Heb je daar een bron van? Want ik kom alleen maar tegen dat er bij sommigen een afhandel issue is?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:34 schreef AnneX het volgende:
Oh…en de wereld ligt plat begrijp ik.
Airlines grounded.
Ik lees alleen maar over hinder en vertragingen, geen annuleringen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef fietsie het volgende:
Heb je daar een bron van? Want ik kom alleen maar tegen dat er bij sommigen een afhandel issue is?
Google maar eens op ‘KLM houdt toestellen aan de grond’.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Want ik kom alleen maar tegen dat er bij sommigen een afhandel issue is?
10 minuten geleden op msnbc.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik las net dat luchthaven Berlijn ook alles aan de grond houdt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Google maar eens op ‘KLM houdt toestellen aan de grond’.
Delta Arilines en United (of was het American) Airlines ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik las net dat luchthaven Berlijn ook alles aan de grond houdt.
Oh lekker!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef Tuindier het volgende:
Heerlijk gezwommen in het meertje hier in het dorp, iets van een km volgens de app. Het begon nu wat drukker te worden, dus op tijd weer weg.
Zwemmen in een meer is zo veel lekkerder dan in zee of zwembadquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef Tuindier het volgende:
Heerlijk gezwommen in het meertje hier in het dorp, iets van een km volgens de app. Het begon nu wat drukker te worden, dus op tijd weer weg.
Ik begreep dat KLM de meeste vluchten geannuleerd hadquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar over hinder en vertragingen, geen annuleringen.
Omdat ik ook wel eens alleen ben als ik daar zwem en het meer op stukken diep is, neem ik voor de veiligheid een opblaasbare zwemboei mee. Die zit aan een lijntje om mijn middel en drijft achter mij aan. Ik kan spullen die droog moeten blijven daarin meenemen, dus ik doe daar mijn sleutels en telefoon in, en gebruik dan Strava op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh lekker!
Ik neem vlg week ook een duik in een duinmeer.
Hoe meet jij dat zwemmen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh in Nederland zijn dat al gauw van die vieze modderige blauwalg broedplaatsen helaas.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zwemmen in een meer is zo veel lekkerder dan in zee of zwembad
Jep, als er graskarpers in zitten is dat snel zoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meh in Nederland zijn dat al gauw van die vieze modderige blauwalg broedplaatsen helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij die het nu al 27 graden heeft in de woonkamer (koelste van het huis) kan zich niets bij deze situatie voorstellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Myraela het volgende:
Jongens, wat is het heerlijk om een huis te hebben waar je binnen gewoon echt niet doorhebt dat het warm is buiten.
M'n moeder klaagt wel over koude voeten als ze hier is. Had ik nooit over nagedacht, maar het is de vloer die 'koelt' dus eigenlijk wel logisch. Maar ik vind het juist heerlijk.
Oef, da’s, nu al, best warm. Deze “zomer” is voor jullie vast fijn, binnenshuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij die het nu al 27 graden heeft in de woonkamer (koelste van het huis) kan zich niets bij deze situatie voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |