SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw deel, nieuwe kansen!Groot fan van User Wotte![]()
Ik loop wel graag in de ochtend, niet de vroege ochtend, maar een uurtje na m’n ontbijt het liefst. Ik werk wisselende diensten dus niet elke dag aan het werk en ook regelmatig in de avond aan het werk.
In de avond loop ik ook wel eens maar dan heb ik vaak toch wel last van m’n diner dat nog ergens dwars zit (of ik moet binnen 5-10 min na vertrek naar het toilet, darmen gaan dan sneller werken of zo).
Maar laat op de avond is niet mijn ding, dat is ook de reden dat ik eerder met een aantal sporten gestopt was. Of laat thuis of als ik in de avond als op de bank zit, heb ik geen zin meer om nog te gaan sporten.
Nu 3 weken geen mogelijkheid om te gaan op vakantie helaas. Mis het nu al. Maar maak wel genoeg wandelmeters dus dat heft weer op.![]()
Kun je op je vakantielocatie niet hardlopen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:10 schreef hilliebillie het volgende:
Ik loop wel graag in de ochtend, niet de vroege ochtend, maar een uurtje na m’n ontbijt het liefst. Ik werk wisselende diensten dus niet elke dag aan het werk en ook regelmatig in de avond aan het werk.
In de avond loop ik ook wel eens maar dan heb ik vaak toch wel last van m’n diner dat nog ergens dwars zit (of ik moet binnen 5-10 min na vertrek naar het toilet, darmen gaan dan sneller werken of zo).
Maar laat op de avond is niet mijn ding, dat is ook de reden dat ik eerder met een aantal sporten gestopt was. Of laat thuis of als ik in de avond als op de bank zit, heb ik geen zin meer om nog te gaan sporten.
Nu 3 weken geen mogelijkheid om te gaan op vakantie helaas. Mis het nu al. Maar maak wel genoeg wandelmeters dus dat heft weer op.![]()
Ik ben vorige keer in Spanje gewoon wezen rennen!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Hier even bewust een training overgeslagen en extra rustdag eraan vastgeplakt. Merkte dat ik echt moe was en wat kleine pijntjes kreeg. Vind ik niet zo gek aangezien ik nu best hard train, maar kleine pas op de plaats is dan wel fijn.![]()
Ja hier gaan de hardloopspullen ook gewoon mee op vakantie hoor. Zal wel een stuk minder km lopen per week maar de training gaat gewoon door
Zit er ook over te denken toch ook wat gels mee te nemen zodat ik nog een paar langere/pittige trainingen kan doen.![]()
Ik heb ze destijds in Zuid Korea wel meegenomen en vervolgens nergens hard gelopen. Toch een beetje een nieuwe, onbekende omgeving. Ik ben het wel van plan op mijn reisje ergens in oktober.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kun je op je vakantielocatie niet hardlopen?![]()
Ik ben vorige keer in Spanje gewoon wezen rennen!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik snap het ooo wel hoor!quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ze destijds in Zuid Korea wel meegenomen en vervolgens nergens hard gelopen. Toch een beetje een nieuwe, onbekende omgeving. Ik ben het wel van plan op mijn reisje ergens in oktober.
Ik ga ik oktober naar New York, goal: hardlopen in Central Park
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinIglo op 18-07-2024 16:22:00 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Jaaa dat is heel gaaf. Ook aan te raden maar wel zwaar: rondje Brooklyn bridge - Manhatten bridgequote:Op donderdag 18 juli 2024 15:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik snap het ooo wel hoor!
Ik ga ik oktober naar New York, goal: hardlopen in Central Park
Was er drie jaar geleden![]()
![]()
![]()
Overdag zijn we steeds op pad en in zuid Afrika wordt het afgeraden om in het donker nog over straat te gaan. Laat staan alleen. Sowieso als blanke alleen in een onbekende omgeving hier, voelt niet heel prettig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kun je op je vakantielocatie niet hardlopen?![]()
Ik ben vorige keer in Spanje gewoon wezen rennen!
Waar we nu zitten zou ik het evt nog wel durven, dit is meer een soort van privé terrein met ook beveiliging. Dus misschien dat ik vanavond een klein rondje maak. (Al heb ik geen sport-bh bij me dus zal behelpen worden, heb m’n trailschoenen als wandelschoenen bij me dus die kan ik voor een rondje hardlopen wel gebruiken).
Verder zitten we dus of in een stad/dorp waar het wordt afgeraden of in/naast een wildpark.
In ieder geval voel ik me niet prettig om alleen de deur uit te gaan![]()
Maar op andere locaties zou ik het ook gewoon doen hoor.![]()
Zuid-Afrika is idd niet veilig in het donker!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:52 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Overdag zijn we steeds op pad en in zuid Afrika wordt het afgeraden om in het donker nog over straat te gaan. Laat staan alleen. Sowieso als blanke alleen in een onbekende omgeving hier, voelt niet heel prettig.
Waar we nu zitten zou ik het evt nog wel durven, dit is meer een soort van privé terrein met ook beveiliging. Dus misschien dat ik vanavond een klein rondje maak. (Al heb ik geen sport-bh bij me dus zal behelpen worden, heb m’n trailschoenen als wandelschoenen bij me dus die kan ik voor een rondje hardlopen wel gebruiken).
Verder zitten we dus of in een stad/dorp waar het wordt afgeraden of in/naast een wildpark.
Maar op andere locaties zou ik het ook gewoon doen hoor.
Gewoon lekker niet hardlopen dan! (al zag ik vandaag een update met een loopje in ZA!)Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag Utrechtse Heuvelrug Trail gelopen (32k). Helemaal naar de gallemiezen, gadverdamme.
Groot fan van User Wotte![]()
Gisteren inderdaad toch een loopje kunnen doen. We waren terug voor zonsondergang en we zaten op een ‘residence’. Dus daar durfde ik het wel aan.
Ging niet heel lekker, weet het aan de heuvels en dat zal zeker ook meegespeeld hebben (alhoewel dat het laatste stuk wel aardig ging). Maar vandaag werd ik wakker en was ik alles behalve fit. Dus dat zal gisteren ook wel meegespeeld hebben.![]()
Na wat koels (melk en sapquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag Utrechtse Heuvelrug Trail gelopen (32k). Helemaal naar de gallemiezen, gadverdamme.) drinken ging het wel weer.
In de bossen was het niet zo heet op een paar onoverdekte stukken na. Wel veel gezweet denk ik. Had genoeg water mee (deels met electrolytes tablet) maar dat lauwe water was na een tijd niet dorstlessend meer. En te weinig gegeten.
Ik kwam echt dood aan op station driebergen (het eindpunt). Kreeg wel meteen een compliment van een man die meteen wist wat ik gelopen had ("met dit weer?") want hij heeft het zelf ook wel eens gedaan.![]()
Paar jaag geleden in Zuid Afrika wel een paar keer hardgelopen in een private game reserve. Maar dat was een private game reserve zonder 'hectic animals'quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:52 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Overdag zijn we steeds op pad en in zuid Afrika wordt het afgeraden om in het donker nog over straat te gaan. Laat staan alleen. Sowieso als blanke alleen in een onbekende omgeving hier, voelt niet heel prettig.
Maar op andere locaties zou ik het ook gewoon doen hoor.![]()
Zou in ZA inderdaad wel heel goed uitkijken waar en wanneer je wel of niet kunt hardlopen. Ben ooit eens met mijn maten uit een kroeg gehaald door de politie omdat die vonden dat we daar niet veilig zouden zijn. Zij begeleidden ons toen terug naar ons hotel, en ze hadden ook bedenkingen bij het hotel. Was in Durban tijdens het WK voetbal. Tijdens de eerste ronde hadden we gezien dat prive-kamers in die hotels goedkoper waren dan een dorm in een hostel, dus in de 2e (or 3e ronde, weet niet meer), toen NL weer in Durban speelde, in een hotel gaan zitten.
Overigens ook wel eens een tricky run-in met een leeuw gehad in een park waar ik regelmatig hardliep op de airstrip.![]()
Hier vandaag de Groesbeektrail, 30k. Ook helemaal naar de vaantjes. De laatste 5km had ik er niet echt lol meer in en ook meer wandelen dan rennen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag Utrechtse Heuvelrug Trail gelopen (32k). Helemaal naar de gallemiezen, gadverdamme.
Op zich wel genoeg water en zout bij me (en bijgevuld bij de posten onderweg) maar met zulke warmte is er gewoon niks aan te doen. Oh ja en het was wel mn eerste keer 30km lopen, kan het hierna alleen maar meevallen
[ Bericht 10% gewijzigd door valleilijn op 20-07-2024 21:31:04 ]![]()
Ik liep gister 6 km en dat ging best aardig. Ik was al wel op tijd gegaan ivm de warmte.Fake it till you make it...![]()
Net terug van vakantie in de Dordogne. Vijf keer wezen hardlopen daar. Ging prima, meestal.
Nu vanmorgen hier gelopen. Taffesbenauwd,zag de damp zelfs opstijgen tussen de bomen. Maar goed. Ogen nu op de Kustmarathon. Dat is voor nu het doel. Nog elf weken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had gisteren mijn duurloop verplaatst naar vandaag vanwege de hitte en algehele bleh. Vandaag staat de straat in zoverre blank dat zelfs de stoep overgelopen is.Zo loopt de planning wel in de soep he... Morgen nieuwe poging maar.
Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Oh my...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
O ja dikke pret nog, had gister een OV-fiets om bij de start te komen en de ketting van dat ding viel eraf, ben ik er in geslaag om bij het omkeren van de fiets een spiertje in mn rug te verrekken. Heb ik nu meer last van dan van die hele 30k zelf![]()
![]()
Back-to-back long runs gedaan. Gisteren in de duinen en strand. Stukken fijner dan zaterdag. Koel briesje en stabielere ondergrond.
Komende week gewoon weer asfalt vreten.![]()
Ik heb een maand niet gesport vanwege heel erg moe zijn. Ik vermoed dat ik corona heb gehad, het zal veel verklaren
Vandaag weer een rondje van 5 kilometer gelopen. Het goede nieuws, het ging zonder problemen. Het slechte nieuws, ik heb er 29 minuten over gedaan.
Mijn dochter was mee op haar skeelers, dat was wel leuk.My friends all drive horses![]()
Net ingeschreven voor 2 trails![]()
![]()
25 augustus, 15 km, Rovertsche Leij Trail
3 november, 21 km, Alphense Bergentrail![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: