SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet nu niet meer of meets in de OP echt zijn of niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Mensen lees de OP als je naar de meet wil!
Deze wel, Gerrie waakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer of meets in de OP echt zijn of niet.
Spookmeet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je naast iemand te smullen en dat blijkt dan een 300-jarig omaatje te zijn dat verlekkerd naar je nek staart.quote:
Die blijft dan wel van m'n toetje af.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je naast iemand te smullen en dat blijkt dan een 300-jarig omaatje te zijn dat verlekkerd naar je nek staart.
Die van CL is altijd echt want CL zal nooit liegen over eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OooOoooOooOoo...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is dan wel vlak voor Halloween..
Die kerelquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
https://www.instagram.com/reel/C8U5sAAps50/?igsh=Zm1qYjRrczBhMmtv
Van wie?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
En kennelijk is een antwoord 'twee' op hoeveel genders er zijn een antwoord waar je je voor moet schamen oid
Kennelijk als er niemand boos is op je mening moet je mensen gaan verzinnen die het niet met je eens zijn, zodat je toch kan voelen alsof je veroordeeld wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
En kennelijk is een antwoord 'twee' op hoeveel genders er zijn een antwoord waar je je voor moet schamen oid
Als iemand graag vliegen eet dan mag dat gewoon en als dat je opblaasbootje is dat blijft drijven dikke prima, het gaat alleen irritant worden als de vliegeneter de hele dag boos in je oor toetert dat vliegen eten doodnormaal is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kennelijk als er niemand boos is op je mening moet je mensen gaan verzinnen die het niet met je eens zijn, zodat je toch kan voelen alsof je veroordeeld wordt.
De enige die zich moet schamen is de volwassen man die trots kokhalst op het internet als een fucking kleuter.
Maar nee, mensen die ruimte proberen te maken voor elkaars expressie en identiteit op een soms misschien wat krakkemikkige manier zijn het probleem.
Wat al helemaal raar is, is om zelf de toeter in je oor te drukken en dan te gaan klagen over het geluid dat er uit komt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand graag vliegen eet dan mag dat gewoon en als dat je opblaasbootje is dat blijft drijven dikke prima, het gaat alleen irritant worden als de vliegeneter de hele dag boos in je oor toetert dat vliegen eten doodnormaal is.
Welterusten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Man man man ik zal nog eens een reactie geven.
Beter ga ik slapen, Ciao
Het gaat altijd wel snel van "Hahaha wat een wokie sukkels" naar "mimimimimimi" als er eens een keer tegengas geboden wordt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Man man man ik zal nog eens een reactie geven.
Beter ga ik slapen, Ciao
Welke kleur?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:13 schreef Karzai het volgende:
de bikini kan weer aan vandaag
Weerbericht Nederland
Lokale bui, later droog en meer zon
17 juli 2024, 06:41
Er zijn wolkenvelden met lokaal een lichte bui. Vanmiddag wordt het droog met zonnige perioden en stapelwolken. Het wordt 19 tot 24 graden. Donderdag is het warmer met 23 tot 27 graden. Er is veel bewolking, maar later schijnt weer de zon. De dagen daarna is het zomers tot lokaal tropisch warm. Vanaf zondag neemt de buienkans weer toe.
Vanochtend: lokale bui
In het noorden is het bewolkt met af en toe een beetje regen. Over het midden en zuiden trekken wolkenvelden en schijnt tussendoor de zon. Lokaal komt een lichte bui voor, maar op veel plaatsen is het droog. De wind waait uit het westen tot zuidwesten en is zwak tot hooguit matig van kracht, windkracht 2 tot 3.
Vanmiddag: vanuit het westen zon
Aan het begin van de middag kan in het oosten nog een lokale bui voorkomen, maar daarna blijft het droog. Er zijn zonnige perioden en stapelwolken. Aan de westkust is het vrij zonnig. De temperatuur stijgt naar 19 graden op de stranden en naar 20 of 21 graden elders in de kustgebieden. Landinwaarts stijgt het kwik naar 22 tot 24 graden en de hoogste temperaturen vinden we in het zuidoosten van het land.
Vanavond: opklaringen
De stapelwolken verdwijnen en op veel plaatsen schijnt nog een tijd de zon. Komende nacht zijn er wolkenvelden en opklaringen. Regionaal kunnen mistbanken ontstaan. De temperatuur daalt naar 11 tot 14 graden.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:32 schreef Karzai het volgende:
gisteren eindelijk een muisje gevangen hij kon de pindakaas cracker niet meer weerstaan, ik heb hem een stukje verderop losgelaten in het struikgewas
oh fijne valquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
in zon lokdoosje, als ze erin lopen kunnen ze er niet meer uit
Ja, dat is wreed. Dan kun je nog beter een ouderwetse muizenval gebruiken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fijne val![]()
Ik heb ergens gewerkt en daar moest ik van de baas plakstrips gebruiken. Dat heb ik 1 keer gedaan en daarna nooit meer
die plakstrips werken wel beter, ik gebruik ze ook, maar dat is idd geen fijne manier om ze te vangen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fijne val![]()
Ik heb ergens gewerkt en daar moest ik van de baas plakstrips gebruiken. Dat heb ik 1 keer gedaan en daarna nooit meer
Oeh dat is er eentje voor Zwabquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
"Normaal doe ik er met de trein 15 minuten over, nu een uur en 15 minuten, maar tot nu toe ben ik steeds op tijd," vertelt een ander. "Het enige is dat je zelf even moet uitzoeken welke bus je moet hebben, maar verder is het prima," voegt een man er kalm aan toe.
https://ditistwee.nl/nieu(...)Yo80vh3Vs9yNZ63RDkDw
gaat over het vervangend vervoer nu van delft naar den haag.
Die vrouw is wel erg positief
daar trappen ze niet in, ik heb alles gekocht wat er is qua muizenvallenquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wreed. Dan kun je nog beter een ouderwetse muizenval gebruiken.
Zwab: ik heb heb geen werkzaamheden nodig om een uur extra reistijd te hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh dat is er eentje voor Zwab
Met een beetje pindakaas niet?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar trappen ze niet in, ik heb alles gekocht wat er is qua muizenvallen
ja vond dat echt te naar en andere muisjes proberen dat het eerste muisje te helpen dus die gaan er ook opquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wreed. Dan kun je nog beter een ouderwetse muizenval gebruiken.
en gif?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
die plakstrips werken wel beter, ik gebruik ze ook, maar dat is idd geen fijne manier om ze te vangen.
maja nood breekt wet, ik wil geen muizen in huis hebben
ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
Met 22 graden ga ik niet in bikini
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
die plakstrips werken wel beter, ik gebruik ze ook, maar dat is idd geen fijne manier om ze te vangen.
maja nood breekt wet, ik wil geen muizen in huis hebben
Ik heb dan ook geen bikini body, jij wel..quote:
ik heb begrepen dat elke body een bikini body isquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen bikini body, jij wel..
Neequote:Op woensdag 17 juli 2024 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen bikini body, jij wel..
Leugensquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat elke body een bikini body is
soms vang ik er een paar, dan zijn ze weer een paar maanden weg, maar ze komen altijd weer terugquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje pindakaas niet?
Ik woonde ooit in een huurappartement waar de eigenaar er zo best een hoop ving.
Huis was vergeven van die beestjes
maar de een meer dan de anderquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt welquote:
Hmm.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor Peter toch?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq is dit voor iets achterlijk wanstaltigs?![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kan Karzai Z.C. een paar dagen lenen.
“Het scheelt dat ik vrij ben, dus ik heb de tijd."quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
"Normaal doe ik er met de trein 15 minuten over, nu een uur en 15 minuten, maar tot nu toe ben ik steeds op tijd," vertelt een ander. "Het enige is dat je zelf even moet uitzoeken welke bus je moet hebben, maar verder is het prima," voegt een man er kalm aan toe.
https://ditistwee.nl/nieu(...)Yo80vh3Vs9yNZ63RDkDw
gaat over het vervangend vervoer nu van delft naar den haag.
Die vrouw is wel erg positief
Sow, is het wel groot genoeg?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een krasser, dacht ik ookquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Ziet er uit als een zelfverminkingsslachtoffer met snijlittekens
ik vind het ook niet mooiquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Vreetbalquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is iedereen een bal hier? Bitterbal, jankbal, zeurbal, labielbal, fantastbal
ik ben de enige echte balquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is iedereen een bal hier? Bitterbal, jankbal, zeurbal, labielbal, fantastbal
Slokje azijn in de koffie gehad?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zwabber je bent echt een jankbal.
Overal serieus op in gaan. Jankerd.
Ha, je bent er weer.quote:
Teelbal.quote:
Gelukkig maarquote:
Toverbal.quote:
zag laast op insta dat je ze eigenlijk ook met schil moet eten?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij hapt die zo weg.
oh dat snap ik wel dat je daar gaar van bentquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren acht uur in de auto gezeten. Nu nog steeds gaar![]()
Blij als ik weer naar huis kan.
Ja, dag hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag laast op insta dat je ze eigenlijk ook met schil moet eten?
Ik ben autorijden na 4 uur al zatquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren acht uur in de auto gezeten. Nu nog steeds gaar![]()
Blij als ik weer naar huis kan.
oh ben je een kneusje?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben tijdens het rijpen te hard op de grond gevallen en nu ben ik rond
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind ze zonder schil al niet lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben tijdens het rijpen te hard op de grond gevallen en nu ben ik rond
Was wel sterke koffiequote:Op woensdag 17 juli 2024 08:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slokje azijn in de koffie gehad?
Omstandigheden maken ook wel uit. Meeste was snelweg en weer was over het algemeen ook wel prima. Muziekje aan en dan cruise controlquote:
Gewoon mentaal even niet zo lekker in mijn vel. Kan gebeuren.quote:
Werkvolk moet je altijd goed verzorgen.quote:
Hakacro?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkvolk moet je altijd goed verzorgen.
Hier kwamen ze net ook koffie met een croissantje brengen.
Kiwi's zijn fantastisch, staan zeker wel in mijn top 3.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind ze zonder schil al niet lekker
Ja, mag pas over 1,5 uur weerquote:
Nee, oma heeft gelijk. Altijd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of je gebruikt een bewezen cleanser als salicylic acid
Maar dat was er nog niet in de tijd van Oma en Oma heeft nooit acne gehad dus zal het wel werkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:In de schil zitten vezels en vitaminen, maar dit is in vergelijking met de vrucht zelf weinig en daardoor zal het voor je gezondheid niet uitmaken of je een kiwi met of zonder schil eet.
Als je kiwi's met schil eet, dan ben je ook niet helemaal goed in je hoofd.quote:
Als je geen mesje en lepeltje hebt is het toch wel handigquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je kiwi's met schil eet, dan ben je ook niet helemaal goed in je hoofd.
Dan wacht je even tot je wel een mesje of lepeltje bij je hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je geen mesje en lepeltje hebt is het toch wel handig
Nee nee nee je snapt er niks van. Geemies is WRONG.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
sinaasappels hebben ook een veel dikkere schil, bij een kiwi is het maar een dun laagjequote:Op woensdag 17 juli 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan wacht je even tot je wel een mesje of lepeltje bij je hebt.
Ik ga toch ook geen sinaasappel met schil eten, om die zelfde reden?
Ja nee prima, ga jij lekker die schil etenquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
sinaasappels hebben ook een veel dikkere schil, bij een kiwi is het maar een dun laagje
maar dan ben ik volgens jou dus niet goed in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee prima, ga jij lekker die schil eten
Of een meloen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan wacht je even tot je wel een mesje of lepeltje bij je hebt.
Ik ga toch ook geen sinaasappel met schil eten, om die zelfde reden?
Hoezo zorg je niet dat je geen mesje en een lepeltje bij je hebt ? En was je dan wel de schil?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dan ben ik volgens jou dus niet goed in mijn hoofd
Of een cactus.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dat was er nog niet in de tijd van Oma en Oma heeft nooit acne gehad dus zal het wel werken
Sorryquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee nee je snapt er niks van. Geemies is WRONG.
misschien denkt ze dat alquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulke bovenbenen zoals die van jouquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die breek je natuurlijk gewoon open tussen je bovenbenen
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Silver doet maar 30 dollar de ouncequote:Op woensdag 17 juli 2024 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Sick fucks being sick fucks. Nou ja misschien koopt dimmy er wel een paar![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulke bovenbenen zoals die van jou
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Silver doet maar 30 dollar de ounce
Wat weet jij van de bovenbenen van McGrath?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulke bovenbenen zoals die van jou
Zweten zult gij!quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorlopig 3 weken geen Pilates meer (zomersluiting), maar de Pilates -juf dacht; laat ik ze even extra hard werken
The fuck![]()
Maar stiekem voelt dat wel lekker
Pics van je juf?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorlopig 3 weken geen Pilates meer (zomersluiting), maar de Pilates -juf dacht; laat ik ze even extra hard werken
The fuck![]()
Maar stiekem voelt dat wel lekker
Alles voor de bootyquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
Matige work out.
Goeie hip lifts , matige hanging leg raises
Nou ja, hij doet hardloopwedstrijdenquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat weet jij van de bovenbenen van McGrath?
Ik weet nu....quote:
Hmm.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet hardloopwedstrijden
Dus ik doe even de aanname dat ze iets gespierder zijn dan de rest van de KSC
Nee maar dit is Kunst. En Geschiedenis!quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Silver doet maar 30 dollar de ounce
De Rembrandtdagen in Leidenquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Tegen Rembrandt zeg je ook niet "huuu canvas is maar en eurootje de meter"
Smoothquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik stuur haar gewoon foto's in de dm
Dat zouden we toch niet openbaar maken?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik stuur haar gewoon foto's in de dm
Geen idee wat hier staat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
Matige work out.
Goeie hip lifts , matige hanging leg raises
Ik maak jouw dm's toch ook niet openbaar?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zouden we toch niet openbaar maken?!
RIP concentratie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffie op
De wil om te leven ook
Joejoe
Workoutsquote:
Misschien moet je blootfoto's sturenquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Krijg alleen nooit een reactie, dus ik denk niet dat het werkt
Try mequote:Op woensdag 17 juli 2024 08:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik maak jouw dm's toch ook niet openbaar?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je blootfoto's sturen
Natuurlijk niet, dan heeft straks de hele kliek zequote:Op woensdag 17 juli 2024 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je blootfoto's sturen
"See what happens"quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
"KIEEEEEEEPPPP"
echt elke ochtend, waarom?!
Tijd voor koffie.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan heeft straks de hele kliek ze
Altijd tijd voor koffiequote:
Ja, maar geen idee welke en wat er getraind wordt.quote:
Ja, maar beste Bilalquote:
Was je al om 5 uur uit bed?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al gehad. Work out gehad. Shake gehad.
Dag is leeg
Billen, buik en benenquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee welke en wat er getraind wordt.
Het is Dimmy, dus bips.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee welke en wat er getraind wordt.
Het is 16 graden..quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Korte broek aan gedaan. Misschien ook een beetje om het weer aan te moedigen.
Het is Fles..quote:
Als die voorspelling klopt, is dat niet nodig hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Korte broek aan gedaan. Misschien ook een beetje om het weer aan te moedigen.
Gooi in de plompquote:
25 graadjesquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als die voorspelling klopt, is dat niet nodig hoor.
Komt pas morgen t/m zondag en dan is het weer daarna 20 graden of zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:50 schreef Nattekat het volgende:
Valt toch tegen die zomerse week tot nu toe.
ook echt letterlijk 3 dagen. Zondag klapt het weer in en de hele volgende week komt het niet boven de 23.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, maandag was warm, gisteren was nat, maar niet koud ofzo. Vandaag wordt het denk ik gewoon lekker weer om daadwerkelijk actief te zijn en vanaf morgen is het "ik lig dood te gaan in m'n hangmat"-weer.
Tot zaterdag. Zondag is weer matigquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt pas morgen t/m zondag en dan is het weer daarna 20 graden of zo
Nee, want ik word letterlijk beroerd van die omslagen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook echt letterlijk 3 dagen. Zondag klapt het weer in en de hele volgende week komt het niet boven de 23.
En elke dag regen.
Ben er nu maar even blij mee gewoon okee.
Ja ik vind het ook kut hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want ik word letterlijk beroerd van die omslagen.
Meh, vorig jaar hadden we een fatsoenlijk voorjaar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook kut hoorNet als vorig jaar. Toen hoorde ik nog vaak dat ik er niks van mocht zeggen maar dat is dit jaar niet meer zo gelukkig.
Gewoon twee acht weken zon, 25-27 graden overdag, 's nachts lekker afkoelen naar 15 of zo. ijn we ook af van die drogreden "ja maar het was gemiddeld warmer dan ooit" want plaknachten heb je geen kut aan.quote:
Nou ik zal nog wel eens even opzoeken in welke taal "fatsoenlijk" te rijmen is met mijn ervaring van het voorjaar van '23. Maar ach, laat ook maar. Ik vond er in ieder geval weinig aanquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, vorig jaar hadden we een fatsoenlijk voorjaar.
Fixedquote:
Vlinder zit hier regelmatig in de tuin.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit het met de vlinders in jullie tuinen? Ik zie ze echt maar sporadisch.
Daarentegen wel veel bijachtige dingen.
geen, ik kijk geen series meerdere kerenquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
Welke serie hebben jullie meer dan 5 keer gezien?
Friends.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
Mei en juni waren prima.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zal nog wel eens even opzoeken in welke taal "fatsoenlijk" te rijmen is met mijn ervaring van het voorjaar van '23. Maar ach, laat ook maar. Ik vond er in ieder geval weinig aan
Community komt wel erg in de buurtquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
Weinig inderdaad. Al heb ik momenteel niet echt veel vlindertrekkers in de tuin.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit het met de vlinders in jullie tuinen? Ik zie ze echt maar sporadisch.
Daarentegen wel veel bijachtige dingen.
Oef.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlinder zit hier regelmatig in de tuin.
@:ettovanbelgie
Dit is ook wel een ding ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb amper op m'n balkon gezeten dit jaar dus heb sowieso niet veel vlinders kunnen zien.
fawlty towersquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
...zo dichtbij woont Etto toch niet?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:10 schreef Ama het volgende:
Woon wel in een beschermd vlinder gebied schijnbaar.
Dat mag ook wel nu de vlindertuin weg is in Emmen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:10 schreef Ama het volgende:
Woon wel in een beschermd vlinder gebied schijnbaar.
hier draait de was al en ik heb stof gezogen, karton weggebrachtquote:
Lekker bezig.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier draait de was al en ik heb stof gezogen, karton weggebracht
nu even de andere was opvouwen
End wokeness, serieus dimmyquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Jezus hoe is dit geen divine intervention![]()
Ga niet kijken want straks is mijn algoritme naar de knoppen. Maar als je geraakt wordt in je oor door een kogel lijkt het me dat je altijd wel geluk hebt gehadquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat om het filmpje McKroket
quote:
quote:McGrath is widely considered to be one of the greatest Irish players of all time and was known by the nickname 'God' at Aston Villa F.C..
Ik erken voetballers niet als goden.quote:
Lolnee, ik ben eerder geneigd om de complottheorieën te gaan geloven.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee, ik ben eerder geneigd om de complottheorieën te gaan geloven.
quote:
De verlosserquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Jezus hoe is dit geen divine intervention![]()
Nee, dat het eigen werk is.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat om het filmpje McKroket
En alleen dat ene type wapen willen verbieden schiet ook niet echt op. Voor zover ik er verstand van heb hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonder gekheid, ik kan die vent missen als kiespijn, maar 'm afmaken is niet de manier.
McGrath is niet zomaar een voetballer, hij was zelfs nog de beste op het veld zonder te trainen want knieproblemen en bezopen want alcoholist en suicidaal.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik erken voetballers niet als goden.
McGras is gewoon een vegan McKroketquote:
Maar alle wapens verbieden gaat toch niet lukken, daar bereik je niets mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alleen dat ene type wapen willen verbieden schiet ook niet echt op. Voor zover ik er verstand van heb hoor
Nee, interesseert me nog steeds geen hol.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
McGrath is niet zomaar een voetballer, hij was zelfs nog de beste op het veld zonder te trainen want knieproblemen en bezopen want alcoholist en suicidaal.
Neuh, maar alles gaan verbieden is niet slim als je nog een termijn mee wil.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alleen dat ene type wapen willen verbieden schiet ook niet echt op. Voor zover ik er verstand van heb hoor
wat bot van jequote:Op woensdag 17 juli 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, interesseert me nog steeds geen hol.
Zijn ze weer offline gehaald?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik geen boeken downloaden
https://z-library.rs/
Nee kan gewoon geen account aanmaken. Hebben meer mensen last van. Zal wel geblokkeerd zijn vanuit Nederland.quote:
Het is niet geblokkeerd vanuit Nederland. Krijg je wel de popup met verificatiecode?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee kan gewoon geen account aanmaken. Hebben meer mensen last van. Zal wel geblokkeerd zijn vanuit Nederland.
Ik kan wel een e-mailadres en ww en nickname invullen, maar krijg vervolgens de code niet in m'n e-mail.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet geblokkeerd vanuit Nederland. Krijg je wel de popup met verificatiecode?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Okeee okee ik doe wel een lange broek aan
Zou het kunnen dat 'ie geen melding geeft als de nick al in gebruik is?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel een e-mailadres en ww en nickname invullen, maar krijg vervolgens de code niet in m'n e-mail.
Ja, ik weet meteen waar dit is, duidelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:46 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
ook een leuk brandje vandaag, gaat die bouw van het nieuwe station nog langer duren
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik weet meteen waar dit is, duidelijk.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:45 schreef McGrath het volgende:
https://sikkom.nl/nieuws/(...)angers-29133316.html
Dit is echt waarom ik soms zo'n hekel heb aan Groningen
Dat is wel heel omslachtig.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat 'ie geen melding geeft als de nick al in gebruik is?
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Nou zal het wel Groningen zijn omdat dat station al jaren een puinhoop is, maar zeker weten doen we het niet.
Het is een foto van sikkom en met een bord met perron 6 op de foto, heb je niet heel veel andere opties meer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
En post 1 en post 2 hoeven niet per definitie in dezelfde stad te zijn.
Ik ken heel dat Sikkom niet en kan niet zien dat die foto daarvan isquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een foto van sikkom en met een bord met perron 6 op de foto, heb je niet heel veel andere opties meer.
Nieuwssite specifiek voor Groningen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken heel dat Sikkom niet en kan niet zien dat die foto daarvan is
Neuh, maar stations als Uithuizermeeden hebben er doorgaans maar twee. Eén voor heen, de ander voor terug. Meer spoor ligt daar gewoon niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
En ik ben geen Fles die precies van alle stations weet welke nummers er zijn
Rotterdam is niet fatsoenlijkerquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:50 schreef McGrath het volgende:
Ik woon in Groningen, dus dat maakt het misschien al logischer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |