Ach ja MSN. Mensen die alleen maar met "oke" konden antwoorden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De breezertijd had eigenlijk een soort voorloper van de social media tijd. Je had toen natuurlijk al MsN en CU2 en Sugababes/Superdudes. Liep een beetje samen met dat internet breed over de bevolking toegankelijk werd..
Alleen zat er toen nog enkel jeugd op die oer social media en werd het niet serieus genomen als volwassenen communicatie middel.
*meldt zich*quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vast een hoop users op dit forum met hele mooie herinneringen aan dit drankje en de gebruikers daarvan.
Ze deden daar vroegah een stuk minder moeilijk over..... Gen X jonge. Niet die watjes rubbertegel generaties erna.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:58 schreef Shotty het volgende:
Die zooi was lekker als je 16 was, maar je mag toch geen drank verkopen aan -18?
Niet dat het meisje in de OP de 16 gepasseerd was 😂
Ach ga to eens weg. Zo lang je je niet kapot zuipt kan alcohol best. Ik wordt een beetje moe van die rubberentegelaars die alles wat leuk is maar willen verbieden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef Maharski het volgende:
Zullen we het anders eens even over de enorme schadelijke effecten van alcohol gaan hebben?
Brothers bestaat al een tijdje niet meer helaas. Mooie tijden daar beleefd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:50 schreef Marsenal het volgende:
Breezers, de gateway naar rohypnol, de Brothers in Bunnik. Mooie tijden.
HaTeRs moEtEn VeRlAtEn
Hehe, klopt :-) maar hoe ga je dit vandaag de dag dan nog slijten? Niet aan de 16 jarige van vandaag de dag, en ook niet aan onze generatie die het nog kent van vroeger…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ze deden daar vroegah een stuk minder moeilijk over..... Gen X jonge. Niet die watjes rubbertegel generaties erna.
Je bent gewoon onbewust. Maar stiekem weet je wel beter, dat het gewoon verslavend gif is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Ach ga to eens weg. Zo lang je je niet kapot zuipt kan alcohol best. Ik wordt een beetje moe van die rubberentegelaars die alles wat leuk is maar willen verbieden.
Hoe gaan zuupruimen als jij door het leven vraag ik me wel eens af. Als je alles wat leuk is maar verbied of er gevaar in ziet, heb je dan nog wel een beetje lol in het leven..... laat mensen hun pleziertje toch eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:22 schreef Maharski het volgende:
[..]
Je bent gewoon onbewust. Maar stiekem weet je wel beter, dat het gewoon verslavend gif is.
Ja, maar is verslavend en slecht voor het lichaam. Net zoals wiet, hasj, suiker, tv, series, social media, FOK!, films, gokken, telefoon, tablet, pc, steroïden, harddrugs. We moeten gewoon de hele teringzooi verbieden en het volk onder de duim houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hoe gaan zuupruimen als jij door het leven vraag ik me wel eens af. Als je alles wat leuk is maar verbied of er gevaar in ziet, heb je dan nog wel een beetje lol in het leven..... laat mensen hun pleziertje toch eens.
Een verbod zou zeer terecht zijn. Als alcohol vandaag de dag als nieuwe drug op de markt zou komen, zou het onmiddellijk de status 'harddrug' krijgen en absoluut op de lijst van verboden middelen terecht komen, door de enorme schadelijkheid en verslavende werking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoe gaan zuupruimen als jij door het leven vraag ik me wel eens af. Als je alles wat leuk is maar verbied of er gevaar in ziet, heb je dan nog wel een beetje lol in het leven..... laat mensen hun pleziertje toch eens.
Jij hebt geen leven of wel? Ik lust wel eens een biertje, doe ook wel eens wat ergers en toch ben ik goed terecht gekomen. Het leven is er om te leven, niet om je druk te maken wat anderen doen. En ik heb ook dat ik tijden niks drink of wat anders doe. Gewoon wilskracht, teveel is nooit goed, maar je moet een beetje lol in het leven hebben anders kan je net zo goed dood zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:56 schreef Maharski het volgende:
[..]
Een verbod zou zeer terecht zijn. Als alcohol vandaag de dag als nieuwe drug op de markt zou komen, zou het onmiddellijk de status 'harddrug' krijgen en absoluut op de lijst van verboden middelen terecht komen, door de enorme schadelijkheid en verslavende werking.
Nee, je mag geen lol maken in het leven. Alcohol komt van de duivel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef Donderkonijn het volgende:
Jij hebt geen leven of wel? Ik lust wel eens een biertje, doe ook wel eens wat ergers en toch ben ik goed terecht gekomen. Het leven is er om te leven, niet om je druk te maken wat anderen doen. En ik heb ook dat ik tijden niks drink of wat anders doe. Gewoon wilskracht, teveel is nooit goed, maar je moet een beetje lol in het leven hebben anders kan je net zo goed dood zijn.
Je bent gewoon onbewust, maar stiekem weet je heel goed waarom je niet uitgenodigd wordt op feestjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:22 schreef Maharski het volgende:
[..]
Je bent gewoon onbewust. Maar stiekem weet je wel beter, dat het gewoon verslavend gif is.
Ik word altijd uitgenodigd. Om voorlichting te komen geven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:57 schreef ems. het volgende:
Je bent gewoon onbewust, maar stiekem weet je heel goed waarom je niet uitgenodigd wordt op feestjes.
Aan al je r&p post te zien geloof ik er weinig van dat jij hier ervaring mee hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je laten pijpen voor een paar Breezers, wat een tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |