In de uitzending zei Natacha Harlequin onder meer dat ze vond dat Ali B een sterke zaak had en dat het Openbaar Ministerie "wat uit te leggen had", verwijzend naar het onderzoek van het OM.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:10 schreef potjecreme het volgende:
Toch acht ik zijn kansen niet klein in.
Die heeft haar tv-carriere daar ook wel vakkundig mee om zeep geholpen trouwensquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In de uitzending zei Natacha Harlequin onder meer dat ze vond dat Ali B een sterke zaak had en dat het Openbaar Ministerie "wat uit te leggen had", verwijzend naar het onderzoek van het OM.
Dat vond zij ook![]()
![]()
Hij weet dat mijneed strafbaar is?quote:
Wat een gek is het ook. Hij zegt dat hij meermaals heeft gevraagd om mediation te doen met de vrouwen die hem beschuldigen, om hen te begrijpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij zegt dat hij meermaals heeft gevraagd om mediation te doen met de vrouwen die hem beschuldigen, om hen te begrijpen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Die heeft haar tv-carriere daar ook wel vakkundig mee om zeep geholpen trouwens
Ik denk juist dat de straf hoger gaat zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:10 schreef potjecreme het volgende:
Toch acht ik zijn kansen niet klein in.
En die willen dat bij deze rechtszaak komen vertellen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de straf hoger gaat zijn.
Er vallen steeds meer namen van vrouwen die zeggen dat hij het ook bij hun heeft geprobeerd en hij blijft zich maar verzetten. Iris de Hond, Katja Schuurman en Bridget Maasland.
Met de pers praten is natuurlijk niet strafbaar.quote:Daarnaast heeft hij de pers bij zijn advocaat op het kantoor laten komen om hun beeldvorming vooraf aan te passen in zijn voordeel.
Dat riekt alweer heel sterk naar de racisme en discriminatie kaartquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In de uitzending zei Natacha Harlequin onder meer dat ze vond dat Ali B een sterke zaak had en dat het Openbaar Ministerie "wat uit te leggen had", verwijzend naar het onderzoek van het OM.
Dat vond zij ook![]()
![]()
Moet je aan de dames vragen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En die willen dat bij deze rechtszaak komen vertellen?
[..]
Met de pers praten is natuurlijk niet strafbaar.
Allemaal leuk. Maar als ze dat niet komen melden tijdens dit proces, zal het niet tot een hogere straf leiden.quote:
Het werd zojuist besproken in de rechtzaal, je loopt achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Allemaal leuk. Maar als ze dat niet komen melden tijdens dit proces, zal het niet tot een hogere straf leiden.
Volgens mij zat dit ook al in het dossier in het eerste proces.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het werd zojuist besproken in de rechtzaal, je loopt achter de feiten aan.
quote:"Het contact was iedere keer haar initiatief, met emoticons met hartjesogen. Dat vind ik heel moeilijk te rijmen."
https://www.dagelijksesta(...)nnen-we-waren-intiem
Als daar bewijs voor is ben ik hwt met hem eensquote:
quote:De voorzitter wil hem nog een fragment van 5 seconden laten zien waarin Ten Damme zelf zegt: "Er zitten stille hints in."
We zien Ali B aan Ellen ten Damme vragen of ze lekker heeft geslapen. Voorzitter: "Wat ziet u daar?" Ten Damme antwoordde: "Nou, niet..." Volgens Ali B ging dat over de haperende airco in het hete Marokko![]()
De houding is misschien wat anders, maar het motief is nog steeds alleen aan zichzelf denken. "Omg mijn kinderen, mijn gezin!" terwijl hij gewoon links en rechts vreemdging of dit probeerde, al dan niet met medewerking van de vrouwen in kwestie.quote:
En dat voor de 2e keerquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:12 schreef _martijn_ het volgende:
Die is even vakkundig zijn eigen graf aan het graven zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |