Het lot beslistequote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef chufi het volgende:
ah fp3 is inmiddels begonnen.. te laat om nog iets aan te passen
Nee ... hij staat iets te veel in het nieuws ..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:14 schreef aloa het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij nog lang bij Redbull rijdt
Kommer en kwel is hetquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... hij staat iets te veel in het nieuws ..
Ik moest Hulkenberg ruilen voor Magnussen. Anders kon ik de McClaren motor niet kopen. Maar dat komt volgende keer wel weer goedquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ben blij!
2x een plek 1-2 (McLaren Motor en Chassis)
1x een plek 2 (Piastri)
1x een plek 11 (Hulkenberg)
Ook zeer netjesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moest Hulkenberg ruilen voor Magnussen. Anders kon ik de McClaren motor niet kopen. Maar dat komt volgende keer wel weer goed
Sowiesoquote:
Dit was de oude Max. Één brok frustratie.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:52 schreef WillemsJ het volgende:
Max Max Max... zo wordt je geen wereldkampioen...
Vond Lewis wel de fout maken, hij stuurde in en zag max in zn spiegel.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit was de oude Max. Één brok frustratie.
Jammer wel..
Dat dacht ik ook, maar was ook wel een beetje een onbezonnen actie die niet echt kon van Max. Maar je zag idd Lewis net even naar rechts sturen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:00 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Vond Lewis wel de fout maken, hij stuurde in en zag max in zn spiegel.
Maar de FIA zal wel weer Max de fout geven.
Ikkequote:Op zondag 21 juli 2024 16:44 schreef chufi het volgende:
Wat een BS bij McLaren ... Niemand is echt blij volgens mij..
[ afbeelding ]
Volgende keer Norris weerquote:
Nog even en D. Moet zich zorgen gaan maken?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:14 schreef WillemsJ het volgende:
Nieuw record: 665 punten deze ronde
11 plaatsen gestegen en sta nu 16e![]()
Nee hoor, hij scoorde net zoveel puntenquote:Op zondag 21 juli 2024 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even en D. Moet zich zorgen gaan maken?
Net de race gezien (moest nog even 800km naar huis rijden vandaagquote:Op zondag 21 juli 2024 08:49 schreef Pino112 het volgende:
Duurt wel lang voordat je het lijstje hebt geplaatst @:D.
Dank uquote:Op zondag 21 juli 2024 22:24 schreef D. het volgende:
Punten, dus!
1 D. 5956
2 WillemsJ 5557
3 pullup 5225
4 Zorro 5151
5 DerRabbit 5104
6 engine 5062
7 Sally 4982
8 Sabata 4966
9 oma-Nijn 4899
10 aloa 4467
11 chufi 4428
12 Prisha 4297
Oei dat is snel alweer. Moet snel kijken of ik nog wat kan ruilen, nog meer McLaren denk ikquote:Op maandag 22 juli 2024 14:46 schreef chufi het volgende:
Op naar de Ardennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig... Gaat het een beetje? Veel plezierquote:Op maandag 22 juli 2024 17:14 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ga vrijdag naar Spa-Francorchamps en zal dan voorzien van mooie beelden daar (camcorder (Sony A43 en Canon R6II + 100-500mm)
Ja, ik heb de laatste week heel veel fysio gehad! Mijn hand doet nog niet echt alles, maar kan wel filmen/fotograferen. Het gewicht van apparatuur kan ik verlichten door middel van twee monopodsquote:Op maandag 22 juli 2024 19:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig... Gaat het een beetje? Veel plezier
Altijd de maandag na een Grand Prix om 20:00quote:
Ik had al gekeken, maar kan nog niet aanpassen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Altijd de maandag na een Grand Prix om 20:00Dus eigenlijk nu
Advies: Wacht eerst af voor een wissel zodra de eerste twee vrije trainingen verreden zijn
Yukiquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:26 schreef D. het volgende:
Welke rijder onder de Ī61K zouden jullie kiezen?
Die zijn er nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:26 schreef D. het volgende:
Doe Zhou, kan ik je nog misschien bijbenenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:26 schreef D. het volgende:
Ik heb een Hulk in de aanbiedingquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef pullup het volgende:
Zhou en yuki 😂 wie moeten die dan vervangen?
MAX want die wisselt een motor voor 10 plekken gridstrafquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef pullup het volgende:
Zhou en yuki 😂 wie moeten die dan vervangen?
Ja daar kom ik ook maarniet vanaf 😅 die scoort voor wat ie kost gewoon goedquote:
allemaal een zooitje onbetrouwbare miesgassers op één na... de Hulkquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:26 schreef D. het volgende:
Welke rijder onder de Ī61M zouden jullie kiezen?
Ik kan ook Piastri upgraden naar Norrisquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
allemaal een zooitje onbetrouwbare miesgassers op één na... de Hulk
En wie dan naast Hulk?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
allemaal een zooitje onbetrouwbare miesgassers op één na... de Hulk
quote:Je hebt nog tot zaterdag 27 juli 2024 12:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Thnx.quote:
Dank je welquote:
Ja maar die pakt ie zo weer terug op de concurrentie, want teammaat Checo houdt de boel opquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:38 schreef pullup het volgende:
Doet die Verstappen toch weer goed. Moet ie nu echt 10plakken naar achter beginnen?
Ik denk dat Max én Red Bull meer zorgen kan gaan maken om de twee Mercedessen.quote:
We gaan het in Zandvoort zienquote:Op zondag 28 juli 2024 17:04 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik denk dat Max én Red Bull meer zorgen kan gaan maken om de twee Mercedessen.
Inderdaad... Hazen zijn verre familie van Nijnen, maar afknallen die zooiquote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef WillemsJ het volgende:
Hulkenberg verneukte het weer deze ronde. Ga hem echt na deze ronde vervangen als het geld binnen is.
Elke keer dat ik hem terugneem bakt ie er niks vanquote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef WillemsJ het volgende:
Hulkenberg verneukte het weer deze ronde. Ga hem echt na deze ronde vervangen als het geld binnen is.
He pluppie... Heb jij roeiers in Parijs? Sorry, krijg niets mee op Fok momenteelquote:Op zondag 28 juli 2024 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer dat ik hem terugneem bakt ie er niks van
Ja 4 stuks, en zoals het er nu gaat uitzien gaan er een paar zelfs voor de gouden medailles deze keerquote:Op zondag 28 juli 2024 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
He pluppie... Heb jij roeiers in Parijs? Sorry, krijg niets mee op Fok momenteel
Pcies en ik houd niet zo van fraudeursquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja 4 stuks, en zoals het er nu gaat uitzien gaan er een paar zelfs voor de gouden medailles deze keer
Weeg die jankham ook ffquote:
Ja die heeft nu gewonnen, elk voordeel heb zijn nadeelquote:
Too bad peanutbutterquote:Op zondag 28 juli 2024 18:15 schreef pullup het volgende:
Hoop voor @:D. dat ie hem alsnog geloosd heeft
Sowieso iets van Mercedes overwegen is een misdaad tegen de menselijkheidquote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef Sabata het volgende:
Oef, achteraf toch een goed idee de Mercedes motor van de Mclaren te gebruiken en niet die van Mercedes zelf
Ik had net Georgie in mijn team gezetquote:
God straft onmiddelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had net Georgie in mijn team gezet![]()
Ik had moeten weten dat Toto mee keek op mijn managerquote:
Ik nietquote:Op maandag 29 juli 2024 18:27 schreef pullup het volgende:
Grappig
Ik heb precies evenveel punten gehaald als onze nr 1 en 2 deze ronde
Misschien heb je dan wel hetzelfde teamquote:Op maandag 29 juli 2024 18:27 schreef pullup het volgende:
Grappig
Ik heb precies evenveel punten gehaald als onze nr 1 en 2 deze ronde
Topscorerquote:
Zou kunnenquote:
Lees je niet mee dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou kunnenIk weet die van jullie niet
Je zal vast her en der wat hints hebben gegevenquote:
Herquote:Op maandag 29 juli 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal vast her en der wat hints hebben gegevenHulkie had ik door maar de rest echt niet
Het is top Willemquote:Op maandag 29 juli 2024 19:29 schreef WillemsJ het volgende:
Ik blijf 16e in algemeen user klassement! Nice!
Ik ben al dolblij dat ik op de grens sta om in de top100 te komenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:29 schreef WillemsJ het volgende:
Ik blijf 16e in algemeen user klassement! Nice!
Oh ja, Zandvoort gaat het wordenquote:
Misschien lijkt het daarom zo lang geledenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef pullup het volgende:
Moet er weer een beetje inkomen nu na al die andere sport
quote:Je hebt nog tot zaterdag 24 augustus 2024 12:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
De dames hebben eerder al geoefend .. dus komt wel goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:53 schreef pullup het volgende:
Zal mij nog benieuwen of het uberhaupt wel doorgaat daar
[ afbeelding ]
Geen wisselingen nodigquote:
Hmm moet ik hem dan toch vervangen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:19 schreef chufi het volgende:
Hulkenberg heeft het niet dit weekend ...
Ja das aan jou .. bij mij komt ie er niet meer inquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm moet ik hem dan toch vervangen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das aab jouw .. bij mij komt ie er niet meer in
door het grind de muur in ... alles is ook te volgen op ViaplayTV op de publieke, behalve morgen de kwali en zondag de wedstrijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]Ja ik lees nu wat er mis ging. De muur in of zo
Oh jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
door het grind de muur in ... alles is ook te volgen op ViaplayTV op de publieke, behalve morgen de kwali en zondag de wedstrijd
Je zou zelfs terug moeten kunnen kijken ..... Ik kijk multiscreenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaIk ben wielrennen aan het kijken
Morgen geen tijd dus ik mik hem er nu wel uit ten gunste van Stroll
Ja zo fanatiek ben ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou zelfs terug moeten kunnen kijken ..... Ik kijk multiscreen
Die gaat er nu voorgoed uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:19 schreef chufi het volgende:
Hulkenberg heeft het niet dit weekend ...
Ik ook... en Mercedes en dan presteren ze natuurlijk weer bagger. GRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Ow ik mag toch ook klagenquote:
Volgens de F1 site via de Pitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:44 schreef pullup het volgende:
Mag Albon dan nog tenminste wel achterin starten morgen of is hij helemaal out?
Dat had ik net (deze ronde gekocht ipv Magnussen), maar toch voor Albon gegaan (kon ik nog net betalen).quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:04 schreef pullup het volgende:
En iedereen die den Hulkie er uit heeft gemikt, ook gefeliciteerd
Waarom is Albon dan een slechte aankoop?quote:
Neem aan van wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:28 schreef chufi het volgende:
Eh,... wordt er bij de score ook rekening gehouden met de 3 gridstraf plekken van Hammie/Mercedes ?
denk het niet , maar het zal ook wel eens in ons voordeel zijn uitgevallen .... Wel blij dat ik Williams nog tijdens de VT3 kon wijzigen , niet dat het veel veranderde ...quote:
Oh wacht, is gridstraf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het niet , maar het zal ook wel eens in ons voordeel zijn uitgevallen .... Wel blij dat ik Williams nog tijdens de VT3 kon wijzigen , niet dat het veel veranderde ...
Het boeit me verder niet zoveel meer deze ronde ....quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wacht, is gridstraf.
Ik heb alleen snel het commentaar bij LT kunnen volgen vandaag. En wel begrepen dat,er naar Hammies actie werd gekeken na afloop.
Maar dus gridstraf.
Dat levert voor de F1 Manager doorgaans geen vervolg op.
Ik neem aan, dat hij weinig punten gaat genereren als hij als laatste start.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik net (deze ronde gekocht ipv Magnussen), maar toch voor Albon gegaan (kon ik nog net betalen).
Maar...
[..]
Waarom is Albon dan een slechte aankoop?
Hij krijgt idd gewoon de volle punten ....quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wacht, is gridstraf.
Ik heb alleen snel het commentaar bij LT kunnen volgen vandaag. En wel begrepen dat,er naar Hammies actie werd gekeken na afloop.
Maar dus gridstraf.
Dat levert voor de F1 Manager doorgaans geen vervolg op.
Albon classificeert zich toch gewoon 10e in de kwali?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:36 schreef WillemsJ het volgende:
Pfff. Ondanks de DSQ van Albon toch bijna 200 ptn...
Albon heeft bij mij 0 punten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Albon classificeert zich toch gewoon 10e in de kwali?
Of denk ik nu verkeerd?
Nog niet gekeken bij de puntentelling.
Ohw.quote:
Dat moet kunnen lukken.quote:
Hij werd lelijk naar huis gereden, terug naar de tekentafelquote:
Vorig jaar hebben ze midden in het jaar ook ineens een grote update gebracht waarmee ze tegen het podium aan kwamen. Begin dit jaar zijn er ook genoeg races geweest waarin ze slechter presteerde dan de snelheid die de wagen had.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:59 schreef WillemsJ het volgende:
Zaakje stinkt echt bij McLaren. van bungelen onderaan met Williams 1 jaar geleden naar de snelste auto van het veld. Het koste Red Bull ja-ren voordat ze eindelijk weer op de rit waren... maargoed...
Gaat lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:49 schreef D. het volgende:
Punten!
1 D. 7182
2 WillemsJ 6669
3 pullup 6348
4 Zorro 6302
5 engine 6276
6 Sally 6118
7 DerRabbit 6110
8 Sabata 5988
9 oma-Nijn 5860
10 chufi 5365
11 aloa 5355
12 Prisha 5322
Het komt wel goed schatje... Volgend seizoen of zoquote:Op maandag 26 augustus 2024 07:34 schreef WillemsJ het volgende:
13 plekken gedaald...
Wie raapt mij op?
Ah, vandaar die echoquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:42 schreef oma-Nijn het volgende:
@:D. Gefeliciteerd. Iedere leider met een goed team achter zich....kan het ver schoppen.![]()
Riep zij vanuit het ravijn![]()
Haas is voor mij geen optie meer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:23 schreef chufi het volgende:
De HAAS optie blijft
https://www.nu.nl/formule(...)gging-raceautos.html
Ja daar beginnen we niet meer aan .. geld is binnen .. bu eens kijken naar de mogelijke opties en de trainingen afwachtenquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:46 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Haas is voor mij geen optie meer.
Ik heb Mercedes weer ingeleverd voor McLaren...quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar beginnen we niet meer aan .. geld is binnen .. bu eens kijken naar de mogelijke opties en de trainingen afwachten
Norris kan ik nog niet betalenquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:37 schreef D. het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de hele top 5 allemaal McLaren compleet hebben komende race
Ik ben van rijder gewisseld, had ik al veel eerder moeten doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:37 schreef D. het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de hele top 5 allemaal McLaren compleet hebben komende race
Misschien iemand die een gokje neemt op Russellquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:37 schreef D. het volgende:
Die overweging had ik uiteraard ook bedachtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien iemand die een gokje neemt op Russell
Vorig jaar had je in ieder geval de smaak Verstappen ipv full McLaren. Dat is er dit jaar niet, en McLaren is ook nog eens stukken stabieler. Dat maakt het saaier, je kunt weinig meer doen in de top 100 behalve echte gokjes nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
Die overweging had ik uiteraard ook bedacht
Ik houd ze in de gaten
Als kijker hoop ik dat ook, als ‘polezitter’ ben ik wel voor wat verrassingen, maar uiteraard niet teveel aan de topquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar had je in ieder geval de smaak Verstappen ipv full McLaren. Dat is er dit jaar niet, en McLaren is ook nog eens stukken stabieler. Dat maakt het saaier, je kunt weinig meer doen in de top 100 behalve echte gokjes nemen.
Het is te hopen dat Ferrari of Mercedes nog ergens ineens dominant zijn voor het spel. Maar ja, als je eerste staat hoop je niet op gekke dingen (spreek ik uit ervaring)
Waarom hebben al die coureurs ook van die namen waardoor je meteen denkt dat het F1 coureurs zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:44 schreef chufi het volgende:
Niet vergeten Sargeant te wisselen, want die doet niet meer mee .... Franco Colapinto wordt zn vervanger vanaaf komend weekend
Import argentijns Italiaan...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom hebben al die coureurs ook van die namen waardoor je meteen denkt dat het F1 coureurs zijn?![]()
In ieder geval geen laatstequote:
vroeger ging men harder ....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:11 schreef pullup het volgende:
Veranderen ze eigenlijk dat parcours af en toe? Zie dat de snelste tijd nog uit 2004 komt
Meer reglementen voor de wagens?quote:
Hij had wel paars in sector 2 ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:42 schreef WillemsJ het volgende:
Die Antonelli.... Wat ze nou van die gast vinden....
hahaquote:
Goede waarschuwing alvastquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef WillemsJ het volgende:
Gaat leuk worden als Antonelli echt als tweede rijder wordt aangenomen. Ik ga die gast nooit nemen voor mijn manager, dat weet ik zeker.
Ja, gemistquote:
Ook.gemistquote:
Ja long run, kwali run maar dan wordt het weer rood ... ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:40 schreef WillemsJ het volgende:
Ik heb het ook gemist, was Max bezig met race setup?
Die moesten nog snel ff een artikeltje in elkaar bedenken ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:00 schreef WillemsJ het volgende:
AD.nl...
Slordige Max Verstappen niet in de buurt van snelste tijd Lewis Hamilton: ‘Het zal dicht bij elkaar zitten’
Pfff, ze zien het niet dat hij aan de long-runs bezig was en dat de rode vlag zijn snelste ronde verknalde...
Ja ik gaf het hier woensdag al aan, ze lezen mee. En net nogmaals gevraagd in het F1 managers topic ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef WillemsJ het volgende:
Wel raar dat we geen Colapinto kunnen kiezen in de manager (niet dat ik het zou doen)...
Nouja, de motor en het chassis hebben gewoon 2 rijdersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:17 schreef chufi het volgende:
Zolang Colapinto er niet is Williams 1 rijder sterk ... op de manager...
Jup. Dus wie Williams nu nog heeft als motor of chassis, meteen verwisselenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:17 schreef chufi het volgende:
Zolang Colapinto er niet is Williams 1 rijder sterk ... op de manager...
1 rijdt nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, de motor en het chassis hebben gewoon 2 rijders
Maar er is geen tweede rijder gekoppeld D.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, de motor en het chassis hebben gewoon 2 rijders
je wint met het chassis en de motor. Als er 2 Willams-auto's aan de start staan krijg je voor beiden puntenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:21 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Maar er is geen tweede rijder gekoppeld D.
Sargeant staat nog gekoppeld als Williams rijder en die rijdt niet meer. En ColaBaco is nog niet geregistreerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:24 schreef D. het volgende:
Dus de enige punten die je misloopt zijn er als je Sargeant als rijder hebt
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Sargeant staat nog gekoppeld als Williams rijder en die rijdt niet meer. En ColaBaco is nog niet geregistreerd
Maar ze hebben er te lang mee gewacht .. dit had voor de 2 vrije trainingen gemoeten , omdat ie uitbleef heb ik nu een andere wijziging gedaan en daarmee extra commissie verloren die ik nou net zou kunnen gebruiken in en andere koop ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |