Twamp president 'confirmed'.quote:
In ieder geval meer kans dat Biden, dat is wel zeker. Een goede VP die de niet-stedelingen aanspreekt, zou ook helpen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Harris zal Trump ook niet verslaan vrees ik? Wat denken jullie?
Denk dat iemand die echt onbekend is voor groot deel VS ook niet de goede move is, zelfs die gene veel beter geschikt zou zijn qua skills. Maar goed daar gaat het niet meer om, het is een soort ordinaire reality TV show geworden die verkiezingen in de VS. We zijn bijna bij het idiocracy moment.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Harris zal Trump ook niet verslaan vrees ik? Wat denken jullie?
Iemand zonder politieke ervaring. Slimquote:
I see what you did therequote:Op zondag 21 juli 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, dat worden interessante weken totaan de verkiezing van Donald Trump.
Harris staat bovenaan de peilingen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee daar gaat de DEM partij niet mee accoord
Zal zeker heel veel druk op hem uitgeoefend zijn. Maar dan nog moet hij het wel doen, ik zie lang niet alle mannen/vrouwen op dergelijke posities dan ook het echt het juiste doen en zich terugtrekken.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dit een eigen keuze is geweest. Maar goed dat de beslissing genomen is.
Ja dat denk ik ook , er moet wel een heel groot wonder gaan gebeuren wil dat veranderenquote:
Is die niet al ouder dan Biden?quote:
76, kan nog net 4 jaar meequote:Op zondag 21 juli 2024 20:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is die niet al ouder dan Biden?
Of ziet ze er alleen zo uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |