Als je het slaan/breken van de knuppels hoort, dan is dat wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Yep helaas... Japan is een sterk team trouwens.
En zeker hebben we het vuurwerk gezien. Vanaf onze tuin/balkon, we wonen er echt vlak achter, horen ook altijd het slaan en ook als er weer een knuppel doormidden gaat.
Er ging voor behoorlijk wat geld de lucht in..
Tsja, ik begrijp de hinder wel, maar een schadevergoeding claimen…quote:Overigens was Wouter de buurboer niet blij met t vuurwerk ivm zijn pensionpaarden.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)m-niet-iedereen-blij
Even vragen of iemand met auto die beschikbaar wil stellen? In de auto in de zon drogen ze supersnel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Stom, vergeten wat meer tomaten te kopen, nu maar de weinige die ik heb in de zon zetten voor zongedroogde tomaten.
Stuk of vier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei oei oei Cat. Op alles.
Vraagje: hoeveel planners werken er?
Dit vond ik prachtig in Turkije aan de balkons hangen.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja dat lukt wel… alles met veel beleid zonder kracht of duwen of trekken of zwaar, overal over nadenken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:45 schreef AnneX het volgende:
@:Blues kan golfer wèl selluf autorijden? Vaker spiegels gebruiken bijv.
dat vonden wij ook wel wat te…. Voor de paarden en andere dieren is het sowieso heel rot.. maar ja, het was stukken korter dan met oud en nieuw.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het slaan/breken van de knuppels hoort, dan is dat wel heel dichtbij.
Wonen jullie aan de andere kant van het spoor?
[..]
Tsja, ik begrijp de hinder wel, maar een schadevergoeding claimen…
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:39 schreef borisz het volgende:
Fin!
Camino Brabant voltooid!
Nu Skumkoppe en Worstenbroodje. 🍺
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stuk of vier.Wat een onhandig systeem zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buurtzorg die voor g kwam hebben het nu in eigen hand. Doen alles zelf, zal niet altijd handig zijn.
Dat is inderdaad wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef Blues het volgende:
Ja
[..]
dat vonden wij ook wel wat te…. Voor de paarden en andere dieren is het sowieso heel rot.. maar ja, het was stukken korter dan met oud en nieuw.
Wij wonen idd andere kant spoor.
Als je het veen en duinpad op zoekt in Bdaal zit je t/o honkbalveld, in het verlengde staat onze wijk.
Je kan onder het spoor door vanaf Bdaal station, loop je zo naar honkbal toe.
Hooi op de vloer. Zo zo, doe maar duur.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:37 schreef Blues het volgende:
Overigens was Wouter de buurboer niet blij met t vuurwerk ivm zijn pensionpaarden.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)m-niet-iedereen-blij
Altijd, ook op gewone wedstrijddagen. En met mijn wandelrondjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Dat is inderdaad wel heel dichtbij.
Dan hebben jullie afgelopen week waarschijnlijk ook kunnen 'genieten' van de muziek en het gejuich tijdens de Honkbalweek…
Tijdens reguliere wedstrijden vind ik het vaak erg rustig in het stadion...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Altijd, ook op gewone wedstrijddagen. En met mijn wandelrondjes.
Toen mn zonen nog jonger waren en kwamen logeren gingen ze ook regelmatig een wedstrijd kijken daar. Zelf honkbalden ze allebei bij de Domstad Dodgers in Utrecht.
Vooral de jongste was een goeie pitcher en 1 e honkman en linkshandig en heeft jaren gespeeld.
Ik heb gisteren 2 keer 'De Vlieger' gehoord, ik heb geen vlieger gezien...quote:Gisteren die gasten met die vlieger die niet wilde vliegen gezien ?
De maaimachine “gaat een beest” hoor ik net.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef derLudolf het volgende:
@:AnneX Husqvarna maakt tuinmachines, crossmotoren en inderdaad ook naaimachines.
het staat hier ook in de tuinen van buren hier en daar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:28 schreef sigme het volgende:
@:annex verbena is ijzerhart, je ziet ze tegenwoordig best veel in tuinen. In Zwitserland en Frankrijk ook altijd massaal te koop voor thee, gewone theezakjes in de supermarkt. Ik vind het flauwtjes.
Ik kan je nog wel een aircomannetje aanbevelenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij die het nu al 27 graden heeft in de woonkamer (koelste van het huis) kan zich niets bij deze situatie voorstellen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:16 schreef Candaasje het volgende:
Glazenwassers kennen wel echt hun eigen buurten en een ander vragen is daardoor wel vaak een probleem![]()
Ik had net mijn primeur, ik gooide er een ‘hij doet niks hoor’ uit![]()
(Iets met een hardloper die in het losloopgebied vond dat ie strak langs mijn hond moest en hem afsnauwde. Had dan even gezegd dat je het spannend vindt of wil passeren, nu had ik niet eens de tijd om hem bij me te roepen. Nu draafde hij rustig wel even drie passen mee ja.)
Verder wel prima rondje gelopen. Kwam alleen via een andere ‘uitgang’ het bos uit, en zag toen dit bordje. Oeps. (Dus is dit niet landgoed den Treek nabij Leusden)BenaderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer gaan we dus maar weer naar het kleinere gebied aan de andere kant van het dorp.
Straks werken. En dan morgen de nachten in. Nog even flink zin maken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hooi op de vloer. Zo zo, doe maar duur.
Dat ook al? Je bent wel van alle markten thuisquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een aircomannetje aanbevelen
Ik zal Wouter ff vragen hoe het ging!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat de paarden, als ze maar genoeg ruimte hebben, buiten beter af zijn. Binnen is die paniek er ook, alleen kunnen ze geen kant op.
Oh ja, ik ben ook wel heel gelukkig met de enorme zonwering aan de achtergevel. Terras en achterpui altijd in de schaduw en geen gordijnen dicht hoeven doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ook al? Je bent wel van alle markten thuis![]()
Doe maar, hou ik die in mijn achterzak.
Je zou het ook niet zeggen he, dat ~20m² glas zonder zonwering je huis wat doet opwarmen ¯\_(ツ)_/¯
Even niet voor nu alleen, we gaan al bijna 20k stukslaan voor andere shit in onze tochtige hut. Al zal die daarna vast een stuk minder tochtig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |