Voor inwendig onderzoek?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb net lekker een camera door mijn neus laten duwen
quote:
Jeuk kreeg ik er niet vanquote:
Hij wilde even in mijn neus en keel kijken.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Jeuk kreeg ik er niet van
En nee, zeer dat het amper. Gevoelig iets. En slikken was even moeilijker.
Nog wat leuks gezien?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wilde even in mijn neus en keel kijken.
Ben jij dit?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wilde even in mijn neus en keel kijken.
Ik heb het hart al toe gesproken. Hopelijk helpt dat 😘quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je hart dat dat niet de bedoeling is
Nu even goed je rust pakken
Hopelijk komt je hart tot rust.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het hart al toe gesproken. Hopelijk helpt dat 😘
quote:
Vanmiddag 2,5 uur geslapen. Ben nu nog duffer 🤣🤣 werd wakker van de bel en was de weg een beetje kwijt. Zo vast sliep ikquote:
Lekker smullenquote:
Nog een paar weekjes,dan mag je weer.quote:
AU!quote:
Hey HC.Ik heb vakantie voor onbepaalde tijd daar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
aan de mensen die dit maken
Mag je niet in dts?
Oh jeequote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey HC.Ik heb vakantie voor onbepaalde tijd daar.
Soul heeft haar rariteitenkabinet weer met wat nieuwe vondsten aangepast.quote:
wat een gezelligheidquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft haar rariteitenkabinet weer met wat nieuwe vondsten aangepast.
[ afbeelding ]
Ik vind het leuker dan al die gekke dieren.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan al die gekke dieren.
Dat ging op een gegeven moment ook echt ietwat te ver.quote:
nou ja ergens herken ik die verzamel drang welquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging op een gegeven moment ook echt ietwat te ver.
Snap ik wel,ze heeft nu andere verzamelingen.Zelfs Tamagotchis en enge barbies.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou ja ergens herken ik die verzamel drang wel
Ieder zijn ding , ik heb daar weinig meequote:Op woensdag 17 juli 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik wel,ze heeft nu andere verzamelingen.Zelfs Tamagotchis en enge barbies.
Een speciale?quote:
Daar heb ik wel een glas van.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja een Texels Zeebries Blond. Ik heb lekkerdere bieren geproefd, maar is wel lekker fris.
Man3quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey vakantieganger.quote:
quote:
Ah 2 zelfsquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey vakantieganger.
Ben hier toch wel soort van welkom?
In dikke tût foar jo.quote:
Zelfs ik ben niet zo debiel als .....quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ben jij dit?![]()
KLB / Mensen wier niet dagelijks hun keel schrapen
En is dat erg?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel voor mij.Ik post vaak in de nacht en dan is DTS wel de plek.En het is niet echt leuk er uit gegooid te worden.quote:
Dan moeten ze 'je vakantie' gewoon weer beëindigenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel voor mij.Ik post vaak in de nacht en dan is DTS wel de plek.En het is niet echt leuk er uit gegooid te worden.
Maar so be it.
Het is wel even goed zo.Ik mag nog posten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze 'je vakantie' gewoon weer beëindigen
Sorry mention gemistquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral als ze ontsnappenquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan al die gekke dieren.
Meerdere malen gehad dat.Een tarantula was het engste.quote:
Je hebt Soul toch wel aan de ketting?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere malen gehad dat.Een tarantula was het engste.
Zij mij eerder.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt Soul toch wel aan de ketting?
Ik zou nooit meer slapenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere malen gehad dat.Een tarantula was het engste.
Dat doe je toch al vrij weinig.quote:
Oh jeequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Dotteke ligt in het ziekenhuis.![]()
Thuisbrandje en bij het vluchten gevallen.
Oei.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Dotteke ligt in het ziekenhuis.![]()
Thuisbrandje en bij het vluchten gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |