Dat is toch juist schitterend?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wel een enorme chaos, alsof er steeds wat bijgeplakt is zonder het design van de website aan te passen
Oh zeker, kan wel genieten van dergelijke hobbyistensitesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch juist schitterend?
Er was ergens een bergrit in 1989 met 5 BC bergen. Iets van 240kmquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is het plan van Visma om Wielco aan de winst te helpen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin inmiddels het vermoeden te krijgen dat de kopgroep het gaat halen.
Documentatiecentra.... waar ze ouwe kranten en tijdschriften verzamelen en indexeren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet er iemand waar je de ritten kan terug vinden van vroeger. bijvoorbeeld jaar 1989. Maar dan in profielvorm zoals dit
[ afbeelding ]
beetje offtopic sorry
Pogacar weet precies hoe hard hij kan rijden op Isola 2000. Zal wel afgemeten werk worden tegen de vermoeide mannen vooraanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En anders is deze er nog, met eventueel nog wat andere informatiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die rijdt al de hele dag op kop voor Jorgenson.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is het plan van Visma om Wielco aan de winst te helpen?
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die rijdt al de hele dag op kop voor Jorgenson.
Yep, dat soort plaatjes bedoel ik!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:37 schreef kilon het volgende:
[..]
En anders is deze er nog, met eventueel nog wat andere informatie
http://www.memoire-du-cyclisme.eu/eta_tdf/presentation_tdf.php
Zoals koersverloop per etappe:
http://www.memoire-du-cyclisme.eu/eta_tdf_1980_1989/tdf1989_9.php
Nu pas?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om en om hoor, tot net.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die rijdt al de hele dag op kop voor Jorgenson.
http://www.memoire-du-cyclisme.eu/eta_tdf_1980_1989/tdf1989_7.phpquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet er iemand waar je de ritten kan terug vinden van vroeger. bijvoorbeeld jaar 1989. Maar dan in profielvorm zoals dit
[ afbeelding ]
beetje offtopic sorry
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iemand waarom we de hele tijd naar G.Martin zitten te kijken?
Hadden ze dan voor een tweede plek voor Wielco moeten rijden?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Ze gaan toch niet de kaart Jorgensen spelen he.
okee Captain Obviousquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het kan wel hard gaan natuurlijk als iemand uit de top 3 beslist om 10km voor de aankomst te demarreren
Omdat de auto in België geregistreerd staat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een Belgisch nummerbord
Ik was een paar dagen geleden getuige van een botsing. Een auto met PAU op de kentekenplaat was in de kofferbak van een andere auto gereden. Zo voelt dat dus.quote:
zover was ik ook gekomen Hans.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat de auto in België geregistreerd staat.
In Final Destination had jij dus in die auto gezeten die was aangeredenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen geleden getuige van een botsing. Een auto met PAU op de kentekenplaat was in de kofferbak van een andere auto gereden. Zo voelt dat dus.
En die andere had dan GAP zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen geleden getuige van een botsing. Een auto met PAU op de kentekenplaat was in de kofferbak van een andere auto gereden. Zo voelt dat dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |