abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214654851
Lijkt me een ideale dag om de inschrijving voor Rotterdam te openen...
pi_214658254
PB 🔥🔥🔥🔥🔥

7,02 km in 44:43 minuten

6:22 min/h

🤤🤤🤤🤤🤤

[ Bericht 0% gewijzigd door Tjacka op 10-08-2024 16:41:40 ]
Groot fan van User Wotte
pi_214659677
Interval run gedaan bij een brug 8x250m sprinten met zo'n drie minuten bijkomen tussendoor.

Volgende keer toch iets meer pauze nemen. Verder wel tevreden kwam uit op 10km.

Gelijk nieuwe gels geproefd van
SIS (science in sport) was makkelijk weg te slikken.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:53:22 #159
426493 crew  PippenScottie
pi_214659777
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:21 schreef Tjacka het volgende:
PB 🔥🔥🔥🔥🔥

7,02 km in 44:43 minuten

6:22 km/h

🤤🤤🤤🤤🤤
6.22 min/km ;)

Goed gedaan!
My friends all drive horses
pi_214660508
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:53 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
6.22 min/km ;)

Goed gedaan!
Sorry
Groot fan van User Wotte
pi_214663240
Zo. Traditiegetrouw ben ik wederom late to the party (ik had pas een iphone 2 jaar terug ofzo) maar ik heb vanmorgen het fenomeen ParkRun ervaren: dat is tof zeg :o 5km in een park in de buurt (mits je in Rotterdam, Utrecht, Dordrecht, Den Haag of vergelijkbaar dorp woont), geen wedstrijd maar wel tijdsregistratie en om 09:30 heb je je beweging van de dag er al op zitten!

Mn eerste 5k was nu 20:06, goed tempo, maar uiteindelijk wil ik begin dec de marathon in 2:59:59 lopen dus ik moet nog wel wat rapper
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_214672877
9u is te vroeg voor mij (Parkrun).

Speaking of which
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapoet
pi_214673978
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:25 schreef Evangelion het volgende:

Speaking of which
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapoet
Wauw! Wat een afstand!
pi_214674084
quote:

Speaking of which
SPOILER
Kapoet
Pfff, wat een eind zeg! Ik doe het je niet na. ^O^
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:37:35 #165
426493 crew  PippenScottie
pi_214677389
Ik wilde net trots vermelden hoe ik geïnspireerd door Sifan Hassan een rondje heb gelopen waar ik best trots op was, maar ik ken eventjes mijn plaats :)
My friends all drive horses
pi_214678568
quote:

Speaking of which
SPOILER
Kapoet
Wat een eind en tijd!!
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_214679535
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:04 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Wat een eind en tijd!!
Dit ja!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_214688259
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:42 schreef Nober het volgende:
Interval run gedaan bij een brug 8x250m sprinten met zo'n drie minuten bijkomen tussendoor.

Volgende keer toch iets meer pauze nemen. Verder wel tevreden kwam uit op 10km.

Gelijk nieuwe gels geproefd van
SIS (science in sport) was makkelijk weg te slikken.
Ik vind dat al extreem veel pauze haha.. ben je een sprinter? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 12 augustus 2024 @ 09:31:59 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214688605
quote:

Speaking of which
SPOILER
Kapoet
You did it! Hoe was het?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214688704
Misschien een long shot, maar zoekt er hier iemand nog een inschrijving voor de hele marathon van Eindhoven deze oktober? Ik worstel met achilles tendinitis en heb daardoor nog niet normaal kunnen trainen en moet de marathon dus overslaan.
pi_214690432
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 08:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ik vind dat al extreem veel pauze haha.. ben je een sprinter? :P
Nee ik ben geen sprinter maar af en toe wat sprintjes trekken horen er ook bij?
pi_214690954
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:18 schreef Nober het volgende:

[..]
Nee ik ben geen sprinter maar af en toe wat sprintjes trekken horen er ook bij?
Tja hangt er vanaf wat je doel is van de training.. De meeste lange-afstandslopers doen heuvelsprints niet om hun maximale sprintsnelheid te verbeteren, maar meer als training voor krachtuithoudingsvermogen en efficientie.. Dan is het niet de bedoeling om volledig hersteld te zijn bij de volgende, dus dan is 1-1,5 minuut pauze vaak wel de max ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 12 augustus 2024 @ 14:13:20 #173
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214691075
Op vakantie met dagelijkse temperaturen van 35 graden ging het hardlopen een beetje lastig, maar gisterochtend heb ik 10km gerend in het Stadion Panathinaiko, een Olympisch stadion in Athene gebouwd in het jaar 400BC. Dat was een heel vette ervaring! Ik heb 5km gerend op 4:30, en de rest (met mijn vriendin) op een lager tempo, want met 30 graden, een opkomend zonnetje en geen fles water was het hoe dan ook loodzwaar. Maar dit is zo tof om te doen, mocht je in Athene komen, zeker een aanrader _O_

Makkelijk eerste
pi_214692917
Afgelopen week meer gelopen in totale tijd (4 uur 46 minuten) dan Hassan op de Spelen.

quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Tja hangt er vanaf wat je doel is van de training.. De meeste lange-afstandslopers doen heuvelsprints niet om hun maximale sprintsnelheid te verbeteren, maar meer als training voor krachtuithoudingsvermogen en efficientie.. Dan is het niet de bedoeling om volledig hersteld te zijn bij de volgende, dus dan is 1-1,5 minuut pauze vaak wel de max ;)
Dan weet ik dat voor de volgende keren. Ik ga een halve marathon lopen volgende maand.
pi_214693102
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef Nober het volgende:
Afgelopen week meer gelopen in totale tijd (4 uur 46 minuten) dan Hassan op de Spelen.
[..]
Dan weet ik dat voor de volgende keren. Ik ga een halve marathon lopen volgende maand.
Wij doen meestal als herstel gewoon het afdalen, wandelend of rustig joggen.

Gaaf, welke? En heel goed dat je sowieso heuvelsprints doet!
pi_214693174
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Wij doen meestal als herstel gewoon het afdalen, wandelend of rustig joggen.

Gaaf, welke? En heel goed dat je sowieso heuvelsprints doet!
Een bijzondere de Bridge2Bridge in Nederasselt (ter ere van 80 jaar vrijheid, operatie Market Garden)

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 12-08-2024 18:08:25 ]
pi_214693661
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op vakantie met dagelijkse temperaturen van 35 graden ging het hardlopen een beetje lastig, maar gisterochtend heb ik 10km gerend in het Stadion Panathinaiko, een Olympisch stadion in Athene gebouwd in het jaar 400BC. Dat was een heel vette ervaring! Ik heb 5km gerend op 4:30, en de rest (met mijn vriendin) op een lager tempo, want met 30 graden, een opkomend zonnetje en geen fles water was het hoe dan ook loodzwaar. Maar dit is zo tof om te doen, mocht je in Athene komen, zeker een aanrader _O_

[ afbeelding ]
Marathon staat bijna in de hens ;(
https://nos.nl/artikel/25(...)oproep-voor-marathon
  maandag 12 augustus 2024 @ 18:42:39 #178
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214693682
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 18:41 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Marathon staat bijna in de hens ;(
https://nos.nl/artikel/25(...)oproep-voor-marathon
We vonden het gisteren al een erg vroege zonsondergang.

Bleken stofwolkjes te zijn ;(
Makkelijk eerste
pi_214694396
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2024 09:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
You did it! Hoe was het?
Wel leuk, en tevreden gezien de (persoonlijke) omstandigheden. Veel geleerd vooral (omgaan met vroeg opstaan en (ver) lopen, anders eten, nieuwe pijntjes en schuurplekken :P).

Ik had geen tijddoel en wilde comfortabel lopen maar had vanaf het begin al een bovenbeenpijntje. En natuurlijk constant omhoog of omlaag. Dus comfortabel was het nooit maar alleen de langste helling en de laatste 5k (bovenbenen gesloopt) waren echt afzien.

De laatste 10k wel ingehaald door een handjevol mensen die ik eerder zelf ingehaald had maar dat vind ik geen schande gezien mijn benen op dat punt meer heuvels gezien hadden dan in de rest van het jaar bij elkaar zo wat.

Toen in de middag na even bijkomen nog de toerist uitgehangen, goed voor de recovery. 71k stappen in totaal die dag. :')
pi_214694701
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 17:51 schreef Nober het volgende:

[..]
Een bijzondere de Bridge2Bridge in Nederasselt (ter ere van 80 jaar vrijheid, operatie Market Garden)

SPOILER
ieder zn ding maar ik vind die memorial runs altijd een beetje apart. Ga je ter ere van een veldslag waar duizenden het leven lieten een rondje lopen.
Ik vind dat eigenlijk ook van die 14k Cruijff run die ieder jaar ergens in april plaats vindt

[ Bericht 2% gewijzigd door kalinhos op 12-08-2024 20:24:41 ]
pi_214695810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwabberhark, Wyccie en MrB heel veel succes morgen bij deze onwijs gave ervaring!
Het was waanzinnig. Sowieso om 11 dagen lang ondergedompeld te worden in heel veel sport. We hebben veel atletiek bezocht, waaronder de 100 m finale mannen, de 400 meter horden vrouwen en de 10000 m met Sifan. Verder ook zwemmen, volleybal, handboogschieten, de moderne pentathlon (het onderdeel laser run zou ik stiekem best zelf eens willen doen) en waterpolo. En we hadden nog wel meer willen zien. Het was een utopische bubble met alleen maar vriendelijkheid en positiviteit. Meer dan 200 landen deden mee en iedereen zat en liep gewoon door elkaar. Iedereen gunde elkaar ook de prestaties van "hun" sporters. Zou de wereld altijd maar zo zijn. Het was echt even een goed tegengif in een tijd met vooral haat en drek.

Kers op de taart was de Marathon Pour Tous. D'n @wyccie en d'n @Mr.B waren twee van de 200 Nederlanders die ingeloot waren om hetzelfde Olympische parkoers te lopen als de pro's. Het was warm, het was zwaar, maar de sfeer was waanzinnig. Het NOC*NSF had de amateurs al omarmd door meerdere trainingen te geven op Papendal. Ook kregen de deelnemers een Team NL-shirt. De volgende dag was er ook nog een huldiging bij de Nederlandse ambassade. De ambassadeur had zelf ook gelopen en wilde daarom iedereen uitnodigen. Ook partners mochten mee naar de thee in de tuin. De nieuwe minister-president was er als fanatiek marathonloper ook om de lopers toe te spreken.

Ik heb er zelf niks voor hoeven doen, maar heb wel de lusten gehad ^O^
pi_214695933
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]
ieder zn ding maar ik vind die memorial runs altijd een beetje apart. Ga je ter ere van een veldslag waar duizenden het leven lieten een rondje lopen.
Ik vind dat eigenlijk ook van die 14k Cruijff run die ieder jaar ergens in april plaats vindt
Ach zolang het niet (te) commercieel is. De Cruijff run is blijkbaar voor de Cruijff foundation, en die bridge2bridge wordt georganiseerd door twee stichtingen.

De marathon de la liberte in Normandie staat wel op mijn lijstje. Maar dat is meer omdat er niet zoveel leuke marathons in juni zijn dan dat ik iets met d-day herdenkingen heb. :P
pi_214696212
Ja ik vind die dingen altijd wel interessant maar dan zou ik een wandeltocht mooier vinden denk ik. Hoe je t ook wendt of keert, met een (halve) marathon ben je toch vooral bezig met je eigen fysieke doen en laten en gaat t minder om waar je bent en wat daar gebeurd is.

Paar jaar terug had je in Rotterdam de brandgrensrun, vond ik ook vreemd.
pi_214696274
Ik heb er ook niet zoveel mee, bij een wedstrijd wil ik hard rennen en het voelt dan respectloos om de focus alleen daar op te hebben.

Idem met mensen die via facebook of zo geld inzamelen voor een goed doel en dan gratis mee kunnen doen met een marathon. Niet mijn ding :P.

Marathon van Londen heeft een extra bijdrage voor uitstoot,dat vind ik wel een goed idee :Y
pi_214696465
Ik kan dan toch gewoon mijn loop lopen zoals ik 'm wil lopen, er rijdt geen safety car voor die je niet mag inhalen anders volgt diskwalificatie zoals bij de vierdaagse?
pi_214696581
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 22:06 schreef kalinhos het volgende:
Ja ik vind die dingen altijd wel interessant maar dan zou ik een wandeltocht mooier vinden denk ik. Hoe je t ook wendt of keert, met een (halve) marathon ben je toch vooral bezig met je eigen fysieke doen en laten en gaat t minder om waar je bent en wat daar gebeurd is.

Paar jaar terug had je in Rotterdam de brandgrensrun, vond ik ook vreemd.
De gedachte "dit doet pijn, maar niet zoveel pijn als *hetgeen je herdenkt*" is misschien net genoeg om je naar dat PR te slepen.

Maar herdenken zou bij mij ook niet voorop staan, nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')