6.22 min/kmquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:21 schreef Tjacka het volgende:
PB 🔥🔥🔥🔥🔥
7,02 km in 44:43 minuten
6:22 km/h
🤤🤤🤤🤤🤤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapoet
quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:25 schreef Evangelion het volgende:
9u is te vroeg voor mij (Parkrun).
Speaking of whichWauw! Wat een afstand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapoet
Speaking of whichPfff, wat een eind zeg! Ik doe het je niet na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapoet
Fake it till you make it...
Speaking of whichWat een eind en tijd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapoetHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Ik vind dat al extreem veel pauze haha.. ben je een sprinter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:42 schreef Nober het volgende:
Interval run gedaan bij een brug 8x250m sprinten met zo'n drie minuten bijkomen tussendoor.
Volgende keer toch iets meer pauze nemen. Verder wel tevreden kwam uit op 10km.
Gelijk nieuwe gels geproefd van
SIS (science in sport) was makkelijk weg te slikken.
Speaking of whichYou did it! Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapoetKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Nee ik ben geen sprinter maar af en toe wat sprintjes trekken horen er ook bij?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind dat al extreem veel pauze haha.. ben je een sprinter?
Tja hangt er vanaf wat je doel is van de training.. De meeste lange-afstandslopers doen heuvelsprints niet om hun maximale sprintsnelheid te verbeteren, maar meer als training voor krachtuithoudingsvermogen en efficientie.. Dan is het niet de bedoeling om volledig hersteld te zijn bij de volgende, dus dan is 1-1,5 minuut pauze vaak wel de maxquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik ben geen sprinter maar af en toe wat sprintjes trekken horen er ook bij?
Dan weet ik dat voor de volgende keren. Ik ga een halve marathon lopen volgende maand.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja hangt er vanaf wat je doel is van de training.. De meeste lange-afstandslopers doen heuvelsprints niet om hun maximale sprintsnelheid te verbeteren, maar meer als training voor krachtuithoudingsvermogen en efficientie.. Dan is het niet de bedoeling om volledig hersteld te zijn bij de volgende, dus dan is 1-1,5 minuut pauze vaak wel de max
Wij doen meestal als herstel gewoon het afdalen, wandelend of rustig joggen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef Nober het volgende:
Afgelopen week meer gelopen in totale tijd (4 uur 46 minuten) dan Hassan op de Spelen.
[..]
Dan weet ik dat voor de volgende keren. Ik ga een halve marathon lopen volgende maand.
Een bijzondere de Bridge2Bridge in Nederasselt (ter ere van 80 jaar vrijheid, operatie Market Garden)quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wij doen meestal als herstel gewoon het afdalen, wandelend of rustig joggen.
Gaaf, welke? En heel goed dat je sowieso heuvelsprints doet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 12-08-2024 18:08:25 ]
Marathon staat bijna in de hensquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op vakantie met dagelijkse temperaturen van 35 graden ging het hardlopen een beetje lastig, maar gisterochtend heb ik 10km gerend in het Stadion Panathinaiko, een Olympisch stadion in Athene gebouwd in het jaar 400BC. Dat was een heel vette ervaring! Ik heb 5km gerend op 4:30, en de rest (met mijn vriendin) op een lager tempo, want met 30 graden, een opkomend zonnetje en geen fles water was het hoe dan ook loodzwaar. Maar dit is zo tof om te doen, mocht je in Athene komen, zeker een aanrader
[ afbeelding ]
We vonden het gisteren al een erg vroege zonsondergang.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Marathon staat bijna in de hens![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)oproep-voor-marathon
Wel leuk, en tevreden gezien de (persoonlijke) omstandigheden. Veel geleerd vooral (omgaan met vroeg opstaan en (ver) lopen, anders eten, nieuwe pijntjes en schuurplekkenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Een bijzondere de Bridge2Bridge in Nederasselt (ter ere van 80 jaar vrijheid, operatie Market Garden)ieder zn ding maar ik vind die memorial runs altijd een beetje apart. Ga je ter ere van een veldslag waar duizenden het leven lieten een rondje lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat eigenlijk ook van die 14k Cruijff run die ieder jaar ergens in april plaats vindt
[ Bericht 2% gewijzigd door kalinhos op 12-08-2024 20:24:41 ]Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Het was waanzinnig. Sowieso om 11 dagen lang ondergedompeld te worden in heel veel sport. We hebben veel atletiek bezocht, waaronder de 100 m finale mannen, de 400 meter horden vrouwen en de 10000 m met Sifan. Verder ook zwemmen, volleybal, handboogschieten, de moderne pentathlon (het onderdeel laser run zou ik stiekem best zelf eens willen doen) en waterpolo. En we hadden nog wel meer willen zien. Het was een utopische bubble met alleen maar vriendelijkheid en positiviteit. Meer dan 200 landen deden mee en iedereen zat en liep gewoon door elkaar. Iedereen gunde elkaar ook de prestaties van "hun" sporters. Zou de wereld altijd maar zo zijn. Het was echt even een goed tegengif in een tijd met vooral haat en drek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwabberhark, Wyccie en MrB heel veel succes morgen bij deze onwijs gave ervaring!
Ach zolang het niet (te) commercieel is. De Cruijff run is blijkbaar voor de Cruijff foundation, en die bridge2bridge wordt georganiseerd door twee stichtingen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ieder zn ding maar ik vind die memorial runs altijd een beetje apart. Ga je ter ere van een veldslag waar duizenden het leven lieten een rondje lopen.
Ik vind dat eigenlijk ook van die 14k Cruijff run die ieder jaar ergens in april plaats vindt
De gedachte "dit doet pijn, maar niet zoveel pijn als *hetgeen je herdenkt*" is misschien net genoeg om je naar dat PR te slepen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:06 schreef kalinhos het volgende:
Ja ik vind die dingen altijd wel interessant maar dan zou ik een wandeltocht mooier vinden denk ik. Hoe je t ook wendt of keert, met een (halve) marathon ben je toch vooral bezig met je eigen fysieke doen en laten en gaat t minder om waar je bent en wat daar gebeurd is.
Paar jaar terug had je in Rotterdam de brandgrensrun, vond ik ook vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |