SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 18-07-2024 11:53:27 ]
Zijn die eieren ook zo langwerpig eigenlijk?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jonge flamingo's zijn ook keischattig.
Staat er gewoon in joh janksnorquote:
nope hier een 404quote:
Omdat ie nog in jouw browsercache staat ja. De afbeelding is foetsiequote:
Dan mirror ik hem wel even uit mijn browsercachequote:Op donderdag 18 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ie nog in jouw browsercache staat ja. De afbeelding is foetsie
Nerdquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mirror ik hem wel even uit mijn browsercache
en rek en strekquote:
Ik kan de bron niet meer vinden op Reddit maar dat was echt wel een beetje om te kotsenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
Perfecte sig hierbij trouwens, CL. Tap tap tap.
laat maar daarquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de bron niet meer vinden op Reddit maar dat was echt wel een beetje om te kotsen
Ik weet ineens weer het verhaal achter jouw sigquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de bron niet meer vinden op Reddit maar dat was echt wel een beetje om te kotsen
Wat dan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee, dit gaat gewoon over schattige tap tap tap's van baby flamingo's en ik weiger het anders te interpreterenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet ineens weer het verhaal achter jouw sig
hes in the OPquote:
Halloooooo, wat kost hier watermiloen?quote:
OEEEHOEEEquote:
leleke meloenenkop toe geef me een banaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Halloooooo, wat kost hier watermiloen?
op het poppetjeUIding rechts boven naar profielquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die discussie opgeslagen op reddit maar ik kan m'n bewaarde threads helemaal niet meer vinden
dit zijn luie mensen meloenen die al in blokjes in een plastic bakje zittenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OEEEHOEEE
ik zag ergens watermeloen voor 1 euro nog wat, waar was dat
U mag hier niet fietsen!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Halloooooo, wat kost hier watermiloen?
Dank u! Dat was eerst makkelijker te vinden geloof ik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
op het poppetjeUIding rechts boven naar profiel
en daar staan de bewaarde topcs ook bij sa vet
tring tringquote:
Deze? https://www.reddit.com/r/(...)nt_hummingear_worms/ Verder ga ik niet zoeken en ik heb het ook niet gelezen, dus misschien stuur ik onzin. Ik wil hier niks mee te maken hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die discussie opgeslagen op reddit maar ik kan m'n bewaarde threads helemaal niet meer vinden
Oh koop je dat echt voor lui?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zijn luie mensen meloenen die al in blokjes in een plastic bakje zitten
en met 30% korting
Oh honey neequote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze? https://www.reddit.com/r/(...)nt_hummingear_worms/ Verder ga ik niet zoeken en ik heb het ook niet gelezen, dus misschien stuur ik onzin. Ik wil hier niks mee te maken hebben
ik ga niet op zukke dingen klikken nu.... aangezien er werd gemeld dat het tap tap tap niet lievelijke taptaptap was... en ik gewoon lekker nog nageniet van mijn heerlijke brunchquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook een klassieker:
https://www.reddit.com/r/(...)ps_of_dagobah_story/
In Bacardi Lemon?quote:
Ja, ik ga ook even verder met etenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga niet op zukke dingen klikken nu.... aangezien er werd gemeld dat het tap tap tap niet lievelijke taptaptap was... en ik gewoon lekker nog nageniet van mijn heerlijke brunch
Dat is nooit in geweestquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
Ik las dat strakke zwembroekjes weer in zijn bij de heren
nu wel soep met balle?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook even verder met eten
Het werd geen broccolisoep, want was niet meer zo florisant, dus die gaat naar de caafs
2 volkoren Wraps met kipfilet en paturainquote:
Kinderen zijn zich ook echt niet bewust van hun omgeving.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/KidsAreFuckingStupid/s/lwcx0ZZNXw
nee, maar een hele meloen eet ik niet op en dit is handig mee te nemen naar kantoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh koop je dat echt voor lui?Hahaha lazy bones
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 volkoren Wraps met kipfilet en paturain
Zonder ballen.
Dat werkt soms nog door later als ze volwassen zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen zijn zich ook echt niet bewust van hun omgeving.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Bijna geen spierpijn trouwens @:4EverBlackEyed
Als je de ochtend na een avondtraining kan trainen, was de avondtraining niet goed genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hier een klein bietje spierpijn
Flink armen en benen getraind vanochtend, dus ik zal daar morgen ook wat profijt van hebben, maar niet al te erg
Ja, ik weet niet.. volgens mij train ik wel zwaar genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de ochtend na een avondtraining kan trainen, was de avondtraining niet goed genoeg
vrouwen klagen niet over een beetje spierpijn dat ze daardoor de volgende ochtend niet kunnen trainen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de ochtend na een avondtraining kan trainen, was de avondtraining niet goed genoeg
Ik voel nog wel dat ik gisteren gerend heb. Vanavond toch maar weer fietsenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet.. volgens mij train ik wel zwaar genoeg
Vandaag met 12 kg getraind en legpress was 80 kg![]()
Zwaarder gaat momenteel niet
Je kan gewoon onmogelijk hersteld zijn van een goede training in zo'n korte tijd, dus gisteravond heb je niet je best gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet.. volgens mij train ik wel zwaar genoeg
Vandaag met 12 kg getraind en legpress was 80 kg![]()
Zwaarder gaat momenteel niet
Ja maar, mannengriep is erger dan bevallenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen klagen niet over een beetje spierpijn dat ze daardoor de volgende ochtend niet kunnen trainen.
vrouwen overleven een pijn maandelijks die 10 keer erger is dan een mannengriep.
Rennen? Ben je gek in je hoofd of zo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik voel nog wel dat ik gisteren gerend heb. Vanavond toch maar weer fietsen
In de context van sporten horen je spieren niet hersteld te zijn na alleen maar een nacht. Dan heb je gewoon niet goed je best gedaan, heeft niks met pijn te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen klagen niet over een beetje spierpijn dat ze daardoor de volgende ochtend niet kunnen trainen.
vrouwen overleven een pijn maandelijks die 10 keer erger is dan een mannengriep.
Als bevallen net zo erg was als een mannengriep zouden er geen kinderen meer zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, mannengriep is erger dan bevallen
ja precies....quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, mannengriep is erger dan bevallen
Ik ben ook niet hersteldquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan gewoon onmogelijk hersteld zijn van een goede training in zo'n korte tijd, dus gisteravond heb je niet je best gedaan
Ik doe legpress met 15kg
Je kent me tochquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rennen? Ben je gek in je hoofd of zo?
De aarde kan best wat met minder mensen toequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als bevallen net zo erg was als een mannengriep zouden er geen kinderen meer zijn
als vrouwen zich net zo aan zouden stellen als mannen..... jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als bevallen net zo erg was als een mannengriep zouden er geen kinderen meer zijn
Hoeveel km heb je gerend dan?quote:
Siswet doet dit dagelijksquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies....
een bowlingbal door de reet naar buiten persen zou een man eens moeten doen
3x 30 reps met ongeveer een minuut per 30 en een halve minuut rust tussendoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook niet hersteldHeb een beetje spierpijn
15 kg ? Ben je op vakantie of zo ?
6,5, maar ik loop ook stukjes tussendoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je gerend dan?
dat is wel een feit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De aarde kan best wat met minder mensen toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Bijna geen spierpijn trouwens @:4EverBlackEyed
RIPquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
In de context van sporten horen je spieren niet hersteld te zijn na alleen maar een nacht. Dan heb je gewoon niet goed je best gedaan, heeft niks met pijn te maken.
Wij deden een circuitjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3x 30 reps met ongeveer een minuut per 30 en een halve minuut rust tussendoor
Er is ook schandalig weinig onderzoek gedaan naar ziekten bij vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder: 'Als mannen hun ballen om de zoveel tijd in de tettenpletter moesten leggen, was er allang iets anders op gevonden.'
Spierpijn en herstelde spieren zijn twee totaal verschillende dingen. Ik ga echt nooit en te nimmer dezelfde oefeningen als gisteren kunnen doen.quote:
Nou, ik ga maar vanavond een stukje wandelen, want van de stapjes vandaag, moet ik het niet hebben, binnenshuisquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
6,5, maar ik loop ook stukjes tussendoor
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel een feit.
als je van die gezinnen ziet waar al 5 kinderen zijn maar ja we willen toch zo graag nog een zesde... dan denk ik... ga de planeet eens anders vervuilen.
[spoiler]
@ spoilerquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel een feit.
als je van die gezinnen ziet waar al 5 kinderen zijn maar ja we willen toch zo graag nog een zesde... dan denk ik... ga de planeet eens anders vervuilen.
zometeen even een lunchwandelingetjequote:Op donderdag 18 juli 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar vanavond een stukje wandelen, want van de stapjes vandaag, moet ik het niet hebben, binnenshuis
ja is ook. maar stiekem wel karmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |