Heb je daar een bron van? Want ik kom alleen maar tegen dat er bij sommigen een afhandel issue is?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:34 schreef AnneX het volgende:
Oh…en de wereld ligt plat begrijp ik.
Airlines grounded.
Ik lees alleen maar over hinder en vertragingen, geen annuleringen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef fietsie het volgende:
Heb je daar een bron van? Want ik kom alleen maar tegen dat er bij sommigen een afhandel issue is?
Google maar eens op ‘KLM houdt toestellen aan de grond’.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Want ik kom alleen maar tegen dat er bij sommigen een afhandel issue is?
10 minuten geleden op msnbc.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik las net dat luchthaven Berlijn ook alles aan de grond houdt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Google maar eens op ‘KLM houdt toestellen aan de grond’.
Delta Arilines en United (of was het American) Airlines ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik las net dat luchthaven Berlijn ook alles aan de grond houdt.
Oh lekker!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef Tuindier het volgende:
Heerlijk gezwommen in het meertje hier in het dorp, iets van een km volgens de app. Het begon nu wat drukker te worden, dus op tijd weer weg.
Zwemmen in een meer is zo veel lekkerder dan in zee of zwembadquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef Tuindier het volgende:
Heerlijk gezwommen in het meertje hier in het dorp, iets van een km volgens de app. Het begon nu wat drukker te worden, dus op tijd weer weg.
Ik begreep dat KLM de meeste vluchten geannuleerd hadquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar over hinder en vertragingen, geen annuleringen.
Omdat ik ook wel eens alleen ben als ik daar zwem en het meer op stukken diep is, neem ik voor de veiligheid een opblaasbare zwemboei mee. Die zit aan een lijntje om mijn middel en drijft achter mij aan. Ik kan spullen die droog moeten blijven daarin meenemen, dus ik doe daar mijn sleutels en telefoon in, en gebruik dan Strava op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh lekker!
Ik neem vlg week ook een duik in een duinmeer.
Hoe meet jij dat zwemmen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh in Nederland zijn dat al gauw van die vieze modderige blauwalg broedplaatsen helaas.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zwemmen in een meer is zo veel lekkerder dan in zee of zwembad
Jep, als er graskarpers in zitten is dat snel zoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meh in Nederland zijn dat al gauw van die vieze modderige blauwalg broedplaatsen helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij die het nu al 27 graden heeft in de woonkamer (koelste van het huis) kan zich niets bij deze situatie voorstellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Myraela het volgende:
Jongens, wat is het heerlijk om een huis te hebben waar je binnen gewoon echt niet doorhebt dat het warm is buiten.
M'n moeder klaagt wel over koude voeten als ze hier is. Had ik nooit over nagedacht, maar het is de vloer die 'koelt' dus eigenlijk wel logisch. Maar ik vind het juist heerlijk.
Oef, da’s, nu al, best warm. Deze “zomer” is voor jullie vast fijn, binnenshuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij die het nu al 27 graden heeft in de woonkamer (koelste van het huis) kan zich niets bij deze situatie voorstellen.
Ik zag het stukje net. Hij is vast niet de enige die gaat huilenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:28 schreef borisz het volgende:
NOu Kaatje Arnhem wordt een soort Apeldoorn of Amersfoort
[ x ]
Waarschijnlijk ga ik ook huilenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag het stukje net. Hij is vast niet de enige die gaat huilen
Ik ben heel blij dat ik er al een tijdje woon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:46 schreef Candaasje het volgende:
In huis is het, zeker beneden, fijn qua temperatuur. Maar buiten vind ik het vies plakkerig warm.@:Kaatje1 . Zou mij ook kunnen overkomen
Ik vind het erg sneu voor de grote fans. Maar voor sommigen van die fans is het zo erg dat ze niet weten hoe ze nu verder moeten. Dat gaat wel erg ver. Net zoals een fan van nec die naar zijn vriendin in zutphen wilde met de trein en dan langer reisde via den bosch en utrecht om maar niet door arnhem te moeten want de trein zal maar stranden ( ollega van een kennis)quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik ook huilen![]()
Nee, grapje, zo erg is het nou ook weer niet.
Groetjes van degene die net lekker een potje heeft gejankt bij deel 1 van de docu Vuur van TeamNL
Binnen wel, maar buiten hou ik toch meer van zon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef, da’s, nu al, best warm. Deze “zomer” is voor jullie vast fijn, binnenshuis.
Tja veel voetbalsupporters zijn nou eenmaal een beetje kansloos. Is ook te zien aan de grote hoeveelheden politie elke speeldag.quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/27 [quote]
[b]Op vrijdag 19 juli 2024 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind het erg sneu voor de grote fans. Maar voor sommigen van die fans is het zo erg dat ze niet weten hoe ze nu verder moeten. Dat gaat wel erg ver. Net zoals een fan van nec die naar zijn vriendin in zutphen wilde met de trein en dan langer reisde via den bosch en utrecht om maar niet door arnhem te moeten want de trein zal maar stranden ( ollega van een kennis)
Hier nu een oproep van de politie met 7 “heren” (en echt geen jonkies) die zich een tijdje geleden enorm hebben misdragenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja veel voetbalsupporters zijn nou eenmaal een beetje kansloos. Is ook te zien aan de grote hoeveelheden politie elke speeldag.
Ik bedoel zeg hiermee niet dat iedereen op speciaal onderwijs niet deugt. Het kan juist helpen dat je erg goed terecht komtquote:Kwetsbare cliënten van zorgboerderij Aurora Borealis in Wedde werden onder het oog van alle instanties opgevangen door het jonge zorgbedrijf Zorg Pro. Het bedrijf is inmiddels failliet en getraumatiseerde cliënten moesten opnieuw verhuizen.
[...]
Schuldsanering
Een hoofdrol is weggelegd voor bestuurder Chanel van Dijk die samen met haar toenmalige partner Damian Tuik en Mayson Cijntje het zorgbedrijf oprichtte. Van Dijk vertelde volgens medewerkers dat zij de ex-partner was van de veroordeelde crimineel Klaas Otto.
Is dat weer een andere zorgboerderij dan waar de eigenaren net voor veroordeeld zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Waarom kan elke mongool een zorgboerderij beginnen? Die Damian had voorheen een scooterhandel die failliet is gegaan, dikke lapzwans is dat joh. M'n pa heeft hem in de klas gehad (speciaal onderwijs, gevalletje kan vrij weinig, wil niks)
[..]
Ja en door Menzis benaderd om zorg over te nemen daarvan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat weer een andere zorgboerderij dan waar de eigenaren net voor veroordeeld zijn?
Geen sauna nodig vandaag neequote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
‘Twas… best warm voor een allang gepland dagje sauna![]()
Eerste sauna ging ik al heel snel uit, na een ochtend werken in warme huizen en meteen doorrijden had ik nog een tikje te weinig gekoeld. Gelukkig was er het 8 graden badMaar de rest van de (mid)dag lag het tempo ook lager dan normaal.
Wanneer stopt deze onzin eens?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:28 schreef borisz het volgende:
NOu Kaatje Arnhem wordt een soort Apeldoorn of Amersfoort
[ x ]
In beide plaatsen stopt geen IC Berlijn dus dat hebben ze al gemeenquote:
Amersfoort niet meer?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In beide plaatsen stopt geen IC Berlijn dus dat hebben ze al gemeen
Op dit moment nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |