Dat is toegestaan ja. Of per datum je antwoorden insturenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik zie dat iedereen het al helemaal invult, maar je mag toch nog aanpassen tot de aangegeven datum?
quote:Op maandag 22 juli 2024 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Jouw antwoord op vraag 134 kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Nee zegt kan het niet gelijk zijn
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
True. Ik las hem verkeerd. Als je over 2.36 springt dacht ik dat je automatisch hoger zat maar dat is natuurlijk niet zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:02 schreef crv het volgende:
[..]
Jouw antwoord op vraag 134 kan niet
Als je Nee zegt kan het niet gelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
wordt het met edit niet onoverzichtelijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toegestaan ja. Of per datum je antwoorden insturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Starflyer op 23-07-2024 21:02:45 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ja, liever gewoon insturen elke dagquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
wordt het met edit niet onoverzichtelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 21 juli 2024 14:37 schreef Riofan83 het volgende:
Vraag 86 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet een aantal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet gouden of zilveren zijn
[ Bericht 67% gewijzigd door crv op 24-07-2024 18:12:47 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef zorro28 het volgende:
Er zijn antwoorden bij die wel erg willekeurig zijn, maar dit is het geworden:Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet gouden of zilveren zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
121 is wel een ja/nee vraag. Had beter kunnen vragen 'Haalt een Britse atleet de Top 2 bij een van de twee Moderne Vijfkampen?'quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:45 schreef crv het volgende:
[..]
Vraag 86 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet een aantal zijn
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet gouden of zilveren zijn
ow OK, sorry dan, ik lees hem kompleet andersquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
121 is wel een ja/nee vraag. Had beter kunnen vragen 'Haalt een Britse atleet de Top 2 bij een van de twee Moderne Vijfkampen?'
Ik snap dat het woord 'of' verwarrend werkt, maar ze zouden evengoed geen goud of zilver kunnen winnen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:31 schreef crv het volgende:
[..]
ow OK, sorry dan, ik lees hem kompleet anders
ik ben al 17 jaar weg uit NL dus mijn Nederlands vertoont ook gebreken en begrijpelijk lezen.....quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat het woord 'of' verwarrend werkt, maar ze zouden evengoed geen goud of zilver kunnen winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:17 schreef crv het volgende:
pfff altijd weer een hele opgave....
98% gokken
Aanpassing: Vraag 121 verkeerd geïnterpreteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuw Antwoord
121 JaThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:54 schreef Montov het volgende:
[ 27-jul ]reminder ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt vraag 23 en 31 noch met een vraagteken !?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Vraag 23 is het vraagteken overbodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
reminder ???![]()
Je hebt vraag 23 en 31 noch met een vraagteken !?
nee OP is aangepastquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Vraag 23 is het vraagteken overbodig.
Vraag 31 verviel toch?
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah crap. Ik was in de war omdat ik las dat het over Schieten ging en Surfen moest zijn. Maar toen ik keek stond er dus Surfen maar ik zie nu pas dat de vraag fout was. Sorry. Nu aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |