Er is een hoop veranderd sindsdien:quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:56 schreef Momo het volgende:
Maar breezers is toch vooral wat 14 tot met 18 jarigen namen in de jaren 00?
Haha dat filmpje kwam ook gelijk bij me op.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is een hoop veranderd sindsdien:
Jonge vrouwen die roepen dat mobieltjes overbodig zijn en dat ze zo'n ding helemaal nooit willen hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Haha dat filmpje kwam ook gelijk bij m'n op.
Voor de zekerheid. Mijn bericht was geen aanval of iets dergelijks richting jou. (zelfs) De Volkskrant heeft in het verleden al een paar keer een nieuwsbericht geplaatst waarbij ergens ver weg in een hoekje in kleine letters staat dat het een promotie/reclame is. Het AD/HLN doet in dit geval volgens mij hetzelfde want het is inhoudsloos, geen cijfers, wat nieuwe drankjes en verder niks. Ik mis de melding dat ze er geld voor ontvangen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook bij het AD te lezen, maar dat is een premiumartikel dus moest ik HLN wel gebruiken.
https://www.ad.nl/rotterd(...)maal-terug~a74a20e4/
Thanks.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor de zekerheid. Mijn bericht was geen aanval of iets dergelijks richting jou. (zelfs) De Volkskrant heeft in het verleden al een paar keer een nieuwsbericht geplaatst waarbij ergens ver weg in een hoekje in kleine letters staat dat het een promotie/reclame is. Het AD/HLN doet in dit geval volgens mij hetzelfde want het is inhoudsloos, geen cijfers, wat nieuwe drankjes en verder niks. Ik mis de melding dat ze er geld voor ontvangen.
Hehe :-) beiden geven het probleem van breezers aan: het is met limonade, en wordt gedronken door veel te jonge kinderen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen de foto in de OP of deze:
[ afbeelding ]
Had beter die laatste kunnen kiezen, zeker?
Ja, toen wel. Maar waarom is het dan nu weer zo populair?quote:
Lunenburg in Loosbroek.quote:
En EditieNL nam het al vrij serieus over. Al kan ik het op hun site nergens vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is geen nieuws, maar een advertentie verkapt als nieuwsbericht. Van de week ook al op de radio. Hoe opzichtig wil je het hebben.
Dat was ongeveer in dezelfde tijd. Met name Flügel herinner ik me van de vroege 00's.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 04:32 schreef Zoddie het volgende:
In mijn tijd was het Safari - jus, Blue Curacao en Flügel.
Je spreekt jezelf hier nogal tegen...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:46 schreef Paddo het volgende:
[..]
Dit zal inderdaad geen nieuws zijn, dit is een door Bacardi de wereld in geslingerde campagne. Als je maar hard genoeg roept dat je terug bent, gaan mensen het misschien wel weer bestellen.
Ik ben alleen bang dat de tijd van Breezer voorbij is. Het drankje heeft een aardig "kinder-imago": voor jongeren die nog niet gewend aan alcohol zijn en het vies vinden smaken, hebben we iets waarbij je door de zoetigheid geen alcohol meer proeft. En laat nou net de doelgroep van Breezer geen alcohol meer mogen kopen.... In Duitsland is zelfs een speciale belasting op dit soort drankjes, omdat ze smaak- en marketingtechnisch op kinderen/jongeren mikken. Daarom is Breezer in 2017 gestopt met de verkoop in Duitsland.
Mag je alcohol promoten überhaupt?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 05:45 schreef FvanS het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen...
Breezer richt zich inderdaad op jongeren, dus waarom zouden ze dan volgens jou reclame maken in de ouderwetse media, waar de jeugd nauwelijks naar kijkt. Marketingtechnisch totaal niet interessant. Kunnen ze beter wat jonge influencers aantrekken voor platforms als tiktok/insta/snapchat.
Kennelijk (nog) welquote:
https://www.trimbos.nl/ke(...)arketing-en-reclame/quote:Er is in Nederland geen wetgeving die online alcoholreclame via sociale media reguleert.
En de lege flesjes die op je kamer stonden. Van elke kleur eenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vast een hoop users op dit forum met hele mooie herinneringen aan dit drankje en de gebruikers daarvan.
mensen waren toen nog gelukkig (zonder)quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit dus ging wekelijks uit op mijn 15de. Op je 18de was je routine.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Onder de 16 werd meestal ook niet zo heel moeilijk over gedaan.
Het is nu breezer woke.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zijn de sletjes ook weer terug?
Breezer zonder sletjes is toch als cola zonder prik.
De huidige generatie gebruikt dat ding ook op een andere manier. Bellen is eng ofzo… Alles via txt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 07:47 schreef Loverboii het volgende:
[..]
mensen waren toen nog gelukkig (zonder)
lekker lafjesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De huidige generatie gebruikt dat ding ook op een andere manier. Bellen is eng ofzo… Alles via txt.
Wat geweldig gedistingeerd van jequote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Breezer, Smirnoff Ice, Flügel en Corona Extra. Ik schaam me rot dat ik zie rotzooi gedronken heb tijdens het uitgaan als tiener.
Gelukkig ontdekte ik daarna snel stouts, ales, whiskies en ciders in de Irish Pub.
ik was meer van de smirnoff ice inderdaad. Dan vooral Smirnoff Ice black, maar dat heeft volgens mij maar kort bestaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:31 schreef Hexagon het volgende:
Ohja Smirnoff Ice, ik was vergeten dat het bestond.
Flügel is wel een blijvertje gebleken. Dat kwam ik de laatste jaren nog wel vaker tegen op feestjes.
Het is nog steeds top spul. Vooral die ananas variant.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
Oh dat vond ik 20 jaar geleden ook wel lekker.
De tijd dat er nog geen social media was, en de mensen veel socialer warenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nooit geiced? Dat is volgens mij nog steeds een dingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:31 schreef Hexagon het volgende:
Ohja Smirnoff Ice, ik was vergeten dat het bestond.
Flügel is wel een blijvertje gebleken. Dat kwam ik de laatste jaren nog wel vaker tegen op feestjes.
Niet eens zo lang geleden, maar het lijkt een ander leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De tijd dat er nog geen social media was, en de mensen veel socialer waren
Nee ik vond het altijd veel te dure troep voor mn studentenbudget en dronk altijd bier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit geiced? Dat is volgens mij nog steeds een ding
De breezertijd had eigenlijk een soort voorloper van de social media tijd. Je had toen natuurlijk al MsN en CU2 en Sugababes/Superdudes. Liep een beetje samen met dat internet breed over de bevolking toegankelijk werd..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet eens zo lang geleden, maar het lijkt een ander leven.
Ik mis deze tijd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De breezertijd had eigenlijk een soort voorloper van de social media tijd. Je had toen natuurlijk al MsN en CU2 en Sugababes/Superdudes. Liep een beetje samen met dat internet breed over de bevolking toegankelijk werd..
Alleen zat er toen nog enkel jeugd op die oer social media en werd het niet serieus genomen als volwassenen communicatie middel.
Gemengde gevoelens, maar dat ligt ook deels aan m'n eigen gemoedstoestand en gedrag destijds.quote:
Nee dankje.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef Maharski het volgende:
Zullen we het anders eens even over de enorme schadelijke effecten van alcohol gaan hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef Maharski het volgende:
Zullen we het anders eens even over de enorme schadelijke effecten van alcohol gaan hebben?
Ingebed tussen videoclips met een balk vol appjes ergens op het scherm (in 2002 waren het sms'jes).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:47 schreef Hexagon het volgende:
Gaan we ook weer megadiscotheken oprichten met veel zalen, vol zweterige jongeren met goedkope parfum, waar Menthal Theo op bezoek kan met een nieuw programma.
Saus erop of ernaast?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:47 schreef Eightyone het volgende:
Cu2. Met al die vragenlijsten die zo spits mogelijk beantwoord moesten worden.
Die vragenlijstjes waren een van de eerste vormen van Social Engineering. En iedereen vulde ze gewoon vrijwillig in, want geen idee wat voor content je verder op je profiel moest zettenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:47 schreef Eightyone het volgende:
Cu2. Met al die vragenlijsten die zo spits mogelijk beantwoord moesten worden.
[..]
Gemengde gevoelens, maar dat ligt ook deels aan m'n eigen gemoedstoestand en gedrag destijds.
Ik heb een pittige mening over “mensen” die saus over de patat gooien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |