Die zal wel geannuleerd worden..quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:12 schreef opgebaarde het volgende:
Dus mooi en warm weer. Wat een contrast met gisteren.
[ x ]
Bizar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:12 schreef opgebaarde het volgende:
Dus mooi en warm weer. Wat een contrast met gisteren.
[ x ]
2021, 22 en 23 do not agree with that statement.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:20 schreef THEFXR het volgende:
de baan waar je niet kan inhalen, altijd saaie races, mag van mij direct van de kalender af.
Valt mee, ook genoeg onderhoudende races gehad daar met verrassende winnaars (Button in 2006 en 2011, Kovalainen in 2008, Ricciardo in 2014, Ocon in 2021). Alonso in 2003 met zijn allereerste zege. Ook 2005 en 2015 waren zeker niet saai.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:20 schreef THEFXR het volgende:
de baan waar je niet kan inhalen, altijd saaie races, mag van mij direct van de kalender af.
jij hebt echt beter geheugen dan ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt mee, ook genoeg onderhoudende races gehad daar met verrassende winnaars (Button in 2006 en 2011, Kovalainen in 2008, Ricciardo in 2014, Ocon in 2021). Alonso in 2003 met zijn allereerste zege. Ook 2005 en 2015 waren zeker niet saai.
Enige echt doodsaaie races in Hongarije waren vooral in het Schumacher/Ferrari-tijdperk.
Ik vind het altijd leuk om in de week voorafgaand aan de Grand Prix even in de archieven te duikenquote:
Dat is *het* verhaal van dit seizoen. Ze hebben een snelle auto, maar lijken verder nog niet klaar te zijn om echt mee te doen voor de winst. Voornamelijk omdat de strategie niet op orde is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:16 schreef PzKpfw het volgende:
Valt me nu pas op dat McLaren, ondanks dat ze momenteel misschien wel de snelste auto van de grid hebben, dit seizoen nog maar één race hebben gewonnen.
Komt omdat ze het nog verpesten op de strategie, ze zijn niet klaar voor een strijd om het WDC en Norris mentaal nog niet klaar is voor een kampioensschap strijd. Max en Lewis zijn daar bijvoorbeeld veel harder in.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:16 schreef PzKpfw het volgende:
Valt me nu pas op dat McLaren, ondanks dat ze momenteel misschien wel de snelste auto van de grid hebben, dit seizoen nog maar één race hebben gewonnen.
Ik denk PR 1.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
In welke sessie zal Perez deze keer de auto naast de baan parkeren?
Q1quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
In welke sessie zal Perez deze keer de auto naast de baan parkeren?
Hij won hier toch al een keer de titel?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt mee, ook genoeg onderhoudende races gehad daar met verrassende winnaars (Button in 2006 en 2011, Kovalainen in 2008, Ricciardo in 2014, Ocon in 2021). Alonso in 2003 met zijn allereerste zege. Ook 2005 en 2015 waren zeker niet saai.
Enige echt doodsaaie races in Hongarije waren vooral in het Schumacher/Ferrari-tijdperk.
Het is net waar je interesse ligt. Ik vind het knap. Zelf heb ik dat met voetballen. Maar vraag me "niks" van de afgelopen 10 jaar.quote:
Zo ver loopt ie niet achter op Norris, en Britse media doet alsof er een strijd is.quote:
1x Max, 4x Checko.quote:
Wie, Schumacher? Dat klopt, was in 2001. Een jaar later haalde hij het kampioenschap zelfs nog eerder binnen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij won hier toch al een keer de titel?
Wat heeft die nou weer gesnoven?quote:
Maar loopt wel al 105 punten achter op Max.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver loopt ie niet achter op Norris, en Britse media doet alsof er een strijd is.
Die begrijpt niet hoe het bij Reb Bull werktquote:
ze hadden hem gewoon geen verlenging moeten geven, gezien het verleden van Checo vond ik dat de misser van het jaar voor RB.quote:
Dat zeggen we nu wel allemaal, maar begreep iemand hier dat ze zijn contract verlengden? We snapten en snappen daar volgens mij allemaal collectief nog steeds geen snars van. Gasly en Alboon zijn voor minder opzij gezet, Checo haalt heel vaak Q3 niet eens, zet die auto best vaak in de muur wat gevolgen heeft voor de budgetcap en toch mag hij blijven zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die begrijpt niet hoe het bij Reb Bull werkt
De verklaring is hier meermaals gewoon gegevenquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeggen we nu wel allemaal, maar begreep iemand hier dat ze zijn contract verlengden? We snapten en snappen daar volgens mij allemaal collectief nog steeds geen snars van. Gasly en Alboon zijn voor minder opzij gezet, Checo haalt heel vaak Q3 niet eens, zet die auto best vaak in de muur wat gevolgen heeft voor de budgetcap en toch mag hij blijven zitten.
Schiet mij maar lek.....
💰quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeggen we nu wel allemaal, maar begreep iemand hier dat ze zijn contract verlengden? We snapten en snappen daar volgens mij allemaal collectief nog steeds geen snars van. Gasly en Alboon zijn voor minder opzij gezet, Checo haalt heel vaak Q3 niet eens, zet die auto best vaak in de muur wat gevolgen heeft voor de budgetcap en toch mag hij blijven zitten.
Schiet mij maar lek.....
Lievelingetje van Horner en neemt 40 miljoen per jaar mee (15 daarvan krijgt hij als salaris weer terug)quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek.....
Maar Bottas stond vaak op het podium.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:43 schreef Origami94 het volgende:
Doen mensen hier alsof ze dom zijn? Of hebben ze te veel naar Rosberg vs Hamilton gekeken? Perez heeft gewoon dezelfde rol die Bottas had bij Mercedes
Maar ook die rol vervult hij niet want Rosberg was teminste nog een buffer om anderen tegen te kunnen houden, harstikke veel 1-2'tjes hebben die gehaald.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:43 schreef Origami94 het volgende:
Doen mensen hier alsof ze dom zijn? Of hebben ze te veel naar Rosberg vs Hamilton gekeken? Perez heeft gewoon dezelfde rol die Bottas had bij Mercedes
Daar is op zich niks mis mee en op basis van vorig seizoen hebben ze ook z'n contract verlengd, echter hij is niet alleen langzaam maar rijdt ook veel in de prak en dat is ook wel een probleem met de huidige budgetcaps.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:43 schreef Origami94 het volgende:
Bottas sprokkelde punten af bij de concurrentie, dat doet Perez niet, en hij rijd veel te veel in de prak. Dat kost geld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:43 schreef Origami94 het volgende:
Ja geld en het leivelingetje van Horner. maar als hij zo door gaat en de constructors komt in gevaar is het toch echt exit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De verklaring is hier meermaals gewoon gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |