Voor inwendig onderzoek?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb net lekker een camera door mijn neus laten duwen
quote:
Jeuk kreeg ik er niet vanquote:
Hij wilde even in mijn neus en keel kijken.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Jeuk kreeg ik er niet van
En nee, zeer dat het amper. Gevoelig iets. En slikken was even moeilijker.
Nog wat leuks gezien?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wilde even in mijn neus en keel kijken.
Ben jij dit?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wilde even in mijn neus en keel kijken.
Ik heb het hart al toe gesproken. Hopelijk helpt dat 😘quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je hart dat dat niet de bedoeling is
Nu even goed je rust pakken
Hopelijk komt je hart tot rust.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het hart al toe gesproken. Hopelijk helpt dat 😘
quote:
Vanmiddag 2,5 uur geslapen. Ben nu nog duffer 🤣🤣 werd wakker van de bel en was de weg een beetje kwijt. Zo vast sliep ikquote:
Lekker smullenquote:
Nog een paar weekjes,dan mag je weer.quote:
AU!quote:
Hey HC.Ik heb vakantie voor onbepaalde tijd daar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
aan de mensen die dit maken
Mag je niet in dts?
Oh jeequote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey HC.Ik heb vakantie voor onbepaalde tijd daar.
Soul heeft haar rariteitenkabinet weer met wat nieuwe vondsten aangepast.quote:
wat een gezelligheidquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft haar rariteitenkabinet weer met wat nieuwe vondsten aangepast.
[ afbeelding ]
Ik vind het leuker dan al die gekke dieren.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan al die gekke dieren.
Dat ging op een gegeven moment ook echt ietwat te ver.quote:
nou ja ergens herken ik die verzamel drang welquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging op een gegeven moment ook echt ietwat te ver.
Snap ik wel,ze heeft nu andere verzamelingen.Zelfs Tamagotchis en enge barbies.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou ja ergens herken ik die verzamel drang wel
Ieder zijn ding , ik heb daar weinig meequote:Op woensdag 17 juli 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik wel,ze heeft nu andere verzamelingen.Zelfs Tamagotchis en enge barbies.
Een speciale?quote:
Daar heb ik wel een glas van.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja een Texels Zeebries Blond. Ik heb lekkerdere bieren geproefd, maar is wel lekker fris.
Man3quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey vakantieganger.quote:
quote:
Ah 2 zelfsquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey vakantieganger.
Ben hier toch wel soort van welkom?
In dikke tût foar jo.quote:
Zelfs ik ben niet zo debiel als .....quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ben jij dit?![]()
KLB / Mensen wier niet dagelijks hun keel schrapen
En is dat erg?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel voor mij.Ik post vaak in de nacht en dan is DTS wel de plek.En het is niet echt leuk er uit gegooid te worden.quote:
Dan moeten ze 'je vakantie' gewoon weer beëindigenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel voor mij.Ik post vaak in de nacht en dan is DTS wel de plek.En het is niet echt leuk er uit gegooid te worden.
Maar so be it.
Het is wel even goed zo.Ik mag nog posten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze 'je vakantie' gewoon weer beëindigen
Sorry mention gemistquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral als ze ontsnappenquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan al die gekke dieren.
Meerdere malen gehad dat.Een tarantula was het engste.quote:
Je hebt Soul toch wel aan de ketting?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere malen gehad dat.Een tarantula was het engste.
Zij mij eerder.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt Soul toch wel aan de ketting?
Ik zou nooit meer slapenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere malen gehad dat.Een tarantula was het engste.
Dat doe je toch al vrij weinig.quote:
Oh jeequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Dotteke ligt in het ziekenhuis.![]()
Thuisbrandje en bij het vluchten gevallen.
Oei.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh jee... beterschap @Dottekequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh nee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Die pieperschaal ook? Die lokt wel vaak het eea uitquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel voor mij.Ik post vaak in de nacht en dan is DTS wel de plek.En het is niet echt leuk er uit gegooid te worden.
Maar so be it.
Nou ligt in het ziekenhuis is wat overdreven. Ze is bij de eerste hulp omdat gevallen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Hey Soury.Je bent wel weer skerp.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pieperschaal ook? Die lokt wel vaak het eea uit
Zullen we het maar zo laten?quote:
Krijg ik hier ook vakantie.quote:
Ik ben daar echt panisch voor.Vroeger boerderij brand gehad.En nu nog steeds bang van.quote:
Dat is zeker mij intentie niet maar dTS is nou niet bepaald een plek waar mensen eerlijk spelen/zijnquote:
Ik heb een paar keer brand meegemaakt en ik vind het ook beangstigend .quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben daar echt panisch voor.Vroeger boerderij brand gehad.En nu nog steeds bang van.
Ergens in 2025,ik ben hoopvol.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is zeker mij intentie niet maar dTS is nou niet bepaald een plek waar mensen eerlijk spelen/zijn![]()
Maar hopelijk kan je er snel weer terug
Ja,bij goed gedrag moet dat wel lukken.quote:
Komt vast goed danquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,bij goed gedrag moet dat wel lukken.
Daar misdragen zal tot die tijd zeker niet lukkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,bij goed gedrag moet dat wel lukken.
Ik ben een keer gevallen en ik mocht een week blijven.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ligt in het ziekenhuis is wat overdreven. Ze is bij de eerste hulp omdat gevallen.
Schrikken wel brandje, ook een keer vlam in de pan gehad. Ik reageerde vreemd genoeg rustig en de deksel erop gedaan. Wel verschroeide randen aan keukenkastjes en gesmolten lampjes van de afzuigkap.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar misdragen zal tot die tijd zeker niet lukken
Wel mijn leavenings bootje.quote:
Wel een mooi bootje.quote:
Dat wensen we haar hier allemaal.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
@:Dotteke wat zal je geschrokken zijnIk hoop dat het meevalt met je knie en wens je heel veel sterkte!
Hey freon.quote:
Het bootje niet jij.quote:
Ooit een dame van een scheepswerf,tegen ons: Moai skipke hjer.Ik kon haar wel wurgen.quote:
Oh kut!!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat? O jeetjequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Grote kansquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Hem kennende zal het ongetwijfeld een ongelofelijke stupide actie zijn geweest
Storend gedrag.quote:
Heb je ook een nieuwe foto? Of is ie inmiddels niet meer?quote:
Het is niet mijn boot.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je ook een nieuwe foto? Of is ie inmiddels niet meer?
Voorheen was u ook een nachtposter.quote:
Niet in DTS.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voorheen was u ook een nachtposter.
Het was ik die daar met 2 vrienden in de zomer van 1979 (denk ik) daar vertoefde ... FF is het die m in zn digi-archief heeft staan en af en toe boven haalt ... ..quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je ook een nieuwe foto? Of is ie inmiddels niet meer?
Dan wordt het toch eens tijd voor 1quote:
Een ecte?quote:
In Denemarken kunnen ze leuke bootjes bouwenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze was in Denemarken gemaakt iov de vader van 1 van die vrienden
Thyra was haar naamquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
In Denemarken kunnen ze leuke bootjes bouwen
Is dit @pullup zijn weekendvermaak niet?quote:
rammstein nu en morgenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was ik die daar met 2 vrienden in de zomer van 1979 (denk ik) daar vertoefde ... FF is het die m in zn digi-archief heeft staan en af en toe boven haalt ... ..
Paar jaar terug wel wat onderzoek gedaan ... andere eigenaar en de naam is ook niet meer...
Verstandig marioquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
rammstein nu en morgen
in klagenfurt
maar kann onweer komen
nu ook
bij onz kommt nu ,ik
gaa fahrrad in keller doen
Mag ik niet meer.quote:
Alleen tussen zijn benen.quote:
Dan mag je naar OUDquote:
Even normaal houden mario.quote:
Wel kut allemaal, maar gelukkig niets ernstigs met je.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Hallo. Gelukkig niets gebroken en ben weer thuis. Was veel gedoe hier thuis en ik kan amper lopen.
Schoonmaakploeg is vanavond al geweest en er zal morgen nog een schoonmaak ploeg komen.
Doordat er met poeder geblust is moest ik alles kwa eten buiten de koelkast weggooien en mag ik electronica niet meer gebruiken. Kan dus geen kopje koffie zetten.
Heb giga honger ale cafetarias in de buurt gaan om 8 uur dicht. Dus de achter uuf heeft net een brood gebacht die ik nu zit te eten.
Knie superdik. Staat gewoon spanning op de huid de wondjes op mijn onderbeen schrijnen een klein beetje. Blauwe neus en koppijn.
Al met mal veel geluk gehad. O ja het was geen vlam in de pan . Alles verbrand behalve het vlees. Alleen door de poeder mag het niet meer gegeten worden.
Heb twee luchtverfrissers van het schoonmaak bedrijf aan staan. Die maken een pokke herrie
Dank allemaal voor de lieve berichtjes
Fijn om te horen dat het goed is afgelopen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Hallo. Gelukkig niets gebroken en ben weer thuis. Was veel gedoe hier thuis en ik kan amper lopen.
Schoonmaakploeg is vanavond al geweest en er zal morgen nog een schoonmaak ploeg komen.
Doordat er met poeder geblust is moest ik alles kwa eten buiten de koelkast weggooien en mag ik electronica niet meer gebruiken. Kan dus geen kopje koffie zetten.
Heb giga honger ale cafetarias in de buurt gaan om 8 uur dicht. Dus de achter uuf heeft net een brood gebacht die ik nu zit te eten.
Knie superdik. Staat gewoon spanning op de huid de wondjes op mijn onderbeen schrijnen een klein beetje. Blauwe neus en koppijn.
Al met mal veel geluk gehad. O ja het was geen vlam in de pan . Alles verbrand behalve het vlees. Alleen door de poeder mag het niet meer gegeten worden.
Heb twee luchtverfrissers van het schoonmaak bedrijf aan staan. Die maken een pokke herrie
Fijn dat je er weer bent, maar wat was er nou gebeurd?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Ja gelukkig wel. Is iemand komen kijken. Heb die luis zelf niet gesproken maar mocht er in staan wel verfrissers in hui. Ik mag de kookplaat niet gebruiken de magnetron ook niet. Zelfs mijn senseo niet en echt ik snak naar een kop koffiequote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef chufi het volgende:
Maar je mag al wel gewoon weer terug de woning in @:dotteke ? Heb je niet nog iets in de koelkast dat je op kunt bakken (tenminste als je nog op gas kookt )
Zijn er nog buren wakker?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Is iemand komen kijken. Heb die luis zelf niet gesproken maar mocht er in staan wel verfrissers in hui. Ik mag de kookplaat niet gebruiken de magnetron ook niet. Zelfs mijn senseo niet en echt ik snak naar een kop koffie
Vertel het morgen wel geen zin in eigenlijk. Leg zo de ipad weg en ga zien dat ik boven kom. Ben kapoet. Vannacht ook al niet geslapen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, maar wat was er nou gebeurd?
Denk even aan jezelf.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel het morgen wel geen zin in eigenlijk. Leg zo de ipad weg en ga zien dat ik boven kom. Ben kapoet. Vannacht ook al niet geslapen.
Feli,ik ook.quote:
Lekker slapen dan, ik weet niet of ik hier morgen wel ben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel het morgen wel geen zin in eigenlijk. Leg zo de ipad weg en ga zien dat ik boven kom. Ben kapoet. Vannacht ook al niet geslapen.
Broekie.quote:
Sterkte en slaap ze ....quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:57 schreef drakin het volgende:
@:Freshfruit
Lekker biertje deze, en de tekst past er ook bij, het is bijna winter![]()
[ afbeelding ]
Is iin amberkleuger bierke En ik kin wol mei jo in slokje dwaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:57 schreef drakin het volgende:
@:Freshfruit
Lekker biertje deze, en de tekst past er ook bij, het is bijna winter![]()
[ afbeelding ]
Sinds iets meer dan een week zie ik een oranje FreshFruit petjequote:Op woensdag 17 juli 2024 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
I
[..]
[..]
Is iin amberkleuger bierke En ik kin wol mei jo in slokje dwaan.
Wrodt tijd dat we die eens samen drinken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
I
[..]
[..]
Ik ha noch wol 1 foar letter in kearquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
I
[..]
[..]
Nee hoor.quote:
Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee. Beetje Fries leren/begrijpen, lijkt me leuk!quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:28 schreef Puzzie het volgende:
Misschien tijd voor een apart Fries topic?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:28 schreef Puzzie het volgende:
Misschien tijd voor een apart Fries topic?
quote:
Heel veel sterkte met de nasleep van dit allesquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Ja de buren zijn de redding van mijn huis en spullen geweest . Zal ze dan ook een hele mooie bos bloemen gaan brengen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel veel sterkte met de nasleep van dit allesDat je maar goed mag herstellen van je blessures en je huisje mooi op orde kan brengen. Lieve buren heb je ook, fijn! Kom maar lekker bij van de schrik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er ook wel wat kneuterig uitquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
@:Drakin
Ik zou je nog vertellen wat er gebeurd is gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een stevige stelletje hoor, toevallig ook nog waterpas vorige week nog naar gekekenquote:
Wat een avontuurquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was een stevige stelletje hoor, toevallig ook nog waterpas vorige week nog naar gekeken
Ik doe het al jaren zo.
Vanaf nu niet meer dus
Altijd 🙂quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey vakantieganger.
Ben hier toch wel soort van welkom?
Dit is wel een beetje voor sukkels hoor 🤨quote:
Oh no sterkte dottiequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Lig niet in het ziekenhuis hoor, was alleen met de ambu mee om foto's van mijn been te makenquote:
Het ziet er al gevaarlijk uitquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was een stevige stelletje hoor, toevallig ook nog waterpas vorige week nog naar gekeken
Ik doe het al jaren zo.
Vanaf nu niet meer dus
Dat is het voornaamste dat je lekker geniet. Ze zee is altijd mooi bij wat voor weer ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dotteke![]()
Was koud op het strand. Windje 1 bft.
Maar ik geniet ervan.
Misschien vanuit een verkeerde hoek gefotografeerd Maar was echt stevigquote:
Waren ze wel lief voor je in de ambulance?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig niet in het ziekenhuis hoor, was alleen met de ambu mee om foto's van mijn been te maken
Was nogal hard gevallen.
Nog op vakantie of al weer thuis?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:47 schreef pullup het volgende:
Loop een beetje achter 🤣 maar ben weer bijgelezen.
Ja hoor, waren schatten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waren ze wel lief voor je in de ambulance?
Mooi zoquote:
Nope, wel gezegd klachten te hebben maar hebben ze niets mee gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hebben ze je ook even aan de hartmonitor gelegd?
Ow, das weer niet handig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, wel gezegd klachten te hebben maar hebben ze niets mee gedaan
ja gelijk na de val had ik wat pijnlijke hartslagenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das weer niet handig.
Je hart heeft zich wel gedragen tijdens alles?
Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja gelijk na de val had ik wat pijnlijke hartslagen
Ik had natuurlijk net de hele nacht gezeten met boezemfibrileren
Maar gelukkig is het verder goed gegaan tot nu toe
Ja er hebben de hele nacht van die dingen staan loeien voor de geur en heb tot vannacht 1 uur alles opegehad beneden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook
Gelukkig dat dat nu goed gaat. Nu nog de rest ook snel herstellen.
Stinkt je huis al wat minder?
T is gelukkig wel even droog, kan je beter opengooienquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er hebben de hele nacht van die dingen staan loeien voor de geur en heb tot vannacht 1 uur alles opegehad beneden.
Vanmorgen vroeg ook gelijk alles weer open gegooid
Klopt dat is waarquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is gelukkig wel even droog, kan je beter opengooien
Dat horen huisartsen wel te doen, even contact opnemen na een ziekenhuis melding, zeker als er iets gebeurd is. Alleen zijn die ook heel erg drukquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dat is waar
Huisarts belde net nog even op, die had verslag gekregen van het ziekenhuis en ze vroeg of mij redde. Toch lief doen ze normaal nooit
Ik slik daar medicatie voor. Best hoge dosering. Is ook angstig vooral in het begin en 's nachts.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja gelijk na de val had ik wat pijnlijke hartslagen
Ik had natuurlijk net de hele nacht gezeten met boezemfibrileren
Maar gelukkig is het verder goed gegaan tot nu toe
Heb je het ook getroffen. Die van mij is ook zo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dat is waar
Huisarts belde net nog even op, die had verslag gekregen van het ziekenhuis en ze vroeg of mij redde. Toch lief doen ze normaal nooit
Netjes dat de huisarts even belde om te informeren, en ik hoop dat je een beetje hulp hebt en dat er nu eens voor jou gezorgd wordtquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dat is waar
Ja is ook eng. Je wordt er ook zo moe van.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slik daar medicatie voor. Best hoge dosering. Is ook angstig vooral in het begin en 's nachts.
Normaal nooit. Dus ik was verbaasd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het ook getroffen. Die van mij is ook zo.
Ja het is wonderbaarlijk. Buurvrouw kwam net een groentetaart brengen zo groot kan daat wel 2 weken van eten. Alleen jammer dat ik niet kan opwarmen. Ook heel veel bezoek gehad vandaag. De eerst vanmorgen om 8 uur de laaste is net weg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes dat de huisarts even belde om te informeren, en ik hoop dat je een beetje hulp hebt en dat er nu eens voor jou gezorgd wordt
Sterkte gewenstquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is wonderbaarlijk. Buurvrouw kwam net een groentetaart brengen zo groot kan daat wel 2 weken van eten. Alleen jammer dat ik niet kan opwarmen. Ook heel veel bezoek gehad vandaag. De eerst vanmorgen om 8 uur de laaste is net weg.
Das lief.. Is alle apparatuur definitief defect ?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is wonderbaarlijk. Buurvrouw kwam net een groentetaart brengen zo groot kan daat wel 2 weken van eten. Alleen jammer dat ik niet kan opwarmen. Ook heel veel bezoek gehad vandaag. De eerst vanmorgen om 8 uur de laaste is net weg.
goede beteringquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je mario 😘quote:
Ik was vroeger ( nou ja,.... vanaf mijn 20e tot een paar jaar geleden) verslaafd aan die dingenquote:
Met feta erop of een andere kaas?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
Quiche Pandora Peen, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Met geitenkaas en ricotta. Dankjequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Met feta erop of een andere kaas?
Lekker hoor, smakelijk.
Oeh lastig te zien inderdaad, maar ik heb gegoogled, gaafquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag vandaag een paartje vogels hier bij het meer vliegen... dacht is een ijsvogel op de tak, maar volgens mij een Dwerg Stern.
Wist niet dat die zo Oostenlijk ook voorkwamen.
Heb er een totaal waardeloze foto van gemaakt :
PS: Die linker
[ afbeelding ]
Lastig met de foon altijd dat inzoomen, zag hem in het echt wat beter.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Oeh lastig te zien inderdaad, maar ik heb gegoogled, gaafEn ook ijsvogeltjes zijn
Maar alle vogels zijn
Het is sowieso geen ijsvogel , die zijn heel fel gekleurd , ik denk ook niet dat het een dwerg stern is , volgens mij leven die meer in het waddengebied . Maar lastig te zien idd, omdat je de snavel ook niet goed kan zienquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag vandaag een paartje vogels hier bij het meer vliegen... dacht is een ijsvogel op de tak, maar volgens mij een Dwerg Stern.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is sowieso geen ijsvogel , die zijn heel fel gekleurd , ik denk ook niet dat het een dwerg stern is , volgens mij leven die meer in het waddengebied . Maar lastig te zien idd, omdat je de snavel ook niet goed kan zien
Was het geen roepieroepie vogel?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt mij een VOA.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Saar. Hoe komt dat?quote:
Te veel op het strand gelopen?quote:
Amai.wel netjes behandeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gisteren naar De Panne geweest, veel gelopen en waarschijnlijk van mijn schoenen.
[ afbeelding ]
Even laten helen dan.Vraagje: ben je verhuisd?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Deed ik zelf hoor. Kan er niet op lopen want pijn.
Nee. Op vakantie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even laten helen dan.Vraagje: ben je verhuisd?
Ik dacht al.quote:
O dat zij nog geen kleintjes ook zegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gisteren naar De Panne geweest, veel gelopen en waarschijnlijk van mijn schoenen.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, even maar rustig aan doen met lopen danquote:
Zit een plek/bult op mijn duim die was gaan bloeden. Kreeg het al 3 uur niet gestopt, dus maar even de huisarts gebeld.quote:
OK.. doet het ook auw?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit een plek/bult op mijn duim die was gaan bloeden. Kreeg het al 3 uur niet gestopt, dus maar even de huisarts gebeld.
Die heeft het dichtgebrand.
De prik voor de verdoving was het meest vervelend qua gevoel wat het tot nu toe gedaan heeft. Die plek was alleen wat gevoelig. Nu alleen een verdoofde duim.quote:
Nu maar hopen dat het na de verdoving meevalt..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De prik voor de verdoving was het meest vervelend qua gevoel wat het tot nu toe gedaan heeft. Die plek was alleen wat gevoelig. Nu alleen een verdoofde duim.
Ga het merken straks. Nu vooral even opletten als ik iets oppak.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het na de verdoving meevalt..
O jeequote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit een plek/bult op mijn duim die was gaan bloeden. Kreeg het al 3 uur niet gestopt, dus maar even de huisarts gebeld.
Die heeft het dichtgebrand.
Dankquote:
Gelukkig is het nu verholpen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank
Hoe is het met jou?
Die bloedverdunners heb ik ook al jaren, maar was niet de reden dat het niet dicht ging. Al helpt het natuurlijk niet.
Vreselijk ...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu verholpen.
Hier is het ronduit kudt. Been is dik van lies toet tenen. Bont en blauw ook aan de achterkant van het beem en de knieholte is paars. Huid staat zo straks dat ik sims denk zo scheurt die open.
Maar goed zal vanazelf wel weer beter gaan.
Ik hoop het niet. Als het nog erger word moeten ze het open snijden om het vocht er uit te laten hoorde ik vanmorgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Vreselijk ...
Kunnen ze daar niet iets aan doen?
Ah balen zeg. Voelt ook zo klote aan die druk in je been dan, of heb je dat niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu verholpen.
Hier is het ronduit kudt. Been is dik van lies toet tenen. Bont en blauw ook aan de achterkant van het beem en de knieholte is paars. Huid staat zo straks dat ik sims denk zo scheurt die open.
Maar goed zal vanazelf wel weer beter gaan.
Heeft je fysio nog wat gedaan tegen de zwellingen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als het nog erger word moeten ze het open snijden om het vocht er uit te laten hoorde ik vanmorgen.
Maar volgens de fysio moet het vanaf zondag minder worden met de zwellingen.
nog even volhouden dan ..... balen vooral dat het zo warm is, dat zal niet helpen ....quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als het nog erger word moeten ze het open snijden om het vocht er uit te laten hoorde ik vanmorgen.
Maar volgens de fysio moet het vanaf zondag minder worden met de zwellingen.
quote:
Ja voelt ook naar en alles doet pijn omdat het overal tegenaan drukt. Ja ik ook bloedverdunners.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah balen zeg. Voelt ook zo klote aan die druk in je been dan, of heb je dat niet?
Het zou ook beter moeten gaan ja. Slikte jij nou ook bloedverdunners?
[..]
Heeft je fysio nog wat gedaan tegen de zwellingen?
Totaal geen last van de warmte nog. Ben binnen valt wel mee nogquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:58 schreef maily het volgende:
[..]
nog even volhouden dan ..... balen vooral dat het zo warm is, dat zal niet helpen ....
Dan ga je goed blauw zijn ja, ziet het er meteen nog erger uitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voelt ook naar en alles doet pijn omdat het overal tegenaan drukt. Ja ik ook bloedverdunners.
Hij heeft niet veel kunnen doen. Proberen een beetje rust er in te brengen. Maar de kneuzing was echt zwaar.
Herstelbare schade. Goed rusten en dan komt het vast weer goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je goed blauw zijn ja, ziet het er meteen nog erger uit
Moi Lovy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |