Ik kijk van niets meer op. Politiek is één grote southpark aflevering geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Rechts/links, whatever...
Je gaat toch niet stemmen op een hysterisch mens dat met bordjes duivels gaat uitdrijven?![]()
Zo een mensen horen in de psychiatrie, niet aan de top
Dit kan toch echt nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik kijk van niets meer op. Politiek is één grote southpark aflevering geworden.
[ afbeelding ]
Aanvaard. En voor de volledigheid, ik ben links noch rechts. Ik ben midden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat dacht ik op te maken uit je eerste zin waarin je min of meer zegt dat vertrouwen hebben in Europa knettergek is. Mocht ik dat verkeerd hebben geïnterpreteerd, excuses!
Een ode aan Vincent van Gogh, moeten we trots op zijn.quote:
south park doet alles in tegenstellingenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik kijk van niets meer op. Politiek is één grote southpark aflevering geworden.
[ afbeelding ]
Ze had ook moeten zeggen 'No take me!' en onder het deuntje Tubular Bells van Mike Oldfield haarzelf op straat te pletter moeten springen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:26 schreef flyguy het volgende:
Van der Leyen is herbenoemd, dus zo'n succes was de verdrijving nou ook weer niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |