Oh wat gaaf! 🙏🏼🙏🏼 Dat maakt het dan zó bijzonder, omdat het echt iets zegt over wat hij voor hen betekende!quote:Op zondag 21 juli 2024 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Prachtig 🩷
Toen mijn opa overleed kwam het draaiorgel uit de binnenstad (Gouda) speciaal voor opa spelen toen de kist het kerkhof opreed... die mannen hadden zoveel meegemaakt samen en mijn opa heeft hem veel geleerd dat hij dat wilde doen... en ik heb niks met draaiorgels maar dat moment... dat vergeet ik nooit meer.
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:51 schreef hilliebillie het volgende:
Wat mooi BE, die vaasjes met die bloemen![]()
Fijn dat jullie zo’n mooi afscheid hebben kunnen verzorgen voor haar!
En toen ik las over het tikken met die ballen door de leden van de kei de boule vereniging, toen schoten de tranen in m’n ogen even, wat een mooi gebaar!Ja, we zouden de 20e weg… de dag van de uitvaart. Maar goed, die hadden we zelf anders ook wel gecancelled.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden als alternatief iets in Frankrijk geboekt en dat hebben we 2wk terug geannuleerd, het was overduidelijk dat het een kwestie van een paar weken was voor ze zou komen te overlijden hoewel ze daar zelf wat langer voor nodig had om zich daar aan over te geven.***
Oh ja ik ben ook ooit op een uitvaart geweest van iemand die in een blaasorkest zat. Normaal vind ik dat echt verschrikkelijk(e muziek). Maar zij speelden daar everlasting love, en dat was zo mooi !quote:Op zondag 21 juli 2024 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Prachtig 🩷
Toen mijn opa overleed kwam het draaiorgel uit de binnenstad (Gouda) speciaal voor opa spelen toen de kist het kerkhof opreed... die mannen hadden zoveel meegemaakt samen en mijn opa heeft hem veel geleerd dat hij dat wilde doen... en ik heb niks met draaiorgels maar dat moment... dat vergeet ik nooit meer.
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:25 schreef BE het volgende:
[..]
Nou, ik hield het ook echt niet droog en schrok even want ik dacht 'ik moet zo nog', maar dat ging daarna gelukkig wel prima.
En ik doe het gewoon ook wel ook, want het is zo ontzettend mooi en ik ben er gewoon trots op dat we dit voor mijn moeder hebben kunnen doen.Het is echt heel mooi! En de setting met kaarsen ook.SPOILER: foto van de uitvaartkist met lathyrusjes eropOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn ook eerder teruggekomen van vakantie omdat ik ziek ben (geworden).quote:Op zondag 21 juli 2024 17:27 schreef Hupje het volgende:
Ik ben toch heftig verkouden deze week... Lekker, de laatste dagen op vakantieZojuist bij thuiskomst een corona test gedaan, maar die is negatief. Nu maar aan de hoestdrank en hopen dat het snel overgaat. Pfff.
Die zijn van mij en neem ik eig altijd mee. Deze of stompkaarsen. Veel crematoria hebben spuuglelijke olielampjes en er gaat wmb niks over echte kaarsen.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is echt heel mooi! En de setting met kaarsen ook.
Zit je in Zuid Afrika?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:51 schreef hilliebillie het volgende:
Ik snap dat je hem anders gecanceld zou hebben inderdaad. Als alles zo onzeker is of het door zou kunnen gaan dat is niet fijn. En zeker niet als je er de laatste momenten met je moeder niet zou kunnen zijn.
Wat vervelend gupje en amaranta, ziek op vakantie, hopelijke knappen jullie snel op!
Hier ook niet fit op vakantie. Vier dagen geleden begon man met een flinke verkoudheid en diarree. Dat ging een dag later weer oké. De dag daarna werd ik niet fit wakker, last van m’n maag/ darmen.
Vandaag nu dag 2. Hopelijk word ik morgen fitter wakker (en slaat het niet over naar de kinderen).
Wel gewoon alle dingen kunnen doen gelukkig, maar merk wel dat ik mezelf in de weg zit (en geen honger heb). Gisteren al op tijd naar bed. En nu plof ik ook zo in m’n voorverwarmde bedje (tis hier winter en we zitten in een safaritent).
👍🏻 ik ga volgend jaar in de paasvakantie. Ik heb familie in Zuid Afrika.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ookquote:Op zondag 21 juli 2024 17:11 schreef amaranta het volgende:
Ben ooit eens op een uitvaart geweest en op gegeven moment kreeg de overledene applaus, en dat ging echt tot in m’n botten. Ik heb zelden zo hard gehuild op een begrafenis.
quote:Op zondag 21 juli 2024 22:07 schreef LeSage het volgende:
BE, wat zijn prachtig zo met die bloemen
Oh, dat klinkt ook zo mooi zeg! 🩷🩷SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@hilliebillie enjoy! Zo gaaf!
Goede reis. Wij rijden al 1,5 week rond in Zweden en hebben het heerlijkquote:Op maandag 22 juli 2024 07:17 schreef exode het volgende:
Beterschap voor de zieken. Ziek is nooit fijn maar op vakantie extra naar.
Wij gaan zo rijden, naar Kiel en dan vanavond de nachtboot naar Zweden. Ik ben nog steeds niet volledig fit en blij etc maar zo'n zin in de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |