SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet nu niet meer of meets in de OP echt zijn of niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Mensen lees de OP als je naar de meet wil!
Deze wel, Gerrie waakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer of meets in de OP echt zijn of niet.
Spookmeet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je naast iemand te smullen en dat blijkt dan een 300-jarig omaatje te zijn dat verlekkerd naar je nek staart.quote:
Die blijft dan wel van m'n toetje af.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je naast iemand te smullen en dat blijkt dan een 300-jarig omaatje te zijn dat verlekkerd naar je nek staart.
Die van CL is altijd echt want CL zal nooit liegen over eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OooOoooOooOoo...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is dan wel vlak voor Halloween..
Die kerelquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
https://www.instagram.com/reel/C8U5sAAps50/?igsh=Zm1qYjRrczBhMmtv
Van wie?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
En kennelijk is een antwoord 'twee' op hoeveel genders er zijn een antwoord waar je je voor moet schamen oid
Kennelijk als er niemand boos is op je mening moet je mensen gaan verzinnen die het niet met je eens zijn, zodat je toch kan voelen alsof je veroordeeld wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
En kennelijk is een antwoord 'twee' op hoeveel genders er zijn een antwoord waar je je voor moet schamen oid
Als iemand graag vliegen eet dan mag dat gewoon en als dat je opblaasbootje is dat blijft drijven dikke prima, het gaat alleen irritant worden als de vliegeneter de hele dag boos in je oor toetert dat vliegen eten doodnormaal is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kennelijk als er niemand boos is op je mening moet je mensen gaan verzinnen die het niet met je eens zijn, zodat je toch kan voelen alsof je veroordeeld wordt.
De enige die zich moet schamen is de volwassen man die trots kokhalst op het internet als een fucking kleuter.
Maar nee, mensen die ruimte proberen te maken voor elkaars expressie en identiteit op een soms misschien wat krakkemikkige manier zijn het probleem.
Wat al helemaal raar is, is om zelf de toeter in je oor te drukken en dan te gaan klagen over het geluid dat er uit komt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand graag vliegen eet dan mag dat gewoon en als dat je opblaasbootje is dat blijft drijven dikke prima, het gaat alleen irritant worden als de vliegeneter de hele dag boos in je oor toetert dat vliegen eten doodnormaal is.
Welterusten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Man man man ik zal nog eens een reactie geven.
Beter ga ik slapen, Ciao
Het gaat altijd wel snel van "Hahaha wat een wokie sukkels" naar "mimimimimimi" als er eens een keer tegengas geboden wordt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Man man man ik zal nog eens een reactie geven.
Beter ga ik slapen, Ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |