shoot, dat lijkt me vervelend. Van een fiets of een deur?
[..]
Hahah idd!
Begeleiding is op de hoogte hoorMorgen gesprek
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik moet zeggen dat ik ook heel wat minder uren op FOK! doorbreng
Meestal zet ik rond 13 uur mijn laptop uit. Kijk dan wel af en toe even op Fok! of alles goed gaat maar ben er niet echt meer zo hele dag.
Oh shit! Ben je binnen of buiten?quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop het skeetie...![]()
Van m'n voordeur..
Ja precies, jij moet het toch een beetje in de gaten houden hier en daar..quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik moet zeggen dat ik ook heel wat minder uren op FOK! doorbreng
Meestal zet ik rond 13 uur mijn laptop uit. Kijk dan wel af en toe even op Fok! of alles goed gaat maar ben er niet echt meer zo hele dag.
Neej ik ben binnen... gelukkig...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit! Ben je binnen of buiten?
Ja m oet wel wat forums in de gaten houden, maar in principe is daar niet zo veel te modden. Gaat allemaal goedquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, jij moet het toch een beetje in de gaten houden hier en daar..
Ik ben er meestal s'ochtends vroeg en soms in de middag ligt aan de real live... s'avonds eigenijk nooit uitzonderingen daar gelaten..
Oef, gelukkig maarquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik ben binnen... gelukkig...
We rellen wel vaak in CREquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja m oet wel wat forums in de gaten houden, maar in principe is daar niet zo veel te modden. Gaat allemaal goed
Af en toe een kwootverkloot aanpassen
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja m oet wel wat forums in de gaten houden, maar in principe is daar niet zo veel te modden. Gaat allemaal goed
Hier is het gewoon door de brand, het zwaar gekneusde been, nog herstellende ook van de corona moeheidquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ook niet leuk... hoop dat het snel weer oké gaat met jullie... kop op meisjes......
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het gewoon door de brand, het zwaar gekneusde been, nog herstellende ook van de corona moeheid
Het gedoe hier in huis met mannen die komen schoonmaken en de boel rommelig achterlaten
Nieuwe gordijnen gekocht en die zitten niet goed
Opnieuw behangen hebben ze ook niet goed gedaan
Laminaat vloer zit een vette laag op door de brand en krijgen ze niet schoon al met al genoeg reden om even niet lekker in het vel te zitten
Omg alles zit vreselijk tegen.... ja en dat je lichamelijk last en pijn hebt is totaal niet bevorderlijk natuurlijk!quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het gewoon door de brand, het zwaar gekneusde been, nog herstellende ook van de corona moeheid
Het gedoe hier in huis met mannen die komen schoonmaken en de boel rommelig achterlaten
Nieuwe gordijnen gekocht en die zitten niet goed
Opnieuw behangen hebben ze ook niet goed gedaan
Laminaat vloer zit een vette laag op door de brand en krijgen ze niet schoon al met al genoeg reden om even niet lekker in het vel te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Dotteke op 25-07-2024 09:20:50 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja ze zijn te kort en in de keuken een andere kleur, nu kan ik die van de keuken gratis krijgen daardoor. Maar ik vind het mooier als alles een kleur heeftquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omg alles zit vreselijk tegen.... ja en dat je lichamelijk last en pijn hebt is totaal niet bevorderlijk natuurlijk!
Nou dat kan je toch zeggen, dat ze de zooi op moeten ruimen... dat is lekker!
En die gordijnen zijn niet op te lossen, is dat een fout van het bedrijf waar je ze gekocht hebt..
Dat is toch hun fout... je kan toch zeggen dat je alles zo wil hebben zoals besteld... ja ik ken ze wel....quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn te kort en in de keuken een andere kleur, nu kan ik die van de keuken gratis krijgen daardoor. Maar ik vind het mooier als alles een kleur heeft
Heb altijd alles in dezelfde kleur beneden. ZIjn van di eplsee gordijnen up en down Nou drama dingen zijn het nu al
En dan is het nu al minder he, knie is al 5 cm geslonkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
Jesus mina wat heftig Dotje... ik snap dat je verrekt van de pijn...
Ik had er even helemaal geen zin meer in heb niet meer terug geappt hij stuurde al een tikkie om te betalen minus 400 euro van die keuken gordijnen. Maar ik heb niet gereageerd en niet betaaldquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch hun fout... je kan toch zeggen dat je alles zo wil hebben zoals besteld... ja ik ken ze wel....
Vijf cmquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan is het nu al minder he, knie is al 5 cm geslonken
Ja, hij was echt dik en mijn voet ook Had net een foto geplaatst heb je die niet gezien?quote:
Snap ik dat je er geen zin in hebt dat gezeik allemaal...quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er even helemaal geen zin meer in heb niet meer terug geappt hij stuurde al een tikkie om te betalen minus 400 euro van die keuken gordijnen. Maar ik heb niet gereageerd en niet betaald
Jeetje mina... je hebt echt wel een smakker gemaakt...🤗quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan is het nu al minder he, knie is al 5 cm geslonken
Jawel, maar dat is lastig in te schatten van beeldquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was echt dik en mijn voet ook Had net een foto geplaatst heb je die niet gezien?
Ik moet mij er nog in verdiepen maar weet dat hbo max alle streams heeft. Dan hoef je echt niks te missen. Eurosport zend ook uit dus dat zou je ook kunnen proberen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Als ik het goed heb gezien, krijg je vanmorgen handbal dames Nederland... maar wordt niet uitgezonden ..
Oh vroeger was alles toch op televisie?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet mij er nog in verdiepen maar weet dat hbo max alle streams heeft. Dan hoef je echt niks te missen. Eurosport zend ook uit dus dat zou je ook kunnen proberen.
Denk dat de npo ook live dingen gaan uitzenden maar hoe het precies zit ben ik ook nog niet achter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh vroeger was alles toch op televisie?
Oh ja, mij boeit het eigenlijk niet, alleen dit leek me typisch NPO-gedoequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat de npo ook live dingen gaan uitzenden maar hoe het precies zit ben ik ook nog niet achter.
Kippensoep is harstikke koolhydraatarm.. ik eet zelf ook weinig koolhydraten..quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
hier nog in de vegan/koolhydraatarm-wen-fase
Bevalt goed, alleen als ik dan kippensoep lees is het even schakelen. Al was ik een flex die meestal vega at. Kippensoep ruikt zo lekkeren is ook lekker
Haha ja maar je las over het woordje veganquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kippensoep is harstikke koolhydraatarm.. ik eet zelf ook weinig koolhydraten..
Ja en hij is ook heerlijk haha
Ooh thnx dan ga ik effe een rondje doen..quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet mij er nog in verdiepen maar weet dat hbo max alle streams heeft. Dan hoef je echt niks te missen. Eurosport zend ook uit dus dat zou je ook kunnen proberen.
Ja precies dat...quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh vroeger was alles toch op televisie?
Ja klopt ook hoor... morgenavond opening op NPO en daarna ook uitzendingen van de OS..quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat de npo ook live dingen gaan uitzenden maar hoe het precies zit ben ik ook nog niet achter.
Van jezellufquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:37 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb weer een heerlijke grote pan kippensoep gemaakt... ik heb er nu al zin in..
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van jezelluf![]()
![]()
Goedemorgen hier allemaal
Nee, alleen als ik op mobiel zit. Heb altijd ellende als ik mobiel Fok!quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ja komt niet vaak voor dat het jou overkomt
Is het ook. Heb het maar even opgezocht. Npo gaat ook dagelijks live uitzenden van 9 uur smorgens tot half elf savonds.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, mij boeit het eigenlijk niet, alleen dit leek me typisch NPO-gedoe
Zal daarom ook niet snel op mijn telefoon op FOK! gaan. Vind ik maar gepruts.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik op mobiel zit. Heb altijd ellende als ik mobiel Fok!
heb je dan hbo nodig nog ook , neem dat andere zenders ook de os uitzenden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Heb het maar even opgezocht. Npo gaat ook dagelijks live uitzenden van 9 uur smorgens tot half elf savonds.
Ben ook weer wegquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie jullie later, heb niets met het OS of sport. Moet zo naar tante dokter![]()
Voor de liefhebbers heel veel kijk plezier
Ooh sorry, dat had ik gemist idd...quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja maar je las over het woordje vegan![]()
Fijn! Geniet ervan meidlekker en gezond
Ja hé... jij bent ook een soeppert hiquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker
Ik ga vanmiddag met mijn jarige dochter de stad in en we eten daar een hapje
Heb nu wel geluk dat ik in een scootmobiel zit anders had ik het niet kunnen doen
Npo kan maar 1 sport tegelijk uitzenden en gaan daarbij meestal voor de Nederlandse sporters maar als je bijv ook alles van het skateboarden wil zien heb je HBO max nodig. Die hebben streams van alle sporten die bezig zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal daarom ook niet snel op mijn telefoon op FOK! gaan. Vind ik maar gepruts.
[..]
heb je dan hbo nodig nog ook , neem dat andere zenders ook de os uitzenden?
of zenden die toch echt meer uit?
Joehoeee latersss... succes...quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie jullie later, heb niets met het OS of sport. Moet zo naar tante dokter![]()
Voor de liefhebbers heel veel kijk plezier
Ja snap hem.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Npo kan maar 1 sport tegelijk uitzenden en gaan daarbij meestal voor de Nederlandse sporters maar als je bijv ook alles van het skateboarden wil zien heb je HBO max nodig. Die hebben streams van alle sporten die bezig zijn.
Dank jequote:Op donderdag 25 juli 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja snap hem.
Uiteindelijk is HBO max dan toch het handigs al kun je maar 2 sporten tegelijk zien (geen idee ook of er meer tegelijk te zien is, niet in verdiept).
Begrijpelijk ook dat ze vooral voor de Nederlandse sporters gaan.
@:dotteke proficiat met je dochter!![]()
Overheen gelezen![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
3e seizoen is op Hulu, maar ik heb dat ook niet..
Uh...neequote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Iedereen al klaar voor de start ceremonie van de Olympische spelen?
Goedemiddagquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik moet eerst middagdutje. Dat duurt van half acht tot elfquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Dat denk ik ook wel.. ze zullen wel goed uitpakken daarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Ja ben heel benieuwd denk wel dat het mooi gaat zijn.
Nou dat zag ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerst middagdutje. Dat duurt van half acht tot elf
Ja triest is dat, maar helaas wel de realiteit gezien de aanslag op het vervoer daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.. ze zullen wel goed uitpakken daarJammer wel weer van al die dreigingen
De mensen die er wonen vluchten hun huis uit omdat ze zich niet veilig voelen maar ook dat ze overal zich moeten identificeren hus tas laten doorzoeken en een QR-code hebben voordat ze verder mogen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja triest is dat, maar helaas wel de realiteit gezien de aanslag op het vervoer daar.
Zo veel voorzorgsmaatregelen maar je kunt niet alles afdekken.
Hoop dat het hierbij blijft..
Ja lijkt me niet fijn om daar nu te wonen in dat gebied. Gaat best ver.. ondanks dat ik het begrijp dat deze maatregelen echt wel nodig zijn lijkt het me niet fijn daar nu als inwoner.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
De mensen die er wonen vluchten hun huis uit omdat ze zich niet veilig voelen maar ook dat ze overal zich moeten identificeren hus tas laten doorzoeken en een QR-code hebben voordat ze verder mogen.
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:51 schreef lojanda het volgende:
Ik heb er niet zo veel mee.. nou ja behalve de opening dan maar manlief heeft er zo’n zin in
Moet kunnen toch om af en toe een keer op je telefoon te kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik dus ookNet voor een maand HBO max afgesloten. Nu hoef ik echt niks meer te missen!
Behalve dat ik wel gewoon moet werkenal sluit ik niet uit dat ik soms op mijn telefoon spiek
Lekker een dagje ontspannen.. altijd fijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeeej zaterdag!
Lekker de hele dag borduren
Koffie loopt en thee trekt
Ja echt fijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lekker een dagje ontspannen.. altijd fijnWat ben je aan het borduren?
Tja... dat heb je vaak met zulke dingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
De opening gezien van de Olympische spelen en het was echt heel origineel en heel mooi. Ook de geschiedenis die erdoorheen kwam, echt prachtig maar wat wat het traag en langdradig![]()
Lady Gaga vond ik echt een flopmaar wat was het optreden van Celine Dion prachtig
Daar zal je vast vrolijk van worden met al die kleurenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt fijn!
Ik ben een groep boomkikkers aan her borduren. Heerlijk kleurrijk
Het is gepriegel en tellenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zal je vast vrolijk van worden met al die kleurenVoor borduren heb je ook echt wel een engelengeduld nodig denk ik? Zou voor mij niets zijn al dat priegelwerk
Celine Dion was echt geweldig en vooral ook omdat je weet waar ze vandaan komt. Zo ziek geweest en dan dit neerzetten..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... dat heb je vaak met zulke dingen.
Fijn dat het niet alleen maar langdradig was
Zelf wel fan van beide zangeressen
Mee eens hoor!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Celine Dion was echt geweldig en vooral ook omdat je weet waar ze vandaan komt. Zo ziek geweest en dan dit neerzetten..Geen fan maar ik vind het wel een heel goede zangeres
Ze waren zo irritant die twee. Vond het op sommige momenten ook onbeschoft om erdoorheen te tetteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Heb me kapot gestoord aan dat NPO commentaar. Veel sfeer werd kapot geluld. Was dus even bij de Belg gaan kijken; wat een verademing was dat. Veel minder, veel zachter en precies de info die je wil weten.
NL:
*muziek start*
"JA, OH MOOIE MUZIEK! DRAAGT ECHT BIJ AAN DE SFEER HOOR, KUNNEN WIJ GOED HOREN HIER IN ONS COMMENTAARHOEKJE WAAR WE UITKIJKEN OP BLABLABLA, VIND JE OOK NIET?"
*muziek speelt nog steeds, de ander gaat verder*
"JA ZEKER! ALLEEN DE REGENDRUPPELS OP HET PLASTIC VAN ONZE TENT BELEMMERD HET UITZICHT WAT EN BLABLABLA"
*muziek bij afgelopen*![]()
BE:
*MUZIEK START*
"U hoort hier die en die muziek"
*MUZIEK TOT HET AFGELOPEN IS*
Wel typisch Nederlandquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze waren zo irritant die twee. Vond het op sommige momenten ook onbeschoft om erdoorheen te tetteren.
Dat is toch zo ergquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lek geprikt door een mug.
Achtervolgd maar niet meer gehoord dankzij mijn bodyspray.
Lekker genieten Childquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is gepriegel en tellen
luisterboekje aan en ontspannen
Knoflook eten helpt!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch zo ergGelukkig heb ik er tegenwoordig niet meer zoveel last van maar vroeger kon ik er echt beroerd van zijn.
Het is iig niet oké dat een vriendin je mee in de vernieling probeert te nemen.. Laat je vooral niet overhalen om weer terug naar ongezond eten te gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stel je voor: jij bent dik, vriendin is dik
Jij gaat goed lijnen, kilo's vliegen er vanaf en je wordt gezonder
Vriendin probeert je continu over te halen ook ongezond te eten, andere te keuzes maken en vertellen dat je dieet nonsens is
Wat zou jij doen?
Het lijkt erop dat ze mijn bloed niet meer lekker vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knoflook eten helpt!
(heb ik gelezen, mij moeten ze niet en ik eet amper knoflook, maar soit, ooit gelezen)
Ik heb ook koffie genomen. Het is lekker rustig thuis. Manlief zit in zijn werkkamer naar de OS te kijken en ik zit even Humberto terug te kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu even tijd voor laptopje en koffie + thee. Even pauze
Het is echt frustrerend. Ik ga zeker niet mijn gewoontes laten varen (alleen het is wel irritant dat iemand continu je stalkt met foto's van ongezond eten en benoemd welk voer in de reclame is, waarvan ze weet dat ik het niet meer eet).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is iig niet oké dat een vriendin je mee in de vernieling probeert te nemen.. Laat je vooral niet overhalen om weer terug naar ongezond eten te gaanBelangrijk is juist dat je gezond eet en als je er dan ook nog wat overtollige kilo’s mee verliest is dat alleen maar win win. Wat je ook zegt je voelt je er een stuk beter door
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten en dat is alleen maar verleiding voor je. Een vriendin zou je juist moeten steunen omdat je zo goed bezig bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is echt frustrerend. Ik ga zeker niet mijn gewoontes laten varen (alleen het is wel irritant dat iemand continu je stalkt met foto's van ongezond eten en benoemd welk voer in de reclame is, waarvan ze weet dat ik het niet meer eet).
Ik ga nu een kreng zijn: maar haar gezondheidsproblemen en moeilijkheden zijn op zich genoeg motivatie om niet met haar gedrag mee te gaan.
Gewoon power! en verder vindt iedereen het goed. (Misschien moet ik haar meer negeren en me niet op de kast laten jagen)
Ja, dat dus. Ach... ze zal zelf wel niet zo lekker in d'r vel zitten, dunkt mij. Of het lukt d'r zelf niet, maar daar kan je hulp bij zoekenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten en dat is alleen maar verleiding voor je. Een vriendin zou je juist moeten steunen omdat je zo goed bezig bent.
Heel goed dat je je niet laat overhalen
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:06 schreef lojanda het volgende:
Hoe gezonder je bent of wordt, je voelt je dan ook gewoon een heel stuk beter
Yumyum! Geniet ervanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ik ga even de keuken weer in om mijn soep af maken en wat pistoletjes te bakken voor de lunch
Speculaties staan in de spoiler. Maar zolang ze er zelf niet meer over zeggen blijven het natuurlijk gewoon speculatiesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar bericht wekt de indruk dat hij hun relatie heeft beëindigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wat goed!! Je bent echt heel goed bezigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ach... ze zal zelf wel niet zo lekker in d'r vel zitten, dunkt mij. Of het lukt d'r zelf niet, maar daar kan je hulp bij zoeken
[..]
Helemaal mee eens!Nu een ruime -16kg
Zielig, voor haar.quote:
Wat vervend dat je vriendin dit bij je doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stel je voor: jij bent dik, vriendin is dik
Jij gaat goed lijnen, kilo's vliegen er vanaf en je wordt gezonder
Vriendin probeert je continu over te halen ook ongezond te eten, andere te keuzes maken en vertellen dat je dieet nonsens is
Wat zou jij doen?
De jeuk is degoutant.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch zo ergGelukkig heb ik er tegenwoordig niet meer zoveel last van maar vroeger kon ik er echt beroerd van zijn.
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ach... ze zal zelf wel niet zo lekker in d'r vel zitten, dunkt mij. Of het lukt d'r zelf niet, maar daar kan je hulp bij zoeken
[..]
Helemaal mee eens!Nu een ruime -16kg
Nee, had eerder die ene in gedachten met die zoeloelippen en die nepharen weet haar naam niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die had ik niet zien aankomen! karen met glenn![]()
![]()
![]()
Pfoe als zoiets is afgelopen is het bij mij meteen delete..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, had eerder die ene in gedachten met die zoeloelippen en die nepharen weet haar naam niet meer
Ik weet het alweer Ashleyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pfoe als zoiets is afgelopen is het bij mij meteen delete..
Kom ook niet op de naam
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het alweer Ashleyen toen schoot het er in een keer in
Wat vond ik dat een vreselijk mens zegquote:
Goedemorgen all...quote:
Krijg gelijk de kriebels als ik de foto zie... maar idd zo blijft er wel een beetje leven in de brouwerij...quote:Op zondag 28 juli 2024 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vond ik dat een vreselijk mens zeg
Maar er hoort er wel zo in bij te zitten in zo RLS
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 28 juli 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Krijg gelijk de kriebels als ik de foto zie... maar idd zo blijft er wel een beetje leven in de brouwerij...
Het leverde hier veel reacties op van voor- en tegenstanders.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vond ik dat een vreselijk mens zeg
Maar er hoort er wel zo in bij te zitten in zo RLS
Dat zeer zeker en dat was niet altijd even leukquote:Op zondag 28 juli 2024 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het leverde hier veel reacties op van voor- en tegenstanders.
gm
Was best heftig af en toe maar die grote smoel en die luiheid, kon ik niet uitstaan..quote:Op zondag 28 juli 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker en dat was niet altijd even leuk
Morguh Spapaars
Gelukkig zijn we van haar af, maar afwachten als er een vervolg komt wat we dan krijgenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was best heftig af en toe maar die grote smoel en die luiheid, kon ik niet uitstaan..
Dat ken ik niet, ik zie tweer code red te kijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig My Mum,Your Dad te kijken.... leuk programma ook...
Nou ik hoop echt wel op een vervolg en dan moeten er ook wel weer vreselijke draken inzitten anders is er ook geen zak aan...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we van haar af, maar afwachten als er een vervolg komt wat we dan krijgen
Wat is dat dan?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig My Mum,Your Dad te kijken.... leuk programma ook...
ALs het zo gaat zoals het ging dan vind ik er niet zo heel veel meer aanquote:Op zondag 28 juli 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik hoop echt wel op een vervolg en dan moeten er ook wel weer vreselijke draken inzitten anders is er ook geen zak aan...
Haha ja daar kijk jij graag naar hé... is op TLCquote:Op zondag 28 juli 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ik zie tweer code red te kijken
Ja nog wel maar duurt niet lang meer. Eigenlijk is het vaak herhaling van.....quote:Op zondag 28 juli 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja daar kijk jij graag naar hé... is op TLC
Ja dat klopt daar moet zeker verandering in komen maar ze zijn gewoon schijtbang voor problemen als ze teveel laten zien in deze tijd... en die achterhaalde dingen zoals dat douchen en dat gedoe met eten moeten ze mee kappen...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het zo gaat zoals het ging dan vind ik er niet zo heel veel meer aan
We mogen niets meer zien, alles is gescript niets lijkt meer echt
Ja precies ik kijk ook graag die trauma series nu is er een seizoen over kinderen, nou daar kan ik niet naar kijken...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog wel maar duurt niet lang meer. Eigenlijk is het vaak herhaling van.....
Ongeluk, vallen, ruzie, steekwonden hartaanvallen
Zat net te denken dat ik er maar mee ga stoppen om te kijken
Ja ze moete zo voorzichtig zijn. En ik las ook ergens dat het ook steeds moeilijk wordt om kandidaten te vinden omdat de streamers steeds verdergaan om familie leden er bij te betrekkenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat klopt daar moet zeker verandering in komen maar ze zijn gewoon schijtbang voor problemen als ze teveel laten zien in deze tijd... en die achterhaalde dingen zoals dat douchen en dat gedoe met eten moeten ze mee kappen...
Het kinderziekenhuis bedoel je?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies ik kijk ook graag die trauma series nu is er een seizoen over kinderen, nou daar kan ik niet naar kijken...
Ja dat snap ik ook wel... ik snap ook niet waarom familie, vrienden enz erbij betrokken moeten worden... vind ik echt irritant als ik dat soort dingen lees... het komt niet in mij op om achter die familie aan te gaan... verschrikkelijk...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moete zo voorzichtig zijn. En ik las ook ergens dat het ook steeds moeilijk wordt om kandidaten te vinden omdat de streamers steeds verdergaan om familie leden er bij te betrekken
Denk dat mensen wel drie keer na gaan denken om mee te doen
Ja de streamers hebben schijnbaar niet door dat ze zelf de RLS kapot makenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel... ik snap ook niet waarom familie, vrienden enz erbij betrokken moeten worden... vind ik echt irritant als ik dat soort dingen lees... het komt niet in mij op om achter die familie aan te gaan... verschrikkelijk...
Ik kijk hem op tv daar is hij ook iedere week te zien.quote:
Ja die overspannen figuren die gelijk gaan mailen als er 1 een scheet laat...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de streamers hebben schijnbaar niet door dat ze zelf de RLS kapot maken
Ook door om alles wat ze niet aanstaat de regie te mailen
Die hebben echt de hele RLS verknald hoor en mogen we daarom niets meer zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die overspannen figuren die gelijk gaan mailen als er 1 een scheet laat...
Ik heb nu teveel ziekenhuis ellende gezien.... wil nu effe leuke dingen zien...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk hem op tv daar is hij ook iedere week te zien.
Er is genoeg te vinden als je goed zoekt. Ik heb het idee dat ik door de dingen die ik leuk vind op videoland heen benquote:Op zondag 28 juli 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nu teveel ziekenhuis ellende gezien.... wil nu effe leuke dingen zien...
Snap dat ook niet, dat je iemand niet moet is logisch, dat je dat ergens op socials in zijn algemeenheid roept snap ik ook nog wel (wij doen hier in cos eigenlijk niet anders). Maar familie of die deelnemers zelf rechtstreeks bestoken met haatberichten enzo begrijp ik ook niet. Er werden zelfs prive adressen gedeeld, er hoeft maar 1 maloot tussen te zitten. Echt bizar.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel... ik snap ook niet waarom familie, vrienden enz erbij betrokken moeten worden... vind ik echt irritant als ik dat soort dingen lees... het komt niet in mij op om achter die familie aan te gaan... verschrikkelijk...
Ja zag je bij EJVJL en De Bondgenoten nu ook weer.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de streamers hebben schijnbaar niet door dat ze zelf de RLS kapot maken
Ook door om alles wat ze niet aanstaat de regie te mailen
Ja vreselijk toch. Lees het inderdaad bij de bondgenoten ook nog steeds en dan is er zo site die er nog nieuwsberichten over maakt ook nogquote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zag je bij EJVJL en De Bondgenoten nu ook weer.
Meteen regie aanspreken op twitter als ze vinden dat een bondje niet genoeg eten heeft of schreeuwen om rood als iemand bij wijze van spreken met een vuiltje in het oog naar hun favorietje keek.
Begreep dat de redactie bij EJVJL dagelijks bakken mails binnenkreeg met 'klachten'. Denk dat ze dat extra werk bij De Bondgenoten echt niet missen.
Haha ja, wat een verdienmodel eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk toch. Lees het inderdaad bij de bondgenoten ook nog steeds en dan is er zo site die er nog nieuwsberichten over maakt ook nog![]()
Ja echt heel jammer!!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben echt de hele RLS verknald hoor en mogen we daarom niets meer zien.
Zo jammer
Ik ben nu begonnen aan de serie dertigers op NPO... lekker veel afleveringen...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is genoeg te vinden als je goed zoekt. Ik heb het idee dat ik door de dingen die ik leuk vind op videoland heen ben
Ik vind het echt wanstaltig gedrag...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet, dat je iemand niet moet is logisch, dat je dat ergens op socials in zijn algemeenheid roept snap ik ook nog wel (wij doen hier in cos eigenlijk niet anders). Maar familie of die deelnemers zelf rechtstreeks bestoken met haatberichten enzo begrijp ik ook niet. Er werden zelfs prive adressen gedeeld, er hoeft maar 1 maloot tussen te zitten. Echt bizar.
Echt triest...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, wat een verdienmodel eigenlijk
Maar het is inderdaad wel jammer, verpest wel een hoop, helemaal als dingen die niks voorstellen zo opgeblazen worden.
Het is ook echt een programma voor types als Ashley, sta er dan ook absoluut niet van te kijkenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
Nou: Ashley 1 van de meiden in Echte Meisjes in de Jungle.
https://lovereality.nl/bi(...)t-reality-programma/
En de ex van Glenn heeft ook gereageerd.
https://lovereality.nl/ex(...)en-iets-rechtzetten/
Ik ook niet, had niet anders verwacht...quote:Op maandag 29 juli 2024 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is ook echt een programma voor types als Ashley, sta er dan ook absoluut niet van te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |