SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Of een huisdier in huis haalt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwah, je weet dit als je een auto koopt
Ratten kopen want die zijn tenminste zindelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een huisdier in huis haalt.
Gewoon liever alle kosten wat minderquote:
Precies, vind dat zielig als mensen een dier kopen als ze niet het geld hebben om eventuele medische kosten te dekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een huisdier in huis haalt.
Nou die is over drie weken wel een keertje klaar danquote:
Ik heb m'n auto op z'n uiterlijk gekocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies, vind dat zielig als mensen een dier kopen als ze niet het geld hebben om eventuele medische kosten te dekken![]()
En lachwekkend als mensen een nieuwe tweedehands auto kopen 'vet goedkoop!!! was maar 600 euro!!!!' en dan verder echt nergens naar gekeken hebben![]()
![]()
Vind ik sowieso wel een interessante, waar mensen op letten bij het kopen van een auto
Dat zou niet erg zijn inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die is over drie weken wel een keertje klaar dan
echt?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb m'n auto op z'n uiterlijk gekocht.
Hoe oppervlakkig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik wist wat ik ongeveer wilde. Proefritje gemaakt, helemaal priem, mocht hem 2 weken later ophalen.quote:
Zo'n lekkere geile schoen met van die dikke spatbordenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De schoen heeft een fantastisch innerlijk en een geweldige persoonlijkheidquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe oppervlakkig.Zo'n ding heeft ook gewoon een innerlijk en een persoonlijkheid.
Ja, zo oppervlakkig ben ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n lekkere geile schoen met van die dikke spatborden
maar wat je ongeveer wilde omvat meer dan enkel uiterlijk als ik dit lees? dus niet op puur uiterlijk gekocht?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wist wat ik ongeveer wilde. Proefritje gemaakt, helemaal priem, mocht hem 2 weken later ophalen.
Ik zou het nu wel anders doen, met een aankoopkeuring, want ik heb echt geluk gehad
Dat zeg je nu. Dat had je nooit geweten als het een lelijk eendje met fantastisch innerlijk en geweldige persoonlijkheid was geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De schoen heeft een fantastisch innerlijk en een geweldige persoonlijkheid![]()
![]()
Nee, het was niet dat ik naar een dealer ging en zei: oh dies leuk, doe mij die maarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wat je ongeveer wilde omvat meer dan enkel uiterlijk als ik dit lees? dus niet op puur uiterlijk gekocht?
Ja klopt, als het mij was tegen gevallen dan had ik de schoen zo weer ingeruild.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Dat had je nooit geweten als het een lelijk eendje met fantastisch innerlijk en geweldige persoonlijkheid was geweest.
Oh, ja, die kende ik. Heeft het een maand gedaan en kapte er mee tijdens de eerste road trip naar het buitenland.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies, vind dat zielig als mensen een dier kopen als ze niet het geld hebben om eventuele medische kosten te dekken![]()
En lachwekkend als mensen een nieuwe tweedehands auto kopen 'vet goedkoop!!! was maar 600 euro!!!!' en dan verder echt nergens naar gekeken hebben![]()
![]()
Vind ik sowieso wel een interessante, waar mensen op letten bij het kopen van een auto
lol, heb hierover ooit een 'discussie' gehad met een klant maar als ik ergens een hekel heb is het mensen die ergens over willen discussieren wat geen discussie isquote:
"Oke, is goed, dan wel. Fijne dag nog."quote:
Oh ja, want mannen zijn idd blind en reageren niet onbewust op lipstickquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn sowieso wel van het uiterlijk en het oppervlakkige, daarom smeren ze ook rode kleurstof op hun lippen, "joehoe ik ben er klaar voor hoor", Anderen dan weer donkerpaars maar die willen daarmee juist zeggen "momentje ik zit even met wat persoonlijke probleempjes hihi en ben niet echt in de stemming om te paren, probeer volgende maand nog 'es zou ik zeggen"
Dacht even dat je dat eerste had gedaanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het was niet dat ik naar een dealer ging en zei: oh dies leuk, doe mij die maar
Ik wist wel welke auto ik ongeveer wilde en had er eentje op het oog.
Uiteindelijk voor een andere auto gegaan dan waar ik een afspraak voor had gemaakt
Dus misschien toch alleen op het uiterlijk ?![]()
Wist ook geen specs of zo, dus dit klinkt wel alsof ik een brood kocht.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inmiddels heb ik de schoen nu al 3,5 jaar
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja, die kende ik. Heeft het een maand gedaan en kapte er mee tijdens de eerste road trip naar het buitenland.
De 'hebben jullie het ook niet achter liggen' was ook altijd een mooie vraagquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oke, is goed, dan wel. Fijne dag nog."
Ja extreem maar dat weten ze juist die boefjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, want mannen zijn idd blind en reageren niet onbewust op lipstick
Ja, nou ik mocht eigenlijk niet in de tweede auto een proefrit maken, want ALLE SCHOENEN RIJDEN HETZELFDE (aldus de verkoper) en ik had zoiets van ik ga nu weg als ik niet in dat ding mag rijden. En toen mocht het wel.. dus niets aan het handje.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht even dat je dat eerste had gedaanYou never know! Lijkt me ergens ook wel stoer als je dat gewoon doet ofzo
![]()
Hahaahha, goed je gevoel gevolgd?
[..]![]()
Ik mijne 10 ofzo nu
[..]dat ja, of reperatiekosten 3x de aanschafprijs in de eerste maand
"Ik ga even kijken voor u meneer."quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De 'hebben jullie het ook niet achter liggen' was ook altijd een mooie vraag
WELKE ACHTER?!?!?!!?
Ik had dat ook ooit eens: "Dan haal ik mijn boodschappen bij de concurrent."quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
'oke dan kom ik hier niet meer terug![]()
![]()
'
- oke?![]()
![]()
Wat is dat nou voor verkoperquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik mocht eigenlijk niet in de tweede auto een proefrit maken, want ALLE SCHOENEN RIJDEN HETZELFDE (aldus de verkoper) en ik had zoiets van ik ga nu weg als ik niet in dat ding mag rijden. En toen mocht het wel.. dus niets aan het handje.
Dus als ik mijn primaire gevoel had gevolgd, dan had ik de schoen niet gehad![]()
Oeh, 10 jaar.. mocht je dan overstappen (om wat voor reden) dan zal het wel even wennen voor je zijn
Als een man wordt afgeschrikt door felle lipstick dan werkt het primaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, want mannen zijn idd blind en reageren niet onbewust op lipstick
50% uiterlijk, 50% innerlijk!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al: wat is dit nou weer voor rare reactie...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor verkoperen ook al rijden ze het zelfde, je wil dat toch even zelf ervaren
![]()
Mijn autootje is een goedkoop gebakje, denk dat alles al snel een upgrade zal zijnmaar wel wennen je
Moest daar ook regelmatig mn best om doen om niet te grinneken, vooral als het er echt woedend met spuug enzo uit kwamquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dat ook ooit eens: "Dan haal ik mijn boodschappen bij de concurrent."
Okethxbai
Ja, meestal moet dat andersomquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als een man wordt afgeschrikt door felle lipstick dan werkt het prima
In de natuur zijn felle kleuren met name om predators af te schrikken
Jouw auto of de mijne?quote:
/noteert welke kleur te dragen om US uit de buurt te houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn sowieso wel van het uiterlijk en het oppervlakkige, daarom smeren ze ook rode kleurstof op hun lippen, "joehoe ik ben er klaar voor hoor", Anderen dan weer donkerpaars maar die willen daarmee juist zeggen "momentje ik zit even met wat persoonlijke probleempjes hihi en ben niet echt in de stemming om te paren, probeer volgende maand nog 'es zou ik zeggen"
Is dat een belofte?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
'oke dan kom ik hier niet meer terug![]()
![]()
'
- oke?![]()
![]()
Oh bah.. mensen die met consumptie pratenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moest daar ook regelmatig mn best om doen om niet te grinneken, vooral als het er echt woedend met spuug enzo uit kwam
RUSTAAAGH
haha, neequote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al: wat is dit nou weer voor rare reactie...
Misschien loop je een kopie van je gebakje tegen het lijf
Ohhhh zou je weer voor een auto op gas gaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, nee![]()
Mijn auto wordt al lang niet meer gemaakt en chevrolet verkoopt uberhaupt niet meer in europaEn hij rijdt op gas, dat zie je ook steeds minder
weet ik veel, en ga het niet vragen want te veel moeite. Gewoon okbye is genoegquote:
Lolwat. Dat ze van origine hetzelfde zijn, betekent niet dat ze hetzelfde behandeld zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik mocht eigenlijk niet in de tweede auto een proefrit maken, want ALLE SCHOENEN RIJDEN HETZELFDE (aldus de verkoper) en ik had zoiets van ik ga nu weg als ik niet in dat ding mag rijden. En toen mocht het wel.. dus niets aan het handje.
Dus als ik mijn primaire gevoel had gevolgd, dan had ik de schoen niet gehad![]()
Oeh, 10 jaar.. mocht je dan overstappen (om wat voor reden) dan zal het wel even wennen voor je zijn
ik zou dat enigszins creepy vinden als je mijn auto zou kennenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
De mijne!
Ik ken de jouwe helemaal niet
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh bah.. mensen die met consumptie praten
Ik had vroeger een leraar op de basisschool en die spuugde zo mijn rekenboek onder
#trauma
nee, want ze zijn er niet meerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh zou je weer voor een auto op gas gaan?
Ja, dat dus.. Geen enkele auto rijdt hetzelfde, ook al zijn ze wel van hetzelfde merk en typequote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwat. Dat ze van origine hetzelfde zijn, betekent niet dat ze hetzelfde behandeld zijn.
Distributieriem klapte. Het ding was op slag overleden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat ja, of reperatiekosten 3x de aanschafprijs in de eerste maand
Geen distributieriem hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Distributieriem klapte. Het ding was op slag overleden.
Same.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Distributieriem klapte. Het ding was op slag overleden.
Scheelt wel in de eepeepeeepeeeeepeeeeepeeeeep.quote:
Sorry, de wát?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt wel in de eepeepeeepeeeeepeeeeepeeeeep.
Je kan het horen wanneer een auto aan een nieuwe riem toe is.quote:
ohquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan het horen wanneer een auto aan een nieuwe riem toe is.
Dat is je v-snaar. Als een distributieriem slipt draait je blok heel snel niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan het horen wanneer een auto aan een nieuwe riem toe is.
Ik ging het geluid opzoeken en ik vond 'm al niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is je v-snaar. Als een distributieriem slipt draait je blok heel snel niet meer.
Ik ben geen CL maar kijk eens naar de boeken van Anya Niewierra. Thriller, geen horror.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
@:cherrylips welke boeken zijn jouw meest favoriete boeken ever?ik zoek boekinspiratie, iets richting horror/thrillers ofzo maar andere goede aanraders zijn ook welkom
thanksquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben geen CL maar kijk eens naar de boeken van Anya Niewierra. Thriller, geen horror.
Heb nog wel meer tips maar daarvoor moet ik op mijn ereader kijken. Dus vraag op een ander moment nog eens.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Mag zo mn auto ophalen bij de garage voor apk, maar er was iets niet goed. Iets met versnellingsbak oid dus verwacht weer flinke rekeningik gok ehmmmm, 800?
Wat voor soort fiets wil je?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Nog een vraag, sorry is vragenuurtje ofzozijn cortina fietsen fijn?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n rolschaats (Ka) had een ketting. Deze weet ik eigenlijk niet.
Ik vind die van mij wel fijn. Maar heb geen ervaring met anderequote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Nog een vraag, sorry is vragenuurtje ofzozijn cortina fietsen fijn?
Engels/Nederlands? True crime? Ranzig of spannend?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
@:cherrylips welke boeken zijn jouw meest favoriete boeken ever?ik zoek boekinspiratie, iets richting horror/thrillers ofzo maar andere goede aanraders zijn ook welkom
is goed, als ik er aan denkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb nog wel meer tips maar daarvoor moet ik op mijn ereader kijken. Dus vraag op een ander moment nog eens.
Oehh, lekker. Dat scheeltquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Moet 'm zo ook ophalen, maar heb nog garantie plus gratis service dus ik verwacht geen al te hoge rekening. Al weten ze altijd wel wat te vinden om je te laten betalen volgens mij
stadsfiets, met handremmen. Thats it, denk ik?quote:
lastig hequote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind die van mij wel fijn. Maar heb geen ervaring met andere
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n rolschaats (Ka) had een ketting. Deze weet ik eigenlijk niet.
engels is ook goed! True crime is wel extra leuk maar hoeft niet. Ranzig of spannend maakt ook niet uit, als het maar goed is. Ik ben slecht met namen maar de standaard namen zoals Nicci French en Karin Slaughter enzo zijn goedquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engels/Nederlands? True crime? Ranzig of spannend?
Misschien zijn de boeken van MJ Arlidge iets?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
engels is ook goed! True crime is wel extra leuk maar hoeft niet. Ranzig of spannend maakt ook niet uit, als het maar goed is. Ik ben slecht met namen maar de standaard namen zoals Nicci French en Karin Slaughter enzo zijn goed
en inspecter frost natuurlijk
Ik heb deze. Heb er niet heel veel moeite in gestoken hoor. Wel een electrische dus. Volgens Artic was een middenmotor en batterij in het frame het beste. Dus dan was de keuze al beperkter. En niet te duur. Deze voldeed.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is goed, als ik er aan denkkan ik mijne weer volgooien
[..]
Oehh, lekker. Dat scheelt
En ja, is zo.. Er staan hier ook altijd dingen op als 'koplampen polijsten, ¤ 30'maar goed, ben erg tevreden over deze man dus vind het dan wel prima.
[..]
stadsfiets, met handremmen. Thats it, denk ik?
[..]
lastig hewelke heb jij?
Denk dat je er dan wel prima mee zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
stadsfiets, met handremmen. Thats it, denk ik?
Mooi ding, en handig mandjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb deze. Heb er niet heel veel moeite in gestoken hoor. Wel een electrische dus. Volgens Artic was een middenmotor en batterij in het frame het beste. Dus dan was de keuze al beperkter. En niet te duur. Deze voldeed.
Hij reageert wat langzamer op het moment dat je weg wil fietsen, qua ondersteuning. Maar verder fijne fiets.
Top, dan ga ik denk ik gewoon voor diequote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat je er dan wel prima mee zit.Ik heb even heel snel gekeken en de "spannendste" onderdelen die ik zag (dus versnellingen enzo) zijn allemaal enorm standaard.
Oh ja, als die gewoon goed fietst.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi ding, en handig mandje
[..]
Top, dan ga ik denk ik gewoon voor die
Heb nu een cortina fiets als vervanger van mn auto van de garage, vandaar
mét spiegeltjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, als die gewoon goed fietst.
Daar gebruik ik tegenwoordig m'n "goede" fiets voor, want die is toch niet interessant genoeg voor de meesten om te jatten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik wil een nieuwe kroegfiets want mijn huidige kroegfiets is nog te slecht om mee naar de kroeg te fietsen
Wat uitbundig extravertquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik wil een nieuwe kroegfiets want mijn huidige kroegfiets is nog te slecht om mee naar de kroeg te fietsen
Lol, nee.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, nee.Ik ben oud, niet bejaard.
Als je vooral jezelf in dat spiegeltje ziet, staat 'ie niet goed afgesteld.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch om te kijken hoe prachtig je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |