Aha, ik kijk op de NOS.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sash - Ecuador werd afgespeeld door Renaat.
Dit kan echt niet.quote:
Het is nog even dalen tot onder de skoekeloengrensquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wie vandaag het skoekeloen in duikt.
Demarequote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wie vandaag het skoekeloen in duikt.
nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
De tijden van het demoniseren van de NOS liggen nu wel achter ons, toch? Sporza is inmiddels geen haar beter.
Boogerd is prima als co-commentator en Joris is (zeker tijdens de etappe) niet meer van de overactingquote:
Joris van den Berg.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
De tijden van het demoniseren van de NOS liggen nu wel achter ons, toch? Sporza is inmiddels geen haar beter.
Renaat Schotte. Sven Nys. Christophe Vandegoor. Gummibeer. Die andere mafketel met een portret van zichzelf in zijn eigen woonkamer.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Is de middagpauze daar in de fabriek niet inmiddels al voorbij?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat moet je sowieso nooit proberen te snappenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Col de Vars is 18,8 km a 5,7 % (HC cat.)
Isola is 16,1 km a 7,1 % (1e cat)
ik vind het apart dat Col de Vars HC cat. is en Isola 1e categorie
In 1993 was het omgekeerd, Col de Vars 1e categorie en Isola 2000 HC. Ze weten het zelf vaak ook niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Col de Vars is 18,8 km a 5,7 % (HC cat.)
Isola is 16,1 km a 7,1 % (1e cat)
ik vind het apart dat Col de Vars HC cat. is en Isola 1e categorie
Karrepats heeft de bollen in handenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Moest even weg, maar de Bonnette heeft verder niks bijzonders gebracht zo te zien?
Enkel mooie beeldenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Moest even weg, maar de Bonnette heeft verder niks bijzonders gebracht zo te zien?
quote:
Die knikkerbak van net was wel mooi ja. Watever de fak een knikkerbak ook is op zich.quote:
Geloof niet dat je uit die jaren zulke profielen gaat vindenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet er iemand waar je de ritten kan terug vinden van vroeger. bijvoorbeeld jaar 1989. Maar dan in profielvorm zoals dit
[ afbeelding ]
beetje offtopic sorry
'Knikkerbaan' was een beter woord geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Die knikkerbak van net was wel mooi ja. Watever de fak een knikkerbak ook is op zich.
https://www.ledicodutour.com/menu_etapes.html hier wellicht?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet er iemand waar je de ritten kan terug vinden van vroeger. bijvoorbeeld jaar 1989. Maar dan in profielvorm zoals dit
[ afbeelding ]
beetje offtopic sorry
#winnendoenwesamenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrouw geeft haar carrière op voor een wielrenner.
Heel mooi besluit, aldus José.
Topsite.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
https://www.ledicodutour.com/menu_etapes.html hier wellicht?
Boomer José heeft een jaren 60 mentaliteit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrouw geeft haar carrière op voor een wielrenner.
Heel mooi besluit, aldus José.
Allang blij dat er niet een schaak-analogie aan te pas kwamquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
'Knikkerbaan' was een beter woord geweest.
Wel een enorme chaos, alsof er steeds wat bijgeplakt is zonder het design van de website aan te passenquote:
Dat is toch juist schitterend?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wel een enorme chaos, alsof er steeds wat bijgeplakt is zonder het design van de website aan te passen
Oh zeker, kan wel genieten van dergelijke hobbyistensitesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch juist schitterend?
Er was ergens een bergrit in 1989 met 5 BC bergen. Iets van 240kmquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is het plan van Visma om Wielco aan de winst te helpen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin inmiddels het vermoeden te krijgen dat de kopgroep het gaat halen.
Documentatiecentra.... waar ze ouwe kranten en tijdschriften verzamelen en indexeren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
beetje offtopic sorry
Pogacar weet precies hoe hard hij kan rijden op Isola 2000. Zal wel afgemeten werk worden tegen de vermoeide mannen vooraanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En anders is deze er nog, met eventueel nog wat andere informatiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die rijdt al de hele dag op kop voor Jorgenson.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is het plan van Visma om Wielco aan de winst te helpen?
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die rijdt al de hele dag op kop voor Jorgenson.
Yep, dat soort plaatjes bedoel ik!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:37 schreef kilon het volgende:
[..]
En anders is deze er nog, met eventueel nog wat andere informatie
http://www.memoire-du-cyclisme.eu/eta_tdf/presentation_tdf.php
Zoals koersverloop per etappe:
http://www.memoire-du-cyclisme.eu/eta_tdf_1980_1989/tdf1989_9.php
Nu pas?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om en om hoor, tot net.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die rijdt al de hele dag op kop voor Jorgenson.
http://www.memoire-du-cyclisme.eu/eta_tdf_1980_1989/tdf1989_7.phpquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
beetje offtopic sorry
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iemand waarom we de hele tijd naar G.Martin zitten te kijken?
Hadden ze dan voor een tweede plek voor Wielco moeten rijden?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Ze gaan toch niet de kaart Jorgensen spelen he.
okee Captain Obviousquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het kan wel hard gaan natuurlijk als iemand uit de top 3 beslist om 10km voor de aankomst te demarreren
Omdat de auto in België geregistreerd staat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een Belgisch nummerbord
Ik was een paar dagen geleden getuige van een botsing. Een auto met PAU op de kentekenplaat was in de kofferbak van een andere auto gereden. Zo voelt dat dus.quote:
zover was ik ook gekomen Hans.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat de auto in België geregistreerd staat.
In Final Destination had jij dus in die auto gezeten die was aangeredenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen geleden getuige van een botsing. Een auto met PAU op de kentekenplaat was in de kofferbak van een andere auto gereden. Zo voelt dat dus.
En die andere had dan GAP zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen geleden getuige van een botsing. Een auto met PAU op de kentekenplaat was in de kofferbak van een andere auto gereden. Zo voelt dat dus.
belastingvoordeel misschien?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zover was ik ook gekomen Hans.
Maar vind het opmerkelijk
Mutant Indurain met zijn hartslag in rust van 25 BPM.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef Bugno3 het volgende:
Tientonners Jaskula en Induraindat was er wel ver over haha
AAD300quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:49 schreef Momo het volgende:
In België kun je toch ook je eigen nummerbord kiezen? Gewoon een auto met Bloedzak en Tramadol laten rijden
hoe hoog is de tijdslimiet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |