SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat valt dankzij de buurman heel erg meequote:Op donderdag 18 juli 2024 07:16 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh
[..]
Blij dat het goed gaat. Hoe is de schade aan huis?
Ja echt he, en twee weken geleden was ze ook hier maakte ik het ook.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou wilde je iets lekkers maken voor je dochter en gaat het zo mis
Ik merk wel het petroleum stel als terugkerend patroonquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, en twee weken geleden was ze ook hier maakte ik het ook.
Toen gleed de gietijzeren pan van een ander petroleum stel deksel viel op de grond Laminaat kapoet
Ik mag niet meer voor haar koken zegt ze
mjaquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, en twee weken geleden was ze ook hier maakte ik het ook.
Toen gleed de gietijzeren pan van een ander petroleum stel deksel viel op de grond Laminaat kapoet
Ik mag niet meer voor haar koken zegt ze
Ik deed het met lampenoliequote:Op donderdag 18 juli 2024 07:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doej ook met petroleum, das levensgevaarlijk binnen. Je hebt een mooie inductieplaat zie ik.
Ja en ik gebruik het al jaren. Kreeg trouwens die tip van een Fok!kerquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik merk wel het petroleum stel als terugkerend patroon
Slecht advies krijgen op fok. dat gebeurt normaal nooitquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik gebruik het al jaren. Kreeg trouwens die tip van een Fok!ker![]()
Vanaf nu gebruik ik het niet meer.
Of ik zet het buiten op de grond
Ik denk dat dit een goed idee is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik gebruik het al jaren. Kreeg trouwens die tip van een Fok!ker![]()
Vanaf nu gebruik ik het niet meer.
Of ik zet het buiten op de grond
Dat zijn tegels dat is niet zo erg, alles beter dan binnenquote:
Zij gebruikte het zellf ook altijdquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slecht advies krijgen op fok. dat gebeurt normaal nooit
Thnxquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een goed idee is.
Knuffel vanuit Wenduine. Ik rij naar De Panne met de Kusttram.
Wel meteen minder onkruidquote:
Hallo dud0rquote:
Slowcooker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed het met lampenolie
Op de inductie plaat kan ik niet sudderen het vlees brand steeds aan. Heb een goede gietijzeren pan gekocht maar helaas ook daarin . Toen kreeg ik de tip om het op zo petroleumstelletje te doen
Nu is het vlees niet verbrand maar de rest wel
Een hele oceaan over ziplinen duurt wel lang denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hele nacht gedroomd dat ik met een teamuitje van werk bezig was, ik ben nu echt doodmoe.![]()
We gingen wel leuke dingen doen, zoals een soort van ziplinen over de oceaan of zo
Geen file vandaag?quote:
Ja, daarom was ik ook moe toen ik wakker werdquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een hele oceaan over ziplinen duurt wel lang denk ik
[..]
Geen file vandaag?
Waar gingen ze over ?quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee nachtmerries gehadvan de week had ik er ook al een. Genieten.
Terecht ook met deze geen kleding beste kleding temperaturenquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik ook moe toen ik wakker werd![]()
Nee, thuiswerkleef, ik ga niet meer naar kantoor, deze week.
Het is hier zonnig.quote:
En jij wel naar kantoor/ op locatie?quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar gingen ze over ?
[..]
Terecht ook met deze geen kleding beste kleding temperaturen
Hier een waterig zonnetjequote:
misschien rijden ze op verzoek wel door naar budapest?quote:Reizigers tussen stations Den Haag en Rotterdam vervoerd in Hongaarse touringcars, hoe zit dat?
Touringcars met Hongaarse chauffeurs en Hongaarse kentekens rijden af en aan om reizigers te vervoeren tussen de stations Den Haag Hollands Spoor en Rotterdam Centraal. Zo groot is de nood als het gaat om vervangend vervoer nu er op dat traject geen treinen rijden.
https://www.ad.nl/delft/r(...)VN3ZiMfOFVKV0eTsA67A
Nah, komt vanzelf wel.quote:
Kan de slaapkamer nog even lekker luchten zonder dat het meteen heet wordtquote:
vandaag thuis, morgen kantoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij wel naar kantoor/ op locatie?
het is bijna goedkoper om naar italie te rijden en daar 50 liter te halenquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Olijfolie 19 euro de liter. Goeie genade.
krekkiequote:Op donderdag 18 juli 2024 08:41 schreef Crack_ het volgende:
Wacht op monteur die tussen 08.00 - 13.00 komt. Hoop dat ie er snel isAls ie er pas om 13.00 zou zijn dan ben ik wel veel van mn buitendag kwijt
Ik moet weg nu, dus kan nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan de slaapkamer nog even lekker luchten zonder dat het meteen heet wordt
je mag het vanmniddag hebben als het 28 graden is.quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoiquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
vandaag thuis, morgen kantoor
[..]
het is bijna goedkoper om naar italie te rijden en daar 50 liter te halen
[..]
krekkie
hoe is het met krekkie?
Ja, hier worden we niet vrolijk van.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
vandaag thuis, morgen kantoor
[..]
het is bijna goedkoper om naar italie te rijden en daar 50 liter te halen
[..]
krekkie
hoe is het met krekkie?
Heeyyy!quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:46 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Ik ga vanmiddag de gordijnen ophangen. Is de bedoeling.
4 dagen werken en kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:50 schreef Crack_ het volgende:
Wat zou jullie voorkeur hebben, 4 dagen werken en huis kopen of 2 dagen werken en goedkoop huren
IK moet nog twee weekjes hard werken voordat ik vakantie heb maar het zijn niet de drukste weken dus dat is wel even lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoi
Ja wel okee, heb vakantie maar het voelt (nog??) niet zo![]()
En bij u
Dat laatstequote:Op donderdag 18 juli 2024 08:50 schreef Crack_ het volgende:
Wat zou jullie voorkeur hebben, 4 dagen werken en huis kopen of 2 dagen werken en goedkoop huren
Kopenquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:50 schreef Crack_ het volgende:
4 dagen werken en kopen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:50 schreef Crack_ het volgende:
Primaquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
je mag het vanmniddag hebben als het 28 graden is.
4 dagen werken en kopen, dikke kans dat je op langere termijn alsnog terug kan naar 2 dagen werken wanneer er meer afgelost is en dan heb je je huis als kapitaal.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:50 schreef Crack_ het volgende:
waarom?quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 dagen werken en kopen natuurlijk.
Aan de lange termijn denken.
Dat klinkt lekker! En beetje werken is ook niet erg, geniet je extra van vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2024 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
IK moet nog twee weekjes hard werken voordat ik vakantie heb maar het zijn niet de drukste weken dus dat is wel even lekker.
[..]
Dat laatste
voor jou ook, whyyyyyquote:
Dit zijn alleen de domme reizigers he. Want als ze slim zijn reizen ze via Gouda.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:37 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
[..]
misschien rijden ze op verzoek wel door naar budapest?
Maar ja die andere 5 dagen wil je dan leuke dingen doen en die kosten ook geld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:50 schreef Crack_ het volgende:
Wat bedoel je rechtvaardigen? Als je uitgaven en inkomens matchen met 2 dagen werken dan is dat toch al gerechtvaardigd of?quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
4 dagen werken en kopen.
Of je moet een hele goede side hustle hebben om die 2 dagen werken te rechtvaardigen.
Hmm, dat is zoquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
4 dagen werken en kopen, dikke kans dat je op langere termijn alsnog terug kan naar 2 dagen werken wanneer er meer afgelost is en dan heb je je huis als kapitaal.
? Bij jou misschienquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja die andere 5 dagen wil je dan leuke dingen doen en die kosten ook geld.
Eh, varieert ook met wat je kiest te doen. Zoals Crack met d'r tuin, daar kan je héél wat uren insteken zonder dat het je geld kost.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Een deel van het "voordeel" van werken is dat je geen tijd hebt om je geld aan leuke dingen uit te geven
Ten eerste omdat huur ieder jaar omhoog gaat, en je loon niet altijd. Dus het zal ieder jaar moeilijker worden om dat vol te houden.quote:
Ja op reis natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, varieert ook met wat je kiest te doen. Zoals Crack met d'r tuin, daar kan je héél wat uren insteken zonder dat het je geld kost.
Motor.quote:
Bij de eerste droom was er brand geweestquote:
Oh myquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de eerste droom was er brand geweestEn was een van m'n cavia's doodgegaan. En dan niet een van m'n huidige caafs, maar eentje die al zeven jaar hemelen is.
Bij de tweede droom trok ik met wat wildvreemde vrienden de wereld rond in een caravan ofzo en lieten we ook onze post steeds doorsturen naar een andere postbus (hallo jaren 90), en daar zat soms post bij die geadresseerd was aan iemand die we niet kenden, maar de afzender wist wel steeds precies waar we naartoe gingen. En op een dag stond er een vreemde kerel voor de caravan en die was heel aardig en hielp ons met panne, en dat bleek de vent te zijn aan wie de post was geadresseerd, en hij had dat naar zichzelf gestuurdDus hij was niet te vertrouwen en hij gijzelde ons.
En ik had oordoppen op en zat ergens in een hoekje en deed alsof ik niks meekreeg, en toen dacht ik 'maar we zijn met z'n zessen, dan kunnen we hem toch wel overmeesteren?' en toen drukte ik z'n ogen in.
Nee was leuk.
Is voor mij geen probleem hoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Een deel van het "voordeel" van werken is dat je geen tijd hebt om je geld aan leuke dingen uit te geven
Ik vind dat oma daar wel wat duidelijker in mag zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Motor.
Nee, ik vermoed dat oma een geschikt voor consumptie-olie bedoelt, olijf ofzo. En dat werkt op zich ook wel.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de eerste droom was er brand geweestEn was een van m'n cavia's doodgegaan. En dan niet een van m'n huidige caafs, maar eentje die al zeven jaar hemelen is.
Bij de tweede droom trok ik met wat wildvreemde vrienden de wereld rond in een caravan ofzo en lieten we ook onze post steeds doorsturen naar een andere postbus (hallo jaren 90), en daar zat soms post bij die geadresseerd was aan iemand die we niet kenden, maar de afzender wist wel steeds precies waar we naartoe gingen. En op een dag stond er een vreemde kerel voor de caravan en die was heel aardig en hielp ons met panne, en dat bleek de vent te zijn aan wie de post was geadresseerd, en hij had dat naar zichzelf gestuurdDus hij was niet te vertrouwen en hij gijzelde ons.
En ik had oordoppen op en zat ergens in een hoekje en deed alsof ik niks meekreeg, en toen dacht ik 'maar we zijn met z'n zessen, dan kunnen we hem toch wel overmeesteren?' en toen drukte ik z'n ogen in.
Nee was leuk.
Ja, dit krijg je dus van al dat lezen!quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee was leuk.
Ook voordat ik tuin had, heb me eigenlijk altijd uitstekend kunnen vermaken met dingen die geen geld kosten of heel weinig. Maar ik hou van simpele dingen en natuurlijke dingen, das makkelijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, varieert ook met wat je kiest te doen. Zoals Crack met d'r tuin, daar kan je héél wat uren insteken zonder dat het je geld kost.
Dat eerste is niet altijd overal zo. Waar ik nu woon is dat bijv. niet zo, de huur mag met maximaal verhoogd worden met een super laag bedrag áls je inkomen dat toelaat. Als mijn inkomen niet stijgt, dan mn huur ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste omdat huur ieder jaar omhoog gaat, en je loon niet altijd. Dus het zal ieder jaar moeilijker worden om dat vol te houden.
Ten tweede omdat je dan na een aantal jaar iets van jezelf hebt. Je hebt iets opgebouwd, wat je eventueel kunt gebruiken voor je pensioen.
Dat is waar, en huur blijft daardoor wat minder 'eigen'. Al is dat opzich best goede en leuke investering als je van plan bent om ergens echt tientallen jaren te wonen. In overleg mag best veel, en hoef je dan ook niet weg te halen achteraf.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en nog een voordeel van eigen huis: alles wat je eraan verandert, blijft ook echt van jou. Geen gekut met dat dingen terug moeten naar originele staat en alles blijft in principe ook van jou. Dingen als een keuken aanpassen zou ik in huur niet zo snel doen, zeg maar.
Misschien is het ook nog mijn eigen "harde" insteek. Hoe ga je invulling geven aan je leven? Haal je er dan vervulling uit? Heb je nog ambities? Misschien ook iets meer zekerheid (door het hebben van werk) en mogelijkheden om een spaarpotje op te bouwen voor onvoorziene dingen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je rechtvaardigen? Als je uitgaven en inkomens matchen met 2 dagen werken dan is dat toch al gerechtvaardigd of?![]()
verder, why?
[..]
Hmm, dat is zo
Tuin was vooral even een snel en makkelijk voorbeeld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook voordat ik tuin had, heb me eigenlijk altijd uitstekend kunnen vermaken met dingen die geen geld kosten of heel weinig. Maar ik hou van simpele dingen en natuurlijke dingen, das makkelijk![]()
Volgend jaar wellicht failliet want wil 10x naar Elisabeth, hoop dat ticketswap wat in de aanbieding gaat hebben
[..]
Dat eerste is niet altijd overal zo. Waar ik nu woon is dat bijv. niet zo, de huur mag met maximaal verhoogd worden met een super laag bedrag áls je inkomen dat toelaat. Als mijn inkomen niet stijgt, dan mn huur ook niet.
Bij dat tweede denk ik persoonlijk 'oke maar waarom zou ik (of iemand) dat willen?'. Voor mensen die gezin willen opbouwen is het logisch denk ik, maar wat als je dat niet wil?
Dat een huis kopen op de lange termijn misschien geld oplevert klinkt wel heel fijn.. Daar kun je wel veel mee
Onderhoud zelf moeten doen is wel een kostenpost om rekening mee te houden, maar ook daarvoor geldt dat je veel meer vrijheid hebt om de voor jou betere optie uit te zoeken. Bij een chille huurder heb je misschien wel wát opties, maar dat zal nooit zo breed zijn als wanneer het je eigendom is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en huur blijft daardoor wat minder 'eigen'. Al is dat opzich best goede en leuke investering als je van plan bent om ergens echt tientallen jaren te wonen. In overleg mag best veel, en hoef je dan ook niet weg te halen achteraf.
En voordeel van huur is weer dat je bepaalde dingen niet zelf hoeft te regelen. Zal onder de streep in vergelijking met het kopen van een huis niet goedkoper zijn (denk ik) maar scheelt misschien stressgevoelens?
Invulling leven: hetzelfde als wat je nu doet in je vrije tijd? Misschien nog extra hobby erbij ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien is het ook nog mijn eigen "harde" insteek. Hoe ga je invulling geven aan je leven? Haal je er dan vervulling uit? Heb je nog ambities? Misschien ook iets meer zekerheid (door het hebben van werk) en mogelijkheden om een spaarpotje op te bouwen voor onvoorziene dingen.
hahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuin was vooral even een snel en makkelijk voorbeeld.Iedereen kan zich immers wel voorstellen dat je daar uren zoet mee kan zijn zonder dat het een cent kost (*kuch* overdosis paardenbloemen *kuch*)
[..]
Onderhoud zelf moeten doen is wel een kostenpost om rekening mee te houden, maar ook daarvoor geldt dat je veel meer vrijheid hebt om de voor jou betere optie uit te zoeken. Bij een chille huurder heb je misschien wel wát opties, maar dat zal nooit zo breed zijn als wanneer het je eigendom is.
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
De tijd invullen zou mijn probleem niet zijn in ieder geval, zoveel dingen waar ik nu gewoon niet aan toe kom.
Echt lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
De tijd invullen zou mijn probleem niet zijn in ieder geval, zoveel dingen waar ik nu gewoon niet aan toe kom.
Ik ken mezelf, als ik niets hoef te doen lig ik dagen op de bank of ga ik dingen doen die nog meer geld kostenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Invulling leven: hetzelfde als wat je nu doet in je vrije tijd? Misschien nog extra hobby erbij ofzo.
Vervulling: van doen wat je zelf fijn vind? Lijkt me wel tochanders lijkt het me uberhaupt een rare keus om minder te werken, als je daar geen fijn gevoel van krijgt.
Ambitie: heb ik persoonlijk niet echt, wel dingen die ik (graag) zou willen maar vind mn leven al langere tijd compleet eigenlijk
Spaarpotje: ?kan toch gewoon?
Maar hou er wel rekening mee dat de dagen waarop je nu niets hoeft te doen anders zijn dan wanneer het je normaal is. Compleet logisch dat je dan dingen gaat doen waar je anders niet aan toe komt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, als ik niets hoef te doen lig ik dagen op de bank of ga ik dingen doen die nog meer geld kosten
Zelfde geld voor het opbouwen van dat spaarpotje. Ik weet niet hoeveel je verdiend met 2 dagen werkenmaar daarmee zou ik niet rondkomen gok ik.
Scheelt dat er geen goed of fout isIeder zn ding
Oohhh, nee dat schiet dan niet op. Wel fijn om dat van jezelf te wetenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, als ik niets hoef te doen lig ik dagen op de bank of ga ik dingen doen die nog meer geld kosten
Zelfde geld voor het opbouwen van dat spaarpotje. Ik weet niet hoeveel je verdiend met 2 dagen werkenmaar daarmee zou ik niet rondkomen gok ik.
Scheelt dat er geen goed of fout isIeder zn ding
Dat je met een huis kopen altijd de vrijheid hebt om het weer te verkopen en dat dat je meteen een smak geld oplevert, is inderdaad wel heel aantrekkelijk. Zelfs zonder directe plannen wat je daarmee zou willen doen, gewoon die vrijheid ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor mij is de zwaarstwegende dat bij koop je hypotheek normaliter niet zal stijgen en er iedere maand een stukje meer bezit wordt. Mochten er dingen in de toekomst anders lopen dan voorzien, dan heb je dat tenminste altijd achter je staan.
En zoals ik kijk naar hoe het hier loopt: de maandlasten zijn inmiddels een lachertje, het is vooral dat mijn/onze tijd om ergens te gaan zitten en een truukje te doen op een bepaalde waarde geschat wordt en er niet heel veel opties zijn om dat om te zetten naar minder uren, het is niet dat we het niet met minder zouden redden.
Beetje toekomstgericht. Als ik dan eindelijk eens mag stoppen met werken kan je het huis nog verkopen. dan eventueel iets huren en heb je een extra aanvulling op je pensioen om leuke dingen te doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom?
[..]
Dat klinkt lekker! En beetje werken is ook niet erg, geniet je extra van vakantie![]()
En waarom het laatste?
[..]
voor jou ook, whyyyyy
die eerstequote:Op donderdag 18 juli 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee was leuk.
zuigt alle warme lucht wegquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Kak, heb m'n afzuiger aan laten staan
Gelukkig blijft het het grootste deel van de dag nog redelijk koel.
of ene week 2, andere 3quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
2 dagen is wel kort, 3 dagen is beter
Hoi dud0rquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
O, we zijn thuis nu al plannen aan het maken voor de kerst.
Niet werken is zooooooo ongezond, voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
2 dagen is wel kort, 3 dagen is beter
Hoe Gen Z.quote:
M'n ouders zijn ergens uitgenodigd en meestal vier ik bij hen kerst. Dus dat melden ze en ik dacht 'Leuk, gaan!' Zonder erbij stil te staan dat ik dan alleen benquote:
of eerder met pensioenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje toekomstgericht. Als ik dan eindelijk eens mag stoppen met werken kan je het huis nog verkopen. dan eventueel iets huren en heb je een extra aanvulling op je pensioen om leuke dingen te doen.
[..]
die eerste
die tweede, had ook niet anders van je verwacht met de hoeveelheid horror en true crime die je kijkt.
[..]
zuigt alle warme lucht weg
echt? Meer dan als je meer dagen zou werken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik dan de hele week tegen die twee dagen werk op te hikken.
M'n zus werkt 3 dagen, maar die heeft een kerel met een heel goede baan. Ik vind het oneerlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet werken is zooooooo ongezond, voor de meeste mensen.
moest lachenquote:
Ja want dan zit het in m'n systeem denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of eerder met pensioenof van beide een beetje, eerder met pensioen en leuke dingen doen. Als de zorgkosten in die tijd niet gigantisch zijn gestegen en je blij mag zijn dat je het geld hebt om goede zorg te kunnen betalen
[..]
echt? Meer dan als je meer dagen zou werken?
ook opties inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of eerder met pensioenof van beide een beetje, eerder met pensioen en leuke dingen doen. Als de zorgkosten in die tijd niet gigantisch zijn gestegen en je blij mag zijn dat je het geld hebt om goede zorg te kunnen betalen
[..]
echt? Meer dan als je meer dagen zou werken?
Hmm, op dit moment vind ik het nog wel even prima zo. Het scheelt ook enorm dat ik hier goed op m'n plek zit zo en ik nog wel wat doelen heb om naar toe te werken. M'n ding is meer dat ik op zich wel graag een achtste dag had gehad om aan de klusjes die steeds blijven liggen toe te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oohhh, nee dat schiet dan niet op. Wel fijn om dat van jezelf te wetenHoe ga jij om met vakanties waarbij je niet weggaat?
En ik zou persoonlijk genoeg verdienen met twee dagen werken om rond te komen met de uitgaven die ik heb.
[..]
Dat je met een huis kopen altijd de vrijheid hebt om het weer te verkopen en dat dat je meteen een smak geld oplevert, is inderdaad wel heel aantrekkelijk. Zelfs zonder directe plannen wat je daarmee zou willen doen, gewoon die vrijheid ofzo
En ja minder werken kan niet altijd..Zou je dat wel willen?
ook een kerel met een hele goede baan zoeken dusquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus werkt 3 dagen, maar die heeft een kerel met een heel goede baan. Ik vind het oneerlijk.
En dan heeft ze nog een schoonmaker ook
Hier ben ik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:36 schreef dud0r het volgende:
ook een kerel met een hele goede baan zoeken dus
Mijn zus werkt vanaf haar 19e al niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus werkt 3 dagen, maar die heeft een kerel met een heel goede baan. Ik vind het oneerlijk.
En dan heeft ze nog een schoonmaker ook
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus werkt vanaf haar 19e al niet meer.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet werken is zooooooo ongezond, voor de meeste mensen.
Als je inkomsten laag genoeg zijn voor toeslagen, anders niet natuurlijk. Maarja, voor veel mensen levert het volgens mij geld op om minder te gaan werkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe Gen Z.Bizarre is ook dat het onder aan de streep meer inkomsten genereert vanwege toeslagen die je dan krijgt. Meer werken betekent minder toeslagen en onder aan de streep hou je minder over.
Ohquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want dan zit het in m'n systeem denk ik
Maar ik ben ook bang dat ik op m'n vijf vrije dagen tot twaalf uur in m'n nest lig en een beetje de hele dag loop te hangen.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, op dit moment vind ik het nog wel even prima zo. Het scheelt ook enorm dat ik hier goed op m'n plek zit zo en ik nog wel wat doelen heb om naar toe te werken. M'n ding is meer dat ik op zich wel graag een achtste dag had gehad om aan de klusjes die steeds blijven liggen toe te komen.
Hear me out... Kerst in Disney?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders zijn ergens uitgenodigd en meestal vier ik bij hen kerst. Dus dat melden ze en ik dacht 'Leuk, gaan!' Zonder erbij stil te staan dat ik dan alleen benMaar dat interesseert mij niet zoveel, denk dat m'n ouders het erger vinden voor me.
hoi, hier ben ikquote:
hoeveel denk je dat het kost?quote:
Mijne kost me momenteel bar weinig en ik kan er nog dagenlang in aan de slag.quote:
Nu nog wel, maar als het buiten warmer is dan binnen wordt juist de warmte naar binnen gehaald.quote:
Oke, ik kom er aanquote:
Gewoon een groot balkon nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijne kost me momenteel bar weinig en ik kan er nog dagenlang in aan de slag.
Gewoon niks zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei m'n zus ook en als ik met iemand anders ga maakt ze me af.
Oh jou vertrouw ik wel, dan ga ik naar mn tuin okeeeeeeee thanks byyyyequote:
gewoon je dagen anders indelen. je eerst dag is van 04.00 tot 12.00, dan is je tweede dag van 12.00 tot 20.00 en dan kan je slapen op je derde dag van 20.00 tot 04.00quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, op dit moment vind ik het nog wel even prima zo. Het scheelt ook enorm dat ik hier goed op m'n plek zit zo en ik nog wel wat doelen heb om naar toe te werken. M'n ding is meer dat ik op zich wel graag een achtste dag had gehad om aan de klusjes die steeds blijven liggen toe te komen.
cv controlequote:
wel duurquote:
Ja. We zijn van de winter geweest en ze wil nu met kerst weer. M'n bankrekening wat doe je.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon niks zeggen![]()
Is jouw zus een Disney-adult?
Ik heb weinig vakanties gehad waarom ik niets ging doen. Jaren lang maar heel weinig gepakt omdat ik niets ging doen. Ik heb echt nog maar een enkele keer 3 weken aan een gesloten vakantie gehadquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oohhh, nee dat schiet dan niet op. Wel fijn om dat van jezelf te wetenHoe ga jij om met vakanties waarbij je niet weggaat?
En ik zou persoonlijk genoeg verdienen met twee dagen werken om rond te komen met de uitgaven die ik heb.
[..]
Dat je met een huis kopen altijd de vrijheid hebt om het weer te verkopen en dat dat je meteen een smak geld oplevert, is inderdaad wel heel aantrekkelijk. Zelfs zonder directe plannen wat je daarmee zou willen doen, gewoon die vrijheid ofzo
En ja minder werken kan niet altijd..Zou je dat wel willen?
Ja misschien. Ik heb meer dan 10 jaar geleden tijden thuis gezeten zonder werk/school en toen ging ik niets doen. Vooral haken, maar elke keer nieuw garen kopen kost ook geldquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hou er wel rekening mee dat de dagen waarop je nu niets hoeft te doen anders zijn dan wanneer het je normaal is. Compleet logisch dat je dan dingen gaat doen waar je anders niet aan toe komt.
100 p/mquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoi, hier ben ik
geef mij aub een deel want ik heb het heel slecht
[..]
hoeveel denk je dat het kost?
half uurtje als die 'm ook even schoon maaktquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cv controle
De controles hiervoor waren heel kort want dat ding is 3 jaar oud ofzoiets, hoe lang duurt een 'normale' controle?
MN DAG!!
Komende maand kan ik in ieder geval een aantal van de kutklusjes naar kerel schuiven, die heeft dan tijd zat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je inkomsten laag genoeg zijn voor toeslagen, anders niet natuurlijk. Maarja, voor veel mensen levert het volgens mij geld op om minder te gaan werken
[..]
Ohkan me voorstellen dat je daar niet echt voldoening uithaalt
Je denkt niet dat je je ritme aangepast wordt bij 2 dagen werken en dat dat dan het nieuwe normaal wordt? Zoals het nu bij vijf dagen is, of geen idee hoeveel je werkt eigenlijk
[..]sorry, dat kunnen we nou écht niet fiksen voor je
![]()
En eigenlijk alleen maar positief als ik dit zo leesdat is fijn
De meeste starters beginnen niet met 2x modaal. Dus dat is bij de generatie zeker van toepassing.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:38 schreef Crack_ het volgende:
Als je inkomsten laag genoeg zijn voor toeslagen, anders niet natuurlijk. Maarja, voor veel mensen levert het volgens mij geld op om minder te gaan werken
En weer helder van geest.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu zou stoppen met wiet roken, instant rijk. So sad.
10 minuten ofzoiets.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cv controle
De controles hiervoor waren heel kort want dat ding is 3 jaar oud ofzoiets, hoe lang duurt een 'normale' controle?
MN DAG!!
Bij de laatste controle hier durfde die gozer niks aan te raken omdat het zo verouderd is en van alles bijna loslietquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
half uurtje als die 'm ook even schoon maakt
Minder dan een half uur meestal. Hier belden ze daarna om de CV controle te komen controleren. Of ik weer even een halve dag thuis wilde blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cv controle
MN DAG!!
Ja je verzorging in jhe laatste 20 jaar betalen, want als je dus geen gezin opgebouwd hebt, wie doet het DAN?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:14 schreef Crack_ het volgende:
Voor mensen die gezin willen opbouwen is het logisch denk ik, maar wat als je dat niet wil?
Dat een huis kopen op de lange termijn misschien geld oplevert klinkt wel heel fijn.. Daar kun je wel veel mee
jaaa, vandaag is gordijnendag! @Ama doet meequote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet nog gordijnen en gordijnrail eraf halen. Geen zin om dat te gaan doen, maar het moet.
ohh, haha nouja zorgen dat je altijd iets te doen hebt is ook een goede manier om ermee om te gaan dan denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb weinig vakanties gehad waarom ik niets ging doen. Jaren lang maar heel weinig gepakt omdat ik niets ging doen. Ik heb echt nog maar een enkele keer 3 weken aan een gesloten vakantie gehad
En verder ging ik dan niet veel doen of ik verzon toch dingen om te doen.... dagjes weg ofzo.
[..]
Ja misschien. Ik heb meer dan 10 jaar geleden tijden thuis gezeten zonder werk/school en toen ging ik niets doen. Vooral haken, maar elke keer nieuw garen kopen kost ook geld
Dingen waar ik nu niet aan toe kom of toe wil komen, is het huishouden
quote:
Oh, maar dat gezin moet je het sowieso niet van willen vragen, die hebben hun eigen leven dan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je verzorging in jhe laatste 20 jaar betalen, want als je dus geen gezin opgebouwd hebt, wie doet het DAN?
Zo'n jonge ketel is meestal niet heel veel werkquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cv controle
MN DAG!!
Je moet eerst nog door de ballotage.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:39 schreef Crack_ het volgende:
hoi, hier ben ik
geef mij aub een deel want ik heb het heel slecht
Lolwat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Minder dan een half uur meestal. Hier belden ze daarna om de CV controle te komen controleren. Of ik weer even een halve dag thuis wilde blijven.
huhquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
half uurtje als die 'm ook even schoon maakt
wat staat er op de planningquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komende maand kan ik in ieder geval een aantal van de kutklusjes naar kerel schuiven, die heeft dan tijd zat.
Eh, ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat gezin moet je het sowieso niet van willen vragen, die hebben hun eigen leven dan.
Vorig jaar is zowat elke onderdeel van mijn cv-ketel vervangen, omdat de waterdruk continu wegviel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de laatste controle hier durfde die gozer niks aan te raken omdat het zo verouderd is en van alles bijna losliet
Ik las kerelquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo'n jonge ketel is meestal niet heel veel werk
dat komt vooral dan omdat jij zo leuk bent dat ze langer bij je in de buurt willen zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh
wat
oke die contoles hiervoor duurden altijd wel 1,5 uur ofzo hoor
[..]
wat staat er op de planning
Jij gaat ook niet thuiszorg verlenen voor je ouders indien nodig, neem ik aan. (Al was het maar omdat ik je er niet naar inschat dat daar je talenten liggen)quote:
ik heb mijn raambekleding net weer er op zitten, was pokkewerk dus ga ze er niet nogmaals af halenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa, vandaag is gordijnendag! @:ama doet mee
toeslag stopt toch ook niet bij 2x modaal? Dat stopt toch al bij.. 0,5 modaal?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste starters beginnen niet met 2x modaal. Dus dat is bij de generatie zeker van toepassing.
Kost wat bloed, zweet en tranen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet eerst nog door de ballotage.CL heeft dat proces al doorlopen.
je leest wat je wil lezenquote:
WATquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de laatste controle hier durfde die gozer niks aan te raken omdat het zo verouderd is en van alles bijna losliet
Dat is dan het nadeel van een koophuis, ik moet dat allemaal zelf regelen en betalen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar is zowat elke onderdeel van mijn cv-ketel vervangen, omdat de waterdruk continu wegviel.
Krijg ik dit jaar bij een controle te horen, dat we mogelijk volgend jaar een nieuwe cv-ketel krijgen.
Binnenkort een Ikea in mijn stad, maar wel gelijk de kleinste van het land.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
toeslag stopt toch ook niet bij 2x modaal? Dat stopt toch al bij.. 0,5 modaal?had al geen recht meer op toeslagen toen ik bij ikea werkte, was ook maar 4 dagen (maar verdiende daar wel mega goed voor het werk wat ik deed)
Ik krijg een nieuwe kledingkast.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh
wat
oke die contoles hiervoor duurden altijd wel 1,5 uur ofzo hoor
[..]
wat staat er op de planning
met delftsblauwe tegeltjes?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maaaaar ik heb wel een supermooie badkamer
Geen idee wanneer het precies stopt. Zelfs toen ik meer dan 2x modaal verdiende kwam ik nog steeds in aanmerking voor bepaalde toeslagen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:45 schreef Crack_ het volgende:
toeslag stopt toch ook niet bij 2x modaal? Dat stopt toch al bij.. 0,5 modaal?had al geen recht meer op toeslagen toen ik bij ikea werkte, was ook maar 4 dagen (maar verdiende daar wel mega goed voor het werk wat ik deed)
wrom krijg jij die? tssquote:
En omdat ik te ver weg woon en het niet praktisch is en zo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet thuiszorg verlenen voor je ouders indien nodig, neem ik aan. (Al was het maar omdat ik je er niet naar inschat dat daar je talenten liggen)
Nou ja hij doet het nog primaquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT
HOE
Of vergis ik me en komen ze iets anders doen
[..]wat kut
was het wel goed?
Hier zei die laatste keer 'nou eens even kijken of er een dood vogeltje in zit'want die maken vaak nestjes in de afvoerbuizen, doe er dan zo'n hekje voor
!
Zodat alleen de beste en leukste overblijven.quote:
Zelfde hier, 'tussen 08.00 - 13.00'quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Minder dan een half uur meestal. Hier belden ze daarna om de CV controle te komen controleren. Of ik weer even een halve dag thuis wilde blijven.
vind het ook niet fair om dit van je kinderen te verwachten eigenlijk. Grote kans dat ze het wel doen maar er van uit gaan dat ze het doen, noquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je verzorging in jhe laatste 20 jaar betalen, want als je dus geen gezin opgebouwd hebt, wie doet het DAN?
Ze kijken naar schermpjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT
HOE
Of vergis ik me en komen ze iets anders doen
[..]wat kut
was het wel goed?
Hier zei die laatste keer 'nou eens even kijken of er een dood vogeltje in zit'want die maken vaak nestjes in de afvoerbuizen, doe er dan zo'n hekje voor
!
Neequote:
ow jottum... VvE die zich er in mengenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij doet het nog primaPaar jaar geleden dat expansievat vervangen en hij loopt weer als een zonnetje, maar ze adviseren toch een nieuwe te plaatsen. Kreeg een offertje en plotseling moest ik voor een ketel van 1800 euro ook allemaal andere toeters en bellen erbij nemen en zou ik het dubbele kwijt zijn. En toen bleek dat ik een andere aansluiting moest van de VvE en nu heb ik er al helemaal geen zin meer in. En ik weet dus niet of al die toeters en bellen verplicht/nodig zijn of dat ze me gewoon shit willen aansmeren.
Dat zeg ik, je hebt je eigen leven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En omdat ik te ver weg woon en het niet praktisch is en zo.
Ik vind mijn badkamer te groot qua oppervlakte. Ik had liever dat een deel van die oppervlakte naar 1 van de slaapkamers ging.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is dan het nadeel van een koophuis, ik moet dat allemaal zelf regelen en betalen.
Maaaaar ik heb wel een supermooie badkamer
ik heb er over getwijfeld om 4 te kopen... en dat ze dan twee op toilet er tussen zouden doen en twee in douche... maar ja dan moeten die tegels verwijderd worden als ik ga verhuizen...quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeRoze tegels
De wc ook. Maar ik wilde wel zo'n tegeltje neerzetten ter versiering.
oh het is onderhoud, is dat anders dan controle? want ze zijn hier echt never nooit met een half uur klaar geweestquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo'n jonge ketel is meestal niet heel veel werk
de watquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet eerst nog door de ballotage.CL heeft dat proces al doorlopen.
quote:
Omdat ik liev ben en teveel zooi heb.quote:
ik ben ook liev en heb ook veel zooi... maar ik moet zelf kopenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik liev ben en teveel zooi heb.
Ja hier ook. Vooral nu het bad eruit is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind mijn badkamer te groot qua oppervlakte. Ik had liever dat een deel van die oppervlakte naar 1 van de slaapkamers ging.
Dat soort shizzle regelt de woningbouw wel voor me.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij doet het nog primaPaar jaar geleden dat expansievat vervangen en hij loopt weer als een zonnetje, maar ze adviseren toch een nieuwe te plaatsen. Kreeg een offertje en plotseling moest ik voor een ketel van 1800 euro ook allemaal andere toeters en bellen erbij nemen en zou ik het dubbele kwijt zijn. En toen bleek dat ik een andere aansluiting moest van de VvE en nu heb ik er al helemaal geen zin meer in. En ik weet dus niet of al die toeters en bellen verplicht/nodig zijn of dat ze me gewoon shit willen aansmeren.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat komt vooral dan omdat jij zo leuk bent dat ze langer bij je in de buurt willen zijn
raambekledingquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mijn raambekleding net weer er op zitten, was pokkewerk dus ga ze er niet nogmaals af halen
'betaal mij maar!!!'quote:
Hij gaat 'm bouwen voor me, maatkast.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben ook liev en heb ook veel zooi... maar ik moet zelf kopen
Computergedoetjes oplossen vindt Fles gewoon leuk als hobby.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je hebt je eigen leven.
ja bij gordijnen denk ik aan hangende lappen stof.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:51 schreef Crack_ het volgende:
raambekleding als je het net hebt gedaan dan krijg jij een vrijbrief
ow das wel koel!!!quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij gaat 'm bouwen voor me, maatkast.
Vooral leuk als je huurt van de woningbouw en je hebt ook koopappartementen tussen zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jottum... VvE die zich er in mengen
Ooooh, wist niet dat er een nieuwe kwam! Wel fijn hoor, ook al is het klein?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Binnenkort een Ikea in mijn stad, maar wel gelijk de kleinste van het land.
OEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe kledingkast.![]()
En vooral dingen als grondige schoonmaak, de dakgoot legen, tripjes stort maken, dat idee.
watquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee wanneer het precies stopt. Zelfs toen ik meer dan 2x modaal verdiende kwam ik nog steeds in aanmerking voor bepaalde toeslagen.
Het is zo'n plan en order winkel en kleine grut kan je kopen. Als kasten wil kopen, dan moet ik alsnog naar Ikea Grunn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, wist niet dat er een nieuwe kwam! Wel fijn hoor, ook al is het klein?
[..]
OEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH![]()
![]()
Ah ja, dat moet ook gebeuren
[..]
wat
welke
doe ik iets verkeerd
*noteert om te checken
De toelatingsprocedure.quote:
Weet ik niet meer. Mijn vader weet veel van belastingen dus die weet meestal wel ergens iets vandaan te toveren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:52 schreef Crack_ het volgende:
wat
welke
doe ik iets verkeerd
*noteert om te checken
nou als koopappartement bezitter ben je er ook snel klaar mee hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral leuk als je huurt van de woningbouw en je hebt ook koopappartementen tussen zitten.
Ik zeg nergens dat je nooit wat mag oplossen, alleen dat als je een gezin start met de verwachting dat je kinderen altijd alles laten vallen wanneer je ze nodig hebt, je met de verkeerde instelling een gezin sticht. Ik heb gewoon een schurfthekel aan de "mAaR WIe ZOrGt eR dAn VoOR jE" als argument om kinderen te nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Computergedoetjes oplossen vindt Fles gewoon leuk als hobby.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze doen hier ook van alles, kijken niet alleen naar het schermpie. Maar is onderhoud en geen controle, dat is misschien anders?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kijken naar schermpjes.
Mijn cv-ketel is nu wel op zoveel tijd in storing. Heb geen zin om te bellen voor reparatie, want als de monteurs net langskomen dan is het niet in storing.
nicequote:Op donderdag 18 juli 2024 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja bij gordijnen denk ik aan hangende lappen stof.
ik heb pliseegordijnen.
altijd meteen na je aangifte met het verzamelinkomen dat op die berekening staat meteen naar toeslagen.nl en proefberekening maken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
wat
welke
doe ik iets verkeerd
*noteert om te checken
volgens mij hetzelfde. hier is die ook nooit in een half uur klaar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh het is onderhoud, is dat anders dan controle? want ze zijn hier echt never nooit met een half uur klaar geweest
[..]
de wat
[..]
Van die storing merk ik alleen dat ik koud water heb. Dan schuif je opzij en hij doet het weer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]Gedoeeeeeeeeee
En dat uitzoekwerk is ook niet bepaald leuk...
[..]
ze doen hier ook van alles, kijken niet alleen naar het schermpie. Maar is onderhoud en geen controle, dat is misschien anders?![]()
Oh, je merkt niks in de praktijk van die storing?
[..]
nice
ahhh, maar alsnog, handig?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is zo'n plan en order winkel en kleine grut kan je kopen. Als kasten wil kopen, dan moet ik alsnog naar Ikea Grunn.
Ohnee daar krijg ik angst van, laat maarquote:
Handigquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Mijn vader weet veel van belastingen dus die weet meestal wel ergens iets vandaan te toveren.
Samequote:Op donderdag 18 juli 2024 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je nooit wat mag oplossen, alleen dat als je een gezin start met de verwachting dat je kinderen altijd alles laten vallen wanneer je ze nodig hebt, je met de verkeerde instelling een gezin sticht. Ik heb gewoon een schurfthekel aan de "mAaR WIe ZOrGt eR dAn VoOR jE" als argument om kinderen te nemen.
ja maar huur en zorg heb ik echt al jaren niet meer en ben er over de jaren financieel niet op achteruit gegaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd meteen na je aangifte met het verzamelinkomen dat op die berekening staat meteen naar toeslagen.nl en proefberekening maken.
De kinderen van anderen zorgen dan voor mij.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je nooit wat mag oplossen, alleen dat als je een gezin start met de verwachting dat je kinderen altijd alles laten vallen wanneer je ze nodig hebt, je met de verkeerde instelling een gezin sticht. Ik heb gewoon een schurfthekel aan de "mAaR WIe ZOrGt eR dAn VoOR jE" als argument om kinderen te nemen.
Men lijdt het meest onder het lijden dat men vreestquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:58 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee daar krijg ik angst van, laat maar
Dat zeg ik, de kutklusjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
wat
welke
doe ik iets verkeerd
*noteert om te checken
ik heb 1 keer ketelstoring gehad. was niet te fixen met opzij schuiven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van die storing merk ik alleen dat ik koud water heb. Dan schuif je opzij en hij doet het weer.
Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat als de verwarming weer aan staat.
Jaaa, precies. Oke, andere fokkers hier worden gewoon opgelichtquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij hetzelfde. hier is die ook nooit in een half uur klaar.
Brander demonteren en schoonmaken, alles checken op vervuiling en lekkages. Buiten dat is onderhoud van die dingen ook een beetje "if it ain't broke, don't fix it."
1,5 uur is wel te doen denk ik.
Hier meestal langer omdat de monteur een vriend van mn vader was en we nog even een kop koffie moeten drinken (en hem kennende nog even een puntmutsenuurtje moeten doen)
Oehhhhhquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ANyway, net terug van de bakker voor LEKKER broodnu vergaderen
3212 stapjens![]()
daarom wel proefberekening doen, al heb je recht op 100 euro per jaar, kun je achteraf als 1 bedrag aanvragenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar huur en zorg heb ik echt al jaren niet meer en ben er over de jaren financieel niet op achteruit gegaan
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van die storing merk ik alleen dat ik koud water heb. Dan schuif je opzij en hij doet het weer.
Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat als de verwarming weer aan staat.
jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest
ik heb een warmtepomp kan deels het verwarmen van het appartement nog opvangen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb 1 keer ketelstoring gehad. was niet te fixen met opzij schuiven.
moesten er nieuwe draadjesdingen in.
was in de winter. en het was koud... en het bleef koud... 12 graden ofzo in huis
ook roze?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ben m'n buurman nog steeds dankbaar dat hij een paar jaar geleden die tegels voor op het balkon had uitgezocht want daar kwam ik al niet uit
heueheeuehuequote:Op donderdag 18 juli 2024 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de kutklusjes.![]()
Nadeel is wel dat ik ook even "moet" kijken naar wat er weg kan, kost ook weer tijd.
Ja, die lui die ervoor betaald worden enzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kinderen van anderen zorgen dan voor mij.
dat scheelt. dat heb ik niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik heb een warmtepomp kan deels het verwarmen van het appartement nog opvangen.
Dat hoef ik echt niet te doen bij huur en zorgquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom wel proefberekening doen, al heb je recht op 100 euro per jaar, kun je achteraf als 1 bedrag aanvragen
ja das dan eigen keuze idd...quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg ook al heel lang geen zorgtoeslag meer. Op zich logisch, maar ik zet de helft van wat ik verdien opzij voor later, dus dat is geen besteedbaar inkomen. Met het geld dat ik mezelf zeg maar uitkeer zou ik wel recht hebben op zorgtoeslag geloof ik.
okequote:Op donderdag 18 juli 2024 10:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoef ik echt niet te doen bij huur en zorg
roze kerstlampjes... dat schijnt rood op... en dan denken de marsmannetjes.....quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee helaas. Wel roze bloempotten en een paars kleedje en roze lampjes.
Ik ben er zo een die dan na een paar uur in een of ander oud boek zit te bladeren, omringd door een berg aan random spullen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heueheeuehue![]()
Dat kost vaak overdreven veel tijd zelfs
Toeslagen, die moet je laten liggen voor de onderkant van de maatschappij joh.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg ook al heel lang geen zorgtoeslag meer. Op zich logisch, maar ik zet de helft van wat ik verdien opzij voor later, dus dat is geen besteedbaar inkomen. Met het geld dat ik mezelf zeg maar uitkeer zou ik wel recht hebben op zorgtoeslag geloof ik.
Ja maar ik ben verantwoordelijk bezig 'voor het geval er iets gebeurt' en ik spaar voor m'n eigen pensioen zodat ik m'n handje niet hoef op te houdenquote:
Nee joh, graties geld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toeslagen, die moet je laten liggen voor de onderkant van de maatschappij joh.
uhuh ik snapquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verantwoordelijk bezig 'voor het geval er iets gebeurt' en ik spaar voor m'n eigen pensioen zodat ik m'n handje niet hoef op te houdenGezien de manier waarop ze reclame maken voor de verplichte AOV is dat namelijk heeeeeel vervelend.
Maar anders had ik ook wel een groter huis kunnen kopen bijvoorbeeld
Precies dat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die lui die ervoor betaald worden enzo.
Ik help m'n ouders heus wel hoor, maar dan op vlakken waar ik daadwerkelijk nuttig inzetbaar ben en dat is dan vooral omdat ik een goede band met ze heb, niet omdat ze me toevallig op de wereld hebben gezet.
hahahaquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er zo een die dan na een paar uur in een of ander oud boek zit te bladeren, omringd door een berg aan random spullen.
Tijd om kinderen te gaan fokkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:06 schreef Crack_ het volgende:
Oh huh, er zijn maar 4 toeslagen waarvan 2 zijn bedoeld als je kinderen hebt. De overige twee zijn huur- en zorgtoeslag. Nou nvm
Mijn vaste contract liep toen net af dus m'n energierekening was vijf keer zo hoog als andersquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:05 schreef Nizno het volgende:
ik heb destijds de energietoeslag niet aangevraagd.
geen idee of ik er weinig genoeg voor verdiende of niet... geen poging gedaan.
had een vast energiecontract nog uit 2019. dus vond nou niet dat ik dat potje ook moest legen
ja dat snap ik... die 190 euro had ik dus ook niet echt nodig, maar ja die kreeg ik en om nou zo nobel te doen om dat te storten aan goede doel of weet ik veel vind ik dan ook niet nodig. maar zelf aanvragen voor een regeling die op inkomen gaat vond ik niet nodigquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vaste contract liep toen net af dus m'n energierekening was vijf keer zo hoog als andersIk was wel blij met die 2 x 190 euro.
nope, ik zit meestal rond 30 per jaarquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar 10 kuub minder water verbruikt. Is dat veel?
gohquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:09 schreef Ama het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat US zelf ook van toeslagen enz leeft.
ow wacht.. 10 kuub minder dan normaal?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
dan is 10 kuub minder verbruiken toch kei veel?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope, ik zit meestal rond 30 per jaar
ja ja ja ik las verkeerd, dacht dat ze 10 kuub verbruikte...quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is 10 kuub minder verbruiken toch kei veel?
hij gaat op je dak kijken of de buitenkant ook goed isquote:
Da's een flinke besparing ja, da's zo'n beetje wat ik hier op kantoor gebruikt heb afgelopen jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
ahquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ik las verkeerd, dacht dat ze 10 kuub verbruikte...
das niet veel.
dan is de ladder niet hoog genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij gaat op je dak kijken of de buitenkant ook goed is
Ik zit op 60 nuquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope, ik zit meestal rond 30 per jaar
dan is 10 een mooie besparingquote:
Zou je niet ook flink besparen met vers aangepakte badkamer? Sneaky lekjes die weg zijn enzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n planten weinig water hoeven geven natuurlijk.
quote:Er is grote verontwaardiging ontstaan in Italië nadat een vrouwelijke toerist zich vergreep aan een standbeeld van de Romeinse god Bacchus in Florence. De onzedelijke handelingen werden vastgelegd en leidden tot een stroom aan boze reacties. ,,Dit is het resultaat van jarenlange pogingen om van Florence een Disneyland te maken”, aldus een van de woedende Italianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja dat dacht ik dus ook, maar als daar zoveel lekte is het een wonder dat het bij de benedenbuurvrouw niet blank stond. En de wc trekt zuiniger doorquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je niet ook flink besparen met vers aangepakte badkamer? Sneaky lekjes die weg zijn enzo.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:16 schreef Nizno het volgende:
WHY
[..]Hoe kom je erop om op een standbeeld te klimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
WHY
[..]Is het een Amerikaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Mwah, zijn ook punten waarop het langzaam lekt wat je gewoon nooit gaat merken. Van die hele trage druppels uit kranen vandaan enzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar als daar zoveel lekte is het een wonder dat het bij de benedenbuurvrouw niet blank stond. En de wc trekt zuiniger doorMisschien dat de douchekop wat zuiniger is? Ik sta er niet korter onder, want het doucht nu veel fijner dan eerst.
WHY
[..]Alles voor de aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
datquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe kom je erop om op een standbeeld te klimmen.
zou mij niet verbazen hoewel nederlanders er ook wat van kunnenquote:
Dit gebeurt toch zeker dagelijks daar?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
WHY
[..]Nu vraag ik me af waarvoor je why is? Waarom die vrouw dat deed of over de ophef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
ik zie mezelf dit ook doen, eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
waarom je dat in vredesnaam zou doenquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af waarvoor je why is? Waarom die vrouw dat deed of over de ophef?
ik las laatst dat druppels uit kranen op jaarbasis nog best wat is inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zijn ook punten waarop het langzaam lekt wat je gewoon nooit gaat merken. Van die hele trage druppels uit kranen vandaan enzo.
Maar besparende douchekop en zuinigere wc zullen zeker bijdragen.
oh, mensen zijn idioot. Dat verbaasd me eigenlijk niksquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom je dat in vredesnaam zou doen
de ophef is ook wel weer wat extreem. maar gewoon hoe haal je het in je kop om zo idioot te doen
Als je overzee zit, ga je dan door met de NL weerberichten?quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
De ochtend start met zon en lokaal mist. De mist lost snel op. Zon en velden met hoge bewolking wisselen elkaar af. Vanmiddag vormen stapelwolken waardoor de zon het tijdelijk wat moeilijker krijgt. Het blijft wel droog en de temperatuur loopt op naar 23 graden op de Wadden en 27 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig, 2 tot 3 Bft uit oostelijke richting. Vanavond lossen de stapelwolken op en is het op wat velden sluierbewolking na helder. De temperatuur ligt halverwege de avond nog rond een aangename 23 graden. Morgen wordt zonnig en nog warmer.
Ik vermoed ook dat dat lek er al zat toen ik hier kwam wonenquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zijn ook punten waarop het langzaam lekt wat je gewoon nooit gaat merken. Van die hele trage druppels uit kranen vandaan enzo.
Maar besparende douchekop en zuinigere wc zullen zeker bijdragen.
aaaaaaaah jammerquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was dus laatst in de Apenheul, met jonge maki's. Keileuk. Met zo'n dun gestreept touwtje als staartje. Wij staan op een respectvolle afstand, komt er een schoolklas en die willen de beestjes nog nét niet aaien, zo dichtbij kwamen ze. En toen waren de maki's weg.
Goddomme.
Ik dacht bij maki's aan sushiquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was dus laatst in de Apenheul, met jonge maki's. Keileuk. Met zo'n dun gestreept touwtje als staartje. Wij staan op een respectvolle afstand, komt er een schoolklas en die willen de beestjes nog nét niet aaien, zo dichtbij kwamen ze. En toen waren de maki's weg.
Goddomme.
Laatst was je toch een uur te vroeg?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS
Vandaag dacht ik dat ik om 10.00 uur moest sporten, bleek dat 9.00 uur te zijn![]()
Nu drink ik koude koffie
Hoe gaat jullie dag?
Ik ben eindelijk wakker inmiddels.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS
Vandaag dacht ik dat ik om 10.00 uur moest sporten, bleek dat 9.00 uur te zijn![]()
Nu drink ik koude koffie
Hoe gaat jullie dag?
ik wacht op de monteur die ergens tussen 08.00 - 13.00 komt. Verder best chill maar dat gevoel van 'IK WACHT' is niet het allerchillst.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS
Nu drink ik koude koffie
Hoe gaat jullie dag?
Heee hallo sunshine, leuk dat je er bent!quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk wakker inmiddels.
ja dat wel, daarom vind ik de ophef ook wel ietwat extreem.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, het is een replica, dat maakt het imo al wat minder erg dan een eeuwenoud kunstwerk riskeren te beschadigen.
Ja, kloptquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst was je toch een uur te vroeg?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS
Nu drink ik koude koffie
Hoe gaat jullie dag?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk wakker inmiddels.
geen idee om eens een goede app op je telefoon te zetten dat je precies kan zien hoe laat je afspraken zijn?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kloptdit gaat niet goed hoor
Maar nu 3 weken rust.. al zit ik er over na te denken om dan maar kantoor yoga en bootcamp te doen
Nee, kan je nu ook niet in de tussentijd iets anders doen ? Ik begrijp dat gevoel wel :/quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wacht op de monteur die ergens tussen 08.00 - 13.00 komt. Verder best chill maar dat gevoel van 'IK WACHT' is niet het allerchillst.
Heb je nu niet gesport?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik heb een app, ik heb een papieren agenda en nog gaat het misquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee om eens een goede app op je telefoon te zetten dat je precies kan zien hoe laat je afspraken zijn?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:25 schreef Crack_ het volgende:
Hier nog wat tuinsnippets van de afgelopen periode trouwens![]()
Wat is dat roze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Wetende dat het een replica is, vind ik het ook ietwat overdreven. Het is ook een beetje een "wat had je anders verwacht", je draait als land grotendeels op toerisme en stimuleert ook dat mensen je bezoeken en dan kómen die horden mensen en dan is het ineens te druk. Ja ehh...quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, daarom vind ik de ophef ook wel ietwat extreem.
maar denk niet dat de dame en haar vriendin die later nog deed of ze het beeld pijpte zich hadden ingehouden als het geen replica was.
ze weten waarschijnlijk niet eens dat het een replica is
Ben toch aan het fokken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, kan je nu ook niet in de tussentijd iets anders doen ? Ik begrijp dat gevoel wel :/
Ik heb nu wel gesport, dus dat is wel een voordeel
loeiharde alarmen instellen minstens een uur voor je sport begintquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een app, ik heb een papieren agenda en nog gaat het mis
Het ligt gewoon aan mij en ik sport nooit om 9 uur, normaal altijd om 10 uur, dus daar ging het niet helemaal goed
Maar dank voor je suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben toch aan het fokken?Heb een to do lijstje voor laptopdingen maar er komt nog niet heel veel van
![]()
![]()
En lekker, goed begin van de dag
quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:27 schreef mschol het volgende:
nou mn vrije dag volgende week lijkt misschien toch niet door te gaanstomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh ja, wat was ik denkendequote:Op donderdag 18 juli 2024 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben toch aan het fokken?Heb een to do lijstje voor laptopdingen maar er komt nog niet heel veel van
![]()
![]()
En lekker, goed begin van de dag
Ik vind dit wel een goed idee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
loeiharde alarmen instellen minstens een uur voor je sport begint
voorzichtig hequote:Op donderdag 18 juli 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, vlees uit de diepvries halen
ik heb goeie ideenquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |