Verstandige vrouw gespot.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Drink sowieso al jaren geen alcohol meer.
Kijken of iemand online was. Wat een tijd was dat.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Br33Z@HSL3TJ3.
♥️♥️♥️Hvj wjnmk wij zijn niet te breken voor altijd samen♥️♥️♥️
Ik had nog een paar telefoonnummers geregeld op TMF chat. Zelfs nog een date gehadquote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef Eightyone het volgende:
Of in de TMF Chatbox ouwehoeren met GrotePik3654372 of StijveLul5604389.
En alle Marokkaantjes daar waren drugsdealertjesquote:Op zondag 21 juli 2024 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had nog een paar telefoonnummers geregeld op TMF chat. Zelfs nog een date gehad
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijken of iemand online was. Wat een tijd was dat.
Haha ja ik ook een paar. TMF chat was wel goud,quote:Op zondag 21 juli 2024 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had nog een paar telefoonnummers geregeld op TMF chat. Zelfs nog een date gehad
Shandy nooit gebruikt, had er zelfs nooit van gehoord tot mijn huisgenoot op Droevendaal (werkende jongere) van 21 het erover had in '95 dat hij dat als kind kreeg (had ook een coke-probleempje gehad waarvoor hij autoradio's had gestolen).quote:Op dinsdag 23 juli 2024 01:34 schreef ACT-F het volgende:
In mijn tijd was het nog Shandy als je geen bier lustte. Op mijn 12e kreeg ik al bier voorgeschoteld van mijn pa en oom. Om een echte keerl te wordenMooie tijd, toen er nog geen legitimatieplicht was en je als minderjarige peuken en drank kon halen.
Ja, maar vanaf 98 ging het heel snel. In 2000 had iedereen wel een mobiel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jonge vrouwen die roepen dat mobieltjes overbodig zijn en dat ze zo'n ding helemaal nooit willen hebben.
Het lijkt wel een parallel universum.
Veel plezier ermee:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:46 schreef Paul het volgende:
Hopelijk komt watermelon in de supermarkt
Blue Curacao?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:55 schreef Twiitch het volgende:
Breezer vond ik altijd te duur. We dronken weleens iets soortgelijks maar ben de naam helemaal kwijt. Zat ook in een 30 cl flesje, het was net zo blauw als antivries en je kreeg er een droge mond van omdat het zo zoet was
Denk het wel. Zelden zulke zoete meuk geproefd. Je voelde je tanden gewoon bijna uit je mond vallen bij wijze van spreken. Gore zooi was dat zeg.quote:
Hadden die ook nog een chatbox ja? Klinkt als usernames die doen denken aan Mental Theo die het toch lastig vond van te jonge meisjes af te blijven.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef Eightyone het volgende:
Of in de TMF Chatbox ouwehoeren met GrotePik3654372 of StijveLul5604389.
Iig was het een combinatie van dergelijke schimmig overkomende types, relvolk/trollen en gewone, onschuldige pubers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hadden die ook nog een chatbox ja? Klinkt als usernames die doen denken aan Mental Theo die het toch lastig vond van te jonge meisjes af te blijven.
Na paar keer Googlen gevonden. Het was WKD (wie kent hem nog). Godverdomme zeg, daar heb ik een keer zo van moeten overgeven dat alleen de gedachte aan die smaak me nog steeds tegenstaat. Na 20 jaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |