In het boek zelf vind je wel een foto van authentiek goddelijk koffiedikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:48 schreef Zefi het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gaat het over apefonie en gebruik je als afbeelding op de boekcover een kop koffie waar iemand toch heel duidelijk en bewust een gezicht in heeft getekend. Dat is toch geen voorbeeld van apofenie? Je hebt het al bij de boekcover mis Haushofer.
Ik denk dat we het er in moeten zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:48 schreef Zefi het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gaat het over apefonie en gebruik je als afbeelding op de boekcover een kop koffie waar iemand toch heel duidelijk en bewust een gezicht in heeft getekend. Dat is toch geen voorbeeld van apofenie? Je hebt het al bij de boekcover mis Haushofer.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
In het boek zelf vind je wel een foto van authentiek goddelijk koffiedik
Op dezelfde wijze kun je in videoreeksen zoals Nuke's top 5 allemaal paranormale fenomenen zien in video's. Want geschoten in het donker. Dan komen immers alle spoken langsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind de Moorman foto van de moord op JFK wel een interessante vorm van apofenie; niet goddelijk weliswaar, maar mijn hemel wat willen mensen graag 45.678 herkenbare schutters op de knoll zien.
[ afbeelding ]
Of de mysterieuze nachtfoto's van Lisanne Froon in Panama (2014); wat men dáár allemaal wel niet in meende te zien...
Met verbazing las ik de reeks destijds, waarin men serieus beweerde in slechte, bij nacht geschoten junglefoto's in Panama zeker wist 'mannen met hoedjes' te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Op dezelfde wijze kun je in videoreeksen zoals Nuke's top 5 allemaal paranormale fenomenen zien in video's. Want geschoten in het donker. Dan komen immers alle spoken langs
Tof ja. Ga je het doen? Ben ook wel benieuwd naar de opzet van het interview. Willen ze gezien hun achtergrond over iets specifieks discussiëren?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Amerauder het volgende:
[..]
Grandioos. Ik kijk uit naar het gesprek.
Haushofer is going places!
Pareidolia is a bitchquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met verbazing las ik de reeks destijds, waarin men serieus beweerde in slechte, bij nacht geschoten junglefoto's in Panama zeker wist 'mannen met hoedjes' te zien.
Dat het gewoon blaadjes waren wilde er niet echt in.
Ja, komende vrijdag is het gesprek. Wat precies de insteek gaat worden zal ik daar wel horenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Tof ja. Ga je het doen? Ben ook wel benieuwd naar de opzet van het interview. Willen ze gezien hun achtergrond over iets specifieks discussiëren?
Ik zou wel eens een discussie tussen jou en Kastrup willen zien hahaha.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, komende vrijdag is het gesprek. Wat precies de insteek gaat worden zal ik daar wel horenVlak daarvoor komt Bernardo Kastrup nog langs.
Ja, ik ook welquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een discussie tussen jou en Kastrup willen zien hahaha.
Ja, en dat is ook direct de reden waarom het misschien helemaal niet tot een discussie zou uitkomen. meer zo van: hij gaat zijn visie verkondigen. jij: uhhh, ja kan. Kan ook niet. Maar kan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel
Wil nog wel eens in zijn boek over idealisme duiken, maar wat ik tot nu toe hoor in podcasts vind ik nog niet zo daverend overtuigend dat ik begrijp waarom zoveel mensen met hem weglopen. Maar daarvoor ben ik misschien teveel natuurkundige en te weinig filosoof.
Tof! Ga je Bernardo nog ontmoeten denk je?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, komende vrijdag is het gesprek. Wat precies de insteek gaat worden zal ik daar wel horenVlak daarvoor komt Bernardo Kastrup nog langs.
Geen idee, maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Tof! Ga je Bernardo nog ontmoeten denk je?
Gewoon alvast een hotel in de buurt pakken. Waar zitten die lui eigenlijk? A'dam?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hou jullie op de hoogte![]()
Eerst maar eens hopen dat de buikgroep van mijn twee kinderen niet op mij overslaat
Leiden, ligt vlakbij de faculteit geesteswetenschappen, aan de grachtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gewoon alvast een hotel in de buurt pakken. Waar zitten die lui eigenlijk? A'dam?
Ah, logisch. Daar zat/zit Ad natuurlijk. En zijn filosofieclub dan ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:16 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Leiden, ligt vlakbij de faculteit geesteswetenschappen, aan de grachtMooie huizen daar.
Ja, was het maar zo'n feest. Heb morgenmiddag ook nog verplichtingen hier. In de kerkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gewoon alvast een hotel in de buurt pakken. Waar zitten die lui eigenlijk? A'dam?
Nee, alleen ff hoi gezegd, hij ging weg toen wij de studio inkwamen. Anton van Hooff trouwens wel, die kwam na mij; zijn artikelen had ik nog gebruikt i.v.m. Carrotta's "Was Jezus Caesar". Dus dat was erg leuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:37 schreef Akathisia het volgende:
Ben benieuwdGeef ons een reminder. En, Bernardo nog gesproken?
Jammer, lijkt me wel een dude waar je de tijdens small talk vrij makkelijk een balletje bij zou kunnen opgooien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, alleen ff hoi gezegd, hij ging weg toen wij de studio inkwamen.
Het liep allemaal wat uit, waardoor er niet echt tijd was voor interactie. Maar wie weet, wellicht een volgende keerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jammer, lijkt me wel een dude waar je de tijdens small talk vrij makkelijk een balletje bij zou kunnen opgooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |