SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 18-07-2024 11:53:27 ]
Zijn die eieren ook zo langwerpig eigenlijk?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jonge flamingo's zijn ook keischattig.
Staat er gewoon in joh janksnorquote:
nope hier een 404quote:
Omdat ie nog in jouw browsercache staat ja. De afbeelding is foetsiequote:
Dan mirror ik hem wel even uit mijn browsercachequote:Op donderdag 18 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ie nog in jouw browsercache staat ja. De afbeelding is foetsie
Nerdquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mirror ik hem wel even uit mijn browsercache
en rek en strekquote:
Ik kan de bron niet meer vinden op Reddit maar dat was echt wel een beetje om te kotsenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
Perfecte sig hierbij trouwens, CL. Tap tap tap.
laat maar daarquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de bron niet meer vinden op Reddit maar dat was echt wel een beetje om te kotsen
Ik weet ineens weer het verhaal achter jouw sigquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de bron niet meer vinden op Reddit maar dat was echt wel een beetje om te kotsen
Wat dan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee, dit gaat gewoon over schattige tap tap tap's van baby flamingo's en ik weiger het anders te interpreterenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet ineens weer het verhaal achter jouw sig
hes in the OPquote:
Halloooooo, wat kost hier watermiloen?quote:
OEEEHOEEEquote:
leleke meloenenkop toe geef me een banaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Halloooooo, wat kost hier watermiloen?
op het poppetjeUIding rechts boven naar profielquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die discussie opgeslagen op reddit maar ik kan m'n bewaarde threads helemaal niet meer vinden
dit zijn luie mensen meloenen die al in blokjes in een plastic bakje zittenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OEEEHOEEE
ik zag ergens watermeloen voor 1 euro nog wat, waar was dat
U mag hier niet fietsen!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Halloooooo, wat kost hier watermiloen?
Dank u! Dat was eerst makkelijker te vinden geloof ik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
op het poppetjeUIding rechts boven naar profiel
en daar staan de bewaarde topcs ook bij sa vet
tring tringquote:
Deze? https://www.reddit.com/r/(...)nt_hummingear_worms/ Verder ga ik niet zoeken en ik heb het ook niet gelezen, dus misschien stuur ik onzin. Ik wil hier niks mee te maken hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die discussie opgeslagen op reddit maar ik kan m'n bewaarde threads helemaal niet meer vinden
Oh koop je dat echt voor lui?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zijn luie mensen meloenen die al in blokjes in een plastic bakje zitten
en met 30% korting
Oh honey neequote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze? https://www.reddit.com/r/(...)nt_hummingear_worms/ Verder ga ik niet zoeken en ik heb het ook niet gelezen, dus misschien stuur ik onzin. Ik wil hier niks mee te maken hebben
ik ga niet op zukke dingen klikken nu.... aangezien er werd gemeld dat het tap tap tap niet lievelijke taptaptap was... en ik gewoon lekker nog nageniet van mijn heerlijke brunchquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook een klassieker:
https://www.reddit.com/r/(...)ps_of_dagobah_story/
In Bacardi Lemon?quote:
Ja, ik ga ook even verder met etenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga niet op zukke dingen klikken nu.... aangezien er werd gemeld dat het tap tap tap niet lievelijke taptaptap was... en ik gewoon lekker nog nageniet van mijn heerlijke brunch
Dat is nooit in geweestquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
Ik las dat strakke zwembroekjes weer in zijn bij de heren
nu wel soep met balle?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook even verder met eten
Het werd geen broccolisoep, want was niet meer zo florisant, dus die gaat naar de caafs
2 volkoren Wraps met kipfilet en paturainquote:
Kinderen zijn zich ook echt niet bewust van hun omgeving.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/KidsAreFuckingStupid/s/lwcx0ZZNXw
nee, maar een hele meloen eet ik niet op en dit is handig mee te nemen naar kantoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh koop je dat echt voor lui?Hahaha lazy bones
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 volkoren Wraps met kipfilet en paturain
Zonder ballen.
Dat werkt soms nog door later als ze volwassen zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen zijn zich ook echt niet bewust van hun omgeving.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Bijna geen spierpijn trouwens @:4EverBlackEyed
Als je de ochtend na een avondtraining kan trainen, was de avondtraining niet goed genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hier een klein bietje spierpijn
Flink armen en benen getraind vanochtend, dus ik zal daar morgen ook wat profijt van hebben, maar niet al te erg
Ja, ik weet niet.. volgens mij train ik wel zwaar genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de ochtend na een avondtraining kan trainen, was de avondtraining niet goed genoeg
vrouwen klagen niet over een beetje spierpijn dat ze daardoor de volgende ochtend niet kunnen trainen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de ochtend na een avondtraining kan trainen, was de avondtraining niet goed genoeg
Ik voel nog wel dat ik gisteren gerend heb. Vanavond toch maar weer fietsenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet.. volgens mij train ik wel zwaar genoeg
Vandaag met 12 kg getraind en legpress was 80 kg![]()
Zwaarder gaat momenteel niet
Je kan gewoon onmogelijk hersteld zijn van een goede training in zo'n korte tijd, dus gisteravond heb je niet je best gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet.. volgens mij train ik wel zwaar genoeg
Vandaag met 12 kg getraind en legpress was 80 kg![]()
Zwaarder gaat momenteel niet
Ja maar, mannengriep is erger dan bevallenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen klagen niet over een beetje spierpijn dat ze daardoor de volgende ochtend niet kunnen trainen.
vrouwen overleven een pijn maandelijks die 10 keer erger is dan een mannengriep.
Rennen? Ben je gek in je hoofd of zo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik voel nog wel dat ik gisteren gerend heb. Vanavond toch maar weer fietsen
In de context van sporten horen je spieren niet hersteld te zijn na alleen maar een nacht. Dan heb je gewoon niet goed je best gedaan, heeft niks met pijn te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen klagen niet over een beetje spierpijn dat ze daardoor de volgende ochtend niet kunnen trainen.
vrouwen overleven een pijn maandelijks die 10 keer erger is dan een mannengriep.
Als bevallen net zo erg was als een mannengriep zouden er geen kinderen meer zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, mannengriep is erger dan bevallen
ja precies....quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, mannengriep is erger dan bevallen
Ik ben ook niet hersteldquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan gewoon onmogelijk hersteld zijn van een goede training in zo'n korte tijd, dus gisteravond heb je niet je best gedaan
Ik doe legpress met 15kg
Je kent me tochquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rennen? Ben je gek in je hoofd of zo?
De aarde kan best wat met minder mensen toequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als bevallen net zo erg was als een mannengriep zouden er geen kinderen meer zijn
als vrouwen zich net zo aan zouden stellen als mannen..... jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als bevallen net zo erg was als een mannengriep zouden er geen kinderen meer zijn
Hoeveel km heb je gerend dan?quote:
Siswet doet dit dagelijksquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies....
een bowlingbal door de reet naar buiten persen zou een man eens moeten doen
3x 30 reps met ongeveer een minuut per 30 en een halve minuut rust tussendoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook niet hersteldHeb een beetje spierpijn
15 kg ? Ben je op vakantie of zo ?
6,5, maar ik loop ook stukjes tussendoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je gerend dan?
dat is wel een feit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De aarde kan best wat met minder mensen toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Bijna geen spierpijn trouwens @:4EverBlackEyed
RIPquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
In de context van sporten horen je spieren niet hersteld te zijn na alleen maar een nacht. Dan heb je gewoon niet goed je best gedaan, heeft niks met pijn te maken.
Wij deden een circuitjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3x 30 reps met ongeveer een minuut per 30 en een halve minuut rust tussendoor
Er is ook schandalig weinig onderzoek gedaan naar ziekten bij vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder: 'Als mannen hun ballen om de zoveel tijd in de tettenpletter moesten leggen, was er allang iets anders op gevonden.'
Spierpijn en herstelde spieren zijn twee totaal verschillende dingen. Ik ga echt nooit en te nimmer dezelfde oefeningen als gisteren kunnen doen.quote:
Nou, ik ga maar vanavond een stukje wandelen, want van de stapjes vandaag, moet ik het niet hebben, binnenshuisquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
6,5, maar ik loop ook stukjes tussendoor
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel een feit.
als je van die gezinnen ziet waar al 5 kinderen zijn maar ja we willen toch zo graag nog een zesde... dan denk ik... ga de planeet eens anders vervuilen.
[spoiler]
@ spoilerquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel een feit.
als je van die gezinnen ziet waar al 5 kinderen zijn maar ja we willen toch zo graag nog een zesde... dan denk ik... ga de planeet eens anders vervuilen.
zometeen even een lunchwandelingetjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar vanavond een stukje wandelen, want van de stapjes vandaag, moet ik het niet hebben, binnenshuis
ja is ook. maar stiekem wel karmaquote:
Dat je het mannengriep noemt, zegt al genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Echte mannen werken hard genoeg om twee daagjes te mogen wiewelen over de mannengriep.
ewwwwwwwquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik hier aan mijn laatste beetje karnemelk
Gaat wel hard zo'n pak
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel een feit.
als je van die gezinnen ziet waar al 5 kinderen zijn maar ja we willen toch zo graag nog een zesde... dan denk ik... ga de planeet eens anders vervuilen.Oeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar gewoon die kans om de genetische loterij te kunnen verliezen is eh
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zeg, beledig mijn karnemelk eens niet zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik hier aan mijn laatste beetje karnemelk
Gaat wel hard zo'n pak
quote:
En toch vind ik het heel erg als ze iets ergs overkomt ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik vind kinderen ook leuk.
Van een afstandje
Ongeveer 5 kilometer of zo
terugkijkend op mijn leven denk ik.... prima dat er geen kinderen zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oeps.
Ik vind kinderen hartstikke leuk, maar gewoon die kans om de genetische loterij te kunnen verliezen is eh
Nee hoor, je hoort wel bij dit rare KSC clubjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoor ik er nu niet meer bij?
*druipt af*
childeren left unattended will be sold to the circusquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik vind kinderen ook leuk.
Van een afstandje
Ongeveer 5 kilometer of zo
Ja, nou. ik wens ze ook niets slechts toe of zo en ik haat ze ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch vind ik het heel erg als ze iets ergs overkomt ofzoVooral bij die hele kleintjes.
Of ze krijgen koffie, aangemaakt met Redbullquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
childeren left unattended will be sold to the circus
alle kleurstoffen ter wereld er door heenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ze krijgen koffie, aangemaakt met Redbull
Nou ja, tegenwoordig heeft iedereen wel watquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Valt nog mee dat er überhaupt nog gezonde mensen worden geboren als je ziet wat er mis kan gaan.
Met minimaal 3 suikerspinnen als snackquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle kleurstoffen ter wereld er door heen
Ik heb nog geen idee. Het enige wat ik weet is dat ik er de komende 2-3 jaar absoluut niet aan moet denken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
terugkijkend op mijn leven denk ik.... prima dat er geen kinderen zijn.
ondanks dat ik in mijn tiendertijd altijd heb aangegeven kinderen te willen... maar kan me nu uitstekend vinden in mijn leventje
Ik zag afgelopen weekend in Luxemburg een kindje dat net kon lopen tussen het perron en de trein vallen. Was gelukkig een klein perron en een kleine trein omdat het voor plezier was en naar een mijn leidde, dus geen echt station met echte trein, maar alsnog, echt naar. Ik ben dan toch wel blij dat ik een geschrokken en bezorgde reactie heb in plaats van iets hatelijks of dat ik moet lachen of zoquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch vind ik het heel erg als ze iets ergs overkomt ofzoVooral bij die hele kleintjes.
wij gaan samen een kinderspeeltuin beginnen met genoeg personeel zodat we niet met de kinderen bezig te hoeven houden. alleen als er 1 achterblijft komen wij in beeldquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met minimaal 3 suikerspinnen als snack
Arm kindjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij gaan samen een kinderspeeltuin beginnen met genoeg personeel zodat we niet met de kinderen bezig te hoeven houden. alleen als er 1 achterblijft komen wij in beeld
Aww. Ik vind het ook sneu van dat kindje dat door een wolf is gebetenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen weekend in Luxemburg een kindje dat net kon lopen tussen het perron en de trein vallen. Was gelukkig een klein perron en een kleine trein omdat het voor plezier was en naar een mijn leidde, dus geen echt station met echte trein, maar alsnog, echt naar. Ik ben dan toch wel blij dat ik een geschrokken en bezorgde reactie heb in plaats van iets hatelijks of dat ik moet lachen of zo
Oke mamabearquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww. Ik vind het ook sneu van dat kindje dat door een wolf is gebeten
Zag laatst ook een filmpje van mensen met enge maskers op die dreumesen lieten schrikken. Sommigen boeiden het niks en zaten een beetje aan dat masker te frunniken, maar andere kindjes schrokken zich wezenloos. Als iemand dat bij mijn kind deed hoekte ik je neer
die mag niet met haar kind in ons speelparadijsquote:
onder de 5 ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar kinderen vanaf een jaar of 5 moeten wel hun muil houden overal.
Lol quequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:27 schreef Nizno het volgende:
en je baby borstvoeding geven in het openbaar is prima maar niet zeiken dat er iemand je aankijkt omdat je er als een aap bij zit met je kind
Ja, daar is die batterij niet voor.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik speel die garden simulator op de hoogste settings en dan gaat de batt wel snel ja
er is een groep dwaze moeders die vinden dat het overal prima is je kind borstvoeding te geven. Prima geen probleem mee.quote:
de vrouwen gebruiken allemaal een doek of iets waardoor er echt niets zichtbaar is van de borst.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind borstvoeding in het openbaar geen probleem, maar ik snap dat het voor kerels wat ongemakkelijk kan zijn.
LUIERS VERSCHONEN IN HET OPENBAAR DAARENTEGEN
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij gaan samen een kinderspeeltuin beginnen met genoeg personeel zodat we niet met de kinderen bezig te hoeven houden. alleen als er 1 achterblijft komen wij in beeld
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
childeren left unattended will be sold to the circus
Die willen er liever zelf aan sabbelen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vrouwen gebruiken allemaal een doek of iets waardoor er echt niets zichtbaar is van de borst.
en trouwens... mannen die het ongemakkelijk vinden is alleen maar omdat zij andere gedachten hebben bij die borst
nee daarna hebben 4EBE en ik besloten kinderen koffie met redbull en kleurstof te voeren en minstens 3 suikerspinnenquote:
Ja maar het is toch niet vreemd dat mannen die andere gedachten hebben bij borstenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vrouwen gebruiken allemaal een doek of iets waardoor er echt niets zichtbaar is van de borst.
en trouwens... mannen die het ongemakkelijk vinden is alleen maar omdat zij andere gedachten hebben bij die borst
Hallo, Fles is aan het eten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die willen er liever zelf aan sabbelen.
Ik vraag me af hoeveel seconden het duurt, voordat het effect zichtbaar isquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee daarna hebben 4EBE en ik besloten kinderen koffie met redbull en kleurstof te voeren en minstens 3 suikerspinnen
ja dat snap ik ook niet, je gaat zelf toch ook niet met je blote lul of kut op een tafel liggen, waarom doe je dat wel met je kind?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ook afgelopen weekend, zag weer een vader z'n kind verschonen op een tafel in een restaurant. Daarna, toen alle kleren weer aan waren, liet hij haar ook nog met haar schoenen over de tafel lopen. Ik snap dat er soms misschien geen andere optie is, maar ik word daar toch altijd wel een beetje judgemental vanquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind borstvoeding in het openbaar geen probleem, maar ik snap dat het voor kerels wat ongemakkelijk kan zijn.
Iets met luiers of zoquote:
Misschien wil hij ook wel melk bij zijn eten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo, Fles is aan het eten.
Of wat mozzarellaquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook wel melk bij zijn eten.
kwalijk nemen ook niet maar ze mogen wel leren dat niet alles van een vrouw altijd alleen voor hun genot is. dat ze gewoon normaal moeten reageren als een lichaamsdeel van de vrouw gebruikt wordt waarvoor het bedoeld isquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is toch niet vreemd dat mannen die andere gedachten hebben bij borstenKan het ze niet kwalijk nemen eigenlijk.
kort waarschijnlijk, dan zetten we ze in de ballenbak met de deur op slotquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel seconden het duurt, voordat het effect zichtbaar is
Waarom hebben sommige mannen borsten? Waar is dat dan voor bedoeld?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwalijk nemen ook niet maar ze mogen wel leren dat niet alles van een vrouw altijd alleen voor hun genot is. dat ze gewoon normaal moeten reageren als een lichaamsdeel van de vrouw gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is
Dat vind ik dus het smerigste wat er is. Heb het ook eens gezien bij een strandtent waar we zaten te etenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook afgelopen weekend, zag weer een vader z'n kind verschonen op een tafel in een restaurant. Daarna, toen alle kleren weer aan waren, liet hij haar ook nog met haar schoenen over de tafel lopen. Ik snap dat er soms misschien geen andere optie is, maar ik word daar toch altijd wel een beetje judgemental van
Wel met zuurstof erin, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
kort waarschijnlijk, dan zetten we ze in de ballenbak met de deur op slot
das gewoon vetquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mannen borsten? Waar is dat dan voor bedoeld?
#levensvragen
De keuken ruikt soms nog steeds een beetje naar oude kaas.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wat mozzarella
Kan @:CherryLips misschien wel even regelen
Ga gewoon even lekker naar de wc en verschoon dat kind op z'n verschoonding (weet ik veel hoe dat heet)quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het smerigste wat er is. Heb het ook eens gezien bij een strandtent waar we zaten te etenOuders hebben niet door dat ook de kak van hun wondertjes smerig is.
ja dat wel, moeten niet risico lopen dat ouders ons aanklagenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met zuurstof erin, toch?
Reserves dus voor skere tijden, ahaquote:
Ik denk ook niet dat ze staren maar dat ze geforceerd naar het plafond kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwalijk nemen ook niet maar ze mogen wel leren dat niet alles van een vrouw altijd alleen voor hun genot is. dat ze gewoon normaal moeten reageren als een lichaamsdeel van de vrouw gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is
Als er nou chocola uit kwamquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mannen borsten? Waar is dat dan voor bedoeld?
#levensvragen
HDPquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De keuken ruikt soms nog steeds een beetje naar oude kaas.
Dan had jij nu 10 mannen of wa?quote:
Wat zijn mensen toch domquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)lmoopsie_doodle_doo/
@:elvi
en als die er niet is... ga op toilet zitten en neem je kind op schoot. zo heb ik zelfs de jongste van mijn zus een keer verschoond dus als ik dat kan als ongetrainde dan kan een ouder die vaker luiers verschoond dat ook primaquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga gewoon even lekker naar de wc en verschoon dat kind op z'n verschoonding (weet ik veel hoe dat heet)
Je hebt geboekt?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
nog 296 dagen
Okee 300 voordat ik er echt ben
![]()
[ afbeelding ]
Ahh al geboekt en al? Wat is het geworden? Ik zag je posts over Faroër wel maar was (ben?) de KSC wat meer aan het vermijden de laatste tijd en had in TRV niet zo veel toe te voegen. Ik wil ook al lang naar Faroër, maar het is er nog nooit van gekomen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
nog 296 dagen
Okee 300 voordat ik er echt ben
![]()
[ afbeelding ]
Maar die hangen dan weer niet altijd bij de kerels. Maar ik vind het dan ook niet erg als een kerel op het damestoilet z'n kind komt verschonen. We hebben toch hokjes?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga gewoon even lekker naar de wc en verschoon dat kind op z'n verschoonding (weet ik veel hoe dat heet)
Nou dat dus, niet iedereen hoeft dat te zien of te ruiken als ze aan het eten zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als die er niet is... ga op toilet zitten en neem je kind op schoot. zo heb ik zelfs de jongste van mijn zus een keer verschoond dus als ik dat kan als ongetrainde dan kan een ouder die vaker luiers verschoond dat ook prima
nouja het ging mij meer over het geheel plaatje dat zij dan klachten indienen dat het niet kan dat een moeder zo haar kind voert blabla..quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze staren maar dat ze geforceerd naar het plafond kijken
Hoeist Pismerriequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die hangen dan weer niet altijd bij de kerels. Maar ik vind het dan ook niet erg als een kerel op het damestoilet z'n kind komt verschonen. We hebben toch hokjes?
Kinderen die dan onder de deur van je wc-hokje gluren daarentegenDie moeten uitkijken dat ze niet in het gezicht worden getrapt.
Nee nog niet, maar ik sta wel te popelenquote:
Maar dat is toch een schrikreactie danquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeist Pismerrie![]()
![]()
![]()
![]()
@:IJsdraakje (issie weer, hierna hou ik op)
Ik ga die cruise doen. Week op de boot met stopovers in Tķrshavn op de heen- en terugweg en twee dagen op IJsland.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahh al geboekt en al? Wat is het geworden? Ik zag je posts over Faroër wel maar was (ben?) de KSC wat meer aan het vermijden de laatste tijd en had in TRV niet zo veel toe te voegen. Ik wil ook al lang naar Faroër, maar het is er nog nooit van gekomen.
Goed hoor schatjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is toch een schrikreactie danVoor hun eigen bestwil ook. FLES SCROLL EVEN VERDER
Sta je daar je tampon te vervangen, dat kind is getekend voor het leven.
ja die plankjes mogen ze prima gebruikenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die hangen dan weer niet altijd bij de kerels. Maar ik vind het dan ook niet erg als een kerel op het damestoilet z'n kind komt verschonen. We hebben toch hokjes?
he psst.... nog een baan nodig in ons speelparadijs? i like your stylequote:Kinderen die dan onder de deur van je wc-hokje gluren daarentegenDie moeten uitkijken dat ze niet in het gezicht worden getrapt.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeist Pismerrie![]()
![]()
![]()
![]()
@:IJsdraakje (issie weer, hierna hou ik op)
"Hoezo heb jij dat kind vol in z'n gezicht getrapt?"quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is toch een schrikreactie danVoor hun eigen bestwil ook. FLES SCROLL EVEN VERDER
Vetquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga die cruise doen. Week op de boot met stopovers in Tķrshavn op de heen- en terugweg en twee dagen op IJsland.
Omdat ie recht in m'n flamoes stond te glurenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoezo heb jij dat kind vol in z'n gezicht getrapt?"
CL: voor z'n eigen bestwil
Okeeeeeee
Ja, dat snap ik welquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik sta wel te popelen
JOEJOEquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ie recht in m'n flamoes stond te gluren
voor zukke kinderen moet je gewoon een gebruikte tampon in een zakje bewaren en dan zakje openen en tampon aan kind geven om er mee naar hun ouders te gaan nadat ze er al in geknepen hebben en alles op hun kleren hebben enzo...quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enlighten us (niet de user)quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een bepaald beeld van ceuisevaarders.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor zukke kinderen moet je gewoon een gebruikte tampon in een zakje bewaren en dan zakje openen en tampon aan kind geven om er mee naar hun ouders te gaan nadat ze er al in geknepen hebben en alles op hun kleren hebben enzo...
zal nu wel een puntmutsverhaal uit komenquote:
Ik heb juist totaal geen beeld bij ceuisevaardersquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een bepaald beeld van ceuisevaarders.
Ja, lekker boeiend, ik ga plassen en ben weer wegquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die moeilijk doen over jongetjes met hun moeder op het vrouwentoilet? Ik heb er zelf geen enorm sterke mening over.
"Boeiend, er zijn hokjes"quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die moeilijk doen over jongetjes met hun moeder op het vrouwentoilet? Ik heb er zelf geen enorm sterke mening over.
Oh, nou die hebben we hier nooit, dus dat zou wel even wat variatie betekenenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal nu wel een puntmutsverhaal uit komen
Gewoon in z'n gezicht trappen als dat laatste aan de hand isquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook niet zoveel problemen mee als transgenders het damestoilet gebruiken, of als er gedeelde toiletten zijn, maar misschien ben ik gewoon naīef en zie ik nog niet elke vent als een verkrachter.
zolang ze niet onder de deurtjes gluren heb ik geen moeite met andere sekse op het toilet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ja prima, als ze die kinderen maar bij zich houden en ze niet gaan gluren ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Nou ik heb er nog niet echt iets over gepost eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetHeb je een linkje? Ik heb die post even gemist denk ik.
Ik zag laatst ook een gave cruise die naar Noorwegen, Shetland-eilanden, Faroër, IJsland en Groenland ging en nu wil ik die kant weer op
Ja precies datquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend, ik ga plassen en ben weer weg
Joejoe
Moet ie eerst op de grond liggen, ik ben niet zo heel lenig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon in z'n gezicht trappen als dat laatste aan de hand is
Ik ook niet, als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, want dat ene levensjaar maakt echt het verschilquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies datMaar ik heb dus ook wel eens van vrouwen gehoord dat ze het echt niet vinden kunnen. Of dat het prima is zolang het jongetje onder, bijvoorbeeld, de 5 is maar zodra die 6 is kan het ÉCHT niet meer.
Halve hokjes?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind van die halve hokjes trouwens wel irritant, maar goed...
Meisjes kunnen er anders ook wat vanquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang ze niet onder de deurtjes gluren heb ik geen moeite met andere sekse op het toilet.
maar ze moeten wel onder begeleiding zodat het niet is dat ze met hun slang alles nat hebben en zrgen dat er doorgespoeld wordt
Hangt ook van de lengte van de verkrachter af.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ie eerst op de grond liggen, ik ben niet zo heel lenig.
Open van boven en onderquote:
spagaat tijdens het hoog in de lucht trappen,quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ie eerst op de grond liggen, ik ben niet zo heel lenig.
Ooooh, van die zwembad-hokjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Open van boven en onder
Dus geen volledig afgesloten hok
Twee werkgevers geleden was het op het damestoilet alsof er buffels gehouden werden, die toiletgetraind waren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meisjes kunnen er anders ook wat van
ja klopt maar er zit echt verschil tussen mannetjes en vrouwtjes urinequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meisjes kunnen er anders ook wat van
Als ie 1,50 is zit ie toch tegen m'n knieën op te rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt ook van de lengte van de verkrachter af.
JA!quote:
Gaaf gaaf, veel plezier alvastquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb er nog niet echt iets over gepost eigenlijk![]()
https://www.smyril-line.com/iceland-the-faroe-islands/cruise
Overigens niet echt een expeditie-cruise zoals wat jij noemt. Zoiets wil ik gaan doen als ik 60 word. Ben ik ook al voor aan het sparenDat is wel echt onsmakelijk duur
(al krijg je daar wel zo'n ANWB jas bij
)
Eh, ik vind beiden goor, dus dat verschil is verwaarloosbaar imo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt maar er zit echt verschil tussen mannetjes en vrouwtjes urine
Gezelligquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie 1,50 is zit ie toch tegen m'n knieën op te rijden.
Oke, zal het doorgeven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Doe gewoon een normale wc, we zitten niet in de VS.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie 1,50 is zit ie toch tegen m'n knieën op te rijden.
Huh echt?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt maar er zit echt verschil tussen mannetjes en vrouwtjes urine
Daar heb ik dus eens gehad dat kinderen onder de deurtjes liepen te glurenquote:
van vrouwen is ook goor maar stinkt niet meteen zo erg dat het niet met een normale schoonmaakmevrouwenbeurt weg is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik vind beiden goor, dus dat verschil is verwaarloosbaar imo.
Dat is in een zwembad wel irritant. Dat gekrijsquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik dus eens gehad dat kinderen onder de deurtjes liepen te glurenDaarom heb ik een hekel aan kinderen.
edit: niet vanwege dat specifieke geval, maar gewoon door dat irritante luidruchtige onvoorspelbare gedrag
ja. ik heb neefjes en nichtjes... met mn nichtjes naar toilet en afvegen toen ze jong waren stonk echt minder dan met mn neefjesquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me vertikte het om de toiletjuffrouw bij de Efteling te betalen want het kaartje van de Efteling is al duur genoeg. Die wilde ook geen fooien geven in de VS
Eerste snap ik. Tweede is triest.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me vertikte het om de toiletjuffrouw bij de Efteling te betalen want het kaartje van de Efteling is al duur genoeg. Die wilde ook geen fooien geven in de VS
Maakt niet uit.quote:
Ligt ook wel heel erg aan de cruise toch? Op een Noorse fjordencruise tref je hele andere mensen aan dan op een Cariben cruise of Oceanië cruise.quote:
één van de redenen waarom ik niet zo nodig naar de VS hoef iddquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Nah die toiletdames staan wel de hele dag zeik, bloed en stront te boenen zodat wij een schone wc hebben, dan kan die 50 cent er nog wel vanaf hoor.quote:
de schoonmaaksters krijgen van mij altijd wat extra. kom op zeg het meest ranzige klusje wat er is. vind er thuis ook niets aan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Meh, bij betaald toilet met toiletdame (en dus regelmatige schoonmaak) heb je dat probleem sowieso niet echt. Hoe netter een omgeving, hoe netter ermee omgesprongen wordt. Bij geur is het toch vooral dat het al een tijdje ligt te meuren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
van vrouwen is ook goor maar stinkt niet meteen zo erg dat het niet met een normale schoonmaakmevrouwenbeurt weg is.
ik ga dan wel vanuit van een betaald toilet met een toiletdame
Gewoon 20% bij de restaurantrekening optellen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één van de redenen waarom ik niet zo nodig naar de VS hoef idd
Ik vind schoonmakers vaak een van de leukste personeelsledenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
de schoonmaaksters krijgen van mij altijd wat extra. kom op zeg het meest ranzige klusje wat er is. vind er thuis ook niets aan.
en op het werk was het ook altijd met de schoonmaaksters even normaal sociaal doen en vragen of ik alvast een bakje (oke wel vieze automatenversie) koffie voor ze kon klaarzetten zodat die wat afgekoeld was als ze er aan toe waren want ja ze konden natuurlijk geen 10min wachten tot de koffie gekoeld was enzo
ja oke maar ik heb ogen en maak sowieso altijd even de bril schoon met wat water en een wcpapiertjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, bij betaald toilet met toiletdame (en dus regelmatige schoonmaak) heb je dat probleem sowieso niet echt. Hoe netter een omgeving, hoe netter ermee omgesprongen wordt. Bij geur is het toch vooral dat het al een tijdje ligt te meuren.
En het komt uit een ander, dus het is hoe dan ook goor. Liever een geurwaarschuwing dan dat je het niet door hebt en in iemands zeik gaat zitten.
same. collega's keken me altijd raar aan dat ik de schoonmaaksters altijd vrij snel van naam kende en dus ook met naam begroette enzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind schoonmakers vaak een van de leukste personeelsleden
ja kom op je ziet dat t nat is dan hoorquote:
ja en over een paar minuten komt de tegeltjesmeneerquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een goed zeik (hihaho) onderwerp dit.
Ik vind ze ook altijd gezellig kletsen en zijn altijd vriendelijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
same. collega's keken me altijd raar aan dat ik de schoonmaaksters altijd vrij snel van naam kende en dus ook met naam begroette enzo.
tja... ik zie wel waarde in mensen.
Niet iedere wc is even goed verlicht.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kom op je ziet dat t nat is dan hoor
is ook niet erg aantrekkelijk ingerichtquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest met mijn moeder wel eens naar de stadstoiletten in Helmond, Rose Garden heette het. Ik vond het daar eng, inclusief de wc-mevrouwhttps://www.ed.nl/helmond(...)~a0d975ae/152103028/
Ik begrijp dit volkomenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest met mijn moeder wel eens naar de stadstoiletten in Helmond, Rose Garden heette het. Ik vond het daar eng, inclusief de wc-mevrouwhttps://www.ed.nl/helmond(...)~a0d975ae/152103028/
+sssssssssssssssssssssssaladequote:
Sowieso.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
same. collega's keken me altijd raar aan dat ik de schoonmaaksters altijd vrij snel van naam kende en dus ook met naam begroette enzo.
tja... ik zie wel waarde in mensen.
Ehm.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
Maar die toetsenbordenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso.![]()
We zijn gewoon allemaal aan het werk hoor, ik ben niet beter omdat ik geen vieze vingers krijg van m'n werk.
Is m'n eigen vuil, da's anders.quote:
Zwart neem ik aan? Dan houden ze er waarschijnlijk meer aan over dan wanneer het minimumloon zou zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Vriend van me wilde een schoonmaakster, had ie iemand gevonden voor een tientje per uur. Dat kan toch nietIk zou me gewoon schuldig voelen.
Hangt ervan af wat de schoonmaakster precies moet doenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Vriend van me wilde een schoonmaakster, had ie iemand gevonden voor een tientje per uur. Dat kan toch nietIk zou me gewoon schuldig voelen.
Ja maar dan nog.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwart neem ik aan? Dan houden ze er waarschijnlijk meer aan over dan wanneer het minimumloon zou zijn.
En dit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwart neem ik aan? Dan houden ze er waarschijnlijk meer aan over dan wanneer het minimumloon zou zijn.
Ik maak altijd het toetsenbord schoon van de flexwerkplekquote:
Oke, dus die verdienen er ook nog aan?quote:
Ik maak er een complete bende ervanquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak altijd het toetsenbord schoon van de flexwerkplek
Gewoon een gewoonte die is blijven hangen na C
Ja ze moest wel iets afdragen aan dat platform, hoe legaal het verder was weet ik dan niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus die verdienen er ook nog aan?
Ik maak liever zelf schoon, dan weet ik waar alles lig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n schoonmaakster klinkt aantrekkelijk, maar ik hoef geen vreemde in mijn huis
Een bekende liever ook niet
Ik zou enorm gestrest de avond ervoor gaan opruimen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n schoonmaakster klinkt aantrekkelijk, maar ik hoef geen vreemde in mijn huis
Samequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stressquote:
Ik wacht op de gordijnenophangmanquote:
ouders vind ik wel iets anders. die doen het niet als baan en roddelen over hoe smerig je huis is bijvoorbeeld doen ze ook wel zonder dat schoonmaken/opruimen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Same
Al hebben mijn ouders wel eea noodgedwongen gedaan bij mij 1e jaar dat ik ziek was
quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht op de gordijnenophangman
quote:
Ja ouders is wel ff anders.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ouders vind ik wel iets anders. die doen het niet als baan en roddelen over hoe smerig je huis is bijvoorbeeld doen ze ook wel zonder dat schoonmaken/opruimen.
want ze komen gewoon ook wel bij je in huis dus weten wel wat voor zooi het is
Essiebessienessielessiequote:
Ik heb net 3 zachtgekookte eitjes opquote:
neuj, maar ik ben een persoon die altijd 10min te vroeg is en projecteer dat gedrag graag op anderen. hoewel ik prima weet dat hij van een eerdere afspraak komt en dat uit kan lopen enzo....quote:
Dudjequote:
je hebt de gordijnen er net zelf afgehaald en nu moet de ophangman komen om ze weer opt te hangen? wat is dit voor werkverschaffing?!?!?!?!!?!?!?!quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht op de gordijnenophangman
Tussen de strontluiers en de tamponpitstops door, ja.quote:
Nieuwe gordijnen + plus railsquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt de gordijnen er net zelf afgehaald en nu moet de ophangman komen om ze weer opt te hangen? wat is dit voor werkverschaffing?!?!?!?!!?!?!?!
ow dat klinkt nogwel logischquote:
Heb je een zware dag vandaag Flessiequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen de strontluiers en de tamponpitstops door, ja.
Daar haal je dan speciaal lekker brood voor bij de bakker.
Lekker lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net 3 zachtgekookte eitjes op
quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen de strontluiers en de tamponpitstops door, ja.
Daar haal je dan speciaal lekker brood voor bij de bakker.
Gauw gaan, dan staat ie meteen voor je deurquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:06 schreef Nizno het volgende:
en waarom moet ik altijd nummer 2 op dit soort momenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |