Joop meer je ding?quote:
Charlotte?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Meteen trek bij het zien van al die lekkere dingen.
Leuke vrouw voor die leeftijd.quote:
Ja. Alles wat ze hebben gemaakt.quote:
Oh ik dacht zij zelfquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Alles wat ze hebben gemaakt.En dat heb ik zelden bij tv.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
lekker de deur openlaten! en de zwarte mamba dan?![]()
Ik meen dat alleen die 40+er in Frankrijk homo is dit seizoen, die moeten we ook nog gaan zien.quote:
Verkapt kijk mij eens populair doen met m’n uit de kluiten gewassen apparaat om er vervolgens koffiemelk in te tiefen. Die Joopquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
De meest lekkere koffie vind ik uit een kleine percolator. Ik zou alleen nooit in mn hasses halen om naar een gastvrouw zelf een joekel van een apparaat mee te nemen, wat een miskleun van Joop.
HAHAHAHAHA, inderdaad, zo fout! Niks mis met ouderwetse filterkoffie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens populair doen met m’n uit de kluiten gewassen apparaat om er vervolgens koffiemelk in te tiefen. Die Joop
Oh leuk ga ik proberenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
https://dagennacht.nl/podcast/reality-check/
Even spammen, hoor, want ik geniet ontzettend van hun commentaar. Hun vallen zaken op die enorm grappig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |