SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
WHIEEEEEEEPquote:
KIEEEEEEEEEEPquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit nog naar Leiden terug ga, om te wonen.
Kan het met mijn lerarensalaris gewoon niet betalen, naast het feit dat ik mijn dochter niet in de ghetto op wil voeden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Lekker even buiten zitten met m'n kaiserbroodje hagelslag
Lekkah.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Lekker even buiten zitten met m'n kaiserbroodje hagelslag
Eh, zou niet verbaasd opkijken als ze er een volgend topic dan doodleuk weer staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Klikken mensen tegenwoordig nog op die linkjes in de OP? Net gek opkijken als de helft weg is van de OP (zeg maar zoals het was) als ik weer eens de lapo heb. Mijn god er komt steeds meer in te staan.Ik mis de tijd dat niet alles er in moest (blijven) staan en dat iedereen zelf een leuk plaatje kon uitzoeken.
Vooral mobiel is zo'n onnodig lange OP best vervelend. Of meer in spoilers zetten?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De baby vogeltjes zijn uitgevlogen en vliegen nu steeds door de tuin
Ja sorry dat ik pauper ben die niet in een pauperomgeving wil zitten.quote:
Daarom zei ik of meer in spoilers.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zou niet verbaasd opkijken als ze er een volgend topic dan doodleuk weer staan.
Hey Essquote:
Je bent gewoon te pauper om niet in buiten een pauperbuurt terecht te komenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik pauper ben die niet in een pauperomgeving wil zitten.
Hoe in godsnaam is dat vervelend op mobiel?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Klikken mensen tegenwoordig nog op die linkjes in de OP? Net gek opkijken als de helft weg is van de OP (zeg maar zoals het was) als ik weer eens de lapo heb. Mijn god er komt steeds meer in te staan.Ik mis de tijd dat niet alles er in moest (blijven) staan en dat iedereen zelf een leuk plaatje kon uitzoeken.
Vooral mobiel is zo'n onnodig lange OP best vervelend. Of meer in spoilers zetten?
Joh, net zoiets als de plonscaaf destijds.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is koffiecaaf ook vooral een "eh, hij is geinig en geen zin om een ander plaatje op te zoeken" momenteel geloof ik.
Met scrollen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam is dat vervelend op mobiel?
Veel scrollenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam is dat vervelend op mobiel?
Dus nu lekker tussen de boertjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent gewoon te pauper om niet in buiten een pauperbuurt terecht te komen
Ja, wordt verkleind en ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Verkleinen die dingen bij jullie niet automagisch dan? Hij is wel wat langig, maar het is ook geen dagtaak om naar de eerste daadwerkelijke post te scrollen ofzo.
Ohja badkamer schoonmaken, goed idee.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, heerlijk dat SOG-gen, nu is mijn wc en badkamer weer citroentjesfris.
Ik hoor het wel vaker als er ergens een lange OP is dat mensen op mobiel dat vervelend vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Letterlijk 1 keer je vinger omhoog en je bent bij post #20
Ik wou net vragen hoe het met de concentratie is gezien het einde van het vorige topic, maar dit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar dan heb je post 1-19 nog niet grondig bestudeerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Letterlijk 1 keer je vinger omhoog en je bent bij post #20
Beneden en boven zijn ook gestofzuigd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou net vragen hoe het met de concentratie is gezien het einde van het vorige topic, maar dit zegt genoeg.
Welke NCOI-cursus doe je nu?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En geanalyseerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar dan heb je post 1-19 nog niet grondig bestudeerd.
Kantklossen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welke NCOI-cursus doe je nu?
Hoi pikkenbaas.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kantklossen.
Hallo kutsjekutkut
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wordt verkleind en ik heb er geen last van.
Daarom met mate je vinger omhoog slepen, dan skip je alleen de OP.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar dan heb je post 1-19 nog niet grondig bestudeerd.
Misschien kun je Curaçao doen, leuk voor je biljetjescollectie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Faeroer eilanden wil ik ook nog heen trouwens. #weereenswatanders
Had me gisteravond nog bedacht dat ik een hele set voorwaarden had opgesteld, met dingen die ik altijd wil. Maar dat ik wel ergens heen wil waar ik nog niet geweest ben en tsja, die opties drogen een beetje op gewoon. Algarve, Mallorca, Nice, Kroatië, Monaco, Venetië, Malta, Cyprus, Albanië, Kwitserland, Oostenrijk allemaal al geweest.
Misschien ook maar over de zomer tillen en nog wat meer budget sparen en dan in september gaan of zo.
Gewoon YEET naar de laatste post.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom met mate je vinger omhoog slepen, dan skip je alleen de OP.
En wat voor dingen wil je dan altijd?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Had me gisteravond nog bedacht dat ik een hele set voorwaarden had opgesteld, met dingen die ik altijd wil. Maar dat ik wel ergens heen wil waar ik nog niet geweest ben en tsja, die opties drogen een beetje op gewoon. Algarve, Mallorca, Nice, Kroatië, Monaco, Venetië, Malta, Cyprus, Albanië, Kwitserland, Oostenrijk allemaal al geweest.
Misschien ook maar over de zomer tillen en nog wat meer budget sparen en dan in september gaan of zo.
Scroll met mate. Ik zie hier een mooie campagne in.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom met mate je vinger omhoog slepen, dan skip je alleen de OP.
Hallo maatjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien kun je Curaçao doen, leuk voor je biljetjescollectie.
Lekker weer, zwemmen, boottochtjes etc.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat voor dingen wil je dan altijd?
"Alleen jíj kan vingerblessures voorkomen!"quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scroll met mate. Ik zie hier een mooie campagne in.
Ik geloof niet dat dat ergens iets mee te maken heeft eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien kun je Curaçao doen, leuk voor je biljetjescollectie.
"Wees zuinig op je vingervinger! Geniet, maar scroll met mate!"quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Alleen jíj kan vingerblessures voorkomen!"
huehue
Ik heb een TT voor het volgende deelquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scroll met mate. Ik zie hier een mooie campagne in.
Jawel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat ergens iets mee te maken heeft eigenlijk.
Hmm ja, dan is de kans klein dat je ooit nog in Groesbeek belandtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker weer, zwemmen, boottochtjes etc.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een TT voor het volgende deel
Hey Haagsquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wees zuinig op je vingervinger! Geniet, maar scroll met mate!"
Bij deze mijn bijdrage om dit deel zsm vol te posten.quote:
Tripjesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, m'n eerste tripje voor 2025 staat gepland.
Ik moet de laatste dingen van die van aankomende augustus nog afronden.
wat valt er te beleven op die eilanden?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar gaat het tripje in 2025 naar toe?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, m'n eerste tripje voor 2025 staat gepland.
Ik moet de laatste dingen van die van aankomende augustus nog afronden.
Je kunt er heerlijk eten:quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat valt er te beleven op die eilanden?
quote:Het traditionele gerecht bij uitstek is Tvøst og spik dat bestaat uit walvis, blubber en aardappelen. Andere typische gerechten zijn de garnatálgworsten en gekookte papegaaiduiker.
Duitsland, is een nachtje hotel na een concert.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar gaat het tripje in 2025 naar toe?
A, niet echt een vakantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duitsland, is een nachtje hotel na een concert.
Kippen, paarden, varkens en runderen zijn ook leuke beestjesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat laatste vind ik dan echt zielig, zijn zukke leuke beesties
Paarden zijn kut.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippen, paarden, varkens en runderen zijn ook leuke beestjes
Meeuwen, regen, gebakken papegaaiduikers, vrouwen met baarden, schapen die je niet aan durven kijken en ANWB regenjassen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daarom ook "tripje".quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, niet echt een vakantie.
Maar even goed wel leuk
Vette landschapsshit. En de enige onderzeese rotonde ter wereld. Al zijn ze bezig met een tweede geloof ik. Paar kilometer verderopquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de pismerries.quote:
Met voernijd.quote:
Samen met @DeZwabber ?quote:
das wel cool jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vette landschapsshit. En de enige onderzeese rotonde ter wereld. Al zijn ze bezig met een tweede geloof ik. Paar kilometer verderop![]()
[ afbeelding ]
dat laatste is wel handig, de rest hoeft niet van mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeuwen, regen, gebakken papegaaiduikers, vrouwen met baarden, schapen die je niet aan durven kijken en ANWB regenjassen.
Dan kon je samen fietsen?quote:
Dat OV ook altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die kan niet vertrekken want zn bus gaat niet.
Hoi!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Esslang niet gezien. Alles goed?
Ik stond dus vanochtend te wachten op de trein die een bus is. Komt een bus aan, mensen stappen uit, hij rijdt leeg weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die kan niet vertrekken want zn bus gaat niet.
steeds met vlagen regent het. Maar goed dan wordt het maar een trui ipv een sjaalquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi!
Ja hoor, gaat wel oké
Al is het nu zo donker binnen dat jk mijn haakwerk amper kan zien
Fijn zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi!
Ja hoor, gaat wel oké
Al is het nu zo donker binnen dat jk mijn haakwerk amper kan zien
Dit klinkt echt als een logistieke nachtmerriequote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stond dus vanochtend te wachten op de trein die een bus is. Komt een bus aan, mensen stappen uit, hij rijdt leeg weg.
Kak.
Wachten op de volgende.
Bus komt er aan. Oranje poppetje roept dat deze bus langs alles gaat.
*stapt in*
Bus rijdt alsof hij een tekening in de straten van Delft probeert te etch-a-schetchen naar Delft Station. Iemand vraagt of dit Rotterdam al is.
Nee, dat is een andere bus.
Gaat goed zo.
Neuh hier regent het nu en het id gewoon donkerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo![]()
Dat is dan weer een nadeel van de zomer als de zon schijnt ALles dicht en donker
Een krokus ipv een korenbloemquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
steeds met vlagen regent het. Maar goed dan wordt het maar een trui ipv een sjaal
O dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh hier regent het nu en het id gewoon donker
Maar net scheen de zon dus had juist donker garen gepakt
Eigenlijk zoals iedere andere dag dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een logistieke nachtmerrie
Gewoon de auto pakken voortaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stond dus vanochtend te wachten op de trein die een bus is. Komt een bus aan, mensen stappen uit, hij rijdt leeg weg.
Kak.
Wachten op de volgende.
*stapt in*
Bus rijdt alsof hij een tekening in de straten van Delft probeert te etch-a-sketchen naar Delft Station. Iemand vraagt of dit Rotterdam al is.
Gaat goed zo.
Nee hier geen onweerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zon? Hier is het *plons*.
Jij nog onweer ook Ess?
Ja hoor ben weer opgeknapt van een flinke corona, de moeheid wordt ook minder.quote:
Hey, niet gelogen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak.
Wachten op de volgende.
*stapt in*
Bus rijdt alsof hij een tekening in de straten van Delft probeert te etch-a-sketchen naar Delft Station. Iemand vraagt of dit Rotterdam al is.
Gaat goed zo.
Ik ga zo ook eitjes bakken denk ikquote:
Fijn. Doe je voorzichtig?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ben weer opgeknapt van een flinke corona, de moeheid wordt ook minder.
Het rommelde bij kerel wat, die zit wat meer richting zuiden nu.quote:
Doe ikquote:
Hmmquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rommelde bij kerel wat, die zit wat meer richting zuiden nu.
Stuur hem wegquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik zit precies in het pad van die buien dus wellicht dat het hier straks ook gaat onweren dan
Wotquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet Kaneel en Wereldgozer
Niet?quote:
Van Wattenschijfje? Ja, nee is goed. Doe ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je toch op zoek naar de vader.
Ik zal het proberenquote:
Is ie gejat?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis mijn fietsben naar een nieuwe aan het kijken
Wat is daarmee? Gezien de locatie en het formaat is deze niet opvallend verder.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:19 schreef McGrath het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)fstraat-38/43660695/
@:ijsdraakje zag deze op insta
Oh gewoon mooi toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Gezien de locatie en het formaat is deze niet opvallend verder.
Neequote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar daar heb ik meer aan dan aan allerlei tendentieus onderbuikgezwets van organismen die geen flauw idee hebben waar ze over praten
Is je fiets gejat?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis mijn fietsben naar een nieuwe aan het kijken
Ja je moet die drukte dan wel aankunnen, wel grappig dat juist zo'n straatje ergens in een buitenwijk van Rotterdam te vinden is, dus het is er nooit echt druk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Binnenstad hier heeft leuke pandjes hoor, ik hoef er alleen zelf niet te wonen.
Mijn onderbuik is vooral bezig met belangrijkere dingenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar daar heb ik meer aan dan aan allerlei tendentieus onderbuikgezwets van organismen die geen flauw idee hebben waar ze over praten
Oh, heb je hier ook wel hoor, ik zoek ze zelf alleen niet op omdat de charmante oude huizen vaak een niet zo charmante lijst aan onderhoud en bijbehorende kosten hebben. Helemaal leuk bij monumentale gevels.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja je moet die drukte dan wel aankunnen, wel grappig dat juist zo'n straatje ergens in een buitenwijk van Rotterdam te vinden is, dus het is er nooit echt druk.
neequote:
quote:
Ja dat begrijp ik wel, het huis van mijn pa is nu ook weer op zo'n punt dat er flink wat dingen gedaan moeten worden, vooral het hout onderhoud enzoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, heb je hier ook wel hoor, ik zoek ze zelf alleen niet op omdat de charmante oude huizen vaak een niet zo charmante lijst aan onderhoud en bijbehorende kosten hebben. Helemaal leuk bij monumentale gevels.
Je kan beter de drukte op moeten zoeken dan dat de drukte jou opzoektquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen parkeren zonder een vergunning nodig te hebben, dat ook. Drukte is het punt niet zo, meer dat ik iets meer buiten het centrum veel meer huis voor m'n geld heb.
Eensquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan beter de drukte op moeten zoeken dan dat de drukte jou opzoekt
Is zo, al weet ik stiekem best aardig wat daadwerkelijk drukke plekken zijn in de stad hier.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan beter de drukte op moeten zoeken dan dat de drukte jou opzoekt
Ik heb geen auto dus ik zou dichtbij het centrum wel gewoon fijn vinden, maar pal in het centrum zeker niet. Zeker niet hier in Groningen waar er dan altijd wel ergens een studentenfeest aan de gang is.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens
Ik hoef ook niet in het centrum te wonen
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus ik zou dichtbij het centrum wel gewoon fijn vinden, maar pal in het centrum zeker niet. Zeker niet hier in Groningen waar er dan altijd wel ergens een studentenfeest aan de gang is.
Net hoe het vastgelegd is, maar grote veranderingen mogen inderdaad niet en vaak moet je bij door de gemeente aangewezen lui aankloppen voor onderhoud.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Vriend van mij woont in monument, maar gehuurd. Anders zou die het geloof ik niet doen, al is het maar omdat je amper iets mag veranderen. En scheelt inderdaad nogal in de kosten, lekt aan alle kanten dat huis
Wel kei mooi
True, maar in dat huis mag je dus niks veranderenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe het vastgelegd is, maar grote veranderingen mogen inderdaad niet en vaak moet je bij door de gemeente aangewezen lui aankloppen voor onderhoud.
Ook wel lekker makkelijk tochquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, maar in dat huis mag je dus niks veranderenzelfs de kleuren op de muren en het plafond niet
Ik heb ook geen auto. Vind het heerlijk hier met alle rust en lekker veel groen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus ik zou dichtbij het centrum wel gewoon fijn vinden, maar pal in het centrum zeker niet. Zeker niet hier in Groningen waar er dan altijd wel ergens een studentenfeest aan de gang is.
Het is voor mij absoluut een reden om een huis over te slaan ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, maar in dat huis mag je dus niks veranderenzelfs de kleuren op de muren en het plafond niet
Dat hadden ze een keer in de Grote Kerk in Alkmaarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij absoluut een reden om een huis over te slaan ja.
Je hebt wel steeds mazzel met dit soort dingen hequote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Flixbus heeft mijn reis gewijzigd en nu zit ik niet meer naast m'n reisgenoot. En dan hebben ze ook nog het gore lef om geld te vragen om dat op te lossen
Weet ik meteen welk bedrijf ik nooit meer mee ga reizen.
gewoon even wat meer geld manifesterenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm, jammer dat 'ie buiten budget valt.
Zeker waarquote:
ik plaats zelf wel wat balkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij absoluut een reden om een huis over te slaan ja.
Goed ideequote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even wat meer geld manifesteren
Even naar de mediamarkt gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:45 schreef essnhills het volgende:
Ik moet een nieuwe tablet of nieuwe laptop. Maar weet niet wie wat waar hoe en wanneer
Ook vind ik het van buiten met die witte platen echt heel lelijkquote:
Als we weer twee inkomens hebben, is het niet zo'n punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even wat meer geld manifesteren
Mijn huis is ook lelijk van buiten. Gelukkig zie ik dat niet als ik binnen zitquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook vind ik het van buiten met die witte platen echt heel lelijk
Uiteraard. Maar dit is gewoon bullshit van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt wel steeds mazzel met dit soort dingen he
Dit vind ik dan wel weer echt heel saai en burgerlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm, jammer dat 'ie buiten budget valt.
Hmmquote:
Ja klinkt niet helemaal zuiver iddquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dit is gewoon bullshit van de bovenste plank.
Oh, ja, buitenkant interesseert me geen zak. Alsof ik buiten kom.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook vind ik het van buiten met die witte platen echt heel lelijk
Dit. Mijn voortuin heeft ook echt onderhoud nodig dat valt wel op.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn huis is ook lelijk van buiten. Gelukkig zie ik dat niet als ik binnen zit
Je bent zelf echt heel saai en burgerlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer echt heel saai en burgerlijk
burgerlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent zelf echt heel saai en burgerlijk
Mijn achtertuin is heerlijk groenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dit. Mijn voortuin heeft ook echt onderhoud nodig dat valt wel op.
Maar huis en de achtertuin zijn helemaal prima en dat is wat boeit
zin in een burger nuquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent zelf echt heel saai en burgerlijk
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer echt heel saai en burgerlijk
Ahwwwquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Wil alleen wel echt een hondzodra katten dood zijn en daarna ben ik nog even jaartje aan het huilen oid
Uhm wtf?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Flixbus heeft mijn reis gewijzigd en nu zit ik niet meer naast m'n reisgenoot. En dan hebben ze ook nog het gore lef om geld te vragen om dat op te lossen
Weet ik meteen welk bedrijf ik nooit meer mee ga reizen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww![]()
Ja, ik huillach je niet uit of zo, maar het stond er zo droog.
Ik kijk bij huizen echt puur naar dingen als oppervlakte, bouwperiode (aka wat kan ik van de isolatie en het onderhoud verwachten) en locatie. Liefst vrijstaand, maar op een kwartier van het centrum wordt dat sowieso een uitdaging (compromis tussen oppervlakte en prijs, of dan zit er weer geen garage bij). De rest is allemaal cosmetisch en kan aangepast worden.quote:
Babyshoarmaquote:
Lekker danquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef rival het volgende:
Ik was eigenlijk al vrij vandaag, maar er zou een systeem vervangen worden waar ze mij graag bij wilde hebben. Dus ik ben op 'kantoor'.
Dat nieuwe systeem is nog niet binnen, krijg net te horen dat de afspraak verzet gaat worden als ze er om 14:00 nog niet zijn.
spanneeeendquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef rival het volgende:
Ik was eigenlijk al vrij vandaag, maar er zou een systeem vervangen worden waar ze mij graag bij wilde hebben. Dus ik ben op 'kantoor'.
Dat nieuwe systeem is nog niet binnen, krijg net te horen dat de afspraak verzet gaat worden als ze er om 14:00 nog niet zijn.
Oh joy.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef rival het volgende:
Je konijn is gereïncarneerd als je nichtjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Mijn nichtje is geboren op de dag dat mn konijn doodging. Er was even geen tijd voor dat nichtje
Vandaag is 'ie donkergroen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker van genieten!(behalve vandaag dan :& )
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je konijn is gereïncarneerd als je nichtje![]()
Ik snap je wel, maar ik zou dus wel die 40m² opgeven voor zo'n huis en de locatie. Maar dat is natuurlijk gewoon een persoonlijke voorkeur. Gelukkig maar anders zou iedereen alleen maar naar dezelfde huizen op zoek gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk bij huizen echt puur naar dingen als oppervlakte, bouwperiode (aka wat kan ik van de isolatie en het onderhoud verwachten) en locatie. Liefst vrijstaand, maar op een kwartier van het centrum wordt dat sowieso een uitdaging (compromis tussen oppervlakte en prijs, of dan zit er weer geen garage bij). De rest is allemaal cosmetisch en kan aangepast worden.
quote:
quote:
1 voordeel is wel dat vandaag toch een kutdag is wat het weer betreft, en daar heb ik straks weer een andere dag vrij voor terug!quote:
Lekker danquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef rival het volgende:
Zoiets is jouw smaak?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar ik zou dus wel die 40m² opgeven voor zo'n huis en de locatie. Maar dat is natuurlijk gewoon een persoonlijke voorkeur. Gelukkig maar anders zou iedereen alleen maar naar dezelfde huizen op zoek gaan.
https://www.funda.nl/deta(...)raat-216-a/43527421/
Oh ja, maar kerel en ik zijn zo'n 10-15 jaar ouder dan jij geloof ik, dat heeft ook invloed op je keuzes.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar ik zou dus wel die 40m² opgeven voor zo'n huis en de locatie. Maar dat is natuurlijk gewoon een persoonlijke voorkeur. Gelukkig maar anders zou iedereen alleen maar naar dezelfde huizen op zoek gaan.
https://www.funda.nl/deta(...)raat-216-a/43527421/
leukquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel leuk ja, zou nog steeds wel dingen anders doen dan deze inrichting.
Ik kijk bij huizen voornamelijk met een groeiend gevoel van wanhoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk bij huizen echt puur naar dingen als oppervlakte, bouwperiode (aka wat kan ik van de isolatie en het onderhoud verwachten) en locatie. Liefst vrijstaand, maar op een kwartier van het centrum wordt dat sowieso een uitdaging (compromis tussen oppervlakte en prijs, of dan zit er weer geen garage bij). De rest is allemaal cosmetisch en kan aangepast worden.
Hangt van het stel af.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie iemand leren kennen en dan binnen 3 jaar trouwen en kinderen nemen snel?
Ligt aan de leeftijd, op je 18e ja, maar als je al 30 bent dan denk ik dat je die keuze wel al beter kan inschattenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie iemand leren kennen en dan binnen 3 jaar trouwen en kinderen nemen snel?
Het is sneller dan ik het zou doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Hangt van de context af en dit is iets te weinig info om daar al iets over te kunnen vindenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Redelijk snel wel. Maar niet te snel ofzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel kinderen? Neuh niet echtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
10 kinderen, binnen 3 jaar tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen? Neuh niet echt
Meh, hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
konijnen zijn het!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 kinderen, binnen 3 jaar tijd
Net mensen...quote:
Is dit een uitdaging?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij hem aan?quote:
quote:
Hmm, ja dat sowieso welquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd, op je 18e ja, maar als je al 30 bent dan denk ik dat je die keuze wel al beter kan inschatten
Er is geen context, is gewoon een interesse-vraag of je dat zelf snel zou vinden, of dát is de context?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt van de context af en dit is iets te weinig info om daar al iets over te kunnen vinden
dat sowieso, kan ik ook niet voor anderen bepalen.. Gewoon je eigen visiequote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Redelijk snel wel. Maar niet te snel ofzo.
Als het goed zit zit het goed.
Kinderfokkerij?quote:
Het is tenminste niet koudquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zon schijnt, maar het is ook echt heel erg bewolkt
Goede combi
echt? bij welke situaties?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, hangt er vanaf.
Bij sommigen vind ik het erg snel als ze binnen 2 jaar samenwonen. Bij andere vind ik het erg lang duren als ze na 2 jaar nog niet verloofd zijn.
Hier pijpenstelen!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zon schijnt, maar het is ook echt heel erg bewolkt
Goede combi
Het is de hele week niet koudquote:
quote:
Nee liever nietquote:
Goed voor het landquote:
Moeten die kinderen kunnen rondscharrelen?quote:
quote:
Sommige mensen passen echt bij elkaar. Die zie je dan ook van dag 1 onafscheidelijk zijn. Leven bijna als 1 entiteit.quote:
Sommige mensen zijn gewoon voor elkaar gemaakt. Gebeurt niet vaak hoor. Maar die horen dan zo enorm bij elkaar dat je denkt 'En waar wachten jullie nou op dan?'quote:
Tienling uitpoepen en meteen weer verpatsen aan rijke Arabieren, heb je nog twee jaar om lekker te zwemmen, steaks te eten en verrèkkes goed te slapen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.quote:
Mijn broer gaat 7 september trouwenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik verwacht uberhaupt geen trouwerijen van vrienden oid eigenlijkze gaan wel ooit trouwen maar volgens mij hebben mijn vrienden daar echt geen haast mee.. want waarom?
3 sterren is wel goed, dan kan de prijs omhoogquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor het landHeeft nog geen regen gezien enz
[..]
Moeten die kinderen kunnen rondscharrelen?
Dan zijn het scharrelkinderen
Moeten we nog bedenken hoeveel sterren dat is..
Ik denk dan 3 sterren of zo
Wel van minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tienling uitpoepen en meteen weer verpatsen aan rijke Arabieren, heb je nog twee jaar om lekker te zwemmen, steaks te eten en verrèkkes goed te slapen.
Ik denk dat we de droogte van voorheen wel hebben gecompenseerd inmiddels. Maar ik kan het fout hebbenquote:
Ook even een foto erop van blije scharrelkinderen, dat doet het meestal ook wel goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
3 sterren is wel goed, dan kan de prijs omhoog
eens, maar ik leg daarbij zelf absoluut niet de link met trouwen. Maar in mijn kringen trouwen mensen als ze daar zin in hebben. Of nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen passen echt bij elkaar. Die zie je dan ook van dag 1 onafscheidelijk zijn. Leven bijna als 1 entiteit.
Ik wil niets meer horen over waterschaarste.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat we de droogte van voorheen wel hebben gecompenseerd inmiddels. Maar ik kan het fout hebben
leuk, hoop ik?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broer gaat 7 september trouwen
En een vriendin gaat 12 september trouwen
Het water in mijn waterkoker is wel schaars nu anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niets meer horen over waterschaarste.
Alles schimmelt weg inmiddels.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niets meer horen over waterschaarste.
Ja zekerquote:
Ook die zijn meestal weer snel uit elkaar, het maakt niets uit of je een saai traag vroegoud-stel of een hartstochtelijk spring-in-het-maaiveld-stel bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen passen echt bij elkaar. Die zie je dan ook van dag 1 onafscheidelijk zijn. Leven bijna als 1 entiteit.
Spinazie spoelt van het land af.quote:
Dat is wel veel jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Alleen waarom moet dat allemaal in 1 weekzo heb ik amper tijd om tussendoor uit te rusten
Zit er dan meer of minder zand tussen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spinazie spoelt van het land af.
Die vind ik zelf dan wel weer een beetje creepy.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
De kikkers kwaken wanhopig "nou stop maar met water hoor"quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spinazie spoelt van het land af.
Vooral meer slakquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit er dan meer of minder zand tussen?
Nou, de spinazie is weggespoeld naar verweggistan, dus dat maakt eigenlijk ook niet meer zo veel uitquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit er dan meer of minder zand tussen?
Ewlquote:
Ik had gisteren een slak binnen, ik vraag me af of die de tuin-egels poogde te ontvluchten.quote:
Grote spelerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, even een waterijsje pakken van 17 cent (oid)
1 grote bruiloftsblurquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel veel jahoop dat je het in gedachtes ook goed kunt scheiden en niet later soort van 1 grote bruiloft is geworden
quote:
Als je schaaltjes bier buiten zet en de slakken daarin plonzen. Krijg je dan dronken tuin-egels?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren een slak binnen, ik vraag me af of die de tuin-egels poogde te ontvluchten.
Zonde van het bier.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Als je schaaltjes bier buiten zet en de slakken daarin plonzen. Krijg je dan dronken tuin-egels?
Ik denk dat ook best wel een aantal te hoge verwachtingen van een huwelijk hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die zijn meestal weer snel uit elkaar, het maakt niets uit of je een saai traag vroegoud-stel of een hartstochtelijk spring-in-het-maaiveld-stel bent.
Zonde van mijn plantjesquote:
Grote kans van wel en hij dacht vast: hey, hierbinnen is het gezelligquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren een slak binnen, ik vraag me af of die de tuin-egels poogde te ontvluchten.
"Hey de binnenkant ziet er een stuk gezelliger uit dan de buitenkant"quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grote kans van wel en hij dacht vast: hey, hierbinnen is het gezellig
Eh, m'n plantjes doen het prima zonder hulp.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde van mijn plantjes![]()
Al werkt het nu ook wel goed, ik doe niets en de buurvrouw lokt alle slakken naar haar tuin toe met bierschaaltjes
Wat doet je buurvrouw uiteindelijk met die slakken ?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde van mijn plantjes![]()
Al werkt het nu ook wel goed, ik doe niets en de buurvrouw lokt alle slakken naar haar tuin toe met bierschaaltjes
Weggooienquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doet je buurvrouw uiteindelijk met die slakken ?
RIP 4Equote:
Bijna. Nog 4 mmquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat we de droogte van voorheen wel hebben gecompenseerd inmiddels. Maar ik kan het fout hebben
In de prullenbak?quote:
Geen idee. Ik vermoed in de kliko buitenquote:
Ewlquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vermoed in de kliko buiten
Hoop ik
Oh dat scheelt, en klinkt heel mooi!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 grote bruiloftsblur![]()
Maar goed, heb er wel zin inHopelijk kan ik het dan goed volhouden.
Met mijn broers bruiloft is het in een privébos en veel buiten dus hopelijk mooi weer. Dan is het ook wat minder prikkels. En we slapen in een B&B om de hoek dus dat is ook wel chill.
En bij vriendin is het binnen maar daar is wel ruimte waar ik tussendoor even kan terugtrekken. En het schoonzusje van de bruid heeft aangeboden dat ik dan in haar studio kan slapen erna dus dat is ook superchill.
Allebeiquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, en klinkt heel mooi!![]()
![]()
Kun je zelf goed je grenzen voelen of plan je die van te voren beetje in?
hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allebeiheb al een beetje bedacht wanneer ik me even terugtrek en wanneer ik weer ga
![]()
En verder rond de bruiloften gewoon hillegaar niks doen en alleen maar rusten rusten rusten.
Maar ik heb nog 2 maanden, hopelijk gaat het dan weer ietsje beter en kan ik dan weer wat meer aan.
You're the melody in my headquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Hands up, baby, hands up, gimme your heart, gimme, gimme your heart, hands up, baby, hands up [ afbeelding ]
Oh huilenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Mag zo mn auto ophalen bij de garage voor apk, maar er was iets niet goed. Iets met versnellingsbak oid dus verwacht weer flinke rekeningik gok ehmmmm, 800?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |