Supporter van Schoon is een wassen neus/green washing van de verpakkingsindustrie. Alles bij de consument neerleggen terwijl er veel meer aan preventie gedaan kan worden wanneer het om zwerfafval gaat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:31 schreef Fogel het volgende:
En door!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klinkt als een links gemeentebestuurquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Supporter van Schoon is een wassen neus/green washing van de verpakkingsindustrie. Alles bij de consument neerleggen terwijl er veel meer aan preventie gedaan kan worden wanneer het om zwerfafval gaat.
/rant
Gierig antwoordquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Supporter van Schoon is een wassen neus/green washing van de verpakkingsindustrie. Alles bij de consument neerleggen terwijl er veel meer aan preventie gedaan kan worden wanneer het om zwerfafval gaat.
/rant
Kan het niet bijhouden.quote:
Je bent meteen de Wiki aan het bijwerkenquote:
Wees gerust: de kans dat een niet-Tukker de stok uit Twente komt ophalen, is niet zo heel groot. Stokkie heeft het gewoon enorm naar z'n zin in ons mooie Twentse coulissenlandschapquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als ie maar niet naar bijv Twente gaat, om vervolgens aan het eind van de dag in Bergen op Zoom te belanden, waarbij Twentse spelers het nakijken hebben
Ben er speciaal voor naar Polen gereisd om hem te halen en ook als ie in Twente ligt belt hij me regelmatig: "Harrie kom op man het is eenzaam hier" dus ik zou er niet te zeker van zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Wees gerust: de kans dat een niet-Tukker de stok uit Twente komt ophalen, is niet zo heel groot. Stokkie heeft het gewoon enorm naar z'n zin in ons mooie Twentse coulissenlandschap![]()
(zoveel is mij inmiddels al wel duidelijk geworden)
Drie zelfs, dus 2 klonen!quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:04 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vier borden met dezelfde plaatsnaam op een rij!
Ennuh, de volgens sommigen ‘kloon’ heeft een schaduw. Dus
Nogmaals ik maak me nergens druk over en of het je kind is of iemand die je toevallig ergens opgepikt hebt die nog geen Fok! account had en er speciaal hier voor 1 geregistreerd heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:04 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vier borden met dezelfde plaatsnaam op een rij!
Ennuh, de volgens sommigen ‘kloon’ heeft een schaduw. Dus
Fun hebben we zekerquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:06 schreef tufkah het volgende:
[..]
Nogmaals ik maak me nergens druk over en of het je kind is of iemand die je toevallig ergens opgepikt hebt die nog geen Fok! account had en er speciaal hier voor 1 geregistreerd heeftHave Fun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
Ik had al zo'n vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Krijg er honger vanquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:17 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Woah. Zoek je gewoon picknick tafels op zonder mijquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie picnic tafel gespot @:dud0r
Kijk daar is de "Oude" Stoof alquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Zoek je gewoon picknick tafels op zonder mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |