De trolley gaat maar tot oosterbeekquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu de deuren en ramen in Zeist met planken aan het dichttimmeren zijn.
Jeroen wordt wel een beetje misbruikt door de Telegraaf. Na Valentijn en Mike was het geld voor de sportredactie kennelijk op en Jeroen moet nu zo’n beetje alle andere clubs in de gaten houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede vraag, ik vind Jeroen ook een heel eng hoofd hebben en heb soms wel eens gedacht dat daar een potentiële seriemoordenaar in schuilde.
Wat betekent “officieel” hier? Er is dus wel een telefoontje geweest of wat?quote:
Misschien werken ze nog aan een aankondiging of iets dergelijks . Dat het nog zolang duurt is trouwens ook geen goed teken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat betekent “officieel” hier? Er is dus wel een telefoontje geweest of wat?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien werken ze nog aan een aankondiging of iets dergelijks . Dat het nog zolang duurt is trouwens ook geen goed teken.
Waarom weet ik waar dit van is. En waarom keken zoveel mensen hier naarquote:
Als het allemaal zo klaar als een klontje was zoals Vitesse deed voorkomen had je wel een uitspraak nu.quote:
Onafhankelijke commissies van de KNVB.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Maar die commissies zijn juist niet knvb toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |