SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Maar je ook PFEFFERMINZ?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel groene thee?
En ik heb ook ijs en chocolade
Een sauna?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een professionele setting is dat echt oneindig raar.
Ik blijf stiekem gewoon in mijn tuin zittenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Waar moet ze heen met haar thee?
![]()
Mogen stinkkatten daar komen?quote:
Ja, ik weet ook niet waar je ergens anders heen zou moeten, maar ok.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik blijf stiekem gewoon in mijn tuin zitten
sperzieboontjes, rijst of pasta en ikea balletjesquote:
BROCOLIquote:
Ik zal je volgende keer schriftelijk in drievoud op de hoogte stellen als ik niet op mijn vaste vastendag vast.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de leg dat je eet op donderdag.
huh die was voor de caafs want zag er niet goed uitquote:
Ik zeg maar even niks meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen stinkkatten daar komen?
met KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEP?quote:
Alweer haha. Weet nog niet precies maar iets met speklapjes denk ik.quote:
Post je weer lekker door het slotje heen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef dud0r het volgende:
of ik mieter een stuk lasagne in de oven als ik dat nog heb
Zelfgemaakte pizzaquote:
Ik heb twee broccoli's in de koelkast liggenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh die was voor de caafs want zag er niet goed uit
soms is de autorefresh niet snel genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Post je weer lekker door het slotje heen?
Ewl.quote:
kan je het niet beter zelf verbouwenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb twee broccoli's in de koelkast liggen
Die ene wilde ik soep van maken, maar is nu voor de caafs
En die andere is voor het avondeten
Ja, ik koop veel broccoli
Met een tartaartjequote:
Bah nee. Jasmijn ruikt lekker maar vind ik echt vies in de theequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh had jij het gezegd, ik dacht het VOCHTIGE POESJE. verkeerd gezien.
[..]
groene thee met jasmijn?
[..]
je bent zelf
En ananas.quote:
Jaquote:
en mayo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een tartaartje![]()
Oh en patatjes
oh nee vind ik wel omnomnom net als gemberquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bah nee. Jasmijn ruikt lekker maar vind ik echt vies in de thee
daar heb ik laatst een heel leuk gesprek door gehad....quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh had jij het gezegd, ik dacht het VOCHTIGE POESJE. verkeerd gezien.
dat laatste wisten wequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor van @:Crack_ dat zelf je groenten en fruit verbouwen veel werk is
En ik ben lui
Ananasquote:
Ik werk op donderdag altijd aan een vaste opdracht dus ik denk 'HET IS TOCH DONDERDAG??'quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je volgende keer schriftelijk in drievoud op de hoogte stellen als ik niet op mijn vaste vastendag vast.
kan het me bijna niet voorstellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik laatst een heel leuk gesprek door gehad....
Ik drink nu groene thee met citroen en gemberquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en mayo?
[..]
oh nee vind ik wel omnomnom net als gember
Ik heb echt lang geleden broccoli gegetenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Alweer haha. Weet nog niet precies maar iets met speklapjes denk ik.
oke oke dat is wel goeiequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink nu groene thee met citroen en gember
Oh soms heb ik het gevoel dat ik het je dagelijks zie zeggen hier.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt lang geleden broccoli gegeten?
Oeh speklapjes
Gelijk helemaal ontregeld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag altijd aan een vaste opdracht dus ik denk 'HET IS TOCH DONDERDAG??'
drie dagen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt lang geleden broccoli gegeten?
Oeh speklapjes
Ja wie heeft er hier van dit warme weer besteld? Die moet je de schuld geven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag altijd aan een vaste opdracht dus ik denk 'HET IS TOCH DONDERDAG??'
@bitterbalquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wie heeft er hier van dit warme weer besteld? Die moet je de schuld geven.
Nee daar komt champignon en ui bijquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch niet op pizza tonijn.Stel me niet teleur nu.
Volgens mij linkt iedereen broccoli aan mijquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh soms heb ik het gevoel dat ik het je dagelijks iets zeggen hier.
uiteindelijk was de conclusie dat een persoon niet meer over een bepaald onderwerp ging posten... voornamelijk door mijn verwarringquote:
heb je ook verduisterende gordijnen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:41 schreef Ama het volgende:
Koekjes gegeten en alle kruimels op de vloer gepleurd want boeit nu toch niet meer met een kruimeldief.
Ik denk 2 weken geleden ?quote:
onthouden wanneer iemand hier broccoli (met gehakt) eet en het dan raar vinden dat broccoli aan jou wordt gelinktquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij linkt iedereen broccoli aan mij
En dan als iemand hier broccoli eet, dat je denkt dat ik dat ben of zoiets![]()
Gisteren at @:LTVDK broccolimet fucking gehakt
Geen robot zuiger hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:41 schreef Ama het volgende:
Koekjes gegeten en alle kruimels op de vloer gepleurd want boeit nu toch niet meer met een kruimeldief.
Ik denk dat ik gewoon vaak denk dat jij het zegt maar het dan iemand anders is. Want ik zat ook aan gisteren te denken haha.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het was gisterenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
onthouden wanneer iemand hier broccoli (met gehakt) eet en het dan raar vinden dat broccoli aan jou wordt gelinkt
Behoorlijk kansloos om alleen een stukje vloer bij de bank mee te doen.quote:
Ja en ik heb gisteren helemaal geen broccoli gegetenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon vaak denk dat jij het zegt maar het dan iemand anders is. Want ik zat ook aan gisteren te denken haha.
ik weet ook nog dat LTKTVXYZ gisteren broccoli met gehakt had. alleen bleek geen brocc schotel of broccoli met gehaktbal... maar een vaag iets als vlees dat niet eens echt iets met gehakt van doen heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
onthouden wanneer iemand hier broccoli (met gehakt) eet en het dan raar vinden dat broccoli aan jou wordt gelinkt
geef ze broccoliquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Straks poging twee om vreten voor de caafs te halen.
Met gehakt.quote:
nee niet voor caafsquote:
Ik wil er niet over praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik heb gisteren helemaal geen broccoli gegeten![]()
Gerrie is helemaal van de rel door jouquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten.ow ow ja... nee zo bedoelde ik het niet... een kruimeldief jat kleine dingen en grote dingen worden dan verduisterd door het verduisterende gordijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ja ik ga wel even bij de pannen kijkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh ja ik dacht ik had het er over dat ik ze ging ophangen vandaag dus ik maakte die link.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ow ja... nee zo bedoelde ik het niet... een kruimeldief jat kleine dingen en grote dingen worden dan verduisterd door het verduisterende gordijn.
ja ja ik ga wel even bij de pannen kijken
NIET BEWEGEN.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit stil achter de pc en het is bewolkt dus heb geen last van warmte
23 graden en zonnig hier.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit stil in mijn tuin in de schaduw van mijn vlinderstruik met een ijsjequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
ik moest even warmte hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gerrie is helemaal van de rel door jou
Ja, heb je even?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij nog caafvoertips ter vervanging van de andijvie?
Geef ze gewoon een boterhamquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Straks poging twee om vreten voor de caafs te halen.
Ik zit/hang inmiddels in de woonkamer maar prima te doen met achterdeur open naast me.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
ik wist niet dat dat verduisterende gordinen waren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht ik had het er over dat ik ze ging ophangen vandaag dus ik maakte die link.![]()
Het zou hier 26 moeten zijn, maar het is bewolkt dus zodra ik drie stappen op de galerij heb gezet zal ik wel weer zweten als een bunzing.quote:
Vlinderstruik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit stil in mijn tuin in de schaduw van mijn vlinderstruik met een ijsje
met hagelsagquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef ze gewoon een boterham
Niet iedereen is zo gemeen als jij.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja
[..]
ergens waar het koud is
[..]
waarschijnlijk bakkes stinkkat
Juna zou dat etenquote:
Als in een salade met een dressing?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb je even?
- Kool
- Sla (ik voer ze wel sla ja )
- Wortels en wortelloof
- Witlof
- Broccoli![]()
![]()
![]()
- Paprika
- Bleekselderij
- Snijbonen
- Sperziebonen
- Tomaat
- Aubergine (een heel klein beetje)
- Courgette (een heel klein beetje)
- Bloemkoolstengels (vaak kun je gewoon die dingen uit de bakken halen)
- Mais (bladeren) maar die voer jij al
- Komkommer
Gooi je dan die cavia's erbij?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in een salade met een dressing?
Ja, maar jij was hier toch wel vaker ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
langzame groenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Een hele grotequote:
Ze hadden gister nog wel sla liggen maar dat durf ik dan weer niet te geven omdat het te nat zou zijn en ik had al komkommerquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb je even?
- Kool
- Sla (ik voer ze wel sla ja )
- Wortels en wortelloof
- Witlof
- Broccoli![]()
![]()
![]()
- Paprika
- Bleekselderij
- Snijbonen
- Sperziebonen
- Tomaat
- Aubergine (een heel klein beetje)
- Courgette (een heel klein beetje)
- Bloemkoolstengels (vaak kun je gewoon die dingen uit de bakken halen)
- Mais (bladeren) maar die voer jij al
- Komkommer
Baba ganoushquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
Aubergine is wel de meest overrated groente
Ja maar toen was het wel anders.Lastig om er tussen te komen.Gaat nu veel soepeler.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij was hier toch wel vaker ?
Als half DTS ineens komt posten is het ineens beetje veel snappie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar toen was het wel anders.Lastig om er tussen te komen.Gaat nu veel soepeler.
Alle soorten kool (spits- chinese - savooie)quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden gister nog wel sla liggen maar dat durf ik dan weer niet te geven omdat het te nat zou zijn en ik had al komkommer
Courgette krijgen ze.
En ik wist niet dat ze bonen mochten![]()
Tomaat willen ze soms.
Broccoli kan ik wel kopen maar ik vreet het zelf niet dus dan zit ik met zo'n ding.
Paprika eten ze alleen de zaadlijsten van.
Welke kool geef je?
Moussaka.quote:
Ja.quote:
Point taken Ama.Ik neem niemand mee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Als half DTS ineens komt posten is het ineens beetje veel snappie.
Maar dat is met tomaatquote:
Ben ik nou zo in de war?quote:
Als er gewoon iemand leuk meedoet zijn er hier over het algemeen geen problemen met nieuwe mensen erbij hoor. Maar vorige keer of keren kwamen jullie meteen met een hele groep.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Point taken Ama.Ik neem niemand mee.
toen was DTS op slot zekerquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er gewoon iemand leuk meedoet zijn er hier over het algemeen geen problemen met nieuwe mensen erbij hoor. Maar vorige keer of keren kwamen jullie meteen met een hele groep.
Nee er zit ook aubergine in, maar de saus is tomatensausquote:
joh waren ze ineens allemaal moe van het spel daar?quote:
Zeg niet zulke gekke dingen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh waren ze ineens allemaal moe van het spel daar?
Is niet iedereen dat standaard?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze zijn wel weer moe van mij.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ramptoerist jij.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:57 schreef Ama het volgende:
Wel altijd smullen in ONZ FB als het weer op slot gaat.
Kom op je kan niet ontkennen dat die discussies soms daar best wel vermakelijk kunnen zijn vooral voor een buitenstaander.quote:
Is er maar eentje.quote:
Ik eet bijna nooit zoet beleg. Alleen jam op een croissantjequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb sowieso nooit zoet broodbeleg in huis.
Ik zal de laatste zijn dat te ontkennen.Mss is het ook maar goed dat ik vakantie heb.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom op je kan niet ontkennen dat die discussies soms daar best wel vermakelijk kunnen zijn vooral voor een buitenstaander.
Dat ziet er best wel lekker uit. Heb je die al een keer gehad? Zo nee dan ben ik wel benieuwd of die ook echt lekker is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)d-fries-kip-barbecue
Ik ga dit eten straks. Lekker NIET gezond
@SwJquote:
Maar klinkt wel goedquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)d-fries-kip-barbecue
Ik ga dit eten straks. Lekker NIET gezond
Doe mij maar gewoon kaas of vleeswaren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit zoet beleg. Alleen jam op een croissantje
Als hij zegt dat het lekker is ga ik ze mss volgende week ook eens halen.quote:
Deze twijfel ik over of ik die al ooit gehad heb. De satevariant heb ik al een gehad en die isquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ziet er best wel lekker uit. Heb je die al een keer gehad? Zo nee dan ben ik wel benieuwd of die ook echt lekker is.
Filet americain.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon kaas of vleeswaren.Of roomkaas ofzo.
Oh dat klinkt ook wel goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze twijfel ik over of ik die al ooit gehad heb. De satevariant heb ik al een gehad en die is![]()
quote:
quote:
kakotherēsquote:
Of zalmquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon kaas of vleeswaren.Of roomkaas ofzo.
Prima toch.quote:
Met roomkaas.quote:
dat is gewoon een winkelcentrum maar dan in 1 winkel. een warenhuis soort van maar uitgebreider dan we hier een warenhuis hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom bedenken Duitsers zulke moeilijke woorden voor winkel.
Winkel ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is gewoon een winkelcentrum maar dan in 1 winkel. een warenhuis soort van maar uitgebreider dan we hier een warenhuis hebben
kaa-koo-theh-res (die laatste lettergreep door dat streepje weet ik niet 100% zeker)quote:
Hadden we hier in de stad wel ooit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is gewoon een winkelcentrum maar dan in 1 winkel. een warenhuis soort van maar uitgebreider dan we hier een warenhuis hebben
Die ook.quote:
Langere klank dacht ik maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kaa-koo-theh-res (die laatste lettergreep door dat streepje weet ik niet 100% zeker)
Ah een one stop shop.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke... de bouwmarkt alleen nietquote:
Precies. Opflikkeren met spruitenquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
champignonsaus is toch pepersaus geworden en de spruiten heb ik weggegooid. op naar de volgende oogst. dus daarvoor in de plaats snijbonen
bakkes stinkfles!quote:
Paarden zijn tof.quote:
ja daar had ik zin an, maar de laatste spruiten waren nu echt aan zijn einde... vond ik zonde om nog te gebruiken. dan liever een alternatief en geduldig even wachten op de volgende oogst..quote:
Gebakken snijbonen zijn ongebakken wel lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:19 schreef Nizno het volgende:
gebakken snijbonen smaakt niet gebakken. bij een spruit heb je dan echt een ander smaakje er door, deze smaken net zo als ze gewoon uit het water zouden komen.
naja weet ik dat voor volgende keer.
Gaat het nou weer over tetten?quote:
Iedereen heeft een ontstoken oorbel.quote:Bij de Republikeinse conventie in Milwaukee dragen Trump-aanhangers verband om hun oor.
Ik zag al een video voorbij komen en ik schoot gewoon in de lach want dat zag er echt debiel uit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen heeft een ontstoken oorbel.
OMGquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen heeft een ontstoken oorbel.
gaat dit over meneer Nattekat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja je hebt nu echt de Extreme Violence mod nodig. Dan kun je ook een serie-moordenaar maken
Doet me denken aan een rapper met een pleister op zijn wang.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag al een video voorbij komen en ik schoot gewoon in de lach want dat zag er echt debiel uit.
Bij mij zou het er de hele tijd af vallen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag al een video voorbij komen en ik schoot gewoon in de lach want dat zag er echt debiel uit.
Nellyquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me denken aan een rapper met een pleister op zijn wang.
Die van het nummer Hot in herequote:
en Kelly die een SMS verstuurd via Excelquote:
Jij weet dit gewoon.quote:
ik ben trots op jouquote:
Morgen gewoon een nieuw dier slachtenquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
stiekem heb ik zin om nog een stuk vlees te pakken... maar dan heb ik morgen geen...
Wie had er slave op zijn wang staan?quote:
nog niet eens daarom... maar ook omdat ik de bovenbenen dik genoeg hebquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen gewoon een nieuw dier slachten
50 centquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie had er slave op zijn wang staan?
Die moet ik passen. Misschien 2Pacquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie had er slave op zijn wang staan?
Lekker met spruitjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen gewoon een nieuw dier slachten
Stuk van je eigen bovenbeen opeten danquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog niet eens daarom... maar ook omdat ik de bovenbenen dik genoeg heb
quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stuk van je eigen bovenbeen opeten dan
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet ik passen. Misschien 2Pac
Dat klinkt als een probleem voor morgen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
stiekem heb ik zin om nog een stuk vlees te pakken... maar dan heb ik morgen geen...
Gelukkig leven we ook in een land waar we supermarkten hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt als een probleem voor morgen.
Democraat of republikeinquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel een hele genetische afwijking het verschil tussen de linker en rechteroor
heb er geen probleem van morgen van gemaakt. Braaf op een bordje met aardappels snijboontjes spekjes en natuurlijk de saus er alvast over zodat die een hele nacht in kan trekkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt als een probleem voor morgen.
Moet altijd lachen om fiddy zijn interviews. Man heeft zijn dromen waar gemaakt en dacht: meh.quote:
Hij was er bijna niet meer geweest toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om fiddy zijn interviews. Man heeft zijn dromen waar gemaakt en dacht: meh.
Nu altijd zo eerlijk mogelijk.
Ben geen fan van zijn muziek though.
Moge het u wel bekomen.quote:
Koop je voor morgen nieuwe 🤣quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
Kut muziek, goeie persoonlijkheidquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om fiddy zijn interviews. Man heeft zijn dromen waar gemaakt en dacht: meh.
Nu altijd zo eerlijk mogelijk.
Ben geen fan van zijn muziek though.
Deze blijft mooi.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kut muziek, goeie persoonlijkheid
Dit nummer kan ik soms wel waarderen though
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog niet eens daarom... maar ook omdat ik de bovenbenen dik genoeg heb
Dus toch van links?quote:
Net mis.quote:
goo goo gadget armquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
Tutututuru inspector Gadget
Tutututuru HOOHOOO
GOO GADGET GOOOO
quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sadam Hoessein rechts onderin
Is Musk humor.
Denk dat die dat geeneens doorhad aangezien hij altijd stoned was.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Vroeger veel gepest zeker op school, Elonnetje.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
Tutututuru inspector Gadget
Tutututuru HOOHOOO
GOO GADGET GOOOO
Hoe oud was je toen je dat maakte?quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tijd geleden gemaakt, maar ligt nog niet opgeborgen op mijn kamer![]()
42 of 43quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je dat maakte?
Coolquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vinnum leuk. stuur maar naar me op dan doe ik hem in een a4 fotolijst en hang hem hier aan de muurquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is jouw ideale comboquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is Ab Normaal op Koninginnedag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, dat ik plots een stapel geld in mijn auto heb liggen waarvan ik niet waar het vandaan komtquote:Politie vindt stapels geld in auto: man weet niet waarom hij 60.000 euro bij zich heeft en wordt aangehouden
https://www.bndestem.nl/m(...)angehouden~af16234f/
er staat niet dat hij niet weet waar het vandaan komt, alleen niet waarom hij het bij zich heeft (puut op de titel gericht)quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, dat ik plots een stapel geld in mijn auto heb liggen waarvan ik niet waar het vandaan komt
quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vinnum leuk. stuur maar naar me op dan doe ik hem in een a4 fotolijst en hang hem hier aan de muur
de boom Heeft een geslacht. Is geen geslacht.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De boom en niet het boom. Dus ja
quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat niet dat hij niet weet waar het vandaan komt, alleen niet waarom hij het bij zich heeft (puut op de titel gericht)
quote:Bij een controle deden agenten in de nacht van maandag op dinsdag een bijzondere ontdekking bij Moerdijk. De 54-jarige bestuurder bleek 60.000 euro in zijn auto te bewaren. Hoe hij aan dat geld komt? Daar heeft de man geen duidelijke verklaring voor.
Waarom zou je zoveel geld ergens hebben? Waarom niet een deel beleggen ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, dat ik plots een stapel geld in mijn auto heb liggen waarvan ik niet waar het vandaan komt
Ja, dat realiseerde ik me ook. maar geen zin om aan te passenquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
de boom Heeft een geslacht. Is geen geslacht.
geen duidelijke verklaring wil niet zeggen dat hij het niet weet waar het vandaan komtquote:
Laat mij ook eens een grap makenquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen duidelijke verklaring wil niet zeggen dat hij het niet weet waar het vandaan komt
quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat realiseerde ik me ook. maar geen zin om aan te passen
sorry ben al stilquote:
Ja das redelijk om de hoekquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel bij jou in de buurt![]()
nee, koop vooral goud omdat ik het mooi vind.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goudprijs recent nog gezien?
Kijk je dan naar een baar goud voor de lol ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, koop vooral goud omdat ik het mooi vind.
En als sieraden voor vlinder
ja, of een horloge... of een klompje... of een medaillonquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk je dan naar een baar goud voor de lol ofzo?
Lastig aantrekken zo’n klompje?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, of een horloge... of een klompje... of een medaillon
Check de TT.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Het nadeel van sporten als tijdverdrijf: als je eens een rustdag moet pakken, is die avond plots zo lang.
Ik was hier al geen fan van.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt dit jullie bang van de oceaan?
Neequote:Op donderdag 18 juli 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je nu mee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik allang gezien.
Pestkoppen moet je negeren.
Ik respecteer de oceaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nee waarom?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je hier bang van moeten worden, is gewoon een ravijn alleen dan met wat meer waterquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nee was ik al.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |