https://www.telegraaf.nl/(...)de-duivel-verdrijvenquote:Bron: Telegraaf.
Roemeense Europarlementariër uit zaal gezet tijdens debat rond Von der Leyen: wilde met iconen de duivelverdrijven
3 uur geleden in BUITENLAND
STRAATSBURG - De radicaal-rechtse Roemeense Europarlementariër Diana Sosoaca is tijdens het debat over de herverkiezing van Ursula von der Leyen met stevige aandrang de plenaire zaal van het Europees Parlement uitgezet. De excentrieke Sosoaca bracht onder meer iconen mee om de duivel uit het parlement te verdrijven.
Diana Iovanovici Sosoaca.
© DPA/PICTURE ALLIANCE VIA GETTY IMAGES
Diana Iovanovici Sosoaca.
Sosoaca is de leider van de ultranationalistische en eurosceptische Roemeense partij S.O.S. in het Europees Parlement. Ze schreeuwde donderdag tijdens het debat over een nieuwe voorzitter van de Europese Commissie meermaals door de vergaderzaal in Straatsburg.
Daarop greep parlementsvoorzitter Roberta Metsola in. Toen Sosoaca geen aanstalten maakte zelf te vertrekken, werd ze door bodes meegenomen. Dat deed ze ze onder verzet en al schreeuwend dat de vrijheid van meningsuiting haar werd ontnomen.
Link Video X
https://x.com/alexanderba(...)de-duivel-verdrijven
Thoughts and prayers werken altijd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:51 schreef xpompompomx het volgende:
Koekoek![]()
En laat me raden, de god in kwestie schoot ook deze keer weer niet te hulp?
Wijs ook maar één topic of post aan waar ik dat expliciet en ondubbelzinnig zeg, met link graag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:50 schreef Sephael het volgende:
Lidstaat stemt ultranationalistische extreemrechtse idioot het Europees parlement in, doet gekke dingen, parlement zet haar uit de vergadering. TS: ze zijn niet goed daar in dat parlement!
Ondertussen ook TS: stem op ultranationalistische extreemrechtse idioten zoals PVV en BBB!
Idd, van de zotte dat zulke figuren deze functies bekleden, maar zo zitten er wel meer daar...quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:56 schreef Tekaschi het volgende:
En toch zal deze dame meer vangen per maand dan wij per jaar, dus wie is er nu gek?
Dat dacht ik op te maken uit je eerste zin waarin je min of meer zegt dat vertrouwen hebben in Europa knettergek is. Mocht ik dat verkeerd hebben geïnterpreteerd, excuses!quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wijs ook maar één topic of post aan waar ik dat expliciet en ondubbelzinnig zeg, met link graag.
PVV en BBB kun je toch niet vergelijken met dit...quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:50 schreef Sephael het volgende:
Lidstaat stemt ultranationalistische extreemrechtse idioot het Europees parlement in, doet gekke dingen, parlement zet haar uit de vergadering. TS: ze zijn niet goed daar in dat parlement!
Ondertussen ook TS: stem op ultranationalistische extreemrechtse idioten zoals PVV en BBB!
Nou, veel belastinggeld vangen en ondertussen niets nuttigs bijdragen, ik zie de parallellen wel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PVV en BBB kun je toch niet vergelijken met dit...
Jawel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PVV en BBB kun je toch niet vergelijken met dit...
Dan kun je dan van elke Nederlandse partij in het EP zeggen, aangezien het toch allemaal wordt beslist door de grote landen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:17 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nou, veel belastinggeld vangen en ondertussen niets nuttigs bijdragen, ik zie de parallellen wel.
Wtf?quote:
Zeg dat je niet weet hoe het Europees parlement werkt zonder te zeggen dat je niet weet hoe het Europees parlement werktquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:49 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Dan kun je dan van elke Nederlandse partij in het EP zeggen, aangezien het toch allemaal wordt beslist door de grote landen.
Is goed johquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zeg dat je niet weet hoe het Europees parlement werkt zonder te zeggen dat je niet weet hoe het Europees parlement werkt
Omdat het volk op dit soort mensen stemt, zie ook onze politiek. Het wordt zo'n gigantische shitshow in het westen met al deze conservatieve rechtse engnekken aan de macht. China en Rusland lachen zich rot. Enige wat ze hebben hoeven doen is propaganda verspreiden via de socials en af en toe wat geld toeschuiven naar gefrustreerde influencers/politici.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:57 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Wat doen zo een mensen in zo een hoge functies
Rechts/links, whatever...quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Omdat het volk op dit soort mensen stemt, zie ook onze politiek. Het wordt zo'n gigantische shitshow in het westen met al deze conservatieve rechtse engnekken aan de macht. China en Rusland lachen zich rot. Enige wat ze hebben hoeven doen is propaganda verspreiden via de socials en af en toe wat geld toeschuiven naar gefrustreerde influencers/politici.
Heb je onze coalitie gezienquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:57 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Wat doen zo een mensen in zo een hoge functies
Ik kijk van niets meer op. Politiek is één grote southpark aflevering geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Rechts/links, whatever...
Je gaat toch niet stemmen op een hysterisch mens dat met bordjes duivels gaat uitdrijven?![]()
Zo een mensen horen in de psychiatrie, niet aan de top
Dit kan toch echt nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik kijk van niets meer op. Politiek is één grote southpark aflevering geworden.
[ afbeelding ]
Aanvaard. En voor de volledigheid, ik ben links noch rechts. Ik ben midden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat dacht ik op te maken uit je eerste zin waarin je min of meer zegt dat vertrouwen hebben in Europa knettergek is. Mocht ik dat verkeerd hebben geïnterpreteerd, excuses!
Een ode aan Vincent van Gogh, moeten we trots op zijn.quote:
south park doet alles in tegenstellingenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik kijk van niets meer op. Politiek is één grote southpark aflevering geworden.
[ afbeelding ]
Ze had ook moeten zeggen 'No take me!' en onder het deuntje Tubular Bells van Mike Oldfield haarzelf op straat te pletter moeten springen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:26 schreef flyguy het volgende:
Van der Leyen is herbenoemd, dus zo'n succes was de verdrijving nou ook weer niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |