Dit is al een stuk beter jaquote:Op zondag 6 juli 2025 07:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik denk van niet... Als ik zo kijk naar de temperaturen. Ziet er ideaal uit.
[ link | afbeelding ]
Wanneer vertrek je?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben vandaag vrij, dus ik ben alvast aan het inpakken geslagen. Als ik dat de dag vantevoren pas doe dan ga ik echt dingen vergeten.
Zin in
Daar was ik het eerste jaar dat ik meedeed erg verbaasd over.. al die bankstellen en afgezette stukjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:32 schreef Cupfighter het volgende:
De stad is zich al aan het voorbereiden voor de vierdaagse en de feesten, diverse podia worden al druk opgebouwd en er staan al bankstellen langs de Via Gladiola
Ja dat is de laatste jaren enorm toegenomen, toen ik zelf nog meeliep was dat amperquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Daar was ik het eerste jaar dat ik meedeed erg verbaasd over.. al die bankstellen en afgezette stukjes.
Ik denk dat ze die nog gaan weghalen. Sinds vorig jaar hangen er borden met een datum vanaf wanneer dat mag, en dat is pas de 12e.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:32 schreef Cupfighter het volgende:
De stad is zich al aan het voorbereiden voor de vierdaagse en de feesten, diverse podia worden al druk opgebouwd en er staan al bankstellen langs de Via Gladiola
Neem die woorden eens snel terugquote:Op zondag 6 juli 2025 11:38 schreef qltel het volgende:
Nog even en we hebben 4 dagen regen en 15 graden. Berg je dan maar..
Ik ben blij dat ik niet met de trein ga, dat gaat chaos worden als mensen op tijd willen zijn en ze iedereen willen controlerenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:47 schreef Bzzzzp het volgende:
Medewerkers van NS en Arriva gaan komende Vierdaagseweek reizigers op station Nijmegen controleren op hun vervoersbewijs. Deze ‘100 procent toegangscontrole’ nemen de vervoerders tegen zwartrijden en voor een betere doorstroom. „We zien bij andere evenementen dat dit effectief is.”
Ik vertrek zondag, ook naar Lent. Zit je ook op de vierdaagsecamping?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:28 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je?
Ik wil ook al inpakken maar mijn vriend wil niet nu al in de zooi zitten, wij gaan zaterdag naar de camping in Lent, ik heb er ook zin in!! 🥳🥳🥳
Eigen bed is ook lekker maar op de camping is ook wel weer heel gezellig!! 🏕
Ik maandag. Ik moet er maandag toch zijn en om dan zondag ook naar Nijmegen te gaan vind ik niet nodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wanneer gaan jullie inschrijven?
Ik zelf meestal zondag middag
Ja!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vertrek zondag, ook naar Lent. Zit je ook op de vierdaagsecamping?
Perfect!!quote:Op donderdag 10 juli 2025 06:49 schreef qltel het volgende:
De weersverwachting wordt alsmaar beter.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |