Het Moust er een keer van komen hequote:
Wel veel fluthotels die voorbij komen hoor deze tour op zijn insta. Oud, vies, ongedierte etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:43 schreef Dutch_view het volgende:
De blauwe snor Magnus werd weer eens in een waardeloos hotel gestopt.![]()
Geen airco en overal mieren in de hotelkamer![]()
https://www.instagram.com/p/C9mQh6GN3DD/
Het zal wel horen bij de charme van de Tour
Zal wel weinig personeel zijn maar je zou zeggen dat je alles piekfijn wilt hebben als de tour langskomt, stukje promotie. Of in dit geval ja, niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel veel fluthotels die voorbij komen hoor deze tour op zijn insta. Oud, vies, ongedierte etc.
Een echte plof heeft hij de laatste jaren niet echt gehad toch? Ook met mindere dagen verloor hij nooit enorm veel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:29 schreef Momo het volgende:
Zou mij niet verbazen als Jonas vanmiddag een plof krijgt
Een echte plof zoals bij Yates in 2018 zie ik niet gebeuren nee, daarvoor is zijn basisniveau veel te hoog lijkt me.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een echte plof heeft hij de laatste jaren niet echt gehad toch? Ook met mindere dagen verloor hij nooit enorm veel.
En met de huidige voorsprong op Almeida moet het een flinke plof worden voor hij van het podium valt
Zou leuk zijn als het de komende dagen spannend wordt tussen Vingegaard en R.Ev.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een echte plof heeft hij de laatste jaren niet echt gehad toch? Ook met mindere dagen verloor hij nooit enorm veel.
En met de huidige voorsprong op Almeida moet het een flinke plof worden voor hij van het podium valt
Toen werd hij niet bij wijze van spreken in zijn IC-bed het peloton ingerold. Als er een tikje menselijkheid in zijn lichaam zit zou het vrij normaal zijn mocht hij inhoud tekort komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar dat zie ik bij Evenepoel vandaag of morgen ook nog wel gebeuren. Alleen bij Pogi lijkt dat gevaar er niet te zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een echte plof zoals bij Yates in 2018 zie ik niet gebeuren nee, daarvoor is zijn basisniveau veel te hoog lijkt me.
Maar dat het beste er wel vanaf is en hij vandaag niet in de buurt komt van Pogacar (en Evenepoel) maar ergens in een achtervolgend groepje met figuren als Almeida/Rodriguez/Landa finisht lijkt me best waarschijnlijk.
Hennie Kuiper kon vroeger ook zo lekker ploffen. Vooral in de etappe nadat hij de vorige etappe zo had gepresteerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:48 schreef TAmaru het volgende:
je ziet sowieso veel minder renners ploffen tegenwoordig en dat heeft ook te maken met voeding denk ik
bij Visma zie je het sowieso zelden
kan het me van Roglic, Vingegaard en Kuss in elk geval niet echt herinneren
jij moet iets ouder zijn dan ik want ik herinner me Hennie alleen van achter het stuur bij Motorolaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hennie Kuiper kon vroeger ook zo lekker ploffen. Vooral in de etappe nadat hij de vorige etappe zo had gepresteerd.
6-7 minuten extra ongeveer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:49 schreef Idisrom het volgende:
Vandaag 3% extra tijdslimiet i.v.m. dat Mathieu ook op tijd kan binnenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |