abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juli 2024 @ 13:23:25 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214348534
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Yep helaas... Japan is een sterk team trouwens.

En zeker hebben we het vuurwerk gezien. Vanaf onze tuin/balkon, we wonen er echt vlak achter, horen ook altijd het slaan en ook als er weer een knuppel doormidden gaat :D .
Er ging voor behoorlijk wat geld de lucht in..
Als je het slaan/breken van de knuppels hoort, dan is dat wel heel dichtbij.
Wonen jullie aan de andere kant van het spoor?

quote:
Overigens was Wouter de buurboer niet blij met t vuurwerk ivm zijn pensionpaarden.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)m-niet-iedereen-blij
Tsja, ik begrijp de hinder wel, maar een schadevergoeding claimen… :X
pi_214348587
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Stom, vergeten wat meer tomaten te kopen, nu maar de weinige die ik heb in de zon zetten voor zongedroogde tomaten.
Even vragen of iemand met auto die beschikbaar wil stellen? In de auto in de zon drogen ze supersnel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214348628
@AnneX verbena is ijzerhart, je ziet ze tegenwoordig best veel in tuinen. In Zwitserland en Frankrijk ook altijd massaal te koop voor thee, gewone theezakjes in de supermarkt. Ik vind het flauwtjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214348655
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei oei oei Cat. Op alles.
Vraagje: hoeveel planners werken er?

Dit vond ik prachtig in Turkije aan de balkons hangen.
[ link | afbeelding ]
Stuk of vier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juli 2024 @ 13:39:43 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214348763
Fin!
Camino Brabant voltooid!
Nu Skumkoppe en Worstenbroodje. 🍺
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214348810
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 12:45 schreef AnneX het volgende:
@:Blues kan golfer wèl selluf autorijden? Vaker spiegels gebruiken bijv.
Ja dat lukt wel… alles met veel beleid zonder kracht of duwen of trekken of zwaar, overal over nadenken.
Niezen is nog een hel op een fiets.
pi_214348855
Ja
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Als je het slaan/breken van de knuppels hoort, dan is dat wel heel dichtbij.
Wonen jullie aan de andere kant van het spoor?
[..]
Tsja, ik begrijp de hinder wel, maar een schadevergoeding claimen… :X
dat vonden wij ook wel wat te…. Voor de paarden en andere dieren is het sowieso heel rot.. maar ja, het was stukken korter dan met oud en nieuw.

Wij wonen idd andere kant spoor.
Als je het veen en duinpad op zoekt in Bdaal zit je t/o honkbalveld, in het verlengde staat onze wijk.
Je kan onder het spoor door vanaf Bdaal station, loop je zo naar honkbal toe.
pi_214348903
Klinkt best logisch, als je extra manuren in moet zetten om je dieren te beveiligen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214348926
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:39 schreef borisz het volgende:
Fin!
Camino Brabant voltooid!
Nu Skumkoppe en Worstenbroodje. 🍺
_O_
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:02:05 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214348934
@AnneX Husqvarna maakt tuinmachines, crossmotoren en inderdaad ook naaimachines.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214348940
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Stuk of vier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onhandig systeem zo.

Buurtzorg die voor g kwam hebben het nu in eigen hand. Doen alles zelf, zal niet altijd handig zijn.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 14:03:17 #112
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214348949
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef Blues het volgende:
Ja
[..]
dat vonden wij ook wel wat te…. Voor de paarden en andere dieren is het sowieso heel rot.. maar ja, het was stukken korter dan met oud en nieuw.

Wij wonen idd andere kant spoor.
Als je het veen en duinpad op zoekt in Bdaal zit je t/o honkbalveld, in het verlengde staat onze wijk.
Je kan onder het spoor door vanaf Bdaal station, loop je zo naar honkbal toe.
Dat is inderdaad wel heel dichtbij.
Dan hebben jullie afgelopen week waarschijnlijk ook kunnen 'genieten' van de muziek en het gejuich tijdens de Honkbalweek…
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:05:24 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214348965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 11:37 schreef Blues het volgende:

Overigens was Wouter de buurboer niet blij met t vuurwerk ivm zijn pensionpaarden.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)m-niet-iedereen-blij
Hooi op de vloer. Zo zo, doe maar duur.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214349055
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef MadMaster het volgende:

Dat is inderdaad wel heel dichtbij.
Dan hebben jullie afgelopen week waarschijnlijk ook kunnen 'genieten' van de muziek en het gejuich tijdens de Honkbalweek…
Altijd, ook op gewone wedstrijddagen. En met mijn wandelrondjes.

Toen mn zonen nog jonger waren en kwamen logeren gingen ze ook regelmatig een wedstrijd kijken daar. Zelf honkbalden ze allebei bij de Domstad Dodgers in Utrecht.
Vooral de jongste was een goeie pitcher en 1 e honkman en linkshandig en heeft jaren gespeeld.

Gisteren die gasten met die vlieger die niet wilde vliegen gezien ? _O-
  zaterdag 20 juli 2024 @ 14:26:42 #115
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214349184
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Altijd, ook op gewone wedstrijddagen. En met mijn wandelrondjes.

Toen mn zonen nog jonger waren en kwamen logeren gingen ze ook regelmatig een wedstrijd kijken daar. Zelf honkbalden ze allebei bij de Domstad Dodgers in Utrecht.
Vooral de jongste was een goeie pitcher en 1 e honkman en linkshandig en heeft jaren gespeeld.
Tijdens reguliere wedstrijden vind ik het vaak erg rustig in het stadion...

quote:
Gisteren die gasten met die vlieger die niet wilde vliegen gezien ? _O-
Ik heb gisteren 2 keer 'De Vlieger' gehoord, ik heb geen vlieger gezien...
pi_214349440
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef derLudolf het volgende:
@:AnneX Husqvarna maakt tuinmachines, crossmotoren en inderdaad ook naaimachines.
De maaimachine “gaat een beest” hoor ik net.

quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:28 schreef sigme het volgende:
@:annex verbena is ijzerhart, je ziet ze tegenwoordig best veel in tuinen. In Zwitserland en Frankrijk ook altijd massaal te koop voor thee, gewone theezakjes in de supermarkt. Ik vind het flauwtjes.
het staat hier ook in de tuinen van buren hier en daar.
Alleen het blad herken ik niet. Het is weliswaar gedroogd.
Affijn, morgen eens kijken hoe het smaakt.
pi_214349534
Ik had vorig jaar een citroenverbena plant, dat is een andere plant dan de verbena bonariensis. Was erg lekker frisse thee, of ook lekker in koud water. Helaas niet winterhard, dus heeft de winter niet overleefd.
pi_214349578
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 18:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zij die het nu al 27 graden heeft in de woonkamer (koelste van het huis) kan zich niets bij deze situatie voorstellen.
Ik kan je nog wel een aircomannetje aanbevelen O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214349623
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 12:16 schreef Candaasje het volgende:
Glazenwassers kennen wel echt hun eigen buurten en een ander vragen is daardoor wel vaak een probleem :{

Ik had net mijn primeur, ik gooide er een ‘hij doet niks hoor’ uit :+

(Iets met een hardloper die in het losloopgebied vond dat ie strak langs mijn hond moest en hem afsnauwde. Had dan even gezegd dat je het spannend vindt of wil passeren, nu had ik niet eens de tijd om hem bij me te roepen. Nu draafde hij rustig wel even drie passen mee ja.)

Verder wel prima rondje gelopen. Kwam alleen via een andere ‘uitgang’ het bos uit, en zag toen dit bordje. Oeps. (Dus is dit niet landgoed den Treek nabij Leusden)
SPOILER
Volgende keer gaan we dus maar weer naar het kleinere gebied aan de andere kant van het dorp.

Straks werken. En dan morgen de nachten in. Nog even flink zin maken.
Benaderd ;(
pi_214349748
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hooi op de vloer. Zo zo, doe maar duur.
:D

Ik denk overigens dat de paarden, als ze maar genoeg ruimte hebben, buiten beter af zijn. Binnen is die paniek er ook, alleen kunnen ze geen kant op.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214350198
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik kan je nog wel een aircomannetje aanbevelen O-)
Dat ook al? Je bent wel van alle markten thuis ^O^
Doe maar, hou ik die in mijn achterzak.

Je zou het ook niet zeggen he, dat ~20m² glas zonder zonwering je huis wat doet opwarmen ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Even niet voor nu alleen, we gaan al bijna 20k stukslaan voor andere shit in onze tochtige hut. Al zal die daarna vast een stuk minder tochtig zijn.
pi_214350344
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
:D

Ik denk overigens dat de paarden, als ze maar genoeg ruimte hebben, buiten beter af zijn. Binnen is die paniek er ook, alleen kunnen ze geen kant op.
Ik zal Wouter ff vragen hoe het ging!
  zaterdag 20 juli 2024 @ 16:08:24 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214350447
Vandaag een buitendouche gescoord met geweldige nevel stand *O*
Al een paar keer heerlijk geneveld vandaag. O+ Zo verkoelend om onder te staan en niet meteen zo ijskoud als een gewone waterstraal.
pi_214350622
Ohh heerlijk @gcjoel!

Ik liep net even met de buitenthermometer naar buiten. 33-34gr in de schaduw. Toen kwam er half zonnetje, 37gr.
Dankzij de bewolking in de middag en daardoor niet hele middag zon op woonkamer is het binnen gelukkig wel erg goed vol te houden :). Zo heel even bij de buren zitten voor de gezelligheid, maar daarna vlucht ik weer naar binnen :P
pi_214350874
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 15:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat ook al? Je bent wel van alle markten thuis ^O^
Doe maar, hou ik die in mijn achterzak.

Je zou het ook niet zeggen he, dat ~20m² glas zonder zonwering je huis wat doet opwarmen ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Even niet voor nu alleen, we gaan al bijna 20k stukslaan voor andere shit in onze tochtige hut. Al zal die daarna vast een stuk minder tochtig zijn.
Oh ja, ik ben ook wel heel gelukkig met de enorme zonwering aan de achtergevel. Terras en achterpui altijd in de schaduw en geen gordijnen dicht hoeven doen ^O^

Prima ervaring met de Klimaatregelaars. Reken op 2000 euro per unit (combi binnen/buiten) (andere offertes kwamen op een vergelijkbare prijs uit).

Lekkere aderlating hè, zo'n hut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')