SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Maar je ook PFEFFERMINZ?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel groene thee?
En ik heb ook ijs en chocolade
Een sauna?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een professionele setting is dat echt oneindig raar.
Ik blijf stiekem gewoon in mijn tuin zittenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Waar moet ze heen met haar thee?
![]()
Mogen stinkkatten daar komen?quote:
Ja, ik weet ook niet waar je ergens anders heen zou moeten, maar ok.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik blijf stiekem gewoon in mijn tuin zitten
sperzieboontjes, rijst of pasta en ikea balletjesquote:
BROCOLIquote:
Ik zal je volgende keer schriftelijk in drievoud op de hoogte stellen als ik niet op mijn vaste vastendag vast.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de leg dat je eet op donderdag.
huh die was voor de caafs want zag er niet goed uitquote:
Ik zeg maar even niks meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen stinkkatten daar komen?
met KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEP?quote:
Alweer haha. Weet nog niet precies maar iets met speklapjes denk ik.quote:
Post je weer lekker door het slotje heen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef dud0r het volgende:
of ik mieter een stuk lasagne in de oven als ik dat nog heb
Zelfgemaakte pizzaquote:
Ik heb twee broccoli's in de koelkast liggenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh die was voor de caafs want zag er niet goed uit
soms is de autorefresh niet snel genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Post je weer lekker door het slotje heen?
Ewl.quote:
kan je het niet beter zelf verbouwenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb twee broccoli's in de koelkast liggen
Die ene wilde ik soep van maken, maar is nu voor de caafs
En die andere is voor het avondeten
Ja, ik koop veel broccoli
Met een tartaartjequote:
Bah nee. Jasmijn ruikt lekker maar vind ik echt vies in de theequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh had jij het gezegd, ik dacht het VOCHTIGE POESJE. verkeerd gezien.
[..]
groene thee met jasmijn?
[..]
je bent zelf
En ananas.quote:
Jaquote:
en mayo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een tartaartje![]()
Oh en patatjes
oh nee vind ik wel omnomnom net als gemberquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bah nee. Jasmijn ruikt lekker maar vind ik echt vies in de thee
daar heb ik laatst een heel leuk gesprek door gehad....quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh had jij het gezegd, ik dacht het VOCHTIGE POESJE. verkeerd gezien.
dat laatste wisten wequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor van @:Crack_ dat zelf je groenten en fruit verbouwen veel werk is
En ik ben lui
Ananasquote:
Ik werk op donderdag altijd aan een vaste opdracht dus ik denk 'HET IS TOCH DONDERDAG??'quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je volgende keer schriftelijk in drievoud op de hoogte stellen als ik niet op mijn vaste vastendag vast.
kan het me bijna niet voorstellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik laatst een heel leuk gesprek door gehad....
Ik drink nu groene thee met citroen en gemberquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en mayo?
[..]
oh nee vind ik wel omnomnom net als gember
Ik heb echt lang geleden broccoli gegetenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Alweer haha. Weet nog niet precies maar iets met speklapjes denk ik.
oke oke dat is wel goeiequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink nu groene thee met citroen en gember
Oh soms heb ik het gevoel dat ik het je dagelijks zie zeggen hier.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt lang geleden broccoli gegeten?
Oeh speklapjes
Gelijk helemaal ontregeld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag altijd aan een vaste opdracht dus ik denk 'HET IS TOCH DONDERDAG??'
drie dagen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt lang geleden broccoli gegeten?
Oeh speklapjes
Ja wie heeft er hier van dit warme weer besteld? Die moet je de schuld geven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag altijd aan een vaste opdracht dus ik denk 'HET IS TOCH DONDERDAG??'
@bitterbalquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wie heeft er hier van dit warme weer besteld? Die moet je de schuld geven.
Nee daar komt champignon en ui bijquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch niet op pizza tonijn.Stel me niet teleur nu.
Volgens mij linkt iedereen broccoli aan mijquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh soms heb ik het gevoel dat ik het je dagelijks iets zeggen hier.
uiteindelijk was de conclusie dat een persoon niet meer over een bepaald onderwerp ging posten... voornamelijk door mijn verwarringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |