Daar zit idd wat inquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja denk dat het juist voor de kortere periodes effect heeft. Lange termijn doet zo'n doek niet zo veel lijkt me, dan zit de warmte overal.
Toch zou ik er niet willen wonen. Ondanks dat het heel mooi is. Te weinig zon, koud en grijzig. Sowieso matcht dat niet met mijn werk. Betreft zomer ook te lichtquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat klopt maar met dank aan bijvoorbeeld het sneewdek is het minder donker dan je verwacht. 's Nachts idem.
Ik las het op weer.nl. morgen en zaterdag de piek in Zuidoost Europa en daarna weer enigszins normaalquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:13 schreef Dven het volgende:
Met een uiterste poging toch nog de 40°C aangetiktvoorlopig is het met de echte hitte wel gedaan. Komende week laag in de 30 met 's middags geregeld een dikke zomerstorm.
Waar zit jij? Ik kon je niet vinden op het kaartje in de OPquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:13 schreef Dven het volgende:
Met een uiterste poging toch nog de 40°C aangetiktvoorlopig is het met de echte hitte wel gedaan. Komende week laag in de 30 met 's middags geregeld een dikke zomerstorm.
's Zomers is Scandinavië vaak toch wel een stuk beter te vertoeven dan NLquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toch zou ik er niet willen wonen. Ondanks dat het heel mooi is. Te weinig zon, koud en grijzig. Sowieso matcht dat niet met mijn werk. Betreft zomer ook te licht
[..]
Ik las het op weer.nl. morgen en zaterdag de piek in Zuidoost Europa en daarna weer enigszins normaal
Dat is idd prima in de zomer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:30 schreef Dven het volgende:
[..]
's Zomers is Scandinavië vaak toch wel een stuk beter te vertoeven dan NL![]()
Het zuidoosten van Europaquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:54 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Waar zit jij? Ik kon je niet vinden op het kaartje in de OP
Heb toch ook zo'n vermoeden of vrees dat de latere nazomer best wel eens vervelend weer kan gaan geven in de regio's waar het nu heel heet is en de wateren eigenlijk veel te warm.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:30 schreef Dven het volgende:
[..]
's Zomers is Scandinavië vaak toch wel een stuk beter te vertoeven dan NL![]()
Maar kom maar op met het enigszins normale weer. Ik ben wel weer klaar met de zomer. Tijd voor de nazomer, toch wel veruit de beste periode van het jaar
Finlandquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb toch ook zo'n vermoeden of vrees dat de latere nazomer best wel eens vervelend weer kan gaan geven in de regio's waar het nu heel heet is en de wateren eigenlijk veel te warm.
Ik moet nog steeds eens naar Scandinavie toe. Eerst maar eens naar de andere kant van de wereld in het najaar
Hyvää iltaa.quote:
dan kun je je tanga weer opbergenquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:13 schreef Dven het volgende:
Kuuluu?quote:
Pils?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wel lekker weer vandaag hoor. Morgen een klein briesje erbij. Niks meer aan doen.
Ik wacht nog op de sangria van Dick.quote:
Ja B&B vol liefde postte ik over.quote:
Wat zijn ze daar allemaal aan het doen danquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:25 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindhoven is weer het hitte-eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |