Ik dacht even dat je de herfst bedoelde, werd er meteen naar van.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste zijn, zo'n zomers MCS in de late avond/vroege nacht.En dan ook nog eens midden in het weekend.
De zon onder, volledig windstille, broeierige avond, pilsje erbij waar de condens vanaf druipt en dan relaxed in alle stilte kijken hoe het gebliksem dat aan de zuidelijke horizon opdoemt langzaam dichterbij komt waarvan op een gegeven moment de donders ook zacht hoorbaar worden. Het feest gaat vervolgens echt beginnen als de bladeren beginnen te ritselen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de herfst bedoelde, werd er meteen naar van.
ik dacht aan een homo-ontmoetingsplaatsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de herfst bedoelde, werd er meteen naar van.
Waar het hart vol van isquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht aan een homo-ontmoetingsplaats
Alleen de gedachte doet me al walgenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Over twee weken begint de voorbereiding op het voetbalseizoen alweer. Mag toch hopen dat het dan 10 graden met een regelmatige bui is.
Doe maar 10 graden in december, ja! Met je 10 graden in juliquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Over twee weken begint de voorbereiding op het voetbalseizoen alweer. Mag toch hopen dat het dan 10 graden met een regelmatige bui is.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Doe maar 10 graden in december, ja! Met je 10 graden in juli![]()
Je weet het maar nooit dit jaar. We waren er al enkele malen dichtbijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:01 schreef dick_laurent het volgende:
Begin augustus 10 graden. lol... Dan zou ik mijn winterjas in de reistas moeten meenemen
ff dimmen. Al genoeg ellende gehad dit jaar en over 3 maanden begint herfst halfjaar alweerquote:
Deze is ook erg leukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:20 schreef quirina het volgende:
In Spanje in Spanje in Spanje
In Spanje schijnt altijd de zon 🌞
Smokin’ HOT.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pleurisweer. Dat mensen dit lekker vinden
Krijgen we nog een uitgebreide analyse op het moment dat de temperatuur daalt van 32.1 naar 31.8?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Werd om 6 uur wakker, toen was het nog lekker. Dat begint nu langzamerhand alweer om te draaienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon je airco aanzetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Stoom komt inderdaad uit mijn oren
Die hoeven waarschijnlijk niks.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Als je wilt, kan dat uiteraardquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijgen we nog een uitgebreide analyse op het moment dat de temperatuur daalt van 32.1 naar 31.8?
Komende week nachten van <10 gradenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Werd om 6 uur wakker, toen was het nog lekker. Dat begint nu langzamerhand alweer om te draaien
Maar goed, even een dagje volhouden, morgen lijkt al wat beter te worden en daarna nog weer wat prettiger/normaler.
Qua benauwdheid wel beter dan gisteren. Is gewoon al pleurisheet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een iets beter begin van de dag dan gisteren
Jammer van de benauwdheid.
quote:
Lol, dan kan het vestje weer aan savonds @Elanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Komende week nachten van <10 graden
Dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Komende week nachten van <10 graden
Benauwdheid is hetzelfdequote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Qua benauwdheid wel beter dan gisteren. Is gewoon al pleurisheet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |