Die prijzen van Louis Vutton mogen idd wel wat omlaag, peperduur die zooiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel meer blauw hier inmiddels. Hopelijk snel wat LV omlaag.
heb je meerere koelvesten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gaat rap heet worden vandaag vrees ik.
dus overwerken ivm angst voor thuis?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor waar de airco lekker staat te blazen momenteel
Maar je moet nog naar huis straksquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hey ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom thuis, gooi de airco aan, en stap meteen weer in de auto omdat ik ergens wezen moet. Bij terugkomst zal het weer dik in orde zijn. Ik vrees niets, behalve de komende nacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar je moet nog naar huis straks
Maar ik wil een Klammekatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom thuis, gooi de airco aan, en stap meteen weer in de auto omdat ik ergens wezen moet. Bij terugkomst zal het weer dik in orde zijn. Ik vrees niets, behalve de komende nacht.
Limbabwe aircoregio van het landquote:De meeste mensen koelen hun huis door 's nachts het raam open te zetten, bleek uit het onderzoek: dat gaat om 72 procent. Verder houdt een groot deel (60 procent) de ramen en gordijnen overdag dicht. Slechts 10 procent heeft een airco. Ook daar is een verschil tussen kopers en huurders: bij huurwoningen bezit 5 procent een vaste airco en bij koopwoningen is dat 17 procent.
Opvallend is dat vooral in Limburg relatief veel vaste airco's zijn: zo'n 28 procent van de ondervraagde huishoudens heeft er eentje in huis.
'Opvallend'quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)iet-goed-koelen.html
[..]
Limbabwe aircoregio van het land
Maar wel thuis 🫣.quote:
Er staan vast heel veel airco's aan in de stad die allemaal warme lucht naar buiten blazen ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar allemaal aan het doen dan
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat net in een vergaderruimte waar het afschuwelijk was.
Tuurlijk. Limburgers zijn dan ook de slimste mensen van Nederlandquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Opvallend'
Wij in WKN weten precies waarom.
Iedereen in WKN weet waarom*quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tuurlijk. Limburgers zijn dan ook de slimste mensen van Nederland
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen in WKN weet waarom*
*uitzonderingen daargelaten
Jep, het ziet er best goed uit t/m eind juli.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim blijft wel voor aanhoudend zomerweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |