Ik vind het zelf wel een mooi gebaarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De helm van Lando is een goedmaker voor het beker-incident van vorig jaar. In de Hongaarse porselein-stijl.
Norris had toen de beker van Max gesloopt toen hij de fles champagne op de grond drukte. Daardoor stootte hij de porseleinen beker van Verstappen om en die barstte in stukjes.
Ocon heeft ook zo'n soort helm, voor hem is het ook om zijn overwinning in Hongarije te vieren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De helm van Lando is een goedmaker voor het beker-incident van vorig jaar. In de Hongaarse porselein-stijl.
Norris had toen de beker van Max gesloopt toen hij de fles champagne op de grond drukte. Daardoor stootte hij de porseleinen beker van Verstappen om en die barstte in stukjes.
Volgende keer spankingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
Sorry, niet door dat ik LaPo had, maar dat maakt in [F1] toch niet uit
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Goh. Het lek is boven bij Perez?
Of juich ik nou te vroeg....
Oeh. Kom maar -quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch op 1 staan!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef SiGNe het volgende:
Perez heeft overigens geen update gekregen, Max wel
Ik bedoel maarquote:
Je juicht te vroegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Goh. Het lek is boven bij Perez?
Of juich ik nou te vroeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |