SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
WHIEEEEEEEPquote:
KIEEEEEEEEEEPquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit nog naar Leiden terug ga, om te wonen.
Kan het met mijn lerarensalaris gewoon niet betalen, naast het feit dat ik mijn dochter niet in de ghetto op wil voeden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Lekker even buiten zitten met m'n kaiserbroodje hagelslag
Lekkah.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Lekker even buiten zitten met m'n kaiserbroodje hagelslag
Eh, zou niet verbaasd opkijken als ze er een volgend topic dan doodleuk weer staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Klikken mensen tegenwoordig nog op die linkjes in de OP? Net gek opkijken als de helft weg is van de OP (zeg maar zoals het was) als ik weer eens de lapo heb. Mijn god er komt steeds meer in te staan.Ik mis de tijd dat niet alles er in moest (blijven) staan en dat iedereen zelf een leuk plaatje kon uitzoeken.
Vooral mobiel is zo'n onnodig lange OP best vervelend. Of meer in spoilers zetten?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De baby vogeltjes zijn uitgevlogen en vliegen nu steeds door de tuin
Ja sorry dat ik pauper ben die niet in een pauperomgeving wil zitten.quote:
Daarom zei ik of meer in spoilers.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zou niet verbaasd opkijken als ze er een volgend topic dan doodleuk weer staan.
Hey Essquote:
Je bent gewoon te pauper om niet in buiten een pauperbuurt terecht te komenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik pauper ben die niet in een pauperomgeving wil zitten.
Hoe in godsnaam is dat vervelend op mobiel?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Klikken mensen tegenwoordig nog op die linkjes in de OP? Net gek opkijken als de helft weg is van de OP (zeg maar zoals het was) als ik weer eens de lapo heb. Mijn god er komt steeds meer in te staan.Ik mis de tijd dat niet alles er in moest (blijven) staan en dat iedereen zelf een leuk plaatje kon uitzoeken.
Vooral mobiel is zo'n onnodig lange OP best vervelend. Of meer in spoilers zetten?
Joh, net zoiets als de plonscaaf destijds.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is koffiecaaf ook vooral een "eh, hij is geinig en geen zin om een ander plaatje op te zoeken" momenteel geloof ik.
Met scrollen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam is dat vervelend op mobiel?
Veel scrollenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam is dat vervelend op mobiel?
Dus nu lekker tussen de boertjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent gewoon te pauper om niet in buiten een pauperbuurt terecht te komen
Ja, wordt verkleind en ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Verkleinen die dingen bij jullie niet automagisch dan? Hij is wel wat langig, maar het is ook geen dagtaak om naar de eerste daadwerkelijke post te scrollen ofzo.
Ohja badkamer schoonmaken, goed idee.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, heerlijk dat SOG-gen, nu is mijn wc en badkamer weer citroentjesfris.
Ik hoor het wel vaker als er ergens een lange OP is dat mensen op mobiel dat vervelend vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Letterlijk 1 keer je vinger omhoog en je bent bij post #20
Ik wou net vragen hoe het met de concentratie is gezien het einde van het vorige topic, maar dit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar dan heb je post 1-19 nog niet grondig bestudeerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Letterlijk 1 keer je vinger omhoog en je bent bij post #20
Beneden en boven zijn ook gestofzuigd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou net vragen hoe het met de concentratie is gezien het einde van het vorige topic, maar dit zegt genoeg.
Welke NCOI-cursus doe je nu?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En geanalyseerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar dan heb je post 1-19 nog niet grondig bestudeerd.
Kantklossen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welke NCOI-cursus doe je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |